abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2011 @ 18:05:58 #251
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101417596
O en iedereen nog bedankt voor de felicitaties en het meeleven :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_101417727
strijken :r
mijn hulp doet de strijk O+
  woensdag 31 augustus 2011 @ 18:24:09 #253
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101418229
ik heb nette kleding voor mijn werk, dus dat helaas wel strijken...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_101418308
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 18:24 schreef Susie het volgende:
ik heb nette kleding voor mijn werk, dus dat helaas wel strijken...
Mja ik moet de overhemden van m'n man zo nu en dan strijken. Als 'ie die aan moet. (daar komt ie dan ook de avond ervoor mee :+ ).
  woensdag 31 augustus 2011 @ 19:05:41 #255
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101419948
ik strijk het ook pas 's morgens, dus niet alles in een keer, maar pas als ik het nodig heb... Denk wel dat ik dat straks moet aanpassen als ik die kleine ook nog in de kleertjes etc moet hijsen...
pi_101420412
Nirak, zat je ook niet in regio Eindhoven? Ik heb dus maandag gebeld omdat ik nu 36 weken ben. Ze vertelde me dat ze een behoorlijke achterstand hadden met de intake gesprekken. Dus misschien kan het geen kwaad om er ook een belletje aan te wagen? Ik had nl. een telefonische intake omdat dit de tweede wordt. Misschien moeten ze een huisbezoek langer van te voren plannen.

Vandaag eindelijk nieuws van het kdv. Manneke krijgt de dagen die we nodig hadden op het goede moment. Hoera, we zijn blij.
pi_101420521
O+ Net de Bugaboo Donkey besteld *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_101420602
Klumsy was leuk!! Ik heb de cameleon :)

Welke kleuren heb je de Donkey in?

Oh over kraamzorg, ik heb me aangemeld toen ik hoorde dat ik zwanger was...de vk zei dat ik dat zsm moest doen!
Toen kwamen ze de intake doen toen ik ongeveer 15 weken was, en komen ze nog een keer met 37 weken of verder wat dingetjes te bespreken
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101420716
zeggeuh hoe zit dat nou met die liggingsecho, gaan ze dat nu altijd doen?
pi_101420783
jammer genoeg niet in zo heel veel kleuren

Wij gaan voor rood, maar als het blijkt dat het 2 meiden gaan worden mag ik alsnog roze kiezen O+

Het liefst had ik paars gehad, maar die optie is er niet voor de donkey }:|
pi_101420840
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:20 schreef bitterend het volgende:
Oh over kraamzorg, ik heb me aangemeld toen ik hoorde dat ik zwanger was...de vk zei dat ik dat zsm moest doen!
Toen kwamen ze de intake doen toen ik ongeveer 15 weken was, en komen ze nog een keer met 37 weken of verder wat dingetjes te bespreken
Dat is wel heel erg vlot. Heb wel heel snel aangemeld maar geen intake gehad. Komt hier echt pas later.

Ben wel aangemeld voor de pufclub. Maar vanavond eerst weer een keertje (low-key) bodypumpen.
pi_101420862
Wat de kleuren betreft heeft de Cameleon inderdaad meer keuzes...maar goed de Donkey is ook nieuw! dus misschien komen er nog meer aan!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101420866
Leuk Klumsy! Rood is in elk geval altijd goed!
pi_101420973
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:26 schreef Kyara het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg vlot. Heb wel heel snel aangemeld maar geen intake gehad. Komt hier echt pas later.

Ben wel aangemeld voor de pufclub. Maar vanavond eerst weer een keertje (low-key) bodypumpen.
Ja ik verbaasde me ook over hoe snel het ging met de kraamzorg...hebben ze jou wel gebeld dat ze jou op hun lijst hebben en dat je verzekerd bent van een plek? of is dat niet nodig?
Ik had zwangerschapsyoga...maar vond het niet zo nuttig...misschien dat ik iets anders ga proberen.
pi_101421066
Ja, heb gewoon een bevestiging thuisgestuurd gekregen.

Ik ga "bewust bewegen, bewust bevallen" doen via de thuiszorg. Is hier lekker in de buurt. Begint alleen pas bij 28 weken of zo. Wilde eerst "zwangerfit" doen maar dat is aan de andere kant van de stad.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 19:35:52 #266
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_101421277
Klumsy wat leuk! Jij weet toch binnenkort wat het word toch?

Wij hebben vandaag het verlossende telefoontje gekregen: Onze kinderwagen is terecht *O* !
Zaterdag gaan we em halen :D! En maandag komen ze de kinderkamer, box en kinderstoel brengen dus het word met de dag echter!

Ik heb me overigens ook opgegeven voor de pufclub. Zwanger & in beweging heet het geloof ik. Ik zou eerst gisteren begonnen zijn, maar ze hebben het uitgesteld naar eind september :( .

Ow en strijken doe ik niet meer sinds dat ik m'n strijkijzer 3x op m'n laminaat heb laten vallen. 3 putjes in m'n laminaat :( . Nou staat ie voor straf in de kast.
pi_101421362
NTS dat is fijn! was je de kinderwagen kwijt?

Ik twijfel over pufclubs...mijn bloeddruk is erg laag sinds een paar weken en bij de kleinste inspanning word ik duizelig en val soms flauw...dus tja
pi_101421499
NTS, wat fijn dattie er eindelijk is! :D

Geurtjes ben ik helemaal niet van... zelfs mn eigen kind en man vind ik raar ruiken af en toe :@

En ik ben er weer. Heb Lotte lekker opgehaald van het kdv, taartjes gekocht en ben bij een vriendin geweest. Daar gegeten vanavond en net pas thuis. Lotte ligt er net in en ik lig nu met de beentjes hoog. Morgen 11.30u afspraak in het zkh...ben benieuwd wat ze zeggen..
Lotte!
Noah!
pi_101421501
Ik heb ook geen strijkijzer... maar moet de hydrofiele luiers wel strijken en in een zak doen zodat t steriel is, dus moet toch wel zo'n ding gaan aanschaffen. Ook omdat de lakentje van de baby wel snel kreuken.

Flugeltje wat fijn, zo'n knipperend hartje O+

Ik had vandaag ineens schoonmaakwoede... heb de ramen, die ik al 3 jaar niet heb schoongemaakt van buiten, gesopt en ze zijn nu spik en span O+
En wat ruikt de groene Ajax Bloemenfestijn toch lekkerrrr!
Tralalalaaa
pi_101421642
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:23 schreef Kleurdoos het volgende:
zeggeuh hoe zit dat nou met die liggingsecho, gaan ze dat nu altijd doen?
De praktijk waar ik zat, en jij volgens mij ook, doet het inderdaad altijd met 36 weken werd mij vorig jaar verteld. Dus je kunt nog een keertje gluren.
pi_101421733
Ja de 16e hebben we 20 weken echo, dus hopelijk liggen ze dan goed zodat we weten wat het geslacht za zijn O+
  Moderator woensdag 31 augustus 2011 @ 19:48:38 #272
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_101421778
quote:
99s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 08:22 schreef Marrije het volgende:
Hier een mooi kloppend hartje gezien op de echo O+ Half april uitgerekend.
Ik lurk al een tijdje mee. Flugel, veel succes zometeen!
Linda, wie weet ga je de uitgerekende datum nog halen.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:31 schreef flugeltje het volgende:
Kiek nou wat een mooi kiendje O+

Spartelende armpjes en beentjes en dan ook nog zo'n vrolijk knipperlichtje....

[ afbeelding ]
Jeej! *O*

Altijd een opgelucht moment, dat je op de echo zo'n kloppend hartje ziet :D

Afgaande op de echo van twee dagen geleden is mijn vrouw uitgeteld op 1 april :')
Maar het was nog geen termijnecho ...
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 31 augustus 2011 @ 19:49:26 #273
348178 NotTheSame
pi_101421812
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:37 schreef bitterend het volgende:
NTS dat is fijn! was je de kinderwagen kwijt?

Ik twijfel over pufclubs...mijn bloeddruk is erg laag sinds een paar weken en bij de kleinste inspanning word ik duizelig en val soms flauw...dus tja
Jep, hij is zo'n dikke 2 weken 'kwijt' geweest.
Naar wat nu blijkt was er sprake van een dubbele communicatiefout. De Duitse koerier beweerde heb afgeleverd te hebben bij de grens, maar Recaro heeft hem weer terug naar de fabriek laten komen omdat er hoogstwaarschijnlijk een fout zat in onze kinderwagenbak. Helaas is dit niet naar de koerier en/of naar de winkel gecommuniceerd, waardoor wij niet beter wisten dan dat de wagen al 2 weken bij de grens lag. Maar hij is dus terug geweest naar de fabriek, hebben ze een andere kinderwagenbak erbij gedaan en was hij weer op transport naar NL gezet. En vandaag was hij dus ein-de-lijk in de winkel *O* !

Ow en geurtjes; Ambi Pur 3Volution Cotton hangt hier in de lucht O+ ! Dat ding op standje 3 en snuiven maar!
pi_101422333
T_A_P :D leuk! ben benieuwd wanneer ik ook een schoonmaakwoede krijg!

Klumsy dat is snel al! O+

NTS een flinke reis voor een kinderwagen! goed dat hij terecht is!! welke is het geworden?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:09:11 #275
348178 NotTheSame
pi_101422651
De Recaro BabyZen is het geworden. (Niet bij BabyPark besteld trouwens.)
Op de foto is hij rood/zwart, maar de bekleding kan omgedraaid worden, en dan is hij zilvergrijs/zwart O+ . En dan met een volledig zwarte Young Profi Plus (Maxi-Cosi van Recaro) erbij.

Klumsy, de 16e de SEO, leuk *O* !

Ik ben overigens zojuist getuige geweest van een ploppende navel! Heb nou een deurbel EN deurklopper (piercing) op m'n buik ;) .

Bitterend, hoe gaat het trouwens met jou?
pi_101423234
KD, volgens mij is die liggingsecho niet zo standaard als de 10 en 20 weken echo. Die worden ook standaard vergoed. De andere echo's zijn "medische echo's" en dus verzekeringstechnisch extra.
Bij mijn VK is het ook niet standaard. Maar die heeft zelf ook geen apparatuur, dus dan moet je naar het ziekenhuis door. De VK gaf wel toe dat het tegenwoordig veel vaker gebeurd dan 4 jaar geleden. En ik heb al een hoofd-omtrek meting geeist voor 35-37 weken ;)

En strijken :N
Eens in de zoveel tijd de overhemden van manlief, omdat ik me erger aan zijn strijktempo. Maar voor de rest zo weinig mogelijk. Ga binnenkort mijn grote strijkplank ook maar eens omruilen voor een tafelplank. Scheelt opbergruimte..
pi_101423975
quote:
12s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 16:26 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Och kiek ze patsen meej d'r perfecte moederskills.... -O-
_O-
Je weet toch ;)
pi_101424008
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef Aoraki het volgende:
Nirak, zat je ook niet in regio Eindhoven? Ik heb dus maandag gebeld omdat ik nu 36 weken ben. Ze vertelde me dat ze een behoorlijke achterstand hadden met de intake gesprekken. Dus misschien kan het geen kwaad om er ook een belletje aan te wagen? Ik had nl. een telefonische intake omdat dit de tweede wordt. Misschien moeten ze een huisbezoek langer van te voren plannen.

Vandaag eindelijk nieuws van het kdv. Manneke krijgt de dagen die we nodig hadden op het goede moment. Hoera, we zijn blij.
Ja, knap onthouden (dat soort info blijft bij mij nooit hangen..)
Goed dat je t zegt, dan ga ik komende week toch maar vast bellen. Vind die intake toch belangrijk :)

Fijn dat je de voorkeursdagen hebt! Dat is hier in de regio niet altijd even makkelijk. Wij gaan naar een omliggend dorp, maar dat is ook handig aangezien we op t randje van de grote stad wonen..
pi_101424707
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:09 schreef NotTheSame het volgende:
De Recaro BabyZen is het geworden. (Niet bij BabyPark besteld trouwens.)
Op de foto is hij rood/zwart, maar de bekleding kan omgedraaid worden, en dan is hij zilvergrijs/zwart O+ . En dan met een volledig zwarte Young Profi Plus (Maxi-Cosi van Recaro) erbij.

Klumsy, de 16e de SEO, leuk *O* !

Ik ben overigens zojuist getuige geweest van een ploppende navel! Heb nou een deurbel EN deurklopper (piercing) op m'n buik ;) .

Bitterend, hoe gaat het trouwens met jou?
Oh hij is erg mooi!! ben geen fan van babypark maar denk daar toch de maxi cosi pebbel te bestellen!

Is je navel echt live geplopt?? lol zit al weken met mijn man te grappen dat het zit aan te komen!

Met mij gaat het goed, mijn bekken doen erg veel pijn en ik ben vaak duizelig door mijn bloeddruk maar mag niet klagen...kleine beweegt goed en de vk is erg tevreden over de groei van mijn baarmoeder enzo...en jij?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:11:04 #280
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101425789
Ik vind de yoga juist wel fijn, lekker relaxed en bij mij is het totaal niet zweverig ofzo. Lijkt me juist fijn om te doen met een lage bloeddruk Bitterend.

Hier de intake ook al gehad voor 20 weken zo, ergens wk 37 nemen ze weer contact op.

Nog geen geplopte navel hier, wel doet ie wat pijn deze week...gaat dus eerdaags gebeuren?

Nu lekker naar bed, ben volledig'ontspannen door de yoga, dus hoop op een goede nachtrust! *wishfull thinking that is*
pi_101426245
Susie, ik werd erg duizelig van yoga...teveel bukken en weer staan en beetje moeilijke oefeningen, het was geen succes! de partner les was wel waardevol trouwens :Y
Het was trouwens ook niet zweverig!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:32:34 #282
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101427034
bukken en weer staan? Wij zitten cq liggen alleen maar op de grond, heb nu 3 lessen gehad en 1 keer zijn we gaan staan. Overigens vandaag wel een oefening die ik dus niet redde, die sla ik dan over. Bij ons is het echt gewoon lekker relaxen, ademhaling 'oefenen' en de bekkenbodemspieren etc. Partnerles komt nog.... Ben benieuwd! Die van mij moet zich in alles nog even goed in gaan lezen in ieder geval, en dan niet alleen in het puffen! Hihihi! Komt hopelijk wel goed...
pi_101427173
Mijn navel is niet geplopt maar gewoon helemaal verdwenen.

Linda, succes morgen. Ben ook benieuwd, wil je graag ingeleid worden, of wacht je het liever af?

Ik mag morgen ook weer op controle. Morgen 39 weken.. Pas aan het eind van de middag.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:40:49 #284
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101427511
Ik zit op een soort beweging/infocursus voor zwangerschap. We moeten elke keer een handdoek en kussen meenemen maar veel oefenen of wat dan ook hebben we niet gedaan.
Per keer bespreken we iets van de gevreesde bevalling :9
De laatste keer werden "weeén" besproken. en de keer daarvoor "hoe herken ik dat de bevalling begint"

NotTheSame fijn dat de kinderwagen nu eindelijk komt. En zaterdag al de rest van de spulletjes. Leuk hoor.
Een kinderstoel hebben wij nog niet gekocht. We wonen nogal klein dus als die pas bij zeg 6 maanden kan zitten dan willen wij hem pas kopen.
Anders staat die toch maar een half jaar in de weg.
Enne wat een mooie kinderwagen ^O^ , wel heel duur zeg :D

T_A_P leuk he die schoonmaakwoede. Bij mij is het nog nooit zo schoon geweest. Alles spik- en span. Het lijkt wel of ik in een "toonzaal" woon ;)

Take_A_Picture hydrofielluiers in een zak doen zodat ze steriel blijven?
Waarom moet dat? Bij mij liggen ze gewoon in de kast :9
Of is dat voor een thuisbevalling of zo?

Verder gaat het hier het gangetje, waar ik heel veel last van heb, eigenlijk elke avond is dat het voelt dat mijn buik zo gespannen is. Niet hard of zo.
Maar ik moet goed rechtop zitten om "lekker" adem te kunnen halen. Ik moet zeggen erg vervelend :Y
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:48:28 #285
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_101427858
Ik wil geen echo's meer, heb de tweede termijnecho ook geweigerd. De vk van de voorlaatste keer had het nog over een echo met 30 weken, maar daar heeft de vk van de laatste keer het niet meer over gehad? En voorlaatste keer had die vk het ook nog over testen op suiker, maar dat vond de vk van de laatste keer weer onzin. Lekker handig allemaal... :? Maar ja, mooi allemaal aan ontsnapt dus. :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_101427976
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:32 schreef Susie het volgende:
bukken en weer staan? Wij zitten cq liggen alleen maar op de grond, heb nu 3 lessen gehad en 1 keer zijn we gaan staan. Overigens vandaag wel een oefening die ik dus niet redde, die sla ik dan over. Bij ons is het echt gewoon lekker relaxen, ademhaling 'oefenen' en de bekkenbodemspieren etc. Partnerles komt nog.... Ben benieuwd! Die van mij moet zich in alles nog even goed in gaan lezen in ieder geval, en dan niet alleen in het puffen! Hihihi! Komt hopelijk wel goed...
We deden ook vaak staand oefeningen...op zich niet heel erg belastend maar je moet je voorstellen..ik word duizelig en zie zwart van het konijnenhok schoonmaken en een beetje takken knippen in de tuin... :{
De partner les was fijn, mijn man heeft geleerd om mij op bepaalde plekken te masseren tijdens de weeën..
Het kan wel dat ik door ga met yoga maar over 10 weken pas weer...straks begint de universiteit en de eerste semester is vrij druk!

TJ fijn dat het goed gaat :Y heb je je kraampakket al binnen? die van mij is vandaag bezorgd!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:18:43 #287
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101429442
Haha Bitterend, grote doos dat kraampakket.
Ik heb hem open gemaakt en het eerste wat ik tegenkwam was een oranje knuffel. Die ligt nu in zijn bedje te wachten tot hij geboren is.
Het tweede wat ik tegenkwam waren grote pakken maandverband :|W , die heb ik maar gauw teruggestopt en de doos gauw dichtgevouwen en opgeborgen :9
Brrrrrrr :X ;)

Ik zit liever te wachten op de doos van Prenatal en ben benieuwd wat daar in zit.

GreatWhiteSilence waarom wil je geen echo's meer?
Rayen 2½ jaar!
pi_101429746
TJ :D ik had ook een knuffel! maar heb de doos uitgebreid zitten bestuderen en opzoeken wat alles was! zo spannend hehe O+
pi_101429749
In de blije doos zitten idd vele leukere dingen :)
pi_101429875
Heb nog geen bericht gehad dat ik het op kan halen! ben benieuwd! die van de Etos was ook wel leuk, zat een speentje en luiers erin onder anderen.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:28:45 #291
12913 GreatWhiteSilence
pi_101429948
Zeker een echo om het gewicht te bepalen soms is erg onnauwkeurig, en ik heb geen zin om bijvoorbeeld doorverwezen te worden naar de gyn op basis van een foutieve echo. En hoe de baby ligt kan ik ze ook wel vertellen: het hoofd ligt daar waar ik niet beurs getrapt ben... :P

Vorige keer had ik het gewicht van de baby trouwens zelfs beter geschat dan de vk... Ze was niet blij dat ik haar schatting betwijfelde, maar ik had wel mooi gelijk... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:36:02 #292
12913 GreatWhiteSilence
pi_101430338
Ow, en aan blije dozen doe ik ook niet, ik wil niet continue reclame toegestuurd krijgen. Dat is namelijk wel de consequentie van die dingen: telefoontjes, direct mail. Ik krijg al genoeg van die troep in de brievenbus... :(
pi_101430348
Je wordt niet zomaar doorverwezen toch... Vindt je het niet leuk om even te spieken GWS?
pi_101430587
TJ, ja ik ga thuisbevallen, dan moet je steriele hydrofiele luiers hebben :)

Ik heb sinds een uurtje of 8 vanavond een zere buik. Soort van krampen ofzo.
Is dat voorwerk? Het gaat nog niet echt weg ofzo, maar heel heftig is het nou ook weer niet.
Nouja, net m'n bed voorzien van schone lakens, waaronder een waterdichte molton, ik ga maar eens slapen zodra Flodder afgelopen is :)
Tralalalaaa
pi_101430934
Ik lees iedere keer dat als je echte weeen hebt daar geen twijfel over bestaat. Dus dan blijft alleen voorwerk over toch? Is het continue of met tussenpozen? Lijkt me iig niet fijn :( succes!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:49:56 #296
12913 GreatWhiteSilence
pi_101431061
Maar ik heb gespiekt: met de termijnecho en de 20-weken echo. ;) Hoe hij of zij er echt uit ziet, zie ik wel als de kleine geboren is. Je pakt een cadeautje toch ook niet al half uit voordat het tijd is deze uit te pakken. Dat is mij één keer per abuis gebeurd en dat nam uiteindelijk veel van mijn plezier weg...
pi_101431711
De kramp is met tussenpozen. Ik neem aan dat t enkel voorwerk is.
Haha, m'n man gaf m'n buik net nog een kusje voor het slapen gaan en blaast er een beetje bij zodat je dan een pruttel geluidje krijgt. Zie je de andere kant van m'n buik even omhoog komen, ukkie schrok ervan :')

Welterusten allemaal!
Tralalalaaa
pi_101431883
Kan me dat niet helemaal voorstellen. Bij mij wordt iedere 2 weken een echo gemaakt en om de vier een extra uitgebreide om alles goed in de gaten te houden. Vind ik een fijn idee, maar ik loop ook al bij de gyn met een reden natuurlijk.

Lijkt me wel heerlijk als je zo'n vertrouwen in je lijf en kleine hebt dat je die bevestiging van die extra echo niet nodig hebt. Volgens mij ben jij heel relaxed zwanger of niet? :)

@tap, haha! slaap lekker :W
pi_101435549
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 schreef wickie het volgende:
Mijn navel is niet geplopt maar gewoon helemaal verdwenen.

Linda, succes morgen. Ben ook benieuwd, wil je graag ingeleid worden, of wacht je het liever af?

Ik mag morgen ook weer op controle. Morgen 39 weken.. Pas aan het eind van de middag.
ik weet het niet zo goed..lotte kwam na twee strippogingen, dat vond ik ook wel ok. ik ben het enorm zat maar inleiden vind ik ook wel weer een beetje eng op de een of andere manier..

jij succes iig morgen op controle!

tap aan de rommel.. toch niet snel nog even voorpiepen he.. ;)
Lotte!
Noah!
  donderdag 1 september 2011 @ 06:14:38 #300
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101439005
En TAP een rustige nacht gehad of is het voorwerk inmiddels het echte werk geworden? ;)

Bitterend heb je ook zo'n oranje knuffel?, (dus verzekerd bij CZ?)
Rayen 2½ jaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')