abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 september 2011 @ 07:16:45 #1
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_101439158
Zwangerschap en geboorte deel 816

Augustus:
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
08 september 2011: Wickie
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa (Jongen)
29 september 2011: Aoraki
29 september 2011: Bass-Miss

Oktober
06 oktober 2011: Scorpionsworld (kereltje)
19 oktober 2011: Kleurdoos (jongen)
22 oktober 2011: Susie(meisje)
22 oktober 2011: Nirak(jongen)

November
04 november 2011: meissie1595(jongen)
08 november 2011: Jipster
09 november 2011: jesssie
16 november 2011: Innepin
16 november 2011: TimeJumper (jongen)
18 november 2011: Vlindur (Jonkje)
20 november 2011: GreatWhiteSilence
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend(meisje)
30 november 2011: Capricia

December
08 december 2011: SummerBreeze (meisje)
13 december 2011: Poezebeest
13 december 2011: Sayenne
25 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy (meisje)
04 januari 2012: Soempie
07 januari 2012: Kyara (jongen)
28 januari 2012: IslaBonita
29 januari 2012: Fee-nix (jongen)

04 februari 2012: Klumsy
11 februari 2012: CrazyMoon
14 februari 2012: klavertje-4
*** 17 februari 2012: Tha_Duck en Ivetje ***

12 maart 2012: Webkim
20 maart 2012: PureEvil
22 maart 2012: PurpleDaisy

*** 06 april 2012: flugeltje en Martijn_AR ***
07 april 2012: Asyniur

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_101439247
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 06:14 schreef TimeJumper het volgende:
En TAP een rustige nacht gehad of is het voorwerk inmiddels het echte werk geworden? ;)

Bitterend heb je ook zo'n oranje knuffel?, (dus verzekerd bij CZ?)
Nee ben bij Ohra!
ik heb deze

T_A_P hoop dat je lekker heb kunnen slapen :)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 1 september 2011 @ 07:43:40 #3
348178 NotTheSame
pi_101439282
Mogguh everyone :O

Take_A_Picture, hoe ist nou?

Linda, ik hoop dat je kleine man zich gewoon lekker zelf aandient, zonder ingrepen!

Bitterend, wat een lief knuffeltje!
Ik heb geloof ik momenteel al 5 van die slaapdoekjes/speenknuffeltjes/tutdoekjes gekregen. Terwijl ik die dingen dus eigenlijk heulemaal niks vind }:| . Er is maar 1 knuffeltje wat ik momenteel wel leuk vind en dan is er deze van de Hema.
Maarja het gaat niet om wat ik leuk vind, maar die draak in m'n buik..

Zo, nou ga ik m'n slaafjes even aan het werk zetten en verpleegster spelen voor (8> , want die is gisteren door z'n rug gegaan...
En de proefdrukken van onze geboortekaartjes zijn ook klaar, dus die ga ik straks ook even halen *O* !
pi_101439292
Goedemorgen :O

Ow dat knuffeltje is nog best leuk! Gisteren bij Babydump 2 dozen gehaald met spulletjes,
Opzich zat er best wel wat in, maar die knuffel vond ik echt niks...
Naja misschien datik er iemand anders wel blij mee kan maken :)
Net als die knuffedoekjes van de etos, best leuk, maar heb onderhand al een stuk of 8 van dat soort knuffeldoekjes....
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_101439312
NTS, die knuffel heb ik van mn werk gekregen en die is echt heel leuk ja. Makkelijk grijpbaar ook. Als Lotte de kans krijgt hamstert ze 'm ook (dus hij ligt enigzins verstopt, wil niet dat ze het idee heeft dattie van haar is en dat ze dan straks een knuffel moet afstaan aan de baby..)

T_A_P, heeft er nog iets doorgezet of heb je een rustige nacht kunnen hebben?
Lotte!
Noah!
pi_101439314
NotTheSame, dat is inderdaad een leuk knuffeltje, heb ik er ook 2 van O+
Die liggen al lekker klaar in de ledikantjes

Ben benieuwd naar jullie kaartje! Binnenkort ook maar eens gaan kijken wat we leuk vinden...
Naja ik weet wel wat ik leuk vind, maar eens even samen met m'n vriend kijken welke stijl hij graag heeft :)

Net als namen... voor een meisje vond ik het nog wel te doen, maar jongensnamen is hier echt een drama!
pi_101439319
NTS!! die van de hema heb ik hier hahaha heb hem gekregen van mijn schoonouders...ik vind het leuk alleen wat mager! maar misschien vindt de kleine hem geinig
Super van de kaartjes! we hebben ook al gekozen maar moeten idd een proefdruk maken...zetten jullie de naam erop bij de proefdruk trouwens? ik weet het niet omdat niemand weet de naam...dus vind het beetje gek dat de mensen van de kaarten website het wel komen te weten als eerste lol

Klumsy dozen met spullen gekocht? heb geen idee wat knuffeldoekjes zijn trouwens!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101439345
Nee heb geen dozen gekocht, maar andere spulletjes en je kon als je er was
een bon inleveren zodat je een doos kreeg met allemaal babyspulletjes/reclame

dit is een knuffeldoekje
pi_101439358
klumsy..aha okee..zitten er handige spullen bij?

ohja dat heb ik ook dus! zo eentje met nijntje denk ik van de V&D! ze zijn leuk O+
  donderdag 1 september 2011 @ 07:58:19 #10
348178 NotTheSame
pi_101439383
Hahaha die Hema-giraffe is dus populair hier! Ach, heeft 1 voordeel, bij een knuffelvermissing zal er heus wel iemand zijn die er eentje over heeft! Ik heb er overigens meteen 2 gekocht, voor het geval dat er eentje kwijt raakt of in de was zit ofzo.

Bitterend, een knuffeldoekje is zo'n veredelde zakdoek met een bolletje watten erin. En dat dat bij elkaar gebonden ;) ! Een plaatje is makkelijker ja...

Wij hebben de namen er wel al in staan (wij hebben een jongens- en een meisjeskaart, dus twee proefdrukken). Ik vind het niet zo erg dat de drukker al weet hoe hij/zij heet. Hij zei zelfs dat mensen bij de proefdruk helemaal overtuigd waren van de namen, om vervolgens tot aan de bevalling nog 20x de boel te wijzigen :X. Ah, we zullen het zien.
Als ik je een tip mag geven om kaartjes uit te zoeken uit boeken: Kijk apart van elkaar door de boeken en schrijf dan op welke kaartjes je leuk vind. Dan blijven er hoogswaarschijnlijk op het laatst kaartjes over die jullie allebei opgeschreven hebben, en kies daar samen uit. Zo deden wij dat ook, in 2,5uur was het zaakje rond, inclusief teksten, kleuren etc!

Klumsy, die zeehond van de Babydump is ook niet mijn smaak :X !
pi_101439395
euh eens even denken, er zat een rompertje in ( een witte ) en zat een zeehond knuffel in, 2 tuitbekers ( dat heeft toch zo??) en een setje speciale lepels voor kids, iets waarvan ik niet precies weet wat het moet voorstellen :P maar ik denk iets waar je luierdoekjes in kan doen voor onderweg ( het enige trouwens met het logo van babydump ) een sticker van baby on board en een bon van ¤ 5,- om te besteden aan babykleding of positiemode :)
Niet een doos met dus alleen spullen speciaal voor pasgeboren baby's, maar misschien juist wel expres gedaan zodat je straks niet met 2 spenen enzo zit!
pi_101439439
Ja, das idd een doosje waar je een reisverpakking doekjes in kan doen. En het gaat heeeeel k*t open dus is hier meteen weer in de vuilnisbak beland (de doos was precies hetzelfde als 2 jaar terug). Lotte zag die zeehond, mocht 'm niet hebben (want; voor de baby) en nu sleept ze dus steeds met die van haar rond die we 2 jaar terug kregen. Kind is bijna niet meer te vinden als ze 's avonds in bed ligt, als je kijkt wat er allemaal mee moet...

En ja klumsy, dat heten tuitbekers ;) Ze lekken alleen heel erg, dus wij hebben ze als gewone bekers gebruikt. De lepeltjes zijn heel handig voor prutjes en kwark bijv., maar stukjes eten gaat niet, daarvoor zijn ze te plat en te smal
Lotte!
Noah!
  donderdag 1 september 2011 @ 08:18:59 #13
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101439523
Succes vandaag Linda!

Ik ben zelf knuffelgek, dus kan er niet genoeg krijgen! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_101439598
Ik droomde vannacht alweer dat ik bevallen was. En toen werd ik weer wakker. En nu mis ik hem. Hij was zo mooi O+ Precies zijn broer maar dan met donker haar O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_101439619
Redelijke nacht gehad *O*

Linda, misschien kunnen ze wel strippen vandaag.

Mijn verzekeringsdoos van de Menzis had deze keer echt een stom extraatje, een hele lelijke en onhandige opbergdoos. Beetje jammer..
Mette heeft niet zo veel knuffels gekregen, maar heeft zich echt ontpopt tot een knuffel-meisje. Ze gaat nergens heen zonder Lollo of Woef, een olifant en een van de 6 hondenknuffels die ze heeft. Er liggen standaard ook iets van 8 knuffels in haar bed :')
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101439637
wat lief menicole O+

oh en klumsy, 2spenen is helemaal zo erg niet..wij hebben er altijd 3..1 voor onderweg, 1 voor in bed en een reserve
Lotte!
Noah!
pi_101439672
Fijn wickie! Misschien een voorbode? Lekker uitgerust aan je bevalling beginnen ;)

strippen weet ik niet.. de gyn zei dinsdag dat mn bmm zo hoog lag dat ze er niet meer bijkwam
Lotte!
Noah!
pi_101439681
Wij hebben ook 3 spenen overigens, liggen er ook altijd 2 in bed.

Oh dat is wel jammer Linda.. Maar je weet maar nooit, ik blijf positief ingesteld voor je :D
pi_101439692
Linda, succes straks. Ik ben erg benieuwd!

Wij hadden ook niet echt een leuk extraatje van FBTO, ook iets van een gevlochten opbergmand, maar hij is stiekem wel handig.

Vorige keer zat er een koala knuffeldoek in het kraampakket, maar ik heb me toch nog ff rot moeten zoeken om er wat extra van op de kop te tikken, want Thomas wilde alleen maar die knuffel. Dan is het toch handiger als je ze in de winkel hebt gekocht...

Wij hebben ook 3 spenen, 2 voor thuis en 1 voor in de luiertas voor bij oma en kdv.

Zo, ik ga vandaag de keuken opnieuw inrichten. Valt dat ook onder nesteldrang :P
pi_101440090
Succes straks Linda!

Hier is alles weer rustig :) heb zowaar wat beter geslapen dan de laatste tijd.
Maar ben nog moe, dus ga nog even verder slapen.

Vandaag even kijken of we enveloppen kunnen halen en of de drukker een proefdruk kan gaan maken voor onze kaart, en gaan we kijken voor een strijkijzer.
Wat een relaxed gevoel is het toch, dat alle echt belangrijke dingen geregeld en in huis zijn.
Tralalalaaa
pi_101440152
2 spenen is inderdaad niet zoveel, wilde eigenlijk 20 spenen neerzetten :P
( ben nog niet helemaal wakker denk ik )
pi_101440415
ah ja, 20 is zelfs met 2 kindjes lichtelijk overdreven ;)

Jammer dat het niet heeft doorgezet TAP
Lotte!
Noah!
pi_101440478
mmorgend

voor de dames die op controle moeten succes...

Hier redelijk geslapen.. als sinds gisteren avond constant steken ter hoogte van lies... niet leuk... had nog zo'n goede dag gisteren, want heb weer wat klusjes gedaan waar ventje toch niet aan komt... ;)

vandaag met maar 1 meid thuis en die slaapt nu nog wat is het stil....
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_101441053
Linda, 1 september is een mooie dag om te bevallen!
pi_101441758
Mag ik me hier ook aanmelden, veeeulls te laat. maar ben 27 sept. uitgerekend.. heb dagelijks pijnen, krampen en voel me net een bejaarde.. dushh.
wat t wordt weet ik nog niet
pi_101442115
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 07:43 schreef NotTheSame het volgende:

Ik heb geloof ik momenteel al 5 van die slaapdoekjes/speenknuffeltjes/tutdoekjes gekregen. Terwijl ik die dingen dus eigenlijk heulemaal niks vind }:| . Er is maar 1 knuffeltje wat ik momenteel wel leuk vind en dan is er deze van de Hema.
Maarja het gaat niet om wat ik leuk vind, maar die draak in m'n buik.
Als jij dat blauwe Nutriciaknuffeltje hebt wil ik het wel met je ruilen voor dat Hema-knuffeltje.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101442148
quote:
3s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als jij dat blauwe Nutriciaknuffeltje hebt wil ik het wel met je ruilen voor dat Hema-knuffeltje.
Dat blauwe beertje-achtige-schepsel? Ik denk dat ik er daar nog wel eentje van heb. Of vijf.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_101442188
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:51 schreef innepin het volgende:

[..]

Dat blauwe beertje-achtige-schepsel? Ik denk dat ik er daar nog wel eentje van heb. Of vijf.
Ja! Lena is er dol op. Kan ik Willow nog verblijden met een knuffel of zo?
pi_101442351
Voorzichtige 11-weken jompel voor mezelf. *O*.
Was van de week weer goed misselijk, dus ik geloof dat het nog wel goed zit. :@.
pi_101442363
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja! Lena is er dol op. Kan ik Willow nog verblijden met een knuffel of zo?
Als we het over dezelfde hebben, moet ik er minimaal eentje extra hebben hier (Willow is er ook dol op nl :') maar ik heb er ooit vijf ofzo gekregen).
Willow is dol op baby's, dus kom 'm maar ophalen en neem Lena (en Ivan!) mee :+ O-)
pi_101442439
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 07:58 schreef NotTheSame het volgende:
Hahaha die Hema-giraffe is dus populair hier! Ach, heeft 1 voordeel, bij een knuffelvermissing zal er heus wel iemand zijn die er eentje over heeft! Ik heb er overigens meteen 2 gekocht, voor het geval dat er eentje kwijt raakt of in de was zit ofzo.

Bitterend, een knuffeldoekje is zo'n veredelde zakdoek met een bolletje watten erin. En dat dat bij elkaar gebonden ;) ! Een plaatje is makkelijker ja...

Wij hebben de namen er wel al in staan (wij hebben een jongens- en een meisjeskaart, dus twee proefdrukken). Ik vind het niet zo erg dat de drukker al weet hoe hij/zij heet. Hij zei zelfs dat mensen bij de proefdruk helemaal overtuigd waren van de namen, om vervolgens tot aan de bevalling nog 20x de boel te wijzigen :X. Ah, we zullen het zien.
Als ik je een tip mag geven om kaartjes uit te zoeken uit boeken: Kijk apart van elkaar door de boeken en schrijf dan op welke kaartjes je leuk vind. Dan blijven er hoogswaarschijnlijk op het laatst kaartjes over die jullie allebei opgeschreven hebben, en kies daar samen uit. Zo deden wij dat ook, in 2,5uur was het zaakje rond, inclusief teksten, kleuren etc!

Klumsy, die zeehond van de Babydump is ook niet mijn smaak :X !
Wat is er met die zeehond? ben erg nieuwsgierig nu!! :D

Dank voor de tip! we hebben al een website gevonden met mooie kaarten...moet nog even uitzoeken of ze alleen per 50 versturen zoals het erop staat...ik bedoel..ik heb max. 10 mensen aan wie ik kaarten wil sturen!
pi_101442453
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:00 schreef PurpleDaisy het volgende:
Voorzichtige 11-weken jompel voor mezelf. *O*.
Was van de week weer goed misselijk, dus ik geloof dat het nog wel goed zit. :@.
En hoe gaat het met je krampen?
pi_101442593
quote:

[..]

Dat knuffeldoekje uit de etos doos?
daar heb ik er 2 van die je zo zou mogen hebben :)
pi_101442636
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:03 schreef bitterend het volgende:

[..]

En hoe gaat het met je krampen?
Mja, geen last meer van eigenlijk. Heel sporadisch voel ik nog wel wat steekjes. Maar ja.. ik weet niet. 13 sept. hebben we weer een echo. Als die goed is, kan ik public O+. Daar heb ik wel zin in.
pi_101442687
PD steekjes heb ik veel gehad! de vk zei dat het mijn baarmoeder was die aan het groeien is!
13 is dichtbij! O+
  donderdag 1 september 2011 @ 12:04:08 #36
348178 NotTheSame
pi_101444064
quote:

[..]

Deze?

pi_101444113
van die heb ik er hier ook 2 liggen, dus als iemand intresse heeft dan stuur ik ze zo op :)
pi_101444292
Die heb ik niet gehad in de etos doos!
Maar is ook niet echt mijn smaak dus lol
Ben wel benieuwd naar die zeehond O-)
  donderdag 1 september 2011 @ 12:12:24 #39
348178 NotTheSame
pi_101444315
Ik zet em wel ff op de foto voor je, bitterend!

Unos momentos por favor.... *Tromgeroffel...*
TADAAAAA!

pi_101444353
:D :D
pi_101444437
ow nou als iemand die zeehond wil hebben dan heb ik daar ook 2 van in de aanbieding :P
pi_101444552
Ohhh maar hij is leuk hoor!! vinden jullie hem zo erg? lol
pi_101444677
Oh ja die zeehond heb ik ook. De kat is er wel dol op

Ik had 2 kraampakketten gekregen ook een beetje overdreven in de een zat een tummytub als extra maar die past niet op onze badstandaard en in de andere zat een opbergbox.

En ik heb niks uit het kraampakket gebruikt dus de helft doorgeschoven naar mijn zus en de andere helft ligt op zolder.
  donderdag 1 september 2011 @ 12:26:06 #44
348178 NotTheSame
pi_101444713
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh ja die zeehond heb ik ook. De kat is er wel dol op
_O- _O- _O-
pi_101444738
FR lol fijn dat een iemand bij jou thuis die speelgoed waardeert :p
hoezo 2 pakketten? hebben ze zich vergist bij de verzekering?
pi_101444860
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:26 schreef bitterend het volgende:
FR lol fijn dat een iemand bij jou thuis die speelgoed waardeert :p
hoezo 2 pakketten? hebben ze zich vergist bij de verzekering?
Rossi sjouwde hem steeds de trap af toen ze nog op zolder lagen om een keer gewassen te worden. De 1e keer keek ik echt zo van :? hoe komt die knuffel hier? Tot hij een keer trots ermee de woonkamer in kwam lopen toen wij er waren. Ze vinden onze babyuitzet sowieso wel erg leuk -O-

Ik was eerst bij een andere verzekeer verzekerd en in januari overgestapt mijn oude verzekeraar stuurde het pakket dus ook nog op.
pi_101444941
:D :D
Hier speelt de kat nog steeds met die wuppies van de AH!!
Staat iets op mijn kraam pakket over wat te doen als je niet alle spullen gebruikt, kan geloof ik naar een stichting in Afrika.
pi_101444960
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:31 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik was eerst bij een andere verzekeer verzekerd en in januari overgestapt mijn oude verzekeraar stuurde het pakket dus ook nog op.
Op dezelfde manier hadden wij het ook. Alleen kregen wij er dus geen. Beide verzekeraars zeggen dat de ander het op moet sturen. Ze zijn het nu nog aan het uitzoeken. Ondertussen maar zelf een gekocht want kan daar niet op wachten!!
pi_101445040
Dat is dan minder. Ze zijn niet zo duur volgens mij maar toch je bent er niet voor niets voor verzekerd
pi_101445065
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:34 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Op dezelfde manier hadden wij het ook. Alleen kregen wij er dus geen. Beide verzekeraars zeggen dat de ander het op moet sturen. Ze zijn het nu nog aan het uitzoeken. Ondertussen maar zelf een gekocht want kan daar niet op wachten!!
Lekker hoor dat ze het zo naar elkaar schuiven en jij bent er de dupe van!! pff
pi_101445469
Ja ik snap zelf de heisa erover ook niet. Maar zo mogen hem ook wel houden nu. Je zult zien dat er straks na de bevalling ineens 2 komen :P
pi_101446046
Declareren die hap :)
Bij beide partijen :')
pi_101446252
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:16 schreef Nirak het volgende:
Declareren die hap :)
Bij beide partijen :')
Ja gaan ze daar ook nog weer ruzie om maken :P
Maar kon het ook wel declareren via het werk van mijn lief omdat we overgestapt zijn naar een zorgverzekering van hun zeg maar. En omdat dat bij hun allemaal lang duurde en zulks. Maar mijn nichtje heeft kraampakket via der werk meegenomen dus kreeg hem met korting dus die paar centen is het me niet waard!! Ze doen op het werk van mijn lief al genoeg voor ons O+
pi_101446914
Wanneer komt zo'n kraampakket?

Ik heb inmiddels wel de etos doos en de babydump door. Wat knuffels betreft heb ik zelf grote hoeveelheden naast mijn bed liggen dus er moet wel duidelijk onderscheid gemaakt worden tussen mama's knuffels en spruit's knuffels ~O>

Gister laatste x gebodypumpt. Was toch wat veel van het goed. Sowieso op een matje liggen en dan weer opstaan schoot al niet op.....
pi_101447878
Linda, hoe was het in het ziekenhuis?? Ik ben benieuwd!! Ik hoop stiekem dat je nu aan het bevallen bent.
pi_101447982
Ik kom net binnenvallen...

Liep allemaal niet zoals gedacht, helaas. Morgen inleiden vanwege niet behandelde zwangerschapsdiabetes. Viel een beetje rauw op mn dak...de gyn had al die tijd gezegd dat de waardes goed waren, maar daar was het zkh het niet mee eens. Dus morgen om 9u melden en het zkh niet meer uit zonder baby. Ook niet meteen naar huis dus, maar nog gemonitord worden, baby mag wrs niet bij me blijven maar moet naar de kinderafdeling. Allemaal beetje bluh dus. En als klap op de vuurpijl belde het kdv 10min geleden dat Lotte 39,5 koorts heeft, dus waar we die morgen laten weet ik ook niet. -O- Godver
Lotte!
Noah!
pi_101447999
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:46 schreef Kyara het volgende:
Wanneer komt zo'n kraampakket?

Hij is gisteren gearriveerd dus 27w4d
pi_101448071
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:20 schreef Linda2205 het volgende:
Ik kom net binnenvallen...

Liep allemaal niet zoals gedacht, helaas. Morgen inleiden vanwege niet behandelde zwangerschapsdiabetes. Viel een beetje rauw op mn dak...de gyn had al die tijd gezegd dat de waardes goed waren, maar daar was het zkh het niet mee eens. Dus morgen om 9u melden en het zkh niet meer uit zonder baby. Ook niet meteen naar huis dus, maar nog gemonitord worden, baby mag wrs niet bij me blijven maar moet naar de kinderafdeling. Allemaal beetje bluh dus. En als klap op de vuurpijl belde het kdv 10min geleden dat Lotte 39,5 koorts heeft, dus waar we die morgen laten weet ik ook niet. -O- Godver
:N hee wat rot zeg!! hoe kan de gyn de diabetes niet gezien hebben?? en kleintje met korts..pff hoop dat pcm Lotte dr koorts naar beneden kan halen :*
pi_101448111
:{ Meis... Wat een naar nieuws allemaal... Ik zoek de knop 'vind ik niet leuk' en de knop 'je verdient nu een hele dikke knuffel' :*
Maar jeetje, wat heftig om dat even te horen te krijgen. En jeetje morgen inleiden en je kleintje niet bij je en Lotte best behoorlijk ziek... :'(

Echt nogmaals :* :* Voor jou.

Daar gaat m'n positieve instelling..
pi_101448147
Da's heftig Linda. Veel sterkte meis.
pi_101448180
Nouja..zo was het ook allemaal gegaan als het wel meteen geconstateerd was, maar dan had ik er 20 weken aan kunnen wennen... en nu is het ineens: pats-boem morgen krijg ik mn baby (in het meest positieve geval dan...). En dat met Lotte is echt gewoon knap kut... als ik nou tenminste mn familie nog in de buurt had.. Maar ik kan moeilijk van mn moeder verlangen dat ze nu als een gek 700km hierheen rijdt om morgen voor Lotte te zorgen...
Lotte!
Noah!
pi_101448311
Oh Linda dat is idd erg schrikken. Je had het niet verwacht dus kon je er niet op instellen.
Ik woon ook niet in de buurt anders had Lotte hier wel mogen komen.
Geen vrienden in de buurt die op haar kunnen passen?
pi_101448513
Jemig Linda, klinkt niet als een droomscenario..

Maar morgen je kindje! Ik hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt en dat je gauw met kindjelief naar huis kunt! :*

En beterschap met Lotte!

Hier mag je je kraampakket zelf komen halen vanaf 6mnd.. Ik hoef hem nu nog niet, haal hem volgende maand ofzo wel op. Hij is wel leuk, een badcape, en alles in een handige box! In die snel Rienk zitten alle kleine maatjes kleren. Sluit ook goed af. ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_101449447
Linda :* Jeetje, dat komt ff rauw op je dak vallen zo! :-/
Ik hoop dat Lotte gauw opgeknapt is, en dat je morgen een voorspoedige bevalling tegemoet gaat! :* Succes!
pi_101449625
balen linda :(
veel sterkte dan morgen..
pi_101449706
Oh, dat is ook lekker Linda. Hopelijk gaat het morgen soepel en ben je snel weer met je kleintje thuis. Beterschap voor Lotte :*
pi_101451116
Mijn babydump bestelling wordt morgen over 3 weken bezorgd *stuiter*. Bestaande uit kamertje, wandelwagen, wiegje, maxicosi en box *stuiter* En dan kan ik het kamertje gaan inrichten *stuiter*
pi_101451874
Jeetje Linda, da's zeker even rauw op je dak!!
Hopelijk trekt Lotte's koorts snel weg!

En veel succes dan morgen! Toch spannend! :*

Ik heb vandaag enveloppen geschreven, pfff wat een werk!
Maar heel blij dat het gedaan is :)
Tralalalaaa
pi_101452195
Lekker gevoel Tap! Weer iets dat afgestreept kan worden.
pi_101452298
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:05 schreef Kyara het volgende:
Mijn babydump bestelling wordt morgen over 3 weken bezorgd *stuiter*. Bestaande uit kamertje, wandelwagen, wiegje, maxicosi en box *stuiter* En dan kan ik het kamertje gaan inrichten *stuiter*
Ohhhh wat gaaaaf! ik wil oooooook! welke kinderwagen heb je?
T_A_P fijn dat het af is!

Linda heeeel veel succes morgen!
pi_101452419
De mutsy transporter, in mist grey.

deze:
pi_101452486
Mooi! :Y
Mijn wagen staat al 2 manden in de doos, zou hem zooooo graag in elkaar willen zetten maar weet gewoon dat de kat meteen erop gaat klimmen en dat ie vies wordt...dus wacht nog even tot de kamer klaar is en dan kan de deur daar dicht
pi_101452562
De meubels worden gemonteerd dus kamertje moet dan sowieso klaar zijn. Volgende week komt mijn zwager klussen en daarna kan de laatste muur geverfd worden en dan kunnen de meubels en de kinderwagen er in. Daarna is toch alleen maar plankje/kastje ophangen en zo.

Box ga ik ook zo laat mogelijk opzetten, ook met het oog op de katten..... Anders zit alles meteen al onder de kattenharen.....
pi_101452568
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:51 schreef bitterend het volgende:
Mooi! :Y
Mijn wagen staat al 2 manden in de doos, zou hem zooooo graag in elkaar willen zetten maar weet gewoon dat de kat meteen erop gaat klimmen en dat ie vies wordt...dus wacht nog even tot de kamer klaar is en dan kan de deur daar dicht
Wij hadden hem wel eerder in de huiskamer staan met een plantenspuit ernaast en onze katten wagen het nog steeds neit om in de wagen te klimmen ;) We hebben het ze dus meteen afgeleerd, ik moest er namelijk niet aan denken dat ze erin zouden springen terwijl er een baby in lag.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_101452608
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:53 schreef Kyara het volgende:
De meubels worden gemonteerd dus kamertje moet dan sowieso klaar zijn. Volgende week komt mijn zwager klussen en daarna kan de laatste muur geverfd worden en dan kunnen de meubels en de kinderwagen er in. Daarna is toch alleen maar plankje/kastje ophangen en zo.

Box ga ik ook zo laat mogelijk opzetten, ook met het oog op de katten..... Anders zit alles meteen al onder de kattenharen.....
Als ik toch emt tips aan het gooien ben ;) Box neerzetten ballonnen erin, als ze er dan in springen klappen de ballonnen, springen ze er als het goed is nooit meer in ;)
pi_101452658
MP dat is een goed idee als ik met verlof ben!! dan kan ik het ook consequent blijven doen...nu weet ik zeker dat hij erin springt als ik weg ben!
Hij is ook nog wit en de wagen zwart....... :')
pi_101452685
Oh Linda, wat een domper! Vooral heel vervelend dat jullie misschien niet bij elkaar mogen blijven. Bij Ivan was daar indertijd ook sprake van omdat ze zijn suikerpeil in de gaten wilden houden, maar uiteindelijk mocht hij toch bij me blijven. Ik hoop dat dat bij jullie ook kan. Als het niet zo is dan is het natuurlijk voor haar eigen bestwil, maar jemig, het is inderdaad niet hoe je je de eerste tijd voorstelt. :*

En verder is het toch ook gewoon heel spannend allemaal! Ik krijg er zelf een beetje kriebels van. O+
pi_101452765
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:55 schreef bitterend het volgende:
MP dat is een goed idee als ik met verlof ben!! dan kan ik het ook consequent blijven doen...nu weet ik zeker dat hij erin springt als ik weg ben!
Hij is ook nog wit en de wagen zwart....... :')
Nou het izjn een boel goeie tips ;)
Maar ik ken ook een leuk verhaal! Op de dag dat mijn oudste 's morgens geboren is, in het ziekenhuis. Toen hebben mijn ouders het huis versierd enzo, en die zijn vergeten de deuren dicht te doen... Dus toen mijn man 's avonds thuis kwam zag hij dat al en voelde de bui al hangen, hij liep naar boven en onder de lakens van het opgemaakt net fris gewassen babybedje kwam een poezenhoofje tevoorschijn :+ Ik moest er hard om lachen, manlief was wat minder blij ;)
pi_101452943
oh ja, altijd handig als mensen de deuren vergeten.

Die balonnen is ook wel een goed idee.

Hier een witte en een zwarte }:|

Heb je trouwens ook tips om kind aan kat te laten wennen en omgekeerd MamaPurk'\?
pi_101452956
Och Linda, wat een hoop om te verwerken ineens -O- We gaan gewoon keihard duimen dat je bevalling morgen van een leien dakje gaat, Lotte weer koortsvrij is en lekker naar het KDV kan en dat beebje2 bij je mag blijven. :*
pi_101453017
Wij hebben de box trouwens wel vrij vroeg opgezet (zodat de katten er aan kunnen wennen en om te zien of het wel een beetje een fatsoenlijk ding is). Je hoeft er geen boxkleed in te doen voordat de baby er is dus dan heb je toch geen last van kattenharen?

Ik zal straks wel weer even flink moeten wennen aan het feit dat ik de box niet meer als opslagruimte voor speelgoed kan gebruiken :@
pi_101453114
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:05 schreef Kyara het volgende:
oh ja, altijd handig als mensen de deuren vergeten.

Die balonnen is ook wel een goed idee.

Hier een witte en een zwarte }:|

Heb je trouwens ook tips om kind aan kat te laten wennen en omgekeerd MamaPurk'\?
Dat ging hier eigenlijk vanzelf, we hebben de katten niet kwampachtig bij de kleine weg gehouden. En de eerste weken liepen ze met een boog om Jaël heen en met een mand of 2 was er eentje die iets dichterbij durfde te komen. Nu zijn er 2 die alles durven en ook alles met zich alten doen door mijn inmiddels peuter. En onze derde poes moet niets hebben van de kinders en loopt er dus ook met een boog omheen. Maar bij Sarah kwamen de twee nieuwsgierige poezen meteen eigenlijk evenkennis maken en nu gaat een van de twee zelfs naast haar liggen als ze over de grond banjerd O+ Wij hebben dus niet echt iets speciaals gedaan, het was een soort van natuurlijk proces.

Linda wat balen dat het zo gaat.. En dan Lotte ook nog ziek, het is even een hele beroerde samenloop van omstandigheden en dan ook al die hormonen nog :*

En octo dat haddenw ij ook, opeens was het geen opslagplaats meer, waar moest ik nu al mijn speelgoed kwijt!!!
pi_101453120
Ja, dat is ook weer zo. Nou moeten we sowieso eerst even wat gaan verplaatsen en ik heb het vermoeden dat de box best wel in de weg gaat staan dus we moeten sowieso maar even kijken.
pi_101453199
Linda.. je blijft rondspoken door mn hoofd. Ik hoop dat het morgen allemaal vlot verloopt en dat je gewoon snel met je kleintje samen mag zijn.

Ik ben net weer goedgekeurd. Dikke vette sticker op m'n buik. De baby heeft het naar haar zin daar binnen. Maar 41 weken gaat wel de max zijn, dat vond ik fijn om te horen. Nog uiterlijk 2 weken.

De box.... ja.. die moeten we binnenkort ook maar weer eens neerzetten. Maar wij hebben geen katten dus dat scheelt.
pi_101453428
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:58 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Nou het izjn een boel goeie tips ;)
Maar ik ken ook een leuk verhaal! Op de dag dat mijn oudste 's morgens geboren is, in het ziekenhuis. Toen hebben mijn ouders het huis versierd enzo, en die zijn vergeten de deuren dicht te doen... Dus toen mijn man 's avonds thuis kwam zag hij dat al en voelde de bui al hangen, hij liep naar boven en onder de lakens van het opgemaakt net fris gewassen babybedje kwam een poezenhoofje tevoorschijn :+ Ik moest er hard om lachen, manlief was wat minder blij ;)
_O-
Liet het aan mijn man lezen! hier zou hij erg om kunnen lachen en ik zou WOEST zijn! haha

Ja octo aan zoiets dacht ik ook bij het bedje, dat voor dat de baby komt, dat ik het matras in plastic laat staan!
pi_101453629
:* Linda dat is allemaal wel heel erg schrikken enzo.
en wat een stomme VK!! dan is het dubbel zo stom.
pi_101453790
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:15 schreef wickie het volgende:

Ik ben net weer goedgekeurd. Dikke vette sticker op m'n buik. De baby heeft het naar haar zin daar binnen. Maar 41 weken gaat wel de max zijn, dat vond ik fijn om te horen. Nog uiterlijk 2 weken.

Fijn dat je goedgekeurd bent en dat je een uiterlijk datum hebt!! :*
  donderdag 1 september 2011 @ 18:30:16 #88
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101455394
oh Linda, dat is schrikken! Ik hoop dat het morgen de bevalling goed verloopt! *knuffel*
pi_101456381
Fijn dat je bent goedgekeurd wickie, en een uiterste datum hebt :)

Wij hebben wel katten.. De box staat al 6 weken zodat we ze kunnen leren dat ze eruit moeten blijven.. Gisteren lag er voor het eerst een kat in en die kat snapt nu (weet niet voor hoe lang ..) dat dit niet de bedoeling is :')
pi_101458170
knuffel voor linda en wicks, bijna! O+

enne, leuke babyboeken te koop bij de action
maar 1 eur nog wat
pi_101458603
Zo, ben ik weer. Eerst met zn 3en een dutje gedaan in het grote bed en daarna mn grote kleine meiske lekker geknuffeld. Nu ligt ze weer op één oor. De koorts is alleen maar hoger geworden, 40,4 nu. Ik ga morgen met een vriendin naar het ziekenhuis en zo lang er niks gebeurt kan Ronny dan fijn voor Lotte zorgen. Vind ik een fijner idee als haar nu ergens te brengen waar ze zich misschien niet zo op haar gemak voelt nu ze niet lekker is.

Wickie, fijn dat je weet dat het nog maar max. 2 weken zijn! Hopelijk meldt je beebje zich al voor die tijd!
Lotte!
Noah!
pi_101459891
Linda, wat een nieuws.. Hopelijk trekt Lotte haar koorts snel weg, zodat je haar ergens gerust kunt onderbrengen. En dat alles verder morgen een beetje gaat vlotten! Succes

Wickie, fijn dat je ook een max datum hebt!
Is er nog een reden waarom ze je niet tot 42 weken laten lopen, of is het al protocol bij jullie, die 41?
  donderdag 1 september 2011 @ 20:27:10 #93
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101460510
Ik hoop dat je kleine meid snel weer opknapt, arm kind. Zo kan ze geen grote zus zijn natuurlijk!

Hier werd mij al verteld dat mijn "uiterste" datum 6 november zal zijn, dus tot 42 wkn doorlopen...

Gek idee zal het zijn Wickie?
pi_101460697
Ben benieuwd wat hier allemaal de protocollen zijn! ik heb pas in Oktober voorlichting over de bevalling dus zal het dan vragen

Hebben jullie trouwens een bevalplan? las ergens dat je dat kan invoeren ergens op een website
pi_101460926
Hallo allemaal :)

Ik weet sinds afgelopen dinsdag dat ik zwanger ben, volgens de berekeningen die ik gedaan heb zou ik ongeveer 4 weken moeten zijn..

Wat betreft kwaaltjes moet ik zeggen heb ik er niet veel last van, pijnlijke borsten, hoofdpijn en een uitgebleven menstruatie, wel moet ik zeggen ben ik best vaak misselijk in mn buik.. Sinds gisteren had ik een erg zwaar gevoel in mijn onderbuik dat gepaard gaat met misselijkheid.. Is dit normaal?
pi_101460943
Bevallen lijkt nog heul ver weg. Volgend jaar pas (hoewel het ook nog in 2011 zou kunnen maar daar ga ik eigenlijk niet van uit). Inlezen in de bevallen lijkt me mooi iets voor mijn verlof......
pi_101460994
Gefeliciteerd Natemelie!

Volgens mij zijn dit soort kwaaltjes vrij normaal hoor. Elk lichaam reageert weer anders.
pi_101461075
Thanx Kyara,

Kan het nog niet echt geloven, ga van t wiekend nog maar eens een test doen ;)
pi_101461254
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:30 schreef bitterend het volgende:
Ben benieuwd wat hier allemaal de protocollen zijn! ik heb pas in Oktober voorlichting over de bevalling dus zal het dan vragen

Hebben jullie trouwens een bevalplan? las ergens dat je dat kan invoeren ergens op een website
Protocol is hier met 41 weken controle bij de gyn, en dan kiezen:
1) terug naar de vk tot 42 weken (wel/niet strippen eigen keuze) en daarna bij de gyn inleiden
2) direct inleiden bij de gyn..

Bevalplan had ik bij Chris niet echt. Wel een paar dingen die ik duidelijk doorgesproken heb met de vk en mijn man. En die ik bij de papieren van de vk had gestopt.
Dingen als: mijn man blijft bij de baby als we gescheiden worden, ik wil borstvoeding geven dus niet bijvoeden als dat niet nodig is. Maar geen groot verhaal hoor. Het valt toch niet te plannen ;)
pi_101461289
Gefeliciteerd Natemelie :) lijkt me ook normaal, je baarmoeder groeit namelijk...dus krampen en steken zijn normaal :)
  donderdag 1 september 2011 @ 20:39:45 #101
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101461296
Gefeliciteerd Natemelie!

Ik heb geen bevalplan eigenlijk, ook nog niet in verdiept :@ Ik heb wel afgelopen dinsdag boekjes van de vk meegekregen over de bevalling, pijnbestrijding etc etc... dat moet ik voor over 2 weken even doorgelezen hebben en aangeven wat ik wel of niet zou willen mbt pijnbestrijding... verder dus niets vastgelegd nog enzo. :@
pi_101461325
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:35 schreef Natemelie het volgende:
Thanx Kyara,

Kan het nog niet echt geloven, ga van t wiekend nog maar eens een test doen ;)
Je bent niet de enige hoor. Heb uiteindelijk ook 4 tests gedaan, waarvan 2 achter elkaar.... En dan nog vol spanning voor de 1e echo of er echt wel iets zit.....
pi_101461412
welkom hier Natemelie! en nog gefeliciteerd *O*

Morgen week naar het ziekenhuis voor checkup. Eerst een groeiecho en daarna bezoekje aan de gyn. Zal allemaal wel goed gaan. Vorige keer was 5 weken geleden en lag het manneke mooi op schema. En aangezien m'n buik goed groeit zal dat nu ook wel zo zijn, maar ik heb een heule voorzichtige gyn en ze wil het zeker weten.
pi_101461430
Dankjewel allemaal voor de felicitaties :)
Ben er zelf ook erg blij mee! Had niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn! :D

Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat de spanning aanwezig is :) Ik ben nu zelfs nog bang dat als ik naar de wc gaa mn periode is gekomen :S
  donderdag 1 september 2011 @ 20:42:45 #105
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101461477
Wanneer komt er van jou eens een foto-tje Nirak?? Ben natuurlijk reuze benieuwd naar jouw buik! :P
pi_101461488
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:39 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Protocol is hier met 41 weken controle bij de gyn, en dan kiezen:
1) terug naar de vk tot 42 weken (wel/niet strippen eigen keuze) en daarna bij de gyn inleiden
2) direct inleiden bij de gyn..

Bevalplan had ik bij Chris niet echt. Wel een paar dingen die ik duidelijk doorgesproken heb met de vk en mijn man. En die ik bij de papieren van de vk had gestopt.
Dingen als: mijn man blijft bij de baby als we gescheiden worden, ik wil borstvoeding geven dus niet bijvoeden als dat niet nodig is. Maar geen groot verhaal hoor. Het valt toch niet te plannen ;)
Ik heb de lijst inderdaad gekeken wat ze bij bevalplan voorstellen, en inderdaad vragen zoals wil je borstvoeding geven, wie mag beslissingen maken als je het niet kan enzo
Ik heb het een beetje zitten invullen voor mezelf, later na dat ik over alles geïnformeerd ben echt beter invullen en ook aan de vk geven, maar idd het valt namelijk niet echt te plannen!

Ook qua pijnbestrijding weet ik het niet, het lijkt me fijn dat het beschikbaar is maar of ik het wil, nodig heb of wat dan ook dat weet ik niet
pi_101461527
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:39 schreef Susie het volgende:
Gefeliciteerd Natemelie!

Ik heb geen bevalplan eigenlijk, ook nog niet in verdiept :@ Ik heb wel afgelopen dinsdag boekjes van de vk meegekregen over de bevalling, pijnbestrijding etc etc... dat moet ik voor over 2 weken even doorgelezen hebben en aangeven wat ik wel of niet zou willen mbt pijnbestrijding... verder dus niets vastgelegd nog enzo. :@
Maar wat als je nu denkt: ik wil geen pijnbestrijding en je komt er tijdens de bevalling achter dat je het wel wil?
Ga je trouwens thuis of in het zkh bevallen? Want dat scheelt verkassen mocht je ineens wel willen ;)
  donderdag 1 september 2011 @ 20:44:10 #108
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101461572
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Natemelie het volgende:
Ben er zelf ook erg blij mee! Had niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn! :D

Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat de spanning aanwezig is :) Ik ben nu zelfs nog bang dat als ik naar de wc gaa mn periode is gekomen :S
Die angst heb ik tot 20 weken gehad denk ik... in ieder geval vrij lang!
pi_101461646
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Susie het volgende:
Wanneer komt er van jou eens een foto-tje Nirak?? Ben natuurlijk reuze benieuwd naar jouw buik! :P
Ik had al een buik voordat ik zwanger was, nu issie alleen groter ;)
En ik haaaaaaaat foto's, van mezelf. Dus ook van m'n buik zijn er nog geen gemaakt.. Maar volgende week ben ik getuige bij het huwelijk van m'n bff, dus dan moet ik er geloof ik wel aan geloven. Ze hebben zelfs de fotografe al geinstrueerd dat ik een hekel heb aan foto's. Dus ben benieuwd hoe ze dat op gaat lossen :')
  donderdag 1 september 2011 @ 20:46:25 #110
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101461673
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:43 schreef Nirak het volgende:

[..]

Maar wat als je nu denkt: ik wil geen pijnbestrijding en je komt er tijdens de bevalling achter dat je het wel wil?
Ga je trouwens thuis of in het zkh bevallen? Want dat scheelt verkassen mocht je ineens wel willen ;)
De bedoeling is thuis, maar ja, je weet het nooit he? Ik neem aan dat je dan uiteindelijk toch wel iets tegen de pijn kan krijgen? Het gaat er geloof ik meer om welk soort je zou willen, om dat alvast aan te geven. Maar ik ben natuurlijk een bikkel, heb dat heul niet nodig :+ ben nog gewoon in ontkenning dat ik straks toch echt moet gaan bevallen....
pi_101461674
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:44 schreef Susie het volgende:

[..]

Die angst heb ik tot 20 weken gehad denk ik... in ieder geval vrij lang!
Gelukkig niet de enige dan! :)
Het is allemaal nog zo pril, maar ook gelijk zo spannend.. Nog geen idee wat er allemaal op me af gaat komen :)
pi_101461675
quote:

Kan me voorstellen! tot de eerste echo vond ik het ook erg eng, en daarna tot 16 weken tot ik haar kon voelen!
pi_101461751
quote:

Heel normaal hoor, die angst. En als je net als ik wat gaat vloeien in die eerste 16 weken, dan helpt dat niet echt mee zeg maar :')

Maar alleen maar tof dat het zo snel raak is! Er zijn er zoveel die hemel en aarde moeten bewegen om zwanger te geraken.
  donderdag 1 september 2011 @ 20:48:12 #114
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101461761
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:45 schreef Nirak het volgende:

[..]

Ik had al een buik voordat ik zwanger was, nu issie alleen groter ;)
En ik haaaaaaaat foto's, van mezelf. Dus ook van m'n buik zijn er nog geen gemaakt.. Maar volgende week ben ik getuige bij het huwelijk van m'n bff, dus dan moet ik er geloof ik wel aan geloven. Ze hebben zelfs de fotografe al geinstrueerd dat ik een hekel heb aan foto's. Dus ben benieuwd hoe ze dat op gaat lossen :')
Ik vind foto's van mezelf ook niet leuk, maar hier plaats ik toch alleen foto's zonder hoofd! _O- Dan kan er niet veel mis gaan he? :P
pi_101461783
Natemelie gefeliciteerd!

We hebben wel nagedacht over een bevalplan, maar we vonden het niet nodig. Het is de vorige keer zonder plan ook goed gegaan. toen is er trouwens niet naar gevraagd van te voren
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_101461825
Pijnbestrijding had ik in principe ook op nee gezet. Tenzij nodig.. Tijdens de weeen begon ik echter te hyperventileren, en werd ik elke wee-serie wit voor mijn ogen. De oplossing was: naar het ziekenhuis en pijnstilling. Alleen toen ik daar eenmaal was(dik uur, weeenstorm en 5cm later) had ik al 8+cm, dus mocht ik de pijnstilling niet meer. Daarna ging het ook heel vlot. Dus mijn plan ging goed.
Jammer van de volledige narcose bij het hechten achteraf :P
pi_101461830
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:48 schreef Nirak het volgende:

[..]

Heel normaal hoor, die angst. En als je net als ik wat gaat vloeien in die eerste 16 weken, dan helpt dat niet echt mee zeg maar :')

Maar alleen maar tof dat het zo snel raak is! Er zijn er zoveel die hemel en aarde moeten bewegen om zwanger te geraken.
Dat is ook zo, daarom geloof ik het ook nog niet ;)
pi_101462459
quote:

Zag net je andere topic maar die is verwijderd.
Gefeliciteerd met 2 streepjes!

Heb ongeveer dezelfde sympt als jou, ben nu 4.6 week zwanger.
Morgen week 5 *O* haha

Heb nu buikgriep, en eerst was ik bang (door die enorme kramp) dat het een mk zou worden pff..
Maar dat bang zijn dat de periode nog komt ken ik wel, soms voelt t zo maar dan komt er (gelukkig!) niks
pi_101462720
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:00 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Zag net je andere topic maar die is verwijderd.
Gefeliciteerd met 2 streepjes!

Heb ongeveer dezelfde sympt als jou, ben nu 4.6 week zwanger.
Morgen week 5 *O* haha

Heb nu buikgriep, en eerst was ik bang (door die enorme kramp) dat het een mk zou worden pff..
Maar dat bang zijn dat de periode nog komt ken ik wel, soms voelt t zo maar dan komt er (gelukkig!) niks
Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd natuurlijk! :)

Oei das wel vervelend idd! Als je maar genoeg blijft drinken!
  donderdag 1 september 2011 @ 21:07:05 #120
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101462851
Zoe23 ook gefeliciteerd!
pi_101463220
Bedankt! :)

Ja idd daar probeer ik om te denken, dat gaat nu gelukkig goed.
(paar weken geleden erg ziek gwst)

Ik blijf nog even in het 2streepjes topic, maar wilde even op natemelie reageren

:*
pi_101465022
Linda :*
Heel heel veel succes morgen!! Het gaat goed komen en ik hoop dat alles vlotjes en voorspoedig zal verlopen. Ook dat Lotte zich morgen weer wat beter voelt.
Morgen of uiterlijk overmorgen heb je gewoon je nieuwbakken ukkie in je armen O+

Protocol is 41 weken in het ziekenhuis. Ze vinden 42 weken niks toevoegen, meestal eerder problemen opleveren. Ik zit natuurlijk niet te wachten op een inleiding, maar ik loop ook liever niet langer dan dat. Als ik haar goed heb begrepen wordt er met de volgende controle een principe afspraak gemaakt voor ctg's en een inleiding. Ik hoop dat ze de volgende keer wel een strippoging kunnen doen.
Ik hoop stiekem gewoon dat het natuurlijk begint, zou dat echt een keertje willen meemaken, toch erg benieuwd hoe dat is.

Dus we zien wel :)
Ik heb weer frisse moed en m'n ouders en schoonouders en vrienden zijn zo lief in het bijspringen met hulp en opvang voor Mette. We hebben de komende 2 weken helemaal gecovered, dus ik kan gewoon rustig aandoen.

Geboorteplan heb ik niet. Mijn lief weet alles, ging de vorige keer super, dus hij is mijn klankbord.

Natemelie en Zoe23 gefeliciteerd *O*
  donderdag 1 september 2011 @ 22:20:56 #123
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101468054
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 07:38 schreef bitterend het volgende:

[..]

Nee ben bij Ohra!
ik heb deze
[ afbeelding ]

T_A_P hoop dat je lekker heb kunnen slapen :)
Hier is die van mij, die oranje, niet zo goed te zien, foto wat te klein geupload :@
Maar dan heb je een idee ;)

Jeej Linda dat ze dat niet gemerkt hebben. Kan me voorstellen dat dat koud op je dag komt vallen.
Maar morgen heb je dan wel je baby O+
Ik hoop voor je dat alles voorspoedig gaat.

Kyara leuke kinderwagen ^O^ en dan willen we straks foto's van de babykamer *O*

Natemelie en Zoe23 gefeliciteerd *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_101469311
Nouja..ze hebben het wel gemerkt in zoverre dat ik de test moest doen...maar de gyn zei dat de waardes ok waren en het ziekenhuis vind dus van niet... Ik snap het alleen niet. Als ik online zoek zie ik waardes:
Nuchter = 90, na 1 uur= 180 en na 2uur=150 (allemaal maximale waardes). Mijn waardes waren 97,78,98... dus alleen de eerste was wat verhoogd... Misschien de middelste juist te laag ofzo? Morgen nog eens navragen. Moet me om 9u melden
Lotte!
Noah!
pi_101469453
Linda, veel succes morgen! :*
pi_101470656
Linda, wat spannend! Heel veel succes morgen! :*

Wickie! Bijna!! O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_101471493
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:49 schreef Kyara het volgende:
De mutsy transporter, in mist grey.

deze:
[ afbeelding ]
Met een extra setje rubber wielen voor meer grip. Kan ie wat sneller de bocht door.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_101478447
Linda, heel veel succes vandaag. Is Lotte een beetje opgeknapt?

Hopelijk heb je straks snel je kleine in je armen :*
pi_101478463
Succes vandaag Linda!

Welkom Natemelie!

En meldt, maar weinig te melden. Ja, kut geslapen, kindje van de buren (anderhalf) zette het op een janken vannacht en hield pas na 3 kwartier op... Beetje jammer.
Tralalalaaa
  vrijdag 2 september 2011 @ 08:10:03 #130
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101478540
Welkom Natemelie! Geniet van je zwangerschap...

Linda heel erg veel succes vandaag, zet 'm op meid! *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 2 september 2011 @ 08:13:00 #131
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_101478571
Linda, succes vandaag *O*.
Natemelie, welkom! En proficiat!
  vrijdag 2 september 2011 @ 08:14:16 #132
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101478584
Zet em op, Linda! Ik hoop dat Lotte opgeknapt is en dat alles voorspoedig verloopt :*

Natamelie, welkom :)

[ Bericht 89% gewijzigd door RockabeIIa op 02-09-2011 08:20:36 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 2 september 2011 @ 08:24:59 #133
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101478671
Linda s6 vandaag!!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 2 september 2011 @ 08:45:55 #134
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_101478870
Linda, succes! ^O^
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_101478887
Een O+ voor linda vandaag, want het gaat je gewoon lukken *O*
  vrijdag 2 september 2011 @ 08:53:40 #136
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_101478976
Och lieve Linda wat een domper zo..!
Heel veel succes vandaag! :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_101479010
Linda succes!

Ik ben vandaag 29 weken zwanger. 30e week alweer! Nog maar minder dan 10 te gaan *O*
  vrijdag 2 september 2011 @ 09:08:19 #138
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_101479216
Gefeliciteerd Natemelie & welkom!
Zoe, ook gefeliciteerd!

Linda heel veel succes vandaag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marrije op 02-09-2011 09:46:14 (a=e) ]
pi_101479331
Meld... vandaag 37 weken... en zwaar verkouden :'(

Voor de nieuwe zwangere proficiat...

nu even verder bijlezen...
Kyan
pi_101479399
Ik meld me ook gewoon :D

Mn buik doet pijn en te vaak harde buiken, dit met 36 weken en 4 dagen..
Ik begin wel een stress gevoel te krijgen (heb ik alles al, het huis moet nog echt opgeruimd worden (bende) en..en..en..)

Vlindur spannend! nog 10 weekjes!
De pas zwangere, geniet ervan!

Linda heel veel succes vandaag
pi_101479528
spannend hé die laatste weken sandous.. nog welkom hé

Linda knuffel wat een domper gisteren.. maar vandaag véél succes ^O^

Wickie nog max. 2 weken.. is ook aan het korten hé...

Hier is de protocol, max. 10 dagen overtijd... en toch heb ik met Xandy 11 dagen overtijd gelopen...
Kyan
pi_101479669
Linda, heel veel succes vandaag!! Hopelijk gaat het lekker vlot en valt het allemaal mee met de diabetes. Ook hoop ik dat het vandaag alweer beter gaat met Lotte :*

Vlindur *O* wat gaat het toch hard zeg!

Ik heb gewoon 6 uur geslapen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit :D
Heb er al een hele ochtend opzitten, dochterlief naar kdv gebracht en maar gelijk goed boodschappen gedaan. Ik hoef de deur niet meer uit vandaag. Dus ik ben weer in de hangmodus op bed gegaan met ham kaas croissantjes mmmm, genietend van licht krampende harde buiken :)
pi_101479687
Ze willen me hier dit keer gelukkig niet overtijd laten lopen. Dinsdag hebben we een eerste strippoging. Dan ben ik 38 weken en een paar dagen. Denk niet dat het veel zal helpen maar ze willen ivm vage termijnbepaling toch even kijken wat ze kunnen doen.
Tis alleen beetje verrot dat juist nu mijn lief zo veel moet werken omdat hij de functie van zijn leidinggevende over moet nemen.
pi_101479878
Linda, succes vandaag! *O*
Ik hoop dat alles goed gaat met Lotte, en dat je bevalling voorspoedig verloopt :*

Ik kreeg (toen ik nog bij de vk liep) te horen dat ze 'tegenwoordig' in principe niemand tot 42 weken laten lopen. Toen zei ik al dat dan wel een erg recente beslissing geweest moest zijn, want 2 jaar geleden ben ik nog met 42wk ingeleid :+ Al heb ik deze keer alvast besloten met de gyn te overleggen dat we dat dus niet nog een keer gaan doen, zo ver overtijd lopen. Als het even kan helemaal niet zelfs. De combinatie zw.sch.diabetes en bekkeninstabiliteit vind ik niet zo'n succesformule voor overtijd lopen eigenlijk. Ben benieuwd wat ie ervan zegt..
pi_101480325
Linda, heel veel succes! :% :% *O* *O*
pi_101481040
oh Linda heeeeeeeeeel veel succes! Ik hoop zo dat je je knullie-met-mooie-naam vandaag vast mag houden O+
pi_101481148
dan wil ik nog even jompelen voor mijn verschrikkelijk fantastische zwangerschap O+ echt appeltje, eitje hier itt bij die van Elin, die was niet verschrikkelijk maar zo rond deze termijn lag ik dus wel constant al met voorweeen en ontsluiting.. blaasontstekingen en bekkenhorror..

en nu word ik wakker en vergeet ik zomaar dat er en buik op zit :D ik loop nog steeds kilometers sinds mn 'trek eens aan mn been vriendje methode', en zelfs mn maagzuur is minder :)
Al moet ik bekennen dat we natuurlijk wel verschrikkelijk in de stress zaten tijdens elins zwangerschap (omdat mijn vriend toen kanker had en we niet zeker wisten of t goed zou komen oid)
anyway, ik ben hier zo gelukkig mee, nu nog een voorspoedige bevalling en mischien wil ik dan nog wel een derde :P
pi_101481362
Kleurdoos, heerlijk zeg! Ik denk dat het voor de bevalling alvast veel scheelt of je er relaxed ingaat. Ik ben het Hypnobirthing ebook aan het lezen. Is het te merken? :+

Wickie, zou het dan stiekem toch een beetje weeënactiviteit zijn? *O* Oh en nu moet ik ook ham-kaascroissantjes gaan halen }:|

Nieuwe zwangeren en ex-lurker, welkom *O*
pi_101481391
Idd! alleen nu nog even omdraaien uit die stuit!
pi_101481444
Heerlijk, KD!
pi_101481675
Wat een heerlijk KaDootje! Ik wens je die geweldige bevalling!

En Linda, lieve mama, heel veel succes vandaag!! O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_101481680
gisteren rende ik zelfs heen en weer zonder last (de reden was wat jammer :') ) met bakjes water, spinnen van mijn fiets gooien :')
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:00:18 #153
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_101481695
Linda ik duim voor je!!!!!!
KD wat fijn dat het nu nog lekkerder loopt allemaal!!!!
Zoe23 gefeliciteerd!!!! En nathamelie :W Jou heb ik al irl gefeliciteerd (welkom bij de fokkers)

En nu weet ik ook meteen weer waarom ik hier zo weinig lees, rammel gewoon teveel (maar moet nog minstens 3 jaar geduld hebben voor een 3e bespreekbaar wordt)

En ook een dikke knuf voor alle andere mama's natuurlijk!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:01:04 #154
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_101481723
KD, wat heerlijk voor je dat het nu zo goed verloopt :).
pi_101481766
Hahaha ja JJ, ben je nu alweer zo aan de rammel??
pi_101481881
Fijn KD! Ik kijk uit naar de dag dat ik weer pijnloos kan lopen. Want als redelijk fanatieke wandelfamilie is t wel balen als dat niet meer gaat..

Nu snel naar zkh, eerst echo en dan ff centrum in om daarna weer terug te gaan voor t oordeel van de gyn..

:W
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:08:08 #157
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_101481916
Ja echt! Ik heb gewoon superrelaxte zwangerschappen en ook redelijk makkelijke kindjes (over de bevallingen gaan we het maar niet hebben) en dan ook nog allemaal pasgeboren baby's en hoog- en nieuwe zwangeren om me heen. Is niet bevorderlijk kan ik zeggen. Jij geen last van?

Ik weet heus wel dat ik zwaar overspannen zou worden bij 3 kinderen onder de 4 jaar hoor! Maar dat is het verstand, gevoel zegt iets heel anders
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_101482248
Nee gek genoeg niet, bij Lena verlangde ik er rond deze tijd alweer naar die hele periode nog een keer, maar we zijn eigenlijk amen gewoon heel duidelijk over 2 is geweldig en compleet voor ons. En ik realiseer met heel goed dat ik altijd blijf genieten van en verlangen naar al die kleine versheidjes om me heen, maar dat gevoel zou ik na 10 kinderen nóg hebben volgens mij ;)
Ik snuffel gewoon heerlijk aan andermans kindjes ;)

(en wie weet ben ik over 2 jaar ziekelijk aan het rammelen en zijn mijn hersens dusdanig overgenomen dat ik niet meer in staat ben om te denken zoals ik nu doen :') maar dat zien we dan wel weer... we realiseren ons daarom allebei ook wel dat het nu nog te vroeg is voor definiteve anticonceptie, ondanks dat de wens voor een 3e kindje er bij ons allebei niet is)
pi_101482641
Jemig, KD, ik wist helemaal niet dat de kankerkwestie juist tijdens je zwangerschap van Elin speelde. Wat moet dat een bizarre periode voor jullie zijn geweest. Fijn om te lezen hoe het nu gaat en dat je grootste zorgen zijn welk pakje vandaag voor Polle te kopen. :+

Linda, ik denk aan je! Ik hoop dat Lotte vandaag toch naar de opvang kon zodat je lief met je mee is.
pi_101482712
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:18 schreef Poppedein het volgende:
Nee gek genoeg niet, bij Lena verlangde ik er rond deze tijd alweer naar die hele periode nog een keer, maar we zijn eigenlijk amen gewoon heel duidelijk over 2 is geweldig en compleet voor ons. En ik realiseer met heel goed dat ik altijd blijf genieten van en verlangen naar al die kleine versheidjes om me heen, maar dat gevoel zou ik na 10 kinderen nóg hebben volgens mij ;)

(en wie weet ben ik over 2 jaar ziekelijk aan het rammelen en zijn mijn hersens dusdanig overgenomen dat ik niet meer in staat ben om te denken zoals ik nu doen :') maar dat zien we dan wel weer... we realiseren ons daarom allebei ook wel dat het nu nog te vroeg is voor definiteve anticonceptie, ondanks dat de wens voor een 3e kindje er bij ons allebei niet is)
Ik kan dit helemaal onderschrijven.
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:36:09 #161
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101482800
Wij willen denk ik ooit nog een tweede, maar het liefst sla ik zwangerschap en bevalling over. Zwanger zijn vond ik niet leuk, ondanks dat ik een heel makkelijke had. Geen seconde misselijk geweest, geen bekkenklachten, geen maagzuur, geen aambeien, spataren of wat dan ook. Hooguit wat moe. De bevalling was hel, maar ik had vrij veel pech en dat gebeurt vaak niet nog een keer, aldus de gyn. Bovendien komt de tweede vaak wat makkelijker. Het lijkt me wel lastig, twee kleintjes tegelijk verzorgen. Toch willen we niet te lang wachten mochten we een tweede willen, ook vanwege onze leeftijd. Ik ben 33 en man 37. Als het even kan wil ik bevallen voor de risicogrens van 36 jaar.
pi_101482883
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, KD, ik wist helemaal niet dat de kankerkwestie juist tijdens je zwangerschap van Elin speelde. Wat moet dat een bizarre periode voor jullie zijn geweest. Fijn om te lezen hoe het nu gaat en dat je grootste zorgen zijn welk pakje vandaag voor Polle te kopen. :+

Linda, ik denk aan je! Ik hoop dat Lotte vandaag toch naar de opvang kon zodat je lief met je mee is.
juhp, hij had zijn operatie op de dag dat ik de 20 weken echo had :') was allemaal niet zo'n beste planning. 1 voordeel zat er wel aan, hij kon de eerste tijd lekker bij ons thuis zijn :)
pi_101482888
Misschien is dit wel een nuttig topic voor je, Aventura: En dan heb je er twee! (Of drie, of vier, of...) deel 2

Ik vond het heerlijk om er 2 zo snel achter elkaar te hebben.
pi_101482923
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:38 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

juhp, hij had zijn operatie op de dag dat ik de 20 weken echo had :') was allemaal niet zo'n beste planning. 1 voordeel zat er wel aan, hij kon de eerste tijd lekker bij ons thuis zijn :)
Als je dat allemaal samen kunt doorstaan kun je alles aan.

Hoe is het nu met hem?
pi_101482953
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:36 schreef Aventura het volgende:
Wij willen denk ik ooit nog een tweede, maar het liefst sla ik zwangerschap en bevalling over. Zwanger zijn vond ik niet leuk, ondanks dat ik een heel makkelijke had. Geen seconde misselijk geweest, geen bekkenklachten, geen maagzuur, geen aambeien, spataren of wat dan ook. Hooguit wat moe. De bevalling was hel, maar ik had vrij veel pech en dat gebeurt vaak niet nog een keer, aldus de gyn. Bovendien komt de tweede vaak wat makkelijker. Het lijkt me wel lastig, twee kleintjes tegelijk verzorgen. Toch willen we niet te lang wachten mochten we een tweede willen, ook vanwege onze leeftijd. Ik ben 33 en man 37. Als het even kan wil ik bevallen voor de risicogrens van 36 jaar.
o, zwanger zijn vind ik nog steeds niet leuk hoor. jezelf in je kleding proberen te wurmen, buiten adem zijn als je de trap hebt overwonnen, niet voorover kunnen buigen om je veters te strikken. Zo onhandig allemaal, de volgende baby mag wel op mn rug groeien. ze hebben niet voor niets de rugzak uitgevonden en niet de buikzak! ergonomische onzin zo'n zwangerschap :P
pi_101483022
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als je dat allemaal samen kunt doorstaan kun je alles aan.

Hoe is het nu met hem?
nou dat vonden wij ook vooral ook omdat we elkaar zo bijzonder lang kenden *oops*
Daarbij moest ik ook nog eens naar de andere kant van t land verhuizen, hoogzwanger, pfrrt dat was best lastig.

Het gaat heel goed met hem, hij is iig kankervrij. heeft wel vaak last van zijn prothese (een harsklomp aan beugeltje die dan zijn gehemelte opvult, dar waar ze de tumor hebben weggesneden) maar dat liever dan kanker zeg maar ;)
pi_101483195
Ik lees dit allemaal voor het eerst! Je zou er zo te horen een Rtl4-woensdagavondfilm over kunnen maken.

Nou ja, zo vanzelfsprekend is het niet dat je door samen zware tijden mee te maken ook samen sterker staat. Ik ben stiekem ook wel benieuwd hoe het scheidingspercentage tijdens de eerste levensjaren van de kinderen zich verhoudt tot scheidingspercentages bij kinderlozen en ouders van oudere kinderen.

Fijn dat hij kankervrij is! Ik moet er niet aan denken welke angsten je doorstaat met een kleine op komst en alleen al het idee aan het mogelijk niet meemaken van dat alles.
pi_101483281
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik lees dit allemaal voor het eerst! Je zou er zo te horen een Rtl4-woensdagavondfilm over kunnen maken.

Nou ja, zo vanzelfsprekend is het niet dat je door samen zware tijden mee te maken ook samen sterker staat. Ik ben stiekem ook wel benieuwd hoe het scheidingspercentage tijdens de eerste levensjaren van de kinderen zich verhoudt tot scheidingspercentages bij kinderlozen en ouders van oudere kinderen.

Fijn dat hij kankervrij is! Ik moet er niet aan denken welke angsten je doorstaat met een kleine op komst en alleen al het idee aan het mogelijk niet meemaken van dat alles.
estafettetopic (dakota) :)
maar idd, op dat moment moet je wel, maar het is echt doodeng om te horen dat je kanker hebt, of je kersverse vriend kanker heeft terwijl jij op de helft van je zwangerschap zit :)! maaarrrr eind goed al goed en we zijn gelukkig saampjes, ook al praat ie nu als een kakker :P
pi_101483389
en oh wauw :') ik ben net de slijmprop verloren (ZIE JE DAT BJ?) en verder geen gerommel ofzo hoor. Gisteren een heel end gefietst dus dat zal wel de boosdoener zijn geweest
pi_101483397
Jij laat vast ook geen mogelijkheid onbenut om hem aan dat laatste te herinneren. O+
pi_101483420
KD *O* voor een totaal andere zwangerschap deze keer!

En even een *O* voor mezelf want ik heb net nog even heerlijk liggen slapen.

Over een 2de, qua planning is dat rationeel besloten. Deels ook de beslissing voor een 2de. En het eerste jaar wilde ik echt niet nogmaals. Maar dat sloeg compleet om naar Mette's eerste verjaardag. Ik denk omdat ik toen pas alles kon afsluiten en alles een plekje had gegeven (jeetje dat klinkt best dramatsch, maar dat viel wel mee hoor). En Aventura een 2de zwangerschap is zo ontzettend anders in beleving voor jezelf. Het ging deze keer zo snel, zoveel relaxter tegenover het zwanger zijn zelf. En hoe zwaar het ook is met Dreumes, ze trekt je er wel doorheen, het geeft veel afleiding. En bevallen.. ja ach.. was de vorige keer een hel en dat zal nu vast ook wel weer zo worden. Tis maar even.
pi_101483505
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
Jij laat vast ook geen mogelijkheid onbenut om hem aan dat laatste te herinneren. O+
gheheheh nee : soms vraag ik of ie iets wil herhalen omdat t zo leuk klinkt zo klinkt als SJO
pi_101483738
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:18 schreef Poppedein het volgende:

doe over een jaar of 4 dan, kunnen we weer samen O+ :D

linda heel veel succes! zet hem op :%
:)
pi_101484647
Al nieuws van Linda?
KD fijn dat deze zw beter verloopt maar waarom moest je gisteren fietsen?

Hier ging er geen kat in de box toen ean er nog niet was. En toen ze een paar weken thuis kwamen hadden ze het ineens door. Ook werd toen de kw interessant en het kamertje nog veel interessanter. En nu is vooral de doomoo heel erg in trek

En we hebben zwart, rood en wit en kw in bruin. Ik word soms wel eens gek van die haren overal al ben ik wel heel dol op mijn katten
pi_101484889
tandarts :+
pi_101484918
Is fietsen raar dan als je zwanger bent? Ik ga nog elke dag een stuk fietsen met Leander. Of na de winkel. Soms gaat het niet lekker maar ja soms geen keus..
pi_101484981
Vandaag nog gefietst, gisteren ook. En vandaag ging het best ok weer eigenlijk en dat met 39 weken :)
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:56:18 #178
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_101485087
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:56 schreef Kleurdoos het volgende:
en oh wauw :') ik ben net de slijmprop verloren (ZIE JE DAT BJ?) en verder geen gerommel ofzo hoor. Gisteren een heel end gefietst dus dat zal wel de boosdoener zijn geweest
hahaaaaa pas op hoor; straks ga je bevallen binnen 4 uur :+ :+ :+ :+ :+ *)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_101485091
ik ook hoor, fiets elke dag maar gisteren een uur ofzo
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:57:44 #180
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_101485125
en, ff kort, want 1 hand ivm bv ;)

linda *O* *O* *O* zet hem op!!!!!!!!
pi_101485160
Och Linda, ik lees nu pas wat je gisteren te horen hebt gekregen. Hopelijk valt het vandaag allemaal mee en gaat de bevalling voorspoedig. Ik hoop echt dat Lotte is opgeknapt vandaag...

Wickie, fijn dat je een uiterste datum hebt. Ik duim voor je mee dat het vanzelf mag beginnen dit keer.

KD, nu al je slijmprop kwijt :o...

Ik was net in het ziekenhuis voor mijn LAATSTE controle! Alles was prima. Volgende week de keizersnede... Begin het nu echt heel spannend te vinden.
pi_101485445
KD slijmprop :o

Ik was m bij mn dochter vrijdag kwijt, en 30 uur later was ze er :D
pi_101485641
bij elin ook met 34 wk hoor :) blijkbaar ben ik een snelle slijmer
pi_101486729
Slijmerd :+
pi_101486792
mn nickname veranderen in sleurslak
pi_101486952
Hehehe, op de fiets je slijmprop kwijtraken en dat dan de meneer die achter je fiets roept: "hey, je bent iets verloren"

Oh, ik moet telkens even nadenken wat er nou was vandaag. Iedereen hier noemt mijn naam namelijk. Oproepje aan alle zwangeren: doe geen naam voor je kind in de top 10. Kind krijgt er later paranoia van :+
pi_101487164
ik vertik t ook echt om je octopussy te noemen.
tering wat zal jij een bevalling hebben met je 8 dozen :') :P
pi_101487204
Laatste 3 posts, met speciale vermelding voor de laatste :D _O-
pi_101487267
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:10 schreef mignonne het volgende:

[..]

doe over een jaar of 4 dan, kunnen we weer samen O+ :D

linda heel veel succes! zet hem op :%
Ohhh ja O+ en dan met een maand of 3-4 verschil, doe jij de mijnese en ik de jouwese O+
pi_101487628
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:57 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Ohhh ja O+ en dan met een maand of 3-4 verschil, doe jij de mijnese en ik de jouwese O+
lijkt me geweldig O+
pi_101487675
Ik rammel al sinds Zoë geboren is ondanks een kut zwangerschap :')
Van de week zegt mijn man: Kom we gaan een broertje of zusje maken voor Zoë.
Enige wat ik kon denken was: Ik zou willen dat het kon :')

Ik wil er nog eentje. Maar dan wel zo makkelijk als deze :')

KD wij hadden zo'n geval 2 weken voor we gingen trouwen. (Mei 2006). Ze vonden een bult in het spierweefsel van manlief in zijn rug. Toen we terug kwamen van huwelijksreis is hij geopereerd er aan. We hebben in de 2 weken er voor nog van alles geregeld voor ons trouwen. Dingen die we eigenlijk wilde besparen qua geld. Nu hebben we er een feest van gemaakt alsof het onze laatste kon zijn.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_101491877
nog geen nieuws van Linda? :%

En nog even een *O* voor KD! wel een heftig verhaal trouwens, ben blij dat alles nu goed gaat en jullie onbezorgd zwanger kunnen zijn :*
pi_101492731
Lieve Linda, heel, heel veel succes vandaag *O* ... wat rot dat het allemaal zo anders loopt dan je gehoopt/verwacht had... beterschap met de kleine meid... hopelijk is ze inmiddels weer wat opgeknapt! :*

Jemig KD, wat een heftige tijd hebben jullie dan achter de rug...! En wat klink je toch altijd opgewekt en positief.. knap, hoor! _O_ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_101494060
Ik heb ook wel bewondering voor die positiviteit van KD, wat een verhaal!!

Ik heb een kennis die gisteren bevallen is en ik moest een beetje heel erg :') doen toen ik de naam las... Even onder een spoiler want je weet maar nooit...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralalalaaa
pi_101494284
Oef Tap, tja, die namen roepen nou eenmaal bepaalde associaties op.... Ook niet mijn smaak.... :N
pi_101494780
TAP, in exact dezelfde categorie heb ik een nichtje en neefje (gelukkig uit familie v wederhelft :P ) genaamd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en jeumig KD, nooit geweten dat jouw vriend zo ziek is geweest tijdens je eerste zwangerschap.Poeh, zwaar zeg.
Ik vind jou ook altijd zo'n positief mens, maar na dit gelezen te hebben al helemaal. Jij klaagt/zeurt echt nooit hier :*
En de slijmprop nu al verloren :o bij mij volgde daarop direct heftige weeen

Linda, zet 'm op, succes!! Maar hopelijk heb jij allang je knul in je armen O+
Hoop dat Lotte niet zieker is geworden?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101495862
Nou TaP, ons manneke heet vooralsnog Sjovannie. De gyn heeft nog gekscherend gevraagd of ze ons andere suggesties mocht geven :')
Maar idd, wij maakten, en maken nog, volop grappen over de naam. Er zijn allerhande suggesties voorbij gekomen: cherenety, giovanka, wesly en mijn pap noemde hem de eerste 20 weken cherrovannie (mix van sjovannie en cherenety omdat we t nog niet wisten).
Maar de echte naam is anders, wij wonen nml aan de "goede" kant van het spoor :')

Owja, vandaag goedgekeurd door de gyn, groei ligt op schema, alleen omtrek hoofdje is 3 mm meer dan gemiddeld (dus heel slim kind ;))
Zal eens kijken of ik een foto van de 3d foto gemaakt krijg. Want die enorme neus die daarop staat heeft ie van zn vader :')
pi_101496991
De foto met neus (van zn vader)

pi_101497547
Over die namen, de beste vriendin van mijn zusje heet Danitsja (broer D jordy en zusje D uneska) Ook op en top Hollands. Van die beste vriendin weet ik niet beter, dus vind het niet zo'n rare naam, maar hij komt idd niet heel veel voor en doet voorkomen alsof ze een mooi bruin tintje heeft.

Overigens heb ik een nichtje K ensi (vernoemd naar een aapje in een documentaire die mijn nicht tijdens haar zwangerschap zat te kijken. Het is Swahilisch voor 'verborgen schat') Daar kon ik nog mee uit de voeten.
Prompt noemt een andere nicht van mij haar dochter P enoeh (broer heet gewoon G ijs). Als ik het goed heb is ze vernoemd naar de geboorteplaats van haar overgrootoma, ergens in Indonesië.
Beide nichtjes zijn ook op en top Hollands.
pi_101498176
Nirak O+

enne je hebt hier toch ook een djulian en djennifer? :')
pi_101500768
Mooi Nirak! O+

Manlief vraagt de hele tijd of Linda al bevallen is O+ . Is dus blijkbaar ook een lurker :W
  vrijdag 2 september 2011 @ 20:16:00 #202
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101500989
Wat een...hm... aparte namen zag ik voorbij komen!

Nirak; fijn dat je goedgekeurd bent en met een bijzondere 3D foto van Sjovannie! O+

KD; wat een heftig verhaal en wat fijn dat je nu een relaxte zwangerschap hebt! :*

Hier zomaar een blaasontsteking te pakken! :? Ik ga dinsdag bij de vk aan dat ik best vaak moest plassen en wat kramperig gevoel in onderbuik had, vanmorgen even met urine naar huisarts, en jawel :( Gelukkig verder geen pijn bij plassen enzo, maar nou moet ik weer die smerige pillen innemen en dat vind ik zo'n drama :( Maar ja, als ik daarmee niet meer iedere keer als ik wakker word naar de wc hoef, moet ik het er maar voor over hebben. :+

vanmorgen nog een enigszins gefrustreerde lief omdat ik zo giga lig te snurken :X
  vrijdag 2 september 2011 @ 20:16:23 #203
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101501006
En nog geen Linda-nieuws??
pi_101501141
Dit topic heeft 128 volgers die niet gereageerd hebben, en dat zijn fokkers! ik ben benieuw hoeveel niet geregistreerden :Y :D

Ik f5 ook voor linda!! :% :%
pi_101501186
Balen Susie, hopelijk is het snel weer over. ik bedoel de blaasontsteking maar voor je lief hoop ik ook dat het snurken stopt
  vrijdag 2 september 2011 @ 20:28:25 #206
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101501596
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:20 schreef Kyara het volgende:
Balen Susie, hopelijk is het snel weer over. ik bedoel de blaasontsteking maar voor je lief hoop ik ook dat het snurken stopt
Thanks, ook dat laatste, maar dat zal wel tot na de bevalling duren.... hoop ik voor hem dan! _O-
pi_101501743
dat wordt dan vervangen door babygehuil O+
  vrijdag 2 september 2011 @ 20:36:48 #208
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101502025
Mja, dat is anders! O+
pi_101502336
Balen susie! Hopelijk helpt de AB goed. Het blijft toch gek dat een blaasontsteking zo anders kan zijn tijdens de zwangerschap..

Nog steeds geen Linda?
pi_101502363
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:19 schreef Pvoesss het volgende:
Dit topic heeft 128 volgers die niet gereageerd hebben, en dat zijn fokkers! ik ben benieuw hoeveel niet geregistreerden :Y :D

Ik f5 ook voor linda!! :% :%
Hij zit ook in mijn MyAT, maar ik lurk maar af en toe ;) Nog maar 127 mysterieuze users ;)
pi_101503523
Ik ben zooooo benieuwd naar Linda. Ik hoop maar dat alles voorspoedig gaat of ging. Het mag ook weleens even meezitten :*

Susie, balen zeg van de blaasontsteking.
pi_101503761
Susie, juk, blaasontsteking :(
En zoveel lurkers die ons interessant genoeg vinden om te volgen is best een eer toch ;)

Hoop dat bij linda alles goed gaat / is gegaan
pi_101504035
Nou Lindanieuws moet maar wachten tot morgen. Ik val bijna van mijn stoel af van de slaap :O
  vrijdag 2 september 2011 @ 21:13:20 #214
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101504140
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:43 schreef WupWup het volgende:

[..]

Hij zit ook in mijn MyAT, maar ik lurk maar af en toe ;) Nog maar 127 mysterieuze users ;)
126. ;)

*O* voor Linda! :*
A grand adventure has begun.
  vrijdag 2 september 2011 @ 21:15:16 #215
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_101504223
125 :@

spannend voor Linda, ik hoop dat je kleine man er al is.

Vooral LLM'ers eigenlijk voor alle zwangere een dikke :*
Be happy with the little things in life
  vrijdag 2 september 2011 @ 21:15:47 #216
274310 agenda
altijd vol!
pi_101504240
124 zet hem op Linda
  vrijdag 2 september 2011 @ 21:18:16 #217
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_101504367
ik lurk ook al de hele dag...
en heb ook al de hele dag een lurker a/d borst... pfffffff
  vrijdag 2 september 2011 @ 21:23:55 #218
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101504622
@Deepfreeze: heb eerder een blaasontsteking gehad en die was niet heel veel anders dan nu... Toen ging ik nog meer naar het toilet ( zo'n 7 keer als je net in bed ligt) en ook geen pijn bij het plassen. Nu dacht ik ook dat het gewoon de beeb was die op mijn blaas drukte, waardoor ik die plaasdrang had zeg maar.
pi_101504867
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 21:15 schreef agenda het volgende:
124 zet hem op Linda
123! :) Ik vind het gewoon leuk om met jullie mee te lezen! En daarna naar te kijken naar de mooie wondertjes die geboren zijn!

Hoop dat Linda al aan het genieten is!
S. 2014
J. 2016
pi_101506240
122....zelfde reden als hierboven
pi_101506417
Ik hoop voor Linda dat haar kleintje al geboren is, maar als ik kijk naar het inleiden bij mij vorige week, had ik nog een kleine 6 uur te gaan (en moest twee uur eerder in het ziekenhuis zijn)

Linda ik hoop dat je je kindje straks gewoon de hele tijd bij je mag houden! Bij Jelle hebben ze een kortdurende suikertest gedaan na z'n geboorte. Dat houd in dat ze 3 keer z'n suikerwaarde testen in een tijdsbestek van 8 uur. Als het dan goed was allemaal konden we naar huis (was gelukkig ook zo)
Hoop dat er bij jou baby'tje niet meer getest hoeft te worden en dat jet ook allemaal goed gaat!

Voor mocht je het nog nodig hebben wil ik je nog veel succes wensen met de laatste loodjes!
pi_101506915
maar tís Linda's 2e he..
pi_101509933
Ik hoop voor dr dat het sneller gaat dan bij mij..! Een vriendin van me was een week eerder ingeleid en die was om 16.30 al mooi bevallen..
Ik hoop dat ze gewoon lekker aan het knuffelen is met haar verse kindje en geen tijd heeft om het te komen melden..!
pi_101509956
121.. en bij mij duurde de 3e bevalling het langst. Hopelijk is Linda wel vlot klaar. :)
pi_101510301
* Vicky lurkt ook mee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:06:30 #226
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_101510719
Hoop wel dat het kindje van Linda er inmiddels is idd....

Is het trouwens normaal dat ik buikpijn heb? ben 12 weken nu ( ongeveer)
en ook pijn aan de binnenkant van mn benen...en soms van mn stuitje, zou dat iets met de bekken kunnen zijn? lijkt me zo vroeg al om daar last van te hebben...
pi_101510742
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef poemojn het volgende:
121.. en bij mij duurde de 3e bevalling het langst. Hopelijk is Linda wel vlot klaar. :)
ja maar dat is karma :+
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:15:05 #228
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101511180
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef poemojn het volgende:
hee wacht es even, jouw 3e is dus al geboren? dat had ik helemaal gemist geloof ik! gefeliciteerd, en vertel eens, hoe gaat 't met hem/haar!!!??!!!
in de haak.
pi_101511406
Ik = hier ook!

Jeetje, de hele dag buik en rugpijn en nu door naar mn bovenbeen.. hoop niet dat dit weken doorzet :o
pi_101511425
Vandaag precies 2 maanden Trui, en 't is een lief kind. ;)
SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door poemojn op 02-09-2011 23:44:43 (foto's weer verwijderd) ]
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:20:57 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101511520
Wat een mooie knul Poemojn O+
pi_101511997
Dank je Bar :)
  vrijdag 2 september 2011 @ 23:41:35 #233
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101512510
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:19 schreef poemojn het volgende:
Vandaag precies 2 maanden Trui, en 't is een lief kind. ;)
SPOILER
oooh wat leuk! en lief! en mooi! O+ gefeliciteerd nog, poem!! :*
in de haak.
pi_101512743
Dank je wel :) :)
(enne, ik heb net de foto's weggehaald, mogen ze ook uit jouw quote weg? :) )
pi_101512891
Hoop dat Linda al bevallen is! Ben zo nieuwsgierig
k stop het f5en nu :O
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101513095
Zoals beloofd hier wat foto's van Jelle. Wel iPhone kwaliteit en geen foto's waar hij helemaal op staat helaas (dus je kunt niet zien dat het al een lang eind is. 57 cm vandaag) toch wel een foto van helemaal er tussen gezet trouwens maar op m'n laptop vergeet ik het steeds..

Paar uur oud:

Na de eerste wandeling gisteren:

Slapen bij mama (week oud):
pi_101513135
Wat lief Hillie O+
  † In Memoriam † zaterdag 3 september 2011 @ 01:05:18 #238
43556 miss_dynastie
pi_101516194
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:46 schreef poemojn het volgende:
Dank je wel :) :)
(enne, ik heb net de foto's weggehaald, mogen ze ook uit jouw quote weg? :) )
Gelukkig had ze dat nog niet gedaan, want ik kon nu ook even spieken O+ O+

Ik hoop dat alles voorspoedig is gegaan bij Linda :)
pi_101519160
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:06 schreef PureEvil het volgende:
Hoop wel dat het kindje van Linda er inmiddels is idd....

Is het trouwens normaal dat ik buikpijn heb? ben 12 weken nu ( ongeveer)
en ook pijn aan de binnenkant van mn benen...en soms van mn stuitje, zou dat iets met de bekken kunnen zijn? lijkt me zo vroeg al om daar last van te hebben...
Bandenpijn denk ik.. De een heeft t niet, de ander wel.. En wanneer is gewoon een kwestie van pech volgens mij ;)
Ik had ook pech ;)

@hillie, wat een schatje O+
die kleertjes van de hema ook O+ (hangen hier ook in de kast)
hema=cool
pi_101519622
Ik zie op Linda's fb wel een proficiat staan, dus hij zal vast geboren zijn *O*
pi_101519653
*O*!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zaterdag 3 september 2011 @ 07:38:26 #242
348178 NotTheSame
pi_101519657
Mogguhh!

Jelle, grote kerel al! En mooooooi O+ ! Hoe ist met jou Hilliebillie?

Linda's mooie mannetje al geboren *O* *O* *O* !

Hier zit ik momenteel helemaal hyper op de bank.. Over 2 uurtjes de kinderwagen halen *O* !
pi_101519698
Ik zag het ook *O*
Ik hoop dat je mannetje gewoon bij jou mag zijn.

NTS, heel veel plezier! Eindelijk :D

Hier een nacht met flinke voorweeen gehad. Jammergenoeg zette het niet door -O-
pi_101519718
Ik heb Linda niet op mijn facebook maar ik doe gezellig mee *O* Hopelijk is alles goed gegaan en zijn jullie ook alweer lekker thuis.

Hillie, wat een schatje is Jelle, en inderdaad een flinke knul! O+

NTS, eindelijk! Veel plezier!!!

Jammer, Wickie..... -O-
pi_101519742
Ik zie nu pas je foto's Hillie! O+ O+
Wat een mooi mannetje, wat een schatje!! Heerlijk zeg O+
En wat is hij lang :o
pi_101520005
Wat een dotje, Hillie!

Ook een *O* gefeliciteerd *O* voor Linda! Hoop dat alles voorspoedig is verlopen :)

En ik meld me weer. Alles is wel rustig, al heb ik wel bijna elke avond last van menstruatie achtige krampen en dat is wel naar. Maar het geeft wel het idee alsof er wel eea aan het rommelen is. En dat is wel een fijn idee :)
Maarja misschien beeld ik het me wel in ofzo, haha. Morgen gewoon 38 weken. Gaat hard!
Tralalalaaa
pi_101520057
TAP, pijn is fijn, pijn is goed, pijn moet ;)
pi_101520313
Nou heel eerlijk gezegd vind ik t wel fijn omdat ik dan het gevoel heb dat het zit te rommelen. Ik krijg dan zelfs zin in de bevalling :-P

Net het eerste 'ik ben dit weekend daar en daar, als er wat gaat gebeuren wil je dan bellen?' smsje gekregen :')
Tralalalaaa
pi_101520465
Linda Gefeliciteerd *O* *O* *O*
pi_101520883
Hoi! Gister om 18.13u is met een enorme vaart (ik deed een BJ-tje) NOAH geboren. Hij weegt 3720 gram, is 52cm lang en lijkt enorm op zn grote zus. Ik wacht op onze papieren en dan mogen we naar huis! Vanaf daar een uitgebreidere reactie en foto's O+
Lotte!
Noah!
pi_101520896
JAAAAAAAAAA Gefeliciteerd Linda, Ronny en Lotte! *O* Wat een mooie naam!
pi_101520954
Gefeliciteerd Linda!! *O* *O* *O* *O*
pi_101520958
Van harte met Noah O+
  zaterdag 3 september 2011 @ 10:44:27 #254
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101521004
Daar is 'ie dan!!! Gefeliciteerd met jullie Noah!! *O*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_101521038
Jaaaaa daar is Noah *O* O+
Linda, Ronny en grote zus Lotte heel erg gefeliciteerd!! En al lekker naar huis mogen *O*
Ben benieuwd naar de foto :)
pi_101521109
Joepie! Van harte met Noah! *O*
pi_101521129
enne MODJE Sandous moet nog IN de lijst Jolene mag er volgens mij wel uit (die post hier al niet sinds ik zwanger ben :') )
pi_101521169
Gefeliciteerd Linda! *O*
pi_101521232
Oooooh Linda O+ O+ *O* *O* daar ga je! je bent nu echt mama van 2 <3 geweldig.
Ontzettend gefeliciteerd, prachtige naam en een prachtig gewicht zeker gezien de onbehandelde diabetes.

Lotte grote zus O+ overlaadt je broertje maar lekker met heel veel kusjes en knuffels.

Geniet van elkaar.
pi_101521233
Linda, gefeliciteerd met Noah!!! *O* *O* . Wat fijn dat jullie al zo snel naar huis mogen!

Wickie, voorweeen, wat spannend. Kan je die ook al lang van te voren hebben? of betekent dat dat de beeb er nu snel aan gaat komen (pak 'm beet, binnen een paar dagen?)

Susie, balen van die blaasontsteking. Ik blijf het toch wonderlijk vinden dat het gevoel daarvan zo kan verschillen tijdens en zonder zwangerschap. Hopelijk doet de AB zijn werk snel.

Hillie, hij is prachtig! en wat een lange :o
  zaterdag 3 september 2011 @ 10:59:36 #261
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101521255
Linda, gefeliciteerd!!!
*O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 3 september 2011 @ 11:05:17 #262
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101521339
Gefeliciteerd Linda! *O*

En wat een lieverd Hilliebillie! En idd, pakjes van Hema zijn leuk!
pi_101521347
Ooohh wat een mooie naam O+
Zo wilde ik vroeger m'n kind ook noemen, maar we hebben een Nova als nichtje dus dat lijkt er iets teveel op.
Tralalalaaa
pi_101521378
Linda, Ronny en Lotte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Noah!
Wat fijn dat jullie alweer naar huis mogen!
  zaterdag 3 september 2011 @ 11:11:11 #265
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101521406
Linda gefeliciteerd *O* *O* *O* En inderdaad een hele mooie naam zeg. ^O^
Stond bij ons ook op "het lijstje" ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_101521451
Jaaaa!!! daar is Noah!!!! :D ik wil zo graag foto's zien *O* *O*
pi_101521980
Linda gefeliciteerd! *O* *O* *O* *O* Supermooie naam inderdaad stond hier ook op mijn lijst
pi_101522089
linda gefeliciteerd met je manneke, mooie naam ook. Ben benieuwd naar de foto's. Heeft Lotte em al kunnen zien? Of is ze nog te ziek?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 3 september 2011 @ 11:50:59 #269
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_101522114
Linda, gefeliciteerd!

Hilliebillie, mooie foto's!
  zaterdag 3 september 2011 @ 11:52:10 #270
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_101522137
Linda gefelicteerd!! *O*
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_101522376
Linda; Ron en Lotte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!! leuke naam Noah!

en een BJ-tje ;) hoe snel was je???
en Karin kan nog sneller hoor ;)

Wickie; ik hoop dat het bij jou ook door gaat zetten nu ;) hope you're next!!!
pi_101522577
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 12:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
Wickie; ik hoop dat het bij jou ook door gaat zetten nu ;) hope you're next!!!
Ik hoop het ook, het blijft al de hele ochtend wat zeurderig en kramperig voelen. Maar niks wat lijkt door te zetten.
pi_101522579
Van harte Linda!
  zaterdag 3 september 2011 @ 12:16:56 #274
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101522617
heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon, Linda!
in de haak.
  zaterdag 3 september 2011 @ 12:30:59 #275
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_101522905
Linda, gefeliciteerd met Noah *O* Geniet van hem!
Oude (on)bekende.
pi_101523012
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 12:14 schreef wickie het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, het blijft al de hele ochtend wat zeurderig en kramperig voelen. Maar niks wat lijkt door te zetten.
ff prostagdingesen!
zet je mette maar even met r gezicht in de hoek
pi_101523214
Zo. Thuis!

Om 9u moest ik me in het zkh melden, waarna ik om 11u 1/8 tabletje kreeg. Dit deed niks, waardoor ik om 15.00u 1/4 tablet kreeg. Dit zorgde wel voor geregistreerde weeen, maar ik kon nog gewoon kletsen en hoefde ze ook niet weg te ademen. De afspraak was dat Ronny om 19.00u zou komen, als Lotte op bed lag. Om 17.00u belde ik 'm met de boodschap dattie echt nu moest komen omdat het toch wel begonnen was. Uiteindelijk kwam Ronny om 18.00, was ik om 18.07 op de verloskamer en om 18.13u issie geboren.
Suikerwaardes zijn de hele nacht/ochtend ok gebleken, waardoor we dus vanmorgen naar huis mochten. Aan de borst drinken doettie nog niet, maar dat deed Lotte ook pas op dag 3, dus daar maak ik me niet echt zorgen om (al had ik gehoopt dat het dit keer beter zou gaan).

Dank voor de felicitaties en Wickie, zet 'm op!
Lotte!
Noah!
pi_101523356
Linda *O* van harte gefeliciteerd met Noah! Ronny was er echt net op tijd, jeetje :D

Heeft Noah vannacht wel bij je mogen slapen?

Wickie aan het voorwerk. Vind het wel spannend voor je hoor :D Hopen dat het doorzet, het is zo'n mooie dag vandaag *O*
pi_101523366
Linda, gefeliciteerd met jullie zoon! Mooie naam ook!

Wickie, succes, hopelijk zet het wel door!
pi_101523448
Zo dat is echt net op tijd :D klinkt wel als een snelle maar ok bevalling.

Hier nu ineens geen krampen meer... Dus ik geef de hoop op voor vandaag en ga verder met genieten van het weer in de tuin :)
  Redactie Sport zaterdag 3 september 2011 @ 13:08:10 #281
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_101523523
Nog maar 120 mysterieuze lurkers. Ik hoop dat ik nog lang niet zwanger ben maar ik vind het gewoon interessant om mee te lezen. :@

Linda, gefeliciteerd! :) *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_101523965
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 13:03 schreef wickie het volgende:
Zo dat is echt net op tijd :D klinkt wel als een snelle maar ok bevalling.

Hier nu ineens geen krampen meer... Dus ik geef de hoop op voor vandaag en ga verder met genieten van het weer in de tuin :)
oooo dat dacht ik op de avond voor de bevalling ook; heeeel rustige buik, na een hele middag wat menstruatieachtig gevoel. En je weet nog wat er toen gebeurde he? ;)
pi_101524105
Linda van harte met jullie zoon en broertje Noah *O* Wat een stoere naam O+
Geniet ervan en een zeer fijne kraamtijd :*
pi_101524377
Linda, van harte gefeliciteerd met noah! Ga er lekker van genieten met je gezinnetje! Fijn dat z'n suikerwaardes goed zijn en dat jullie naar huis mogen (of al zijn ondertussen) *O*
pi_101524412
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 13:28 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

oooo dat dacht ik op de avond voor de bevalling ook; heeeel rustige buik, na een hele middag wat menstruatieachtig gevoel. En je weet nog wat er toen gebeurde he? ;)
:D nou kom maar op dan met die bevalling ;)
Mette heeft net al mee lopen schreeuwen naar de buik, de naam roepend. Of ze buiten kwam spelen O+
  zaterdag 3 september 2011 @ 13:59:35 #286
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_101524573
Linda, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Noah!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_101525006
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 13:51 schreef wickie het volgende:

[..]

Mette heeft net al mee lopen schreeuwen naar de buik, de naam roepend. Of ze buiten kwam spelen O+
maak daar eens een filmpje van? O+ O-)
pi_101526720
Linda gefeliciteerd!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  zaterdag 3 september 2011 @ 16:59:37 #289
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_101528280
Gefeliciteerd!!! En wat een mooie naam! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 3 september 2011 @ 17:53:45 #290
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_101529763
Linda, Ronny en lotte *O* gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon/broertje
Be happy with the little things in life
pi_101530777
Linda, gefeliciteerd! Wat een leuke naam ook! O+.
pi_101532806
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 13:51 schreef wickie het volgende:

[..]

O+
Ik zet in op vannacht, hup aan t werk jij :%
pi_101532830
Linda gefeliciteerd!!! GENIET!!

KD thnx, voor het doorgeven.

Vandaag een bugaboo opgehaald :D
en een fietsje voor peuter, helemaal bij t weer!
  zaterdag 3 september 2011 @ 20:00:28 #294
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101532937
Linda, vriendlief en Lotte: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! *O* *O* *O*
Fijn dat er qua diabetes niks ernstigs aan de hand was en dat jullie snel naar huis mochten. :*
A grand adventure has begun.
pi_101533231
Wachtend op de bus naar t transferium even bijgelezen. *O* voor linda!
pi_101533280
Linda,gefeliciteerd en veel geluk samen.
pi_101533591
Linda, gefeliciteerd met Noah! *O* Wauw, Ronny was er dus nog op het nippertje! Wat een verhaal voor later.

Wickie, ga je nog even bevallen voor mijn vakantie? O-)
pi_101533796
Nu moet je er alleen nog in Sandous :P geef je datum ff door
pi_101534279
*wacht op foto's van Linda's jongetje..*

Oh ik heb zo'n gezellig meiske in m'n buik joh. Dit is zo'n leuk deel vd zwangerschap <3 prutteldepruttel, schop schop, plopplop... O+
  zaterdag 3 september 2011 @ 20:49:57 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101534461
Nog maar eens proberen dan:
Linda, van harte gefeliciteerd met je jongetje! *O*

innepin O+
kan niet wachten tot ik zo ver ben...
pi_101534462
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
Wickie, ga je nog even bevallen voor mijn vakantie? O-)
Wanneer ga je op vakantie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')