Je bent niet de enige hoor. Heb uiteindelijk ook 4 tests gedaan, waarvan 2 achter elkaar.... En dan nog vol spanning voor de 1e echo of er echt wel iets zit.....quote:Op donderdag 1 september 2011 20:35 schreef Natemelie het volgende:
Thanx Kyara,
Kan het nog niet echt geloven, ga van t wiekend nog maar eens een test doen
Ik heb de lijst inderdaad gekeken wat ze bij bevalplan voorstellen, en inderdaad vragen zoals wil je borstvoeding geven, wie mag beslissingen maken als je het niet kan enzoquote:Op donderdag 1 september 2011 20:39 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Protocol is hier met 41 weken controle bij de gyn, en dan kiezen:
1) terug naar de vk tot 42 weken (wel/niet strippen eigen keuze) en daarna bij de gyn inleiden
2) direct inleiden bij de gyn..
Bevalplan had ik bij Chris niet echt. Wel een paar dingen die ik duidelijk doorgesproken heb met de vk en mijn man. En die ik bij de papieren van de vk had gestopt.
Dingen als: mijn man blijft bij de baby als we gescheiden worden, ik wil borstvoeding geven dus niet bijvoeden als dat niet nodig is. Maar geen groot verhaal hoor. Het valt toch niet te plannen
Maar wat als je nu denkt: ik wil geen pijnbestrijding en je komt er tijdens de bevalling achter dat je het wel wil?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:39 schreef Susie het volgende:
Gefeliciteerd Natemelie!
Ik heb geen bevalplan eigenlijk, ook nog niet in verdieptIk heb wel afgelopen dinsdag boekjes van de vk meegekregen over de bevalling, pijnbestrijding etc etc... dat moet ik voor over 2 weken even doorgelezen hebben en aangeven wat ik wel of niet zou willen mbt pijnbestrijding... verder dus niets vastgelegd nog enzo.
Die angst heb ik tot 20 weken gehad denk ik... in ieder geval vrij lang!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Natemelie het volgende:
Dankjewel allemaal voor de felicitaties
Ben er zelf ook erg blij mee! Had niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn!
Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat de spanning aanwezig isIk ben nu zelfs nog bang dat als ik naar de wc gaa mn periode is gekomen :S
Ik had al een buik voordat ik zwanger was, nu issie alleen groterquote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Susie het volgende:
Wanneer komt er van jou eens een foto-tje Nirak?? Ben natuurlijk reuze benieuwd naar jouw buik!
De bedoeling is thuis, maar ja, je weet het nooit he? Ik neem aan dat je dan uiteindelijk toch wel iets tegen de pijn kan krijgen? Het gaat er geloof ik meer om welk soort je zou willen, om dat alvast aan te geven. Maar ik ben natuurlijk een bikkel, heb dat heul niet nodigquote:Op donderdag 1 september 2011 20:43 schreef Nirak het volgende:
[..]
Maar wat als je nu denkt: ik wil geen pijnbestrijding en je komt er tijdens de bevalling achter dat je het wel wil?
Ga je trouwens thuis of in het zkh bevallen? Want dat scheelt verkassen mocht je ineens wel willen
Gelukkig niet de enige dan!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:44 schreef Susie het volgende:
[..]
Die angst heb ik tot 20 weken gehad denk ik... in ieder geval vrij lang!
Kan me voorstellen! tot de eerste echo vond ik het ook erg eng, en daarna tot 16 weken tot ik haar kon voelen!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Natemelie het volgende:
Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat de spanning aanwezig isIk ben nu zelfs nog bang dat als ik naar de wc gaa mn periode is gekomen :S
Heel normaal hoor, die angst. En als je net als ik wat gaat vloeien in die eerste 16 weken, dan helpt dat niet echt mee zeg maarquote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Natemelie het volgende:
Ik vind foto's van mezelf ook niet leuk, maar hier plaats ik toch alleen foto's zonder hoofd!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:45 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik had al een buik voordat ik zwanger was, nu issie alleen groter
En ik haaaaaaaat foto's, van mezelf. Dus ook van m'n buik zijn er nog geen gemaakt.. Maar volgende week ben ik getuige bij het huwelijk van m'n bff, dus dan moet ik er geloof ik wel aan geloven. Ze hebben zelfs de fotografe al geinstrueerd dat ik een hekel heb aan foto's. Dus ben benieuwd hoe ze dat op gaat lossen
Dat is ook zo, daarom geloof ik het ook nog nietquote:Op donderdag 1 september 2011 20:48 schreef Nirak het volgende:
[..]
Heel normaal hoor, die angst. En als je net als ik wat gaat vloeien in die eerste 16 weken, dan helpt dat niet echt mee zeg maar
Maar alleen maar tof dat het zo snel raak is! Er zijn er zoveel die hemel en aarde moeten bewegen om zwanger te geraken.
Zag net je andere topic maar die is verwijderd.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Natemelie het volgende:
Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:00 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Zag net je andere topic maar die is verwijderd.
Gefeliciteerd met 2 streepjes!
Heb ongeveer dezelfde sympt als jou, ben nu 4.6 week zwanger.
Morgen week 5haha
Heb nu buikgriep, en eerst was ik bang (door die enorme kramp) dat het een mk zou worden pff..
Maar dat bang zijn dat de periode nog komt ken ik wel, soms voelt t zo maar dan komt er (gelukkig!) niks
Hier is die van mij, die oranje, niet zo goed te zien, foto wat te klein geuploadquote:Op donderdag 1 september 2011 07:38 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nee ben bij Ohra!
ik heb deze
[ afbeelding ]
T_A_P hoop dat je lekker heb kunnen slapen
Met een extra setje rubber wielen voor meer grip. Kan ie wat sneller de bocht door.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:49 schreef Kyara het volgende:
De mutsy transporter, in mist grey.
deze:
[ afbeelding ]
Ik kan dit helemaal onderschrijven.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:18 schreef Poppedein het volgende:
Nee gek genoeg niet, bij Lena verlangde ik er rond deze tijd alweer naar die hele periode nog een keer, maar we zijn eigenlijk amen gewoon heel duidelijk over 2 is geweldig en compleet voor ons. En ik realiseer met heel goed dat ik altijd blijf genieten van en verlangen naar al die kleine versheidjes om me heen, maar dat gevoel zou ik na 10 kinderen nóg hebben volgens mij![]()
Ik snuffel gewoon heerlijk aan andermans kindjes
(en wie weet ben ik over 2 jaar ziekelijk aan het rammelen en zijn mijn hersens dusdanig overgenomen dat ik niet meer in staat ben om te denken zoals ik nu doenmaar dat zien we dan wel weer... we realiseren ons daarom allebei ook wel dat het nu nog te vroeg is voor definiteve anticonceptie, ondanks dat de wens voor een 3e kindje er bij ons allebei niet is)
juhp, hij had zijn operatie op de dag dat ik de 20 weken echo hadquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, KD, ik wist helemaal niet dat de kankerkwestie juist tijdens je zwangerschap van Elin speelde. Wat moet dat een bizarre periode voor jullie zijn geweest. Fijn om te lezen hoe het nu gaat en dat je grootste zorgen zijn welk pakje vandaag voor Polle te kopen.
Linda, ik denk aan je! Ik hoop dat Lotte vandaag toch naar de opvang kon zodat je lief met je mee is.
Als je dat allemaal samen kunt doorstaan kun je alles aan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juhp, hij had zijn operatie op de dag dat ik de 20 weken echo hadwas allemaal niet zo'n beste planning. 1 voordeel zat er wel aan, hij kon de eerste tijd lekker bij ons thuis zijn
o, zwanger zijn vind ik nog steeds niet leuk hoor. jezelf in je kleding proberen te wurmen, buiten adem zijn als je de trap hebt overwonnen, niet voorover kunnen buigen om je veters te strikken. Zo onhandig allemaal, de volgende baby mag wel op mn rug groeien. ze hebben niet voor niets de rugzak uitgevonden en niet de buikzak! ergonomische onzin zo'n zwangerschapquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:36 schreef Aventura het volgende:
Wij willen denk ik ooit nog een tweede, maar het liefst sla ik zwangerschap en bevalling over. Zwanger zijn vond ik niet leuk, ondanks dat ik een heel makkelijke had. Geen seconde misselijk geweest, geen bekkenklachten, geen maagzuur, geen aambeien, spataren of wat dan ook. Hooguit wat moe. De bevalling was hel, maar ik had vrij veel pech en dat gebeurt vaak niet nog een keer, aldus de gyn. Bovendien komt de tweede vaak wat makkelijker. Het lijkt me wel lastig, twee kleintjes tegelijk verzorgen. Toch willen we niet te lang wachten mochten we een tweede willen, ook vanwege onze leeftijd. Ik ben 33 en man 37. Als het even kan wil ik bevallen voor de risicogrens van 36 jaar.
nou dat vonden wij ook vooral ook omdat we elkaar zo bijzonder lang kenden *oops*quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je dat allemaal samen kunt doorstaan kun je alles aan.
Hoe is het nu met hem?
estafettetopic (dakota)quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik lees dit allemaal voor het eerst! Je zou er zo te horen een Rtl4-woensdagavondfilm over kunnen maken.
Nou ja, zo vanzelfsprekend is het niet dat je door samen zware tijden mee te maken ook samen sterker staat. Ik ben stiekem ook wel benieuwd hoe het scheidingspercentage tijdens de eerste levensjaren van de kinderen zich verhoudt tot scheidingspercentages bij kinderlozen en ouders van oudere kinderen.
Fijn dat hij kankervrij is! Ik moet er niet aan denken welke angsten je doorstaat met een kleine op komst en alleen al het idee aan het mogelijk niet meemaken van dat alles.
gheheheh nee : soms vraag ik of ie iets wil herhalen omdat t zo leuk klinkt zo klinkt als SJOquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
Jij laat vast ook geen mogelijkheid onbenut om hem aan dat laatste te herinneren.
doe over een jaar of 4 dan, kunnen we weer samenquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:18 schreef Poppedein het volgende:
Nee gek genoeg niet, bij Lena verlangde ik er rond deze tijd alweer naar die hele periode nog een keer, maar we zijn eigenlijk amen gewoon heel duidelijk over 2 is geweldig en compleet voor ons. En ik realiseer met heel goed dat ik altijd blijf genieten van en verlangen naar al die kleine versheidjes om me heen, maar dat gevoel zou ik na 10 kinderen nóg hebben volgens mij![]()
Ik snuffel gewoon heerlijk aan andermans kindjes
(en wie weet ben ik over 2 jaar ziekelijk aan het rammelen en zijn mijn hersens dusdanig overgenomen dat ik niet meer in staat ben om te denken zoals ik nu doenmaar dat zien we dan wel weer... we realiseren ons daarom allebei ook wel dat het nu nog te vroeg is voor definiteve anticonceptie, ondanks dat de wens voor een 3e kindje er bij ons allebei niet is)
hahaaaaa pas op hoor; straks ga je bevallen binnen 4 uurquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:56 schreef Kleurdoos het volgende:
en oh wauwik ben net de slijmprop verloren (ZIE JE DAT BJ?) en verder geen gerommel ofzo hoor. Gisteren een heel end gefietst dus dat zal wel de boosdoener zijn geweest
Ohhh jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
doe over een jaar of 4 dan, kunnen we weer samen![]()
linda heel veel succes! zet hem op
lijkt me geweldigquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:57 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ohhh jaen dan met een maand of 3-4 verschil, doe jij de mijnese en ik de jouwese
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jeumig KD, nooit geweten dat jouw vriend zo ziek is geweest tijdens je eerste zwangerschap.Poeh, zwaar zeg.
Ik vind jou ook altijd zo'n positief mens, maar na dit gelezen te hebben al helemaal. Jij klaagt/zeurt echt nooit hier![]()
En de slijmprop nu al verlorenbij mij volgde daarop direct heftige weeen
Linda, zet 'm op, succes!! Maar hopelijk heb jij allang je knul in je armen![]()
Hoop dat Lotte niet zieker is geworden?“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |