Ja das niet ver nee.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik woon in Breda. Dat is best dichtbij nog.
Maar hij is anders dan eerstquote:Op donderdag 1 september 2011 18:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
gwn ik kan niet tegen verandering
Zal ik het zeggen? Nee, toch maar niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
gwn ik kan niet tegen verandering
neenquote:Op donderdag 1 september 2011 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1 van die UI's bedoel ik van post 15
quote:Op donderdag 1 september 2011 18:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Misschien leeft het een beetje
quote:Op donderdag 1 september 2011 18:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
SVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu is ie weer normaal ik werd gekquote:Op donderdag 1 september 2011 18:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar wel zelfde smiley
ja maar die andere bewoog die was ook leukquote:Op donderdag 1 september 2011 18:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nu is ie weer normaal ik werd gek
Ik vond die onnormale leukerquote:Op donderdag 1 september 2011 18:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nu is ie weer normaal ik werd gek
beweging is stilstandquote:Op donderdag 1 september 2011 18:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar die andere bewoog die was ook leuk
Wat? Hoeveel zeep heb je daar dan in gedaan? Een halve fles ofzoquote:Op donderdag 1 september 2011 18:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik maar denken dat ik 3 jaar met mn afwasmiddel kon doen, het was gelukt als ik deze pan niet had hoeven schoonmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |