En wat nou als ze er voor zorgen dat Philip je gaat aanpakken?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hetzelfde, behalve "Philip", ganster met een harde G en tatoos op zijn arm![]()
Doet hij niet, zelfs hij valt nog wel mee. En hij mag mij, dat wijf haat me gewoon. Philip legt gewoon uit of "kut" te gebruiken is als bijvoeglijk naamwoord.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
En wat nou als ze er voor zorgen dat Philip je gaat aanpakken?
Wat een baas.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doet hij niet, zelfs hij valt nog wel mee. En hij mag mij, dat wijf haat me gewoon. Philip legt gewoon uit of "kut" te gebruiken is als bijvoeglijk naamwoord.
Bij op school hoeft dat niet, je mag zelfs van tijd tot tijd spijbelen, zolang je maar een 8 of hoger gemiddeld staat.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Je moeten melden als je te laat bent
Gelukkig zit ik niet meer op de middelbare schoolquote:Op donderdag 1 september 2011 17:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij op school hoeft dat niet, je mag zelfs van tijd tot tijd spijbelen, zolang je maar een 8 of hoger gemiddeld staat.Ik heb echt nog nooit gezeik gekregen, omdat ik te laat was of gewoon niet kwam opdagen.
Dat hebben wij in de pauzes, een overtreding is een gele kaart, 3 gele kaarten is een week straf schrijven. Maar daar houdt niemand zich aan, als je al met een bal gooit dreigen ze al met een rode kaartquote:Op donderdag 1 september 2011 17:06 schreef Ragboer het volgende:
Wij hadden zo'n kaartensysteem op school. Als je niet kwam opdagen kreeg je een witte kaart, 2x niet opdagen was geel en 3x niet opdagen was rood.
Zit je op de basisschool of zo met je strafwerk?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat hebben wij in de pauzes, een overtreding is een gele kaart, 3 gele kaarten is een week straf schrijven. Maar daar houdt niemand zich aan, als je al met een bal gooit dreigen ze al met een rode kaart.
quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
Trollscience, spreek jij met een zachte G?
Die kaarten kreeg je thuisgestuurd. Maar het kwam vaak voor dat mijn broertje de kaart kreeg terwijl ik toen afwezig was en dat ik een kaart kreeg als hij afwezig was.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat hebben wij in de pauzes, een overtreding is een gele kaart, 3 gele kaarten is een week straf schrijven. Maar daar houdt niemand zich aan, als je al met een bal gooit dreigen ze al met een rode kaart.
Indroductiedagen/wekenquote:Op donderdag 1 september 2011 17:10 schreef summer2bird het volgende:
Ah, mijn mentor (wat een debiel woord trouwens) belde net.
Waar ik bleef.
Scheen dat ze vandaag een introductiedag hadden en ik er bij moest zijn
Ik heb alleen het rooster opgehaald bij de receptie en ben weer weggegaan.
quote:Op donderdag 1 september 2011 17:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die kaarten kreeg je thuisgestuurd. Maar het kwam vaak voor dat mijn broertje de kaart kreeg terwijl ik toen afwezig was en dat ik een kaart kreeg als hij afwezig was.Dus ff praatje maken dat het niet klopte, absentiegegevens checken en zo zijn ik en mijn broertje in 4 jaar tijd zo'n 20 kaarten kwijtgescholden.
Nieuwe school of alleen een nieuwe klas?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:10 schreef summer2bird het volgende:
Ah, mijn mentor (wat een debiel woord trouwens) belde net.
Waar ik bleef.
Scheen dat ze vandaag een introductiedag hadden en ik er bij moest zijn
Ik heb alleen het rooster opgehaald bij de receptie en ben weer weggegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |