Daarom op maat gemaakte jetsets.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen zonder privéjet en privéhelikopter.Je kan een jet namelijk niet overal landen en een parachute werkt ook niet tussen hoge gebouwen.
Zelfs geen normale aansluiting? dan moet je al helemaal in een gat wonen.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet 's ochtends een kwartier wachten om over te stappen als ik met het ov reis en 's middag zelfs 20 minuten, dat vind ik altijd het irritantste, dat wachten.
Ja idd, eerste paar dagen ging ik met de bus, maar later bleek dat zo'n beetje al mijn klasgenoten de tram paktequote:Op donderdag 1 september 2011 16:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zei toch dat de tram sneller is dan de bus om in Keiland te komen.
Ik ben binnen een kwartier op Leiden CS met de bus, de bus naar mijn school vanaf CS heeft altijd vertraging. Het heeft dus niks met mijn dorp te maken.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:43 schreef gamezz het volgende:
[..]
Zelfs geen normale aansluiting? dan moet je al helemaal in een gat wonen.
De zon schijnt, wat is da... oh, laat maar.quote:
jepquote:Op donderdag 1 september 2011 16:45 schreef Ragboer het volgende:
MarokkaanseKip: Roermond, Reuver, Venlo?
Daar gat het niet om.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
De zon schijnt, wat is da... oh, laat maar.
Sowieso Limburgers.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:47 schreef Ragboer het volgende:
Hoe sommige Limburgers praten. Ik had vroegâh zo een meisje uit de klas, ze kwam uit Mechelen, Limburg. Ze vond ons met een Hollands accent praten._______________!!! Tevens poogte ze ABN te praten, alsnog met een zwaar Limburgs accent. Toen ze een keer met haar vriend belde die daar nog woonde verstond ik er geen kut van. Leek echt Duits gewoon.
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso Limburgers.Het enige goede uit Limburg is MK.
Wat heb je zogenaamd wel gedaan, maar eigenlijk niet gedaan dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jep. Strafwerk voor niets gekregen enzulks
Zoek de lokale Turk op.quote:
Lekker toch, extra pepertjes, olijfjes en gestoomde groenten bij de durum.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd al veel te veel gegeten
Jep.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
Trollscience, spreek jij met een zachte G?
Teveel praten. Heb ik wel gedaan, maar ik was niet de enigequote:Op donderdag 1 september 2011 16:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat heb je zogenaamd wel gedaan, maar eigenlijk niet gedaan dan?
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Lekker toch, extra pepertjes, olijfjes en gestoomde groenten bij de durum.
Klinkt dat ook halfduits?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Teveel praten. Heb ik wel gedaan, maar ik was niet de enige.
Weet ik niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Klinkt dat ook halfduits?
Maar terecht dus, want teveel praten.
Stoer.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik heb op het blaadje geschreven dat ik geen strafwerk maak en dat ik de lerares niet mocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |