Dank je! Ik post niet zo veel in OUD, lurk meer. Maar het lijkt me nu wel leuk om hier wat vaker te posten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:04 schreef PurpleDaisy het volgende:
Marrije, ook congratz met de goeie echo!. En welkom, geloof ik. Want ik kan me niet herinneren dat ik je hier al gezien had?
Echte termijnecho hier ook over 2 weken inderdaad, maar ze hebben nieuwe echo-apparatuur hier op het ziekenhuis en alles was echt heel erg goed te zien al...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:28 schreef Marrije het volgende:
Wat mooi dat je dat allemaal al kon zien Flugel, ik ben een week minder ver dan gedacht en dat verschil is best groot in wat je dan wel of niet kunt zien op de echo. Het was nog geen officiële termijnecho, die heb ik over twee weken.
* Marrije is jaloersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Echte termijnecho hier ook over 2 weken inderdaad, maar ze hebben nieuwe echo-apparatuur hier op het ziekenhuis en alles was echt heel erg goed te zien al...
Neuh, heerlijk met m'n beentjes wijd gelegen weer. Gelukkig ben ik niet zo preutsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
* Marrije is jaloersWas het een uitwendige echo?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, heerlijk met m'n beentjes wijd gelegen weer. Gelukkig ben ik niet zo preuts
OYA LELE IK VOEL ME PLOTS WEER ZO OYA LELEquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:31 schreef flugeltje het volgende:
Kiek nou wat een mooi kiendje
Spartelende armpjes en beentjes en dan ook nog zo'n vrolijk knipperlichtje....
[ afbeelding ]
dan moet je hem eens een flinke poeier tegen zijn kop geven. Echt, ik ben zo blij met mijn vent en zijn inlevingsvermogen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:33 schreef Linda2205 het volgende:
Ik wil slapen!!!!
Meneer hier weigert uit bed te komen, ligt daar film te kijken en weigert ook dat met een koptelefoon op te doen. Ik slaap s nachts al amper, mag de komende maanden ook iedere keer mn bed uit en nu moet ik ook mn overdag-dutje nog op hem afstemmen..Ik ben verdomme 40 weken zwanger, sodemieter op uit mn bed...
/frustratie
Ga wel met mn krakkemikkige lijf op onze ongemakkelijke bank liggen
juhp, als t een meisje is dan brand ik een CD'tje voor jequote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:36 schreef flugeltje het volgende:
Als het een meiske is zal ik die liedjes over een poos ook vast allemaal uit m'n hoofd kennen
Enne feli met de 33 weken, dat is al bijna duomoeder
Schop je nou echt je vent niet je bed uit?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:10 schreef Linda2205 het volgende:
ondertussen kan ik jullie vertellen dat lottes bedje beter ligt als de bank...fingers crossed dat mn vliezen niet breken
Gefeliciteerd zeg! : o voor mijn gevoel ben je net bevallen, maar dat zal dan wel niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:22 schreef Marrije het volgende:
Hier een mooi kloppend hartje gezien op de echoHalf april uitgerekend.
Ik lurk al een tijdje mee. Flugel, veel succes zometeen!
Linda, wie weet ga je de uitgerekende datum nog halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |