Gelukkig is mijn lief niet zo maar zou die van Linda er met liefde uitsleuren jahquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik dacht al dat ik wellicht onredelijk was, maar er zijn meer dames die de meneer van Linda hardhandig uit bed verwijderd zouden hebben zie ik
Dank je. Haha, nou die bevalling is ook al weer langer dan een jaar geledenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gefeliciteerd zeg! : o voor mijn gevoel ben je net bevallen, maar dat zal dan wel niet.ik wens je een fijne zwangerschap toe.
Bedje voor hem ja omdat je zijn been hebt gebroken toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:28 schreef Linda2205 het volgende:
whehe! ik kan ook gewoon naar het zkh gaan, vragen of ze daar niet alvast een bedje voor me hebben :p
Ja zie je! Ik dacht een maand of vier.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank je. Haha, nou die bevalling is ook al weer langer dan een jaar geledenMaar met deze erbij zijn we compleet
En als dat ding nou ook nog eens zou werken...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:18 schreef Marrije het volgende:
Vier zonen lijkt me wel wat hoor. Ik ben erg nieuwsgierig, kan bijna niet wachtenAls die test niet zo duur was geweest, dat je na 6 weken zwangerschap kunt zien wat het wordt, dan had ik het meteen gedaan. Nu wacht ik nog wel een paar weken.
nee hoor, redelijk normaal dat ze zo rond de 6 weken voor tijd komenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:08 schreef Nirak het volgende:
Marije en fluugs, eenvoor jullie goede echo's!
Linda, het stoom komt uit mn oren als ik lees hoe jou kerel zich gedraagd... Dat hij lekker op de bank tv kijkt... Maargoed, jij kent hem langer dan vandaag, dus jullie komen er vast uit
Kraamzorg is hier nog niet geweest, ergens bij 8 maanden komen ze. Maar als ze deze week niet gebeld hebben dan bel ik zelf volgende week. Ben nml al bijna 33 weken onderweg en vind dat ze het te laat doen die intake..
Hebben jullie geen verpleegkundige op het ziekenhuis? Hier ga je voor je controle naar de gyn en je vragen en onzekerheidjes naar de verpleegkundige. Dezelfde die je weegt en je pies checkt enzo...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:04 schreef Nirak het volgende:
Ik heb geen vk, dus op zich wil ik best wat dingen bij de intake vragen
De gyn ziet me al aankomen met mn onzekerhedenlijstje:
- heb ik de juiste spullen
- is dit goed
- staat dat oke
- etc...
Het komt vast allemaal goed
echt niet! Mijn zoon zijn kleren worden altijd gestreken! (en das wel t enige dat ik strijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef flugeltje het volgende:
En poetsen met een combi van marseillezeep en dettol
En wassen met m'n favo wasverzachter en strijken (de enige keer dat je babykleren ooooooit strijkt)
Lekkere luchtjes dan...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:20 schreef PurpleDaisy het volgende:
[..]
Nou, dat hangt toch wel heel erg van de bron af.
Och kiek ze patsen meej d'r perfecte moederskills....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
echt niet! Mijn zoon zijn kleren worden altijd gestreken! (en das wel t enige dat ik strijk)
Nope.. Wel iemand die dat checkt, maar die zijn alleen opgeleid om de gegevens op te schrijven in m'n dossier..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hebben jullie geen verpleegkundige op het ziekenhuis? Hier ga je voor je controle naar de gyn en je vragen en onzekerheidjes naar de verpleegkundige. Dezelfde die je weegt en je pies checkt enzo...
Dat dus. Want hierna ga ik dat echt noooooooit meer allemaal strijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:29 schreef Kleurdoos het volgende:
nou idd. ik strijk 1 keer alle babywasjes en doe dan ook gelijk alle handdoeken en dekbedovertrekken om indruk te maken op de kraam
Hmz, zonde dat het zo anoniem gemaakt wordt... Ach, achteraf valt het allemaal wel weer mee. Binnen notime ben je die onzekerheden weer kwijt...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:36 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nope.. Wel iemand die dat checkt, maar die zijn alleen opgeleid om de gegevens op te schrijven in m'n dossier..
Een verloskundige van het zkh gaat in eerste instantie de bevalling begeleiden, een van de 15 die er werken
Ik zie het allemaal wel wat dat betreft..
ben dus niet de enigequote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:29 schreef Kleurdoos het volgende:
nou idd. ik strijk 1 keer alle babywasjes en doe dan ook gelijk alle handdoeken en dekbedovertrekken om indruk te maken op de kraam
Ook niet voor je nieuwe jonge ienieminie kindje? Jij hardvochtige moederquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:13 schreef wickie het volgende:
Ik strijk nooit ietsook niet voor de kraam.
Ik ook niet. Ik strijk sowieso bijna nooit. Strijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:28 schreef Susie het volgende:
Ik zal in ieder geval mijn beddegoed nu niet in ene strijken... Ben da gek! Doe ik anders ook nooit.
Nope, de droger is mijn strijkapparaat. Alles mooi zacht en glad gelijk de kast in.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ook niet voor je nieuwe jonge ienieminie kindje? Jij hardvochtige moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |