Nee ben bij Ohra!quote:Op donderdag 1 september 2011 06:14 schreef TimeJumper het volgende:
En TAP een rustige nacht gehad of is het voorwerk inmiddels het echte werk geworden?![]()
Bitterend heb je ook zo'n oranje knuffel?, (dus verzekerd bij CZ?)
Als jij dat blauwe Nutriciaknuffeltje hebt wil ik het wel met je ruilen voor dat Hema-knuffeltje.quote:Op donderdag 1 september 2011 07:43 schreef NotTheSame het volgende:
Ik heb geloof ik momenteel al 5 van die slaapdoekjes/speenknuffeltjes/tutdoekjes gekregen. Terwijl ik die dingen dus eigenlijk heulemaal niks vind. Er is maar 1 knuffeltje wat ik momenteel wel leuk vind en dan is er deze van de Hema.
Maarja het gaat niet om wat ik leuk vind, maar die draak in m'n buik.
Dat blauwe beertje-achtige-schepsel? Ik denk dat ik er daar nog wel eentje van heb. Of vijf.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als jij dat blauwe Nutriciaknuffeltje hebt wil ik het wel met je ruilen voor dat Hema-knuffeltje.
Ja! Lena is er dol op. Kan ik Willow nog verblijden met een knuffel of zo?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:51 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat blauwe beertje-achtige-schepsel? Ik denk dat ik er daar nog wel eentje van heb. Of vijf.
Als we het over dezelfde hebben, moet ik er minimaal eentje extra hebben hier (Willow is er ook dol op nlquote:Op donderdag 1 september 2011 10:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! Lena is er dol op. Kan ik Willow nog verblijden met een knuffel of zo?
Wat is er met die zeehond? ben erg nieuwsgierig nu!!quote:Op donderdag 1 september 2011 07:58 schreef NotTheSame het volgende:
Hahaha die Hema-giraffe is dus populair hier! Ach, heeft 1 voordeel, bij een knuffelvermissing zal er heus wel iemand zijn die er eentje over heeft! Ik heb er overigens meteen 2 gekocht, voor het geval dat er eentje kwijt raakt of in de was zit ofzo.
Bitterend, een knuffeldoekje is zo'n veredelde zakdoek met een bolletje watten erin. En dat dat bij elkaar gebonden! Een plaatje is makkelijker ja...
Wij hebben de namen er wel al in staan (wij hebben een jongens- en een meisjeskaart, dus twee proefdrukken). Ik vind het niet zo erg dat de drukker al weet hoe hij/zij heet. Hij zei zelfs dat mensen bij de proefdruk helemaal overtuigd waren van de namen, om vervolgens tot aan de bevalling nog 20x de boel te wijzigen. Ah, we zullen het zien.
Als ik je een tip mag geven om kaartjes uit te zoeken uit boeken: Kijk apart van elkaar door de boeken en schrijf dan op welke kaartjes je leuk vind. Dan blijven er hoogswaarschijnlijk op het laatst kaartjes over die jullie allebei opgeschreven hebben, en kies daar samen uit. Zo deden wij dat ook, in 2,5uur was het zaakje rond, inclusief teksten, kleuren etc!
Klumsy, die zeehond van de Babydump is ook niet mijn smaak!
En hoe gaat het met je krampen?quote:Op donderdag 1 september 2011 11:00 schreef PurpleDaisy het volgende:
Voorzichtige 11-weken jompel voor mezelf..
Was van de week weer goed misselijk, dus ik geloof dat het nog wel goed zit..
Dat knuffeldoekje uit de etos doos?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als jij dat blauwe Nutriciaknuffeltje hebt wil ik het wel met je ruilen voor dat Hema-knuffeltje.
Mja, geen last meer van eigenlijk. Heel sporadisch voel ik nog wel wat steekjes. Maar ja.. ik weet niet. 13 sept. hebben we weer een echo. Als die goed is, kan ik publicquote:Op donderdag 1 september 2011 11:03 schreef bitterend het volgende:
[..]
En hoe gaat het met je krampen?
Deze?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh ja die zeehond heb ik ook. De kat is er wel dol op
Rossi sjouwde hem steeds de trap af toen ze nog op zolder lagen om een keer gewassen te worden. De 1e keer keek ik echt zo vanquote:Op donderdag 1 september 2011 12:26 schreef bitterend het volgende:
FR lol fijn dat een iemand bij jou thuis die speelgoed waardeert :p
hoezo 2 pakketten? hebben ze zich vergist bij de verzekering?
Op dezelfde manier hadden wij het ook. Alleen kregen wij er dus geen. Beide verzekeraars zeggen dat de ander het op moet sturen. Ze zijn het nu nog aan het uitzoeken. Ondertussen maar zelf een gekocht want kan daar niet op wachten!!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik was eerst bij een andere verzekeer verzekerd en in januari overgestapt mijn oude verzekeraar stuurde het pakket dus ook nog op.
Lekker hoor dat ze het zo naar elkaar schuiven en jij bent er de dupe van!! pffquote:Op donderdag 1 september 2011 12:34 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Op dezelfde manier hadden wij het ook. Alleen kregen wij er dus geen. Beide verzekeraars zeggen dat de ander het op moet sturen. Ze zijn het nu nog aan het uitzoeken. Ondertussen maar zelf een gekocht want kan daar niet op wachten!!
Ja gaan ze daar ook nog weer ruzie om makenquote:Op donderdag 1 september 2011 13:16 schreef Nirak het volgende:
Declareren die hap
Bij beide partijen
Hij is gisteren gearriveerd dus 27w4dquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:20 schreef Linda2205 het volgende:
Ik kom net binnenvallen...
Liep allemaal niet zoals gedacht, helaas. Morgen inleiden vanwege niet behandelde zwangerschapsdiabetes. Viel een beetje rauw op mn dak...de gyn had al die tijd gezegd dat de waardes goed waren, maar daar was het zkh het niet mee eens. Dus morgen om 9u melden en het zkh niet meer uit zonder baby. Ook niet meteen naar huis dus, maar nog gemonitord worden, baby mag wrs niet bij me blijven maar moet naar de kinderafdeling. Allemaal beetje bluh dus. En als klap op de vuurpijl belde het kdv 10min geleden dat Lotte 39,5 koorts heeft, dus waar we die morgen laten weet ik ook niet.Godver
Ohhhh wat gaaaaf! ik wil oooooook! welke kinderwagen heb je?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:05 schreef Kyara het volgende:
Mijn babydump bestelling wordt morgen over 3 weken bezorgd *stuiter*. Bestaande uit kamertje, wandelwagen, wiegje, maxicosi en box *stuiter* En dan kan ik het kamertje gaan inrichten *stuiter*
Wij hadden hem wel eerder in de huiskamer staan met een plantenspuit ernaast en onze katten wagen het nog steeds neit om in de wagen te klimmenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:51 schreef bitterend het volgende:
Mooi!![]()
Mijn wagen staat al 2 manden in de doos, zou hem zooooo graag in elkaar willen zetten maar weet gewoon dat de kat meteen erop gaat klimmen en dat ie vies wordt...dus wacht nog even tot de kamer klaar is en dan kan de deur daar dicht
Als ik toch emt tips aan het gooien benquote:Op donderdag 1 september 2011 16:53 schreef Kyara het volgende:
De meubels worden gemonteerd dus kamertje moet dan sowieso klaar zijn. Volgende week komt mijn zwager klussen en daarna kan de laatste muur geverfd worden en dan kunnen de meubels en de kinderwagen er in. Daarna is toch alleen maar plankje/kastje ophangen en zo.
Box ga ik ook zo laat mogelijk opzetten, ook met het oog op de katten..... Anders zit alles meteen al onder de kattenharen.....
Nou het izjn een boel goeie tipsquote:Op donderdag 1 september 2011 16:55 schreef bitterend het volgende:
MP dat is een goed idee als ik met verlof ben!! dan kan ik het ook consequent blijven doen...nu weet ik zeker dat hij erin springt als ik weg ben!
Hij is ook nog wit en de wagen zwart.......![]()
Dat ging hier eigenlijk vanzelf, we hebben de katten niet kwampachtig bij de kleine weg gehouden. En de eerste weken liepen ze met een boog om Jaël heen en met een mand of 2 was er eentje die iets dichterbij durfde te komen. Nu zijn er 2 die alles durven en ook alles met zich alten doen door mijn inmiddels peuter. En onze derde poes moet niets hebben van de kinders en loopt er dus ook met een boog omheen. Maar bij Sarah kwamen de twee nieuwsgierige poezen meteen eigenlijk evenkennis maken en nu gaat een van de twee zelfs naast haar liggen als ze over de grond banjerdquote:Op donderdag 1 september 2011 17:05 schreef Kyara het volgende:
oh ja, altijd handig als mensen de deuren vergeten.
Die balonnen is ook wel een goed idee.
Hier een witte en een zwarte
Heb je trouwens ook tips om kind aan kat te laten wennen en omgekeerd MamaPurk'\?
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:58 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Nou het izjn een boel goeie tips![]()
Maar ik ken ook een leuk verhaal! Op de dag dat mijn oudste 's morgens geboren is, in het ziekenhuis. Toen hebben mijn ouders het huis versierd enzo, en die zijn vergeten de deuren dicht te doen... Dus toen mijn man 's avonds thuis kwam zag hij dat al en voelde de bui al hangen, hij liep naar boven en onder de lakens van het opgemaakt net fris gewassen babybedje kwam een poezenhoofje tevoorschijnIk moest er hard om lachen, manlief was wat minder blij
Fijn dat je goedgekeurd bent en dat je een uiterlijk datum hebt!!quote:Op donderdag 1 september 2011 17:15 schreef wickie het volgende:
Ik ben net weer goedgekeurd. Dikke vette sticker op m'n buik. De baby heeft het naar haar zin daar binnen. Maar 41 weken gaat wel de max zijn, dat vond ik fijn om te horen. Nog uiterlijk 2 weken.
Protocol is hier met 41 weken controle bij de gyn, en dan kiezen:quote:Op donderdag 1 september 2011 20:30 schreef bitterend het volgende:
Ben benieuwd wat hier allemaal de protocollen zijn! ik heb pas in Oktober voorlichting over de bevalling dus zal het dan vragen
Hebben jullie trouwens een bevalplan? las ergens dat je dat kan invoeren ergens op een website
Je bent niet de enige hoor. Heb uiteindelijk ook 4 tests gedaan, waarvan 2 achter elkaar.... En dan nog vol spanning voor de 1e echo of er echt wel iets zit.....quote:Op donderdag 1 september 2011 20:35 schreef Natemelie het volgende:
Thanx Kyara,
Kan het nog niet echt geloven, ga van t wiekend nog maar eens een test doen
Ik heb de lijst inderdaad gekeken wat ze bij bevalplan voorstellen, en inderdaad vragen zoals wil je borstvoeding geven, wie mag beslissingen maken als je het niet kan enzoquote:Op donderdag 1 september 2011 20:39 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Protocol is hier met 41 weken controle bij de gyn, en dan kiezen:
1) terug naar de vk tot 42 weken (wel/niet strippen eigen keuze) en daarna bij de gyn inleiden
2) direct inleiden bij de gyn..
Bevalplan had ik bij Chris niet echt. Wel een paar dingen die ik duidelijk doorgesproken heb met de vk en mijn man. En die ik bij de papieren van de vk had gestopt.
Dingen als: mijn man blijft bij de baby als we gescheiden worden, ik wil borstvoeding geven dus niet bijvoeden als dat niet nodig is. Maar geen groot verhaal hoor. Het valt toch niet te plannen
Maar wat als je nu denkt: ik wil geen pijnbestrijding en je komt er tijdens de bevalling achter dat je het wel wil?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:39 schreef Susie het volgende:
Gefeliciteerd Natemelie!
Ik heb geen bevalplan eigenlijk, ook nog niet in verdieptIk heb wel afgelopen dinsdag boekjes van de vk meegekregen over de bevalling, pijnbestrijding etc etc... dat moet ik voor over 2 weken even doorgelezen hebben en aangeven wat ik wel of niet zou willen mbt pijnbestrijding... verder dus niets vastgelegd nog enzo.
Die angst heb ik tot 20 weken gehad denk ik... in ieder geval vrij lang!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Natemelie het volgende:
Dankjewel allemaal voor de felicitaties
Ben er zelf ook erg blij mee! Had niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn!
Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat de spanning aanwezig isIk ben nu zelfs nog bang dat als ik naar de wc gaa mn periode is gekomen :S
Ik had al een buik voordat ik zwanger was, nu issie alleen groterquote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Susie het volgende:
Wanneer komt er van jou eens een foto-tje Nirak?? Ben natuurlijk reuze benieuwd naar jouw buik!
De bedoeling is thuis, maar ja, je weet het nooit he? Ik neem aan dat je dan uiteindelijk toch wel iets tegen de pijn kan krijgen? Het gaat er geloof ik meer om welk soort je zou willen, om dat alvast aan te geven. Maar ik ben natuurlijk een bikkel, heb dat heul niet nodigquote:Op donderdag 1 september 2011 20:43 schreef Nirak het volgende:
[..]
Maar wat als je nu denkt: ik wil geen pijnbestrijding en je komt er tijdens de bevalling achter dat je het wel wil?
Ga je trouwens thuis of in het zkh bevallen? Want dat scheelt verkassen mocht je ineens wel willen
Gelukkig niet de enige dan!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:44 schreef Susie het volgende:
[..]
Die angst heb ik tot 20 weken gehad denk ik... in ieder geval vrij lang!
Kan me voorstellen! tot de eerste echo vond ik het ook erg eng, en daarna tot 16 weken tot ik haar kon voelen!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Natemelie het volgende:
Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat de spanning aanwezig isIk ben nu zelfs nog bang dat als ik naar de wc gaa mn periode is gekomen :S
Heel normaal hoor, die angst. En als je net als ik wat gaat vloeien in die eerste 16 weken, dan helpt dat niet echt mee zeg maarquote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Natemelie het volgende:
Ik vind foto's van mezelf ook niet leuk, maar hier plaats ik toch alleen foto's zonder hoofd!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:45 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik had al een buik voordat ik zwanger was, nu issie alleen groter
En ik haaaaaaaat foto's, van mezelf. Dus ook van m'n buik zijn er nog geen gemaakt.. Maar volgende week ben ik getuige bij het huwelijk van m'n bff, dus dan moet ik er geloof ik wel aan geloven. Ze hebben zelfs de fotografe al geinstrueerd dat ik een hekel heb aan foto's. Dus ben benieuwd hoe ze dat op gaat lossen
Dat is ook zo, daarom geloof ik het ook nog nietquote:Op donderdag 1 september 2011 20:48 schreef Nirak het volgende:
[..]
Heel normaal hoor, die angst. En als je net als ik wat gaat vloeien in die eerste 16 weken, dan helpt dat niet echt mee zeg maar
Maar alleen maar tof dat het zo snel raak is! Er zijn er zoveel die hemel en aarde moeten bewegen om zwanger te geraken.
Zag net je andere topic maar die is verwijderd.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Natemelie het volgende:
Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:00 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Zag net je andere topic maar die is verwijderd.
Gefeliciteerd met 2 streepjes!
Heb ongeveer dezelfde sympt als jou, ben nu 4.6 week zwanger.
Morgen week 5haha
Heb nu buikgriep, en eerst was ik bang (door die enorme kramp) dat het een mk zou worden pff..
Maar dat bang zijn dat de periode nog komt ken ik wel, soms voelt t zo maar dan komt er (gelukkig!) niks
Hier is die van mij, die oranje, niet zo goed te zien, foto wat te klein geuploadquote:Op donderdag 1 september 2011 07:38 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nee ben bij Ohra!
ik heb deze
[ afbeelding ]
T_A_P hoop dat je lekker heb kunnen slapen
Met een extra setje rubber wielen voor meer grip. Kan ie wat sneller de bocht door.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:49 schreef Kyara het volgende:
De mutsy transporter, in mist grey.
deze:
[ afbeelding ]
Ik kan dit helemaal onderschrijven.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:18 schreef Poppedein het volgende:
Nee gek genoeg niet, bij Lena verlangde ik er rond deze tijd alweer naar die hele periode nog een keer, maar we zijn eigenlijk amen gewoon heel duidelijk over 2 is geweldig en compleet voor ons. En ik realiseer met heel goed dat ik altijd blijf genieten van en verlangen naar al die kleine versheidjes om me heen, maar dat gevoel zou ik na 10 kinderen nóg hebben volgens mij![]()
Ik snuffel gewoon heerlijk aan andermans kindjes
(en wie weet ben ik over 2 jaar ziekelijk aan het rammelen en zijn mijn hersens dusdanig overgenomen dat ik niet meer in staat ben om te denken zoals ik nu doenmaar dat zien we dan wel weer... we realiseren ons daarom allebei ook wel dat het nu nog te vroeg is voor definiteve anticonceptie, ondanks dat de wens voor een 3e kindje er bij ons allebei niet is)
juhp, hij had zijn operatie op de dag dat ik de 20 weken echo hadquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, KD, ik wist helemaal niet dat de kankerkwestie juist tijdens je zwangerschap van Elin speelde. Wat moet dat een bizarre periode voor jullie zijn geweest. Fijn om te lezen hoe het nu gaat en dat je grootste zorgen zijn welk pakje vandaag voor Polle te kopen.
Linda, ik denk aan je! Ik hoop dat Lotte vandaag toch naar de opvang kon zodat je lief met je mee is.
Als je dat allemaal samen kunt doorstaan kun je alles aan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juhp, hij had zijn operatie op de dag dat ik de 20 weken echo hadwas allemaal niet zo'n beste planning. 1 voordeel zat er wel aan, hij kon de eerste tijd lekker bij ons thuis zijn
o, zwanger zijn vind ik nog steeds niet leuk hoor. jezelf in je kleding proberen te wurmen, buiten adem zijn als je de trap hebt overwonnen, niet voorover kunnen buigen om je veters te strikken. Zo onhandig allemaal, de volgende baby mag wel op mn rug groeien. ze hebben niet voor niets de rugzak uitgevonden en niet de buikzak! ergonomische onzin zo'n zwangerschapquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:36 schreef Aventura het volgende:
Wij willen denk ik ooit nog een tweede, maar het liefst sla ik zwangerschap en bevalling over. Zwanger zijn vond ik niet leuk, ondanks dat ik een heel makkelijke had. Geen seconde misselijk geweest, geen bekkenklachten, geen maagzuur, geen aambeien, spataren of wat dan ook. Hooguit wat moe. De bevalling was hel, maar ik had vrij veel pech en dat gebeurt vaak niet nog een keer, aldus de gyn. Bovendien komt de tweede vaak wat makkelijker. Het lijkt me wel lastig, twee kleintjes tegelijk verzorgen. Toch willen we niet te lang wachten mochten we een tweede willen, ook vanwege onze leeftijd. Ik ben 33 en man 37. Als het even kan wil ik bevallen voor de risicogrens van 36 jaar.
nou dat vonden wij ook vooral ook omdat we elkaar zo bijzonder lang kenden *oops*quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je dat allemaal samen kunt doorstaan kun je alles aan.
Hoe is het nu met hem?
estafettetopic (dakota)quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik lees dit allemaal voor het eerst! Je zou er zo te horen een Rtl4-woensdagavondfilm over kunnen maken.
Nou ja, zo vanzelfsprekend is het niet dat je door samen zware tijden mee te maken ook samen sterker staat. Ik ben stiekem ook wel benieuwd hoe het scheidingspercentage tijdens de eerste levensjaren van de kinderen zich verhoudt tot scheidingspercentages bij kinderlozen en ouders van oudere kinderen.
Fijn dat hij kankervrij is! Ik moet er niet aan denken welke angsten je doorstaat met een kleine op komst en alleen al het idee aan het mogelijk niet meemaken van dat alles.
gheheheh nee : soms vraag ik of ie iets wil herhalen omdat t zo leuk klinkt zo klinkt als SJOquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
Jij laat vast ook geen mogelijkheid onbenut om hem aan dat laatste te herinneren.
doe over een jaar of 4 dan, kunnen we weer samenquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:18 schreef Poppedein het volgende:
Nee gek genoeg niet, bij Lena verlangde ik er rond deze tijd alweer naar die hele periode nog een keer, maar we zijn eigenlijk amen gewoon heel duidelijk over 2 is geweldig en compleet voor ons. En ik realiseer met heel goed dat ik altijd blijf genieten van en verlangen naar al die kleine versheidjes om me heen, maar dat gevoel zou ik na 10 kinderen nóg hebben volgens mij![]()
Ik snuffel gewoon heerlijk aan andermans kindjes
(en wie weet ben ik over 2 jaar ziekelijk aan het rammelen en zijn mijn hersens dusdanig overgenomen dat ik niet meer in staat ben om te denken zoals ik nu doenmaar dat zien we dan wel weer... we realiseren ons daarom allebei ook wel dat het nu nog te vroeg is voor definiteve anticonceptie, ondanks dat de wens voor een 3e kindje er bij ons allebei niet is)
hahaaaaa pas op hoor; straks ga je bevallen binnen 4 uurquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:56 schreef Kleurdoos het volgende:
en oh wauwik ben net de slijmprop verloren (ZIE JE DAT BJ?) en verder geen gerommel ofzo hoor. Gisteren een heel end gefietst dus dat zal wel de boosdoener zijn geweest
Ohhh jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
doe over een jaar of 4 dan, kunnen we weer samen![]()
linda heel veel succes! zet hem op
lijkt me geweldigquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:57 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ohhh jaen dan met een maand of 3-4 verschil, doe jij de mijnese en ik de jouwese
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jeumig KD, nooit geweten dat jouw vriend zo ziek is geweest tijdens je eerste zwangerschap.Poeh, zwaar zeg.
Ik vind jou ook altijd zo'n positief mens, maar na dit gelezen te hebben al helemaal. Jij klaagt/zeurt echt nooit hier![]()
En de slijmprop nu al verlorenbij mij volgde daarop direct heftige weeen
Linda, zet 'm op, succes!! Maar hopelijk heb jij allang je knul in je armen![]()
Hoop dat Lotte niet zieker is geworden?“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Thanks, ook dat laatste, maar dat zal wel tot na de bevalling duren.... hoop ik voor hem dan!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:20 schreef Kyara het volgende:
Balen Susie, hopelijk is het snel weer over. ik bedoel de blaasontsteking maar voor je lief hoop ik ook dat het snurken stopt
Hij zit ook in mijn MyAT, maar ik lurk maar af en toequote:Op vrijdag 2 september 2011 20:19 schreef Pvoesss het volgende:
Dit topic heeft 128 volgers die niet gereageerd hebben, en dat zijn fokkers! ik ben benieuw hoeveel niet geregistreerden![]()
![]()
Ik f5 ook voor linda!!![]()
126.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:43 schreef WupWup het volgende:
[..]
Hij zit ook in mijn MyAT, maar ik lurk maar af en toeNog maar 127 mysterieuze users
123!quote:
ja maar dat is karmaquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef poemojn het volgende:
121.. en bij mij duurde de 3e bevalling het langst. Hopelijk is Linda wel vlot klaar.
hee wacht es even, jouw 3e is dus al geboren? dat had ik helemaal gemist geloof ik! gefeliciteerd, en vertel eens, hoe gaat 't met hem/haar!!!??!!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef poemojn het volgende:
121.. en bij mij duurde de 3e bevalling het langst. Hopelijk is Linda wel vlot klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door poemojn op 02-09-2011 23:44:43 (foto's weer verwijderd) ]
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:19 schreef poemojn het volgende:
Vandaag precies 2 maanden Trui, en 't is een lief kind.
oooh wat leuk! en lief! en mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd nog, poem!!
in de haak.
Gelukkig had ze dat nog niet gedaan, want ik kon nu ook even spiekenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:46 schreef poemojn het volgende:
Dank je wel![]()
(enne, ik heb net de foto's weggehaald, mogen ze ook uit jouw quote weg?)
Bandenpijn denk ik.. De een heeft t niet, de ander wel.. En wanneer is gewoon een kwestie van pech volgens mijquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:06 schreef PureEvil het volgende:
Hoop wel dat het kindje van Linda er inmiddels is idd....
Is het trouwens normaal dat ik buikpijn heb? ben 12 weken nu ( ongeveer)
en ook pijn aan de binnenkant van mn benen...en soms van mn stuitje, zou dat iets met de bekken kunnen zijn? lijkt me zo vroeg al om daar last van te hebben...
Ik hoop het ook, het blijft al de hele ochtend wat zeurderig en kramperig voelen. Maar niks wat lijkt door te zetten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
Wickie; ik hoop dat het bij jou ook door gaat zetten nuhope you're next!!!
ff prostagdingesen!quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:14 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, het blijft al de hele ochtend wat zeurderig en kramperig voelen. Maar niks wat lijkt door te zetten.
oooo dat dacht ik op de avond voor de bevalling ook; heeeel rustige buik, na een hele middag wat menstruatieachtig gevoel. En je weet nog wat er toen gebeurde he?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:03 schreef wickie het volgende:
Zo dat is echt net op tijdklinkt wel als een snelle maar ok bevalling.
Hier nu ineens geen krampen meer... Dus ik geef de hoop op voor vandaag en ga verder met genieten van het weer in de tuin
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
oooo dat dacht ik op de avond voor de bevalling ook; heeeel rustige buik, na een hele middag wat menstruatieachtig gevoel. En je weet nog wat er toen gebeurde he?
maak daar eens een filmpje van?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:51 schreef wickie het volgende:
[..]nou kom maar op dan met die bevalling
![]()
Mette heeft net al mee lopen schreeuwen naar de buik, de naam roepend. Of ze buiten kwam spelen
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:51 schreef wickie het volgende:
[..]nou kom maar op dan met die bevalling
![]()
Mette heeft net al mee lopen schreeuwen naar de buik, de naam roepend. Of ze buiten kwam spelen
Wanneer ga je op vakantie?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
Wickie, ga je nog even bevallen voor mijn vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |