quote:Op donderdag 1 september 2011 18:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan ken jij niet genoeg gezellige mensen![]()
[..]
Hm.. Misschien is het iets uit Eindhoven/Brabant ofzo.
Drink jij wel eens bier en roep je kut?quote:
Allicht.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Drink jij wel eens bier en roep je kut?
hi!quote:
Ja laat dezequote:Op donderdag 1 september 2011 18:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja vind je hem leuk
of moet ik een van de andere kiezen
post 17 van dit topic staan al m'n UI'squote:
Zie mijn sig.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Patjeng, waar woon jij dan in het mooie zonnige Brabant?
With fire?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Hmm, er zit een dikke laag soep (champignonneonsoep) in mn pan vastgeplakt, hoe maak ik dit schoon?
Hete kraan vol open zetten en boenen als een klein chineesje.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Hmm, er zit een dikke laag soep (champignonneonsoep) in mn pan vastgeplakt, hoe maak ik dit schoon?
De warme kant van je kraan helemaal opendraaien, wachten tot ie echt heet is en dat een paar minuten laten weken.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Warm water, zeep en je handen.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
vind deze het leukst omdat die echt bij je pastquote:Op donderdag 1 september 2011 18:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
post 17 van dit topic staan al m'n UI's
m'n sig?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Aight, mag ik je sig jatten? 1 van de anderen dan? die met die ogen bij elkaar ?
Hoezo dat danquote:Op donderdag 1 september 2011 18:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
vind deze het leukst omdat die echt bij je past
SVquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |