abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101481675
Wat een heerlijk KaDootje! Ik wens je die geweldige bevalling!

En Linda, lieve mama, heel veel succes vandaag!! O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_101481680
gisteren rende ik zelfs heen en weer zonder last (de reden was wat jammer :') ) met bakjes water, spinnen van mijn fiets gooien :')
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:00:18 #153
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_101481695
Linda ik duim voor je!!!!!!
KD wat fijn dat het nu nog lekkerder loopt allemaal!!!!
Zoe23 gefeliciteerd!!!! En nathamelie :W Jou heb ik al irl gefeliciteerd (welkom bij de fokkers)

En nu weet ik ook meteen weer waarom ik hier zo weinig lees, rammel gewoon teveel (maar moet nog minstens 3 jaar geduld hebben voor een 3e bespreekbaar wordt)

En ook een dikke knuf voor alle andere mama's natuurlijk!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:01:04 #154
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_101481723
KD, wat heerlijk voor je dat het nu zo goed verloopt :).
pi_101481766
Hahaha ja JJ, ben je nu alweer zo aan de rammel??
pi_101481881
Fijn KD! Ik kijk uit naar de dag dat ik weer pijnloos kan lopen. Want als redelijk fanatieke wandelfamilie is t wel balen als dat niet meer gaat..

Nu snel naar zkh, eerst echo en dan ff centrum in om daarna weer terug te gaan voor t oordeel van de gyn..

:W
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:08:08 #157
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_101481916
Ja echt! Ik heb gewoon superrelaxte zwangerschappen en ook redelijk makkelijke kindjes (over de bevallingen gaan we het maar niet hebben) en dan ook nog allemaal pasgeboren baby's en hoog- en nieuwe zwangeren om me heen. Is niet bevorderlijk kan ik zeggen. Jij geen last van?

Ik weet heus wel dat ik zwaar overspannen zou worden bij 3 kinderen onder de 4 jaar hoor! Maar dat is het verstand, gevoel zegt iets heel anders
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_101482248
Nee gek genoeg niet, bij Lena verlangde ik er rond deze tijd alweer naar die hele periode nog een keer, maar we zijn eigenlijk amen gewoon heel duidelijk over 2 is geweldig en compleet voor ons. En ik realiseer met heel goed dat ik altijd blijf genieten van en verlangen naar al die kleine versheidjes om me heen, maar dat gevoel zou ik na 10 kinderen nóg hebben volgens mij ;)
Ik snuffel gewoon heerlijk aan andermans kindjes ;)

(en wie weet ben ik over 2 jaar ziekelijk aan het rammelen en zijn mijn hersens dusdanig overgenomen dat ik niet meer in staat ben om te denken zoals ik nu doen :') maar dat zien we dan wel weer... we realiseren ons daarom allebei ook wel dat het nu nog te vroeg is voor definiteve anticonceptie, ondanks dat de wens voor een 3e kindje er bij ons allebei niet is)
pi_101482641
Jemig, KD, ik wist helemaal niet dat de kankerkwestie juist tijdens je zwangerschap van Elin speelde. Wat moet dat een bizarre periode voor jullie zijn geweest. Fijn om te lezen hoe het nu gaat en dat je grootste zorgen zijn welk pakje vandaag voor Polle te kopen. :+

Linda, ik denk aan je! Ik hoop dat Lotte vandaag toch naar de opvang kon zodat je lief met je mee is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101482712
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:18 schreef Poppedein het volgende:
Nee gek genoeg niet, bij Lena verlangde ik er rond deze tijd alweer naar die hele periode nog een keer, maar we zijn eigenlijk amen gewoon heel duidelijk over 2 is geweldig en compleet voor ons. En ik realiseer met heel goed dat ik altijd blijf genieten van en verlangen naar al die kleine versheidjes om me heen, maar dat gevoel zou ik na 10 kinderen nóg hebben volgens mij ;)

(en wie weet ben ik over 2 jaar ziekelijk aan het rammelen en zijn mijn hersens dusdanig overgenomen dat ik niet meer in staat ben om te denken zoals ik nu doen :') maar dat zien we dan wel weer... we realiseren ons daarom allebei ook wel dat het nu nog te vroeg is voor definiteve anticonceptie, ondanks dat de wens voor een 3e kindje er bij ons allebei niet is)
Ik kan dit helemaal onderschrijven.
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:36:09 #161
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101482800
Wij willen denk ik ooit nog een tweede, maar het liefst sla ik zwangerschap en bevalling over. Zwanger zijn vond ik niet leuk, ondanks dat ik een heel makkelijke had. Geen seconde misselijk geweest, geen bekkenklachten, geen maagzuur, geen aambeien, spataren of wat dan ook. Hooguit wat moe. De bevalling was hel, maar ik had vrij veel pech en dat gebeurt vaak niet nog een keer, aldus de gyn. Bovendien komt de tweede vaak wat makkelijker. Het lijkt me wel lastig, twee kleintjes tegelijk verzorgen. Toch willen we niet te lang wachten mochten we een tweede willen, ook vanwege onze leeftijd. Ik ben 33 en man 37. Als het even kan wil ik bevallen voor de risicogrens van 36 jaar.
pi_101482883
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, KD, ik wist helemaal niet dat de kankerkwestie juist tijdens je zwangerschap van Elin speelde. Wat moet dat een bizarre periode voor jullie zijn geweest. Fijn om te lezen hoe het nu gaat en dat je grootste zorgen zijn welk pakje vandaag voor Polle te kopen. :+

Linda, ik denk aan je! Ik hoop dat Lotte vandaag toch naar de opvang kon zodat je lief met je mee is.
juhp, hij had zijn operatie op de dag dat ik de 20 weken echo had :') was allemaal niet zo'n beste planning. 1 voordeel zat er wel aan, hij kon de eerste tijd lekker bij ons thuis zijn :)
pi_101482888
Misschien is dit wel een nuttig topic voor je, Aventura: En dan heb je er twee! (Of drie, of vier, of...) deel 2

Ik vond het heerlijk om er 2 zo snel achter elkaar te hebben.
pi_101482923
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:38 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

juhp, hij had zijn operatie op de dag dat ik de 20 weken echo had :') was allemaal niet zo'n beste planning. 1 voordeel zat er wel aan, hij kon de eerste tijd lekker bij ons thuis zijn :)
Als je dat allemaal samen kunt doorstaan kun je alles aan.

Hoe is het nu met hem?
pi_101482953
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:36 schreef Aventura het volgende:
Wij willen denk ik ooit nog een tweede, maar het liefst sla ik zwangerschap en bevalling over. Zwanger zijn vond ik niet leuk, ondanks dat ik een heel makkelijke had. Geen seconde misselijk geweest, geen bekkenklachten, geen maagzuur, geen aambeien, spataren of wat dan ook. Hooguit wat moe. De bevalling was hel, maar ik had vrij veel pech en dat gebeurt vaak niet nog een keer, aldus de gyn. Bovendien komt de tweede vaak wat makkelijker. Het lijkt me wel lastig, twee kleintjes tegelijk verzorgen. Toch willen we niet te lang wachten mochten we een tweede willen, ook vanwege onze leeftijd. Ik ben 33 en man 37. Als het even kan wil ik bevallen voor de risicogrens van 36 jaar.
o, zwanger zijn vind ik nog steeds niet leuk hoor. jezelf in je kleding proberen te wurmen, buiten adem zijn als je de trap hebt overwonnen, niet voorover kunnen buigen om je veters te strikken. Zo onhandig allemaal, de volgende baby mag wel op mn rug groeien. ze hebben niet voor niets de rugzak uitgevonden en niet de buikzak! ergonomische onzin zo'n zwangerschap :P
pi_101483022
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als je dat allemaal samen kunt doorstaan kun je alles aan.

Hoe is het nu met hem?
nou dat vonden wij ook vooral ook omdat we elkaar zo bijzonder lang kenden *oops*
Daarbij moest ik ook nog eens naar de andere kant van t land verhuizen, hoogzwanger, pfrrt dat was best lastig.

Het gaat heel goed met hem, hij is iig kankervrij. heeft wel vaak last van zijn prothese (een harsklomp aan beugeltje die dan zijn gehemelte opvult, dar waar ze de tumor hebben weggesneden) maar dat liever dan kanker zeg maar ;)
pi_101483195
Ik lees dit allemaal voor het eerst! Je zou er zo te horen een Rtl4-woensdagavondfilm over kunnen maken.

Nou ja, zo vanzelfsprekend is het niet dat je door samen zware tijden mee te maken ook samen sterker staat. Ik ben stiekem ook wel benieuwd hoe het scheidingspercentage tijdens de eerste levensjaren van de kinderen zich verhoudt tot scheidingspercentages bij kinderlozen en ouders van oudere kinderen.

Fijn dat hij kankervrij is! Ik moet er niet aan denken welke angsten je doorstaat met een kleine op komst en alleen al het idee aan het mogelijk niet meemaken van dat alles.
pi_101483281
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik lees dit allemaal voor het eerst! Je zou er zo te horen een Rtl4-woensdagavondfilm over kunnen maken.

Nou ja, zo vanzelfsprekend is het niet dat je door samen zware tijden mee te maken ook samen sterker staat. Ik ben stiekem ook wel benieuwd hoe het scheidingspercentage tijdens de eerste levensjaren van de kinderen zich verhoudt tot scheidingspercentages bij kinderlozen en ouders van oudere kinderen.

Fijn dat hij kankervrij is! Ik moet er niet aan denken welke angsten je doorstaat met een kleine op komst en alleen al het idee aan het mogelijk niet meemaken van dat alles.
estafettetopic (dakota) :)
maar idd, op dat moment moet je wel, maar het is echt doodeng om te horen dat je kanker hebt, of je kersverse vriend kanker heeft terwijl jij op de helft van je zwangerschap zit :)! maaarrrr eind goed al goed en we zijn gelukkig saampjes, ook al praat ie nu als een kakker :P
pi_101483389
en oh wauw :') ik ben net de slijmprop verloren (ZIE JE DAT BJ?) en verder geen gerommel ofzo hoor. Gisteren een heel end gefietst dus dat zal wel de boosdoener zijn geweest
pi_101483397
Jij laat vast ook geen mogelijkheid onbenut om hem aan dat laatste te herinneren. O+
pi_101483420
KD *O* voor een totaal andere zwangerschap deze keer!

En even een *O* voor mezelf want ik heb net nog even heerlijk liggen slapen.

Over een 2de, qua planning is dat rationeel besloten. Deels ook de beslissing voor een 2de. En het eerste jaar wilde ik echt niet nogmaals. Maar dat sloeg compleet om naar Mette's eerste verjaardag. Ik denk omdat ik toen pas alles kon afsluiten en alles een plekje had gegeven (jeetje dat klinkt best dramatsch, maar dat viel wel mee hoor). En Aventura een 2de zwangerschap is zo ontzettend anders in beleving voor jezelf. Het ging deze keer zo snel, zoveel relaxter tegenover het zwanger zijn zelf. En hoe zwaar het ook is met Dreumes, ze trekt je er wel doorheen, het geeft veel afleiding. En bevallen.. ja ach.. was de vorige keer een hel en dat zal nu vast ook wel weer zo worden. Tis maar even.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101483505
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
Jij laat vast ook geen mogelijkheid onbenut om hem aan dat laatste te herinneren. O+
gheheheh nee : soms vraag ik of ie iets wil herhalen omdat t zo leuk klinkt zo klinkt als SJO
pi_101483738
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:18 schreef Poppedein het volgende:

doe over een jaar of 4 dan, kunnen we weer samen O+ :D

linda heel veel succes! zet hem op :%
:)
pi_101484647
Al nieuws van Linda?
KD fijn dat deze zw beter verloopt maar waarom moest je gisteren fietsen?

Hier ging er geen kat in de box toen ean er nog niet was. En toen ze een paar weken thuis kwamen hadden ze het ineens door. Ook werd toen de kw interessant en het kamertje nog veel interessanter. En nu is vooral de doomoo heel erg in trek

En we hebben zwart, rood en wit en kw in bruin. Ik word soms wel eens gek van die haren overal al ben ik wel heel dol op mijn katten
pi_101484889
tandarts :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')