Je bent niet de enige hoor. Heb uiteindelijk ook 4 tests gedaan, waarvan 2 achter elkaar.... En dan nog vol spanning voor de 1e echo of er echt wel iets zit.....quote:Op donderdag 1 september 2011 20:35 schreef Natemelie het volgende:
Thanx Kyara,
Kan het nog niet echt geloven, ga van t wiekend nog maar eens een test doen
Ik heb de lijst inderdaad gekeken wat ze bij bevalplan voorstellen, en inderdaad vragen zoals wil je borstvoeding geven, wie mag beslissingen maken als je het niet kan enzoquote:Op donderdag 1 september 2011 20:39 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Protocol is hier met 41 weken controle bij de gyn, en dan kiezen:
1) terug naar de vk tot 42 weken (wel/niet strippen eigen keuze) en daarna bij de gyn inleiden
2) direct inleiden bij de gyn..
Bevalplan had ik bij Chris niet echt. Wel een paar dingen die ik duidelijk doorgesproken heb met de vk en mijn man. En die ik bij de papieren van de vk had gestopt.
Dingen als: mijn man blijft bij de baby als we gescheiden worden, ik wil borstvoeding geven dus niet bijvoeden als dat niet nodig is. Maar geen groot verhaal hoor. Het valt toch niet te plannen
Maar wat als je nu denkt: ik wil geen pijnbestrijding en je komt er tijdens de bevalling achter dat je het wel wil?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:39 schreef Susie het volgende:
Gefeliciteerd Natemelie!
Ik heb geen bevalplan eigenlijk, ook nog niet in verdieptIk heb wel afgelopen dinsdag boekjes van de vk meegekregen over de bevalling, pijnbestrijding etc etc... dat moet ik voor over 2 weken even doorgelezen hebben en aangeven wat ik wel of niet zou willen mbt pijnbestrijding... verder dus niets vastgelegd nog enzo.
Die angst heb ik tot 20 weken gehad denk ik... in ieder geval vrij lang!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Natemelie het volgende:
Dankjewel allemaal voor de felicitaties
Ben er zelf ook erg blij mee! Had niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn!
Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat de spanning aanwezig isIk ben nu zelfs nog bang dat als ik naar de wc gaa mn periode is gekomen :S
Ik had al een buik voordat ik zwanger was, nu issie alleen groterquote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Susie het volgende:
Wanneer komt er van jou eens een foto-tje Nirak?? Ben natuurlijk reuze benieuwd naar jouw buik!
De bedoeling is thuis, maar ja, je weet het nooit he? Ik neem aan dat je dan uiteindelijk toch wel iets tegen de pijn kan krijgen? Het gaat er geloof ik meer om welk soort je zou willen, om dat alvast aan te geven. Maar ik ben natuurlijk een bikkel, heb dat heul niet nodigquote:Op donderdag 1 september 2011 20:43 schreef Nirak het volgende:
[..]
Maar wat als je nu denkt: ik wil geen pijnbestrijding en je komt er tijdens de bevalling achter dat je het wel wil?
Ga je trouwens thuis of in het zkh bevallen? Want dat scheelt verkassen mocht je ineens wel willen
Gelukkig niet de enige dan!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:44 schreef Susie het volgende:
[..]
Die angst heb ik tot 20 weken gehad denk ik... in ieder geval vrij lang!
Kan me voorstellen! tot de eerste echo vond ik het ook erg eng, en daarna tot 16 weken tot ik haar kon voelen!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Natemelie het volgende:
Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat de spanning aanwezig isIk ben nu zelfs nog bang dat als ik naar de wc gaa mn periode is gekomen :S
Heel normaal hoor, die angst. En als je net als ik wat gaat vloeien in die eerste 16 weken, dan helpt dat niet echt mee zeg maarquote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Natemelie het volgende:
Ik vind foto's van mezelf ook niet leuk, maar hier plaats ik toch alleen foto's zonder hoofd!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:45 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik had al een buik voordat ik zwanger was, nu issie alleen groter
En ik haaaaaaaat foto's, van mezelf. Dus ook van m'n buik zijn er nog geen gemaakt.. Maar volgende week ben ik getuige bij het huwelijk van m'n bff, dus dan moet ik er geloof ik wel aan geloven. Ze hebben zelfs de fotografe al geinstrueerd dat ik een hekel heb aan foto's. Dus ben benieuwd hoe ze dat op gaat lossen
Dat is ook zo, daarom geloof ik het ook nog nietquote:Op donderdag 1 september 2011 20:48 schreef Nirak het volgende:
[..]
Heel normaal hoor, die angst. En als je net als ik wat gaat vloeien in die eerste 16 weken, dan helpt dat niet echt mee zeg maar
Maar alleen maar tof dat het zo snel raak is! Er zijn er zoveel die hemel en aarde moeten bewegen om zwanger te geraken.
Zag net je andere topic maar die is verwijderd.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef Natemelie het volgende:
Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:00 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Zag net je andere topic maar die is verwijderd.
Gefeliciteerd met 2 streepjes!
Heb ongeveer dezelfde sympt als jou, ben nu 4.6 week zwanger.
Morgen week 5haha
Heb nu buikgriep, en eerst was ik bang (door die enorme kramp) dat het een mk zou worden pff..
Maar dat bang zijn dat de periode nog komt ken ik wel, soms voelt t zo maar dan komt er (gelukkig!) niks
Hier is die van mij, die oranje, niet zo goed te zien, foto wat te klein geuploadquote:Op donderdag 1 september 2011 07:38 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nee ben bij Ohra!
ik heb deze
[ afbeelding ]
T_A_P hoop dat je lekker heb kunnen slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |