hahaaaaa pas op hoor; straks ga je bevallen binnen 4 uurquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:56 schreef Kleurdoos het volgende:
en oh wauwik ben net de slijmprop verloren (ZIE JE DAT BJ?) en verder geen gerommel ofzo hoor. Gisteren een heel end gefietst dus dat zal wel de boosdoener zijn geweest
Ohhh jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
doe over een jaar of 4 dan, kunnen we weer samen![]()
linda heel veel succes! zet hem op
lijkt me geweldigquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:57 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ohhh jaen dan met een maand of 3-4 verschil, doe jij de mijnese en ik de jouwese
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jeumig KD, nooit geweten dat jouw vriend zo ziek is geweest tijdens je eerste zwangerschap.Poeh, zwaar zeg.
Ik vind jou ook altijd zo'n positief mens, maar na dit gelezen te hebben al helemaal. Jij klaagt/zeurt echt nooit hier![]()
En de slijmprop nu al verlorenbij mij volgde daarop direct heftige weeen
Linda, zet 'm op, succes!! Maar hopelijk heb jij allang je knul in je armen![]()
Hoop dat Lotte niet zieker is geworden?“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |