Thanks, ook dat laatste, maar dat zal wel tot na de bevalling duren.... hoop ik voor hem dan!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:20 schreef Kyara het volgende:
Balen Susie, hopelijk is het snel weer over. ik bedoel de blaasontsteking maar voor je lief hoop ik ook dat het snurken stopt
Hij zit ook in mijn MyAT, maar ik lurk maar af en toequote:Op vrijdag 2 september 2011 20:19 schreef Pvoesss het volgende:
Dit topic heeft 128 volgers die niet gereageerd hebben, en dat zijn fokkers! ik ben benieuw hoeveel niet geregistreerden![]()
![]()
Ik f5 ook voor linda!!![]()
126.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:43 schreef WupWup het volgende:
[..]
Hij zit ook in mijn MyAT, maar ik lurk maar af en toeNog maar 127 mysterieuze users
123!quote:
ja maar dat is karmaquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef poemojn het volgende:
121.. en bij mij duurde de 3e bevalling het langst. Hopelijk is Linda wel vlot klaar.
hee wacht es even, jouw 3e is dus al geboren? dat had ik helemaal gemist geloof ik! gefeliciteerd, en vertel eens, hoe gaat 't met hem/haar!!!??!!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef poemojn het volgende:
121.. en bij mij duurde de 3e bevalling het langst. Hopelijk is Linda wel vlot klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door poemojn op 02-09-2011 23:44:43 (foto's weer verwijderd) ]
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:19 schreef poemojn het volgende:
Vandaag precies 2 maanden Trui, en 't is een lief kind.
oooh wat leuk! en lief! en mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd nog, poem!!
in de haak.
Gelukkig had ze dat nog niet gedaan, want ik kon nu ook even spiekenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:46 schreef poemojn het volgende:
Dank je wel![]()
(enne, ik heb net de foto's weggehaald, mogen ze ook uit jouw quote weg?)
Bandenpijn denk ik.. De een heeft t niet, de ander wel.. En wanneer is gewoon een kwestie van pech volgens mijquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:06 schreef PureEvil het volgende:
Hoop wel dat het kindje van Linda er inmiddels is idd....
Is het trouwens normaal dat ik buikpijn heb? ben 12 weken nu ( ongeveer)
en ook pijn aan de binnenkant van mn benen...en soms van mn stuitje, zou dat iets met de bekken kunnen zijn? lijkt me zo vroeg al om daar last van te hebben...
Ik hoop het ook, het blijft al de hele ochtend wat zeurderig en kramperig voelen. Maar niks wat lijkt door te zetten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
Wickie; ik hoop dat het bij jou ook door gaat zetten nuhope you're next!!!
ff prostagdingesen!quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:14 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, het blijft al de hele ochtend wat zeurderig en kramperig voelen. Maar niks wat lijkt door te zetten.
oooo dat dacht ik op de avond voor de bevalling ook; heeeel rustige buik, na een hele middag wat menstruatieachtig gevoel. En je weet nog wat er toen gebeurde he?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:03 schreef wickie het volgende:
Zo dat is echt net op tijdklinkt wel als een snelle maar ok bevalling.
Hier nu ineens geen krampen meer... Dus ik geef de hoop op voor vandaag en ga verder met genieten van het weer in de tuin
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
oooo dat dacht ik op de avond voor de bevalling ook; heeeel rustige buik, na een hele middag wat menstruatieachtig gevoel. En je weet nog wat er toen gebeurde he?
maak daar eens een filmpje van?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:51 schreef wickie het volgende:
[..]nou kom maar op dan met die bevalling
![]()
Mette heeft net al mee lopen schreeuwen naar de buik, de naam roepend. Of ze buiten kwam spelen
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:51 schreef wickie het volgende:
[..]nou kom maar op dan met die bevalling
![]()
Mette heeft net al mee lopen schreeuwen naar de buik, de naam roepend. Of ze buiten kwam spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |