Allebei even okequote:Op donderdag 1 september 2011 18:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Maar jullie vonden mijn oude UI dus beter?
Ook nog kaaskoppen of niet?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja klas is ook wel chillGelukkig maar
[..]
Haha
doegquote:Op donderdag 1 september 2011 18:39 schreef Rezania het volgende:
Ik ga nu, ik ga even met een vriendin de stad in. Heb echt dringend nieuwe kleren nodig, later!
Geen flauw idee. Heb je gewoon 1 klas waarmee je alle vakken volgt ofzo?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, meer dan verwacht.
Wat hebben die cheeseheads opeens met Arabisch willen leren
Nee de groep is opgedeeld in 3 (kleine) klassen. Maar weet niet precies met wie ik in een klas zitquote:Op donderdag 1 september 2011 18:44 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Heb je gewoon 1 klas waarmee je alle vakken volgt ofzo?
Gewoon niet op reageren.quote:
Arabisch wordt best veel gesproken hoor.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:50 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom zou je een zandbak taal leren?
Tjaquote:Op donderdag 1 september 2011 18:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Arabisch wordt best veel gesproken hoor.
Eh vieze raciste.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, meer dan verwacht.
Wat hebben die cheeseheads opeens met Arabisch willen leren
Nee dan kan je beter berbers lerenquote:Op donderdag 1 september 2011 18:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eh vieze raciste.
Tevens is het handig om Arabisch te leren vanwege de opkomende islamisering van Nederland.
Steeds meer ja, wil later richting Egypte ofzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Best een wereldtaal, mag je best zeggen
Berbersquote:Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee dan kan je beter berbers leren
Ik ben berbers in hart en nieren.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Berbersdat klinkt helemaal nergens naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |