Kom hard doenquote:[b]Op donderdag 1 september 2011 17:08 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Zit je op de basisschool of zo met je strafwerk?
Alleen een nieuwe klas, vandaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nieuwe school of alleen een nieuwe klas?
Zo doe ik het ookquote:Op donderdag 1 september 2011 17:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Indroductiedagen/weken![]()
![]()
![]()
Ik heb het overgeslagen vorig jaar
Laat me raden, je moet regeltjes schrijven?quote:
Ik vind hem creepy. Je vorige was leuker.quote:
Hele paragraaf van verzorging. Sowieso verzorgingquote:Op donderdag 1 september 2011 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden, je moet regeltjes schrijven?
Introductiedagen zijn echt kansloos als je alleen maar een nieuwe klas hebt, je deed het juiste door gewoon gelijk weer naar huis te gaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Alleen een nieuwe klas, vandaar.
Jupquote:Op donderdag 1 september 2011 17:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Introductiedagen zijn echt kansloos als je alleen maar een nieuwe klas hebt, je deed het juiste door gewoon gelijk weer naar huis te gaan.
Ik heb nooit verzorging gehad.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hele paragraaf van verzorging. Sowieso verzorgingVerwachten ze serieus dat je je klasgenoten gaat vertellen waar je graag wordt aangeraakt tijdens je eerste keer
_________!
HAVO.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nooit verzorging gehad.Wat voor niveau doe jij dan?
Die ene die wordt getekend.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:14 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welke.
Spaghettivreterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |