abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 september 2011 @ 20:39:45 #101
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101461296
Gefeliciteerd Natemelie!

Ik heb geen bevalplan eigenlijk, ook nog niet in verdiept :@ Ik heb wel afgelopen dinsdag boekjes van de vk meegekregen over de bevalling, pijnbestrijding etc etc... dat moet ik voor over 2 weken even doorgelezen hebben en aangeven wat ik wel of niet zou willen mbt pijnbestrijding... verder dus niets vastgelegd nog enzo. :@
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_101461325
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:35 schreef Natemelie het volgende:
Thanx Kyara,

Kan het nog niet echt geloven, ga van t wiekend nog maar eens een test doen ;)
Je bent niet de enige hoor. Heb uiteindelijk ook 4 tests gedaan, waarvan 2 achter elkaar.... En dan nog vol spanning voor de 1e echo of er echt wel iets zit.....
pi_101461412
welkom hier Natemelie! en nog gefeliciteerd *O*

Morgen week naar het ziekenhuis voor checkup. Eerst een groeiecho en daarna bezoekje aan de gyn. Zal allemaal wel goed gaan. Vorige keer was 5 weken geleden en lag het manneke mooi op schema. En aangezien m'n buik goed groeit zal dat nu ook wel zo zijn, maar ik heb een heule voorzichtige gyn en ze wil het zeker weten.
pi_101461430
Dankjewel allemaal voor de felicitaties :)
Ben er zelf ook erg blij mee! Had niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn! :D

Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat de spanning aanwezig is :) Ik ben nu zelfs nog bang dat als ik naar de wc gaa mn periode is gekomen :S
  donderdag 1 september 2011 @ 20:42:45 #105
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101461477
Wanneer komt er van jou eens een foto-tje Nirak?? Ben natuurlijk reuze benieuwd naar jouw buik! :P
pi_101461488
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:39 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Protocol is hier met 41 weken controle bij de gyn, en dan kiezen:
1) terug naar de vk tot 42 weken (wel/niet strippen eigen keuze) en daarna bij de gyn inleiden
2) direct inleiden bij de gyn..

Bevalplan had ik bij Chris niet echt. Wel een paar dingen die ik duidelijk doorgesproken heb met de vk en mijn man. En die ik bij de papieren van de vk had gestopt.
Dingen als: mijn man blijft bij de baby als we gescheiden worden, ik wil borstvoeding geven dus niet bijvoeden als dat niet nodig is. Maar geen groot verhaal hoor. Het valt toch niet te plannen ;)
Ik heb de lijst inderdaad gekeken wat ze bij bevalplan voorstellen, en inderdaad vragen zoals wil je borstvoeding geven, wie mag beslissingen maken als je het niet kan enzo
Ik heb het een beetje zitten invullen voor mezelf, later na dat ik over alles geïnformeerd ben echt beter invullen en ook aan de vk geven, maar idd het valt namelijk niet echt te plannen!

Ook qua pijnbestrijding weet ik het niet, het lijkt me fijn dat het beschikbaar is maar of ik het wil, nodig heb of wat dan ook dat weet ik niet
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101461527
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:39 schreef Susie het volgende:
Gefeliciteerd Natemelie!

Ik heb geen bevalplan eigenlijk, ook nog niet in verdiept :@ Ik heb wel afgelopen dinsdag boekjes van de vk meegekregen over de bevalling, pijnbestrijding etc etc... dat moet ik voor over 2 weken even doorgelezen hebben en aangeven wat ik wel of niet zou willen mbt pijnbestrijding... verder dus niets vastgelegd nog enzo. :@
Maar wat als je nu denkt: ik wil geen pijnbestrijding en je komt er tijdens de bevalling achter dat je het wel wil?
Ga je trouwens thuis of in het zkh bevallen? Want dat scheelt verkassen mocht je ineens wel willen ;)
  donderdag 1 september 2011 @ 20:44:10 #108
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101461572
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Natemelie het volgende:
Ben er zelf ook erg blij mee! Had niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn! :D

Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat de spanning aanwezig is :) Ik ben nu zelfs nog bang dat als ik naar de wc gaa mn periode is gekomen :S
Die angst heb ik tot 20 weken gehad denk ik... in ieder geval vrij lang!
pi_101461646
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Susie het volgende:
Wanneer komt er van jou eens een foto-tje Nirak?? Ben natuurlijk reuze benieuwd naar jouw buik! :P
Ik had al een buik voordat ik zwanger was, nu issie alleen groter ;)
En ik haaaaaaaat foto's, van mezelf. Dus ook van m'n buik zijn er nog geen gemaakt.. Maar volgende week ben ik getuige bij het huwelijk van m'n bff, dus dan moet ik er geloof ik wel aan geloven. Ze hebben zelfs de fotografe al geinstrueerd dat ik een hekel heb aan foto's. Dus ben benieuwd hoe ze dat op gaat lossen :')
  donderdag 1 september 2011 @ 20:46:25 #110
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101461673
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:43 schreef Nirak het volgende:

[..]

Maar wat als je nu denkt: ik wil geen pijnbestrijding en je komt er tijdens de bevalling achter dat je het wel wil?
Ga je trouwens thuis of in het zkh bevallen? Want dat scheelt verkassen mocht je ineens wel willen ;)
De bedoeling is thuis, maar ja, je weet het nooit he? Ik neem aan dat je dan uiteindelijk toch wel iets tegen de pijn kan krijgen? Het gaat er geloof ik meer om welk soort je zou willen, om dat alvast aan te geven. Maar ik ben natuurlijk een bikkel, heb dat heul niet nodig :+ ben nog gewoon in ontkenning dat ik straks toch echt moet gaan bevallen....
pi_101461674
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:44 schreef Susie het volgende:

[..]

Die angst heb ik tot 20 weken gehad denk ik... in ieder geval vrij lang!
Gelukkig niet de enige dan! :)
Het is allemaal nog zo pril, maar ook gelijk zo spannend.. Nog geen idee wat er allemaal op me af gaat komen :)
pi_101461675
quote:

Kan me voorstellen! tot de eerste echo vond ik het ook erg eng, en daarna tot 16 weken tot ik haar kon voelen!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101461751
quote:

Heel normaal hoor, die angst. En als je net als ik wat gaat vloeien in die eerste 16 weken, dan helpt dat niet echt mee zeg maar :')

Maar alleen maar tof dat het zo snel raak is! Er zijn er zoveel die hemel en aarde moeten bewegen om zwanger te geraken.
  donderdag 1 september 2011 @ 20:48:12 #114
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101461761
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:45 schreef Nirak het volgende:

[..]

Ik had al een buik voordat ik zwanger was, nu issie alleen groter ;)
En ik haaaaaaaat foto's, van mezelf. Dus ook van m'n buik zijn er nog geen gemaakt.. Maar volgende week ben ik getuige bij het huwelijk van m'n bff, dus dan moet ik er geloof ik wel aan geloven. Ze hebben zelfs de fotografe al geinstrueerd dat ik een hekel heb aan foto's. Dus ben benieuwd hoe ze dat op gaat lossen :')
Ik vind foto's van mezelf ook niet leuk, maar hier plaats ik toch alleen foto's zonder hoofd! _O- Dan kan er niet veel mis gaan he? :P
pi_101461783
Natemelie gefeliciteerd!

We hebben wel nagedacht over een bevalplan, maar we vonden het niet nodig. Het is de vorige keer zonder plan ook goed gegaan. toen is er trouwens niet naar gevraagd van te voren
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_101461825
Pijnbestrijding had ik in principe ook op nee gezet. Tenzij nodig.. Tijdens de weeen begon ik echter te hyperventileren, en werd ik elke wee-serie wit voor mijn ogen. De oplossing was: naar het ziekenhuis en pijnstilling. Alleen toen ik daar eenmaal was(dik uur, weeenstorm en 5cm later) had ik al 8+cm, dus mocht ik de pijnstilling niet meer. Daarna ging het ook heel vlot. Dus mijn plan ging goed.
Jammer van de volledige narcose bij het hechten achteraf :P
pi_101461830
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:48 schreef Nirak het volgende:

[..]

Heel normaal hoor, die angst. En als je net als ik wat gaat vloeien in die eerste 16 weken, dan helpt dat niet echt mee zeg maar :')

Maar alleen maar tof dat het zo snel raak is! Er zijn er zoveel die hemel en aarde moeten bewegen om zwanger te geraken.
Dat is ook zo, daarom geloof ik het ook nog niet ;)
pi_101462459
quote:

Zag net je andere topic maar die is verwijderd.
Gefeliciteerd met 2 streepjes!

Heb ongeveer dezelfde sympt als jou, ben nu 4.6 week zwanger.
Morgen week 5 *O* haha

Heb nu buikgriep, en eerst was ik bang (door die enorme kramp) dat het een mk zou worden pff..
Maar dat bang zijn dat de periode nog komt ken ik wel, soms voelt t zo maar dan komt er (gelukkig!) niks
pi_101462720
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:00 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Zag net je andere topic maar die is verwijderd.
Gefeliciteerd met 2 streepjes!

Heb ongeveer dezelfde sympt als jou, ben nu 4.6 week zwanger.
Morgen week 5 *O* haha

Heb nu buikgriep, en eerst was ik bang (door die enorme kramp) dat het een mk zou worden pff..
Maar dat bang zijn dat de periode nog komt ken ik wel, soms voelt t zo maar dan komt er (gelukkig!) niks
Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd natuurlijk! :)

Oei das wel vervelend idd! Als je maar genoeg blijft drinken!
  donderdag 1 september 2011 @ 21:07:05 #120
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101462851
Zoe23 ook gefeliciteerd!
pi_101463220
Bedankt! :)

Ja idd daar probeer ik om te denken, dat gaat nu gelukkig goed.
(paar weken geleden erg ziek gwst)

Ik blijf nog even in het 2streepjes topic, maar wilde even op natemelie reageren

:*
pi_101465022
Linda :*
Heel heel veel succes morgen!! Het gaat goed komen en ik hoop dat alles vlotjes en voorspoedig zal verlopen. Ook dat Lotte zich morgen weer wat beter voelt.
Morgen of uiterlijk overmorgen heb je gewoon je nieuwbakken ukkie in je armen O+

Protocol is 41 weken in het ziekenhuis. Ze vinden 42 weken niks toevoegen, meestal eerder problemen opleveren. Ik zit natuurlijk niet te wachten op een inleiding, maar ik loop ook liever niet langer dan dat. Als ik haar goed heb begrepen wordt er met de volgende controle een principe afspraak gemaakt voor ctg's en een inleiding. Ik hoop dat ze de volgende keer wel een strippoging kunnen doen.
Ik hoop stiekem gewoon dat het natuurlijk begint, zou dat echt een keertje willen meemaken, toch erg benieuwd hoe dat is.

Dus we zien wel :)
Ik heb weer frisse moed en m'n ouders en schoonouders en vrienden zijn zo lief in het bijspringen met hulp en opvang voor Mette. We hebben de komende 2 weken helemaal gecovered, dus ik kan gewoon rustig aandoen.

Geboorteplan heb ik niet. Mijn lief weet alles, ging de vorige keer super, dus hij is mijn klankbord.

Natemelie en Zoe23 gefeliciteerd *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 1 september 2011 @ 22:20:56 #123
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101468054
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 07:38 schreef bitterend het volgende:

[..]

Nee ben bij Ohra!
ik heb deze
[ afbeelding ]

T_A_P hoop dat je lekker heb kunnen slapen :)
Hier is die van mij, die oranje, niet zo goed te zien, foto wat te klein geupload :@
Maar dan heb je een idee ;)

Jeej Linda dat ze dat niet gemerkt hebben. Kan me voorstellen dat dat koud op je dag komt vallen.
Maar morgen heb je dan wel je baby O+
Ik hoop voor je dat alles voorspoedig gaat.

Kyara leuke kinderwagen ^O^ en dan willen we straks foto's van de babykamer *O*

Natemelie en Zoe23 gefeliciteerd *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_101469311
Nouja..ze hebben het wel gemerkt in zoverre dat ik de test moest doen...maar de gyn zei dat de waardes ok waren en het ziekenhuis vind dus van niet... Ik snap het alleen niet. Als ik online zoek zie ik waardes:
Nuchter = 90, na 1 uur= 180 en na 2uur=150 (allemaal maximale waardes). Mijn waardes waren 97,78,98... dus alleen de eerste was wat verhoogd... Misschien de middelste juist te laag ofzo? Morgen nog eens navragen. Moet me om 9u melden
Lotte!
Noah!
pi_101469453
Linda, veel succes morgen! :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')