Dat is wel vet! En is Arabisch inderdaad een noodzaak, ze verstaan er helaas amper Engels (tsja, een heul klein beetje in de toeristische gebieden)quote:Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Steeds meer ja, wil later richting Egypte ofzo.
Het was dan ook een belediging naar de taal, niet het volkquote:Op donderdag 1 september 2011 19:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben berbers in hart en nieren.
maar je hebt gelijk
En dat terwijl Engels de 2e taal in Egypte isquote:Op donderdag 1 september 2011 19:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is wel vet! En is Arabisch inderdaad een noodzaak, ze verstaan er helaas amper Engels (tsja, een heul klein beetje in de toeristische gebieden)
Weet ik, ik zie ook geen verschil in Marokkanen hoor, of ze nou berbers of Arabisch zijn.quote:[..]
Het was dan ook een belediging naar de taal, niet het volk
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Zullen we een twittertopic openen?
Heb je ze wel eens horen praten? Ik vind het echt dramatischquote:Op donderdag 1 september 2011 19:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En dat terwijl Engels de 2e taal in Egypte is
Nah, op zich maakt het natuurlijk helemaal geen reet uit, hetzelfde bij Brabanders en Noord-Hollanders/Friezen, allemaal 1 pot natquote:[..]
Weet ik, ik zie ook geen verschil in Marokkanen hoor, of ze nou berbers of Arabisch zijn.
Ik spreek thuis bijna altijd berbers.
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Zullen we een twittertopic openen?
twitter:xjosje_stylesx twitterde op donderdag 01-09-2011 om 17:47:59NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE DAT MAG NIET ! reageer retweet
Het is wat meid.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:06 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoin. De supermarkt was eng. Allemaal vreemde mensen en ik moest naar buiten
![]()
Ik bestel altijd bij de Albert Heyn, die bezorgen thuis. Protip!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:06 schreef Spouwerranger het volgende:
![]()
Niet je boodschappen laten bezorgenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:06 schreef Spouwerranger het volgende:
![]()
Berbers is echt zinloos, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens horen praten? Ik vind het echt dramatisch
[..]
Nah, op zich maakt het natuurlijk helemaal geen reet uit, hetzelfde bij Brabanders en Noord-Hollanders/Friezen, allemaal 1 pot nat
Mwah, wel goed voor je algemene kennis, je weet nooit wanneer het toevallig een keer van pas komt natuurlijk
Jaquote:
De AH is 3 straten bij mij vandaan, beetje onnodigquote:Op donderdag 1 september 2011 19:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik bestel altijd bij de Albert Heyn, die bezorgen thuis. Protip!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |