Mja ik moet de overhemden van m'n man zo nu en dan strijken. Als 'ie die aan moet. (daar komt ie dan ook de avond ervoor meequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:24 schreef Susie het volgende:
ik heb nette kleding voor mijn werk, dus dat helaas wel strijken...
Dat is wel heel erg vlot. Heb wel heel snel aangemeld maar geen intake gehad. Komt hier echt pas later.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:20 schreef bitterend het volgende:
Oh over kraamzorg, ik heb me aangemeld toen ik hoorde dat ik zwanger was...de vk zei dat ik dat zsm moest doen!
Toen kwamen ze de intake doen toen ik ongeveer 15 weken was, en komen ze nog een keer met 37 weken of verder wat dingetjes te bespreken
Ja ik verbaasde me ook over hoe snel het ging met de kraamzorg...hebben ze jou wel gebeld dat ze jou op hun lijst hebben en dat je verzekerd bent van een plek? of is dat niet nodig?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:26 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg vlot. Heb wel heel snel aangemeld maar geen intake gehad. Komt hier echt pas later.
Ben wel aangemeld voor de pufclub. Maar vanavond eerst weer een keertje (low-key) bodypumpen.
De praktijk waar ik zat, en jij volgens mij ook, doet het inderdaad altijd met 36 weken werd mij vorig jaar verteld. Dus je kunt nog een keertje gluren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:23 schreef Kleurdoos het volgende:
zeggeuh hoe zit dat nou met die liggingsecho, gaan ze dat nu altijd doen?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:22 schreef Marrije het volgende:
Hier een mooi kloppend hartje gezien op de echoHalf april uitgerekend.
Ik lurk al een tijdje mee. Flugel, veel succes zometeen!
Linda, wie weet ga je de uitgerekende datum nog halen.
Jeej!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:31 schreef flugeltje het volgende:
Kiek nou wat een mooi kiendje
Spartelende armpjes en beentjes en dan ook nog zo'n vrolijk knipperlichtje....
[ afbeelding ]
Jep, hij is zo'n dikke 2 weken 'kwijt' geweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:37 schreef bitterend het volgende:
NTS dat is fijn! was je de kinderwagen kwijt?
Ik twijfel over pufclubs...mijn bloeddruk is erg laag sinds een paar weken en bij de kleinste inspanning word ik duizelig en val soms flauw...dus tja
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Och kiek ze patsen meej d'r perfecte moederskills....
Ja, knap onthouden (dat soort info blijft bij mij nooit hangen..)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef Aoraki het volgende:
Nirak, zat je ook niet in regio Eindhoven? Ik heb dus maandag gebeld omdat ik nu 36 weken ben. Ze vertelde me dat ze een behoorlijke achterstand hadden met de intake gesprekken. Dus misschien kan het geen kwaad om er ook een belletje aan te wagen? Ik had nl. een telefonische intake omdat dit de tweede wordt. Misschien moeten ze een huisbezoek langer van te voren plannen.
Vandaag eindelijk nieuws van het kdv. Manneke krijgt de dagen die we nodig hadden op het goede moment. Hoera, we zijn blij.
Oh hij is erg mooi!! ben geen fan van babypark maar denk daar toch de maxi cosi pebbel te bestellen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:09 schreef NotTheSame het volgende:
De Recaro BabyZen is het geworden. (Niet bij BabyPark besteld trouwens.)
Op de foto is hij rood/zwart, maar de bekleding kan omgedraaid worden, en dan is hij zilvergrijs/zwart. En dan met een volledig zwarte Young Profi Plus (Maxi-Cosi van Recaro) erbij.
Klumsy, de 16e de SEO, leuk!
Ik ben overigens zojuist getuige geweest van een ploppende navel! Heb nou een deurbel EN deurklopper (piercing) op m'n buik.
Bitterend, hoe gaat het trouwens met jou?
We deden ook vaak staand oefeningen...op zich niet heel erg belastend maar je moet je voorstellen..ik word duizelig en zie zwart van het konijnenhok schoonmaken en een beetje takken knippen in de tuin...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:32 schreef Susie het volgende:
bukken en weer staan? Wij zitten cq liggen alleen maar op de grond, heb nu 3 lessen gehad en 1 keer zijn we gaan staan. Overigens vandaag wel een oefening die ik dus niet redde, die sla ik dan over. Bij ons is het echt gewoon lekker relaxen, ademhaling 'oefenen' en de bekkenbodemspieren etc. Partnerles komt nog.... Ben benieuwd! Die van mij moet zich in alles nog even goed in gaan lezen in ieder geval, en dan niet alleen in het puffen! Hihihi! Komt hopelijk wel goed...
ik weet het niet zo goed..lotte kwam na twee strippogingen, dat vond ik ook wel ok. ik ben het enorm zat maar inleiden vind ik ook wel weer een beetje eng op de een of andere manier..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 schreef wickie het volgende:
Mijn navel is niet geplopt maar gewoon helemaal verdwenen.
Linda, succes morgen. Ben ook benieuwd, wil je graag ingeleid worden, of wacht je het liever af?
Ik mag morgen ook weer op controle. Morgen 39 weken.. Pas aan het eind van de middag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |