abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101445469
Ja ik snap zelf de heisa erover ook niet. Maar zo mogen hem ook wel houden nu. Je zult zien dat er straks na de bevalling ineens 2 komen :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_101446046
Declareren die hap :)
Bij beide partijen :')
pi_101446252
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:16 schreef Nirak het volgende:
Declareren die hap :)
Bij beide partijen :')
Ja gaan ze daar ook nog weer ruzie om maken :P
Maar kon het ook wel declareren via het werk van mijn lief omdat we overgestapt zijn naar een zorgverzekering van hun zeg maar. En omdat dat bij hun allemaal lang duurde en zulks. Maar mijn nichtje heeft kraampakket via der werk meegenomen dus kreeg hem met korting dus die paar centen is het me niet waard!! Ze doen op het werk van mijn lief al genoeg voor ons O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_101446914
Wanneer komt zo'n kraampakket?

Ik heb inmiddels wel de etos doos en de babydump door. Wat knuffels betreft heb ik zelf grote hoeveelheden naast mijn bed liggen dus er moet wel duidelijk onderscheid gemaakt worden tussen mama's knuffels en spruit's knuffels ~O>

Gister laatste x gebodypumpt. Was toch wat veel van het goed. Sowieso op een matje liggen en dan weer opstaan schoot al niet op.....
pi_101447878
Linda, hoe was het in het ziekenhuis?? Ik ben benieuwd!! Ik hoop stiekem dat je nu aan het bevallen bent.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101447982
Ik kom net binnenvallen...

Liep allemaal niet zoals gedacht, helaas. Morgen inleiden vanwege niet behandelde zwangerschapsdiabetes. Viel een beetje rauw op mn dak...de gyn had al die tijd gezegd dat de waardes goed waren, maar daar was het zkh het niet mee eens. Dus morgen om 9u melden en het zkh niet meer uit zonder baby. Ook niet meteen naar huis dus, maar nog gemonitord worden, baby mag wrs niet bij me blijven maar moet naar de kinderafdeling. Allemaal beetje bluh dus. En als klap op de vuurpijl belde het kdv 10min geleden dat Lotte 39,5 koorts heeft, dus waar we die morgen laten weet ik ook niet. -O- Godver
Lotte!
Noah!
pi_101447999
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:46 schreef Kyara het volgende:
Wanneer komt zo'n kraampakket?

Hij is gisteren gearriveerd dus 27w4d
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101448071
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:20 schreef Linda2205 het volgende:
Ik kom net binnenvallen...

Liep allemaal niet zoals gedacht, helaas. Morgen inleiden vanwege niet behandelde zwangerschapsdiabetes. Viel een beetje rauw op mn dak...de gyn had al die tijd gezegd dat de waardes goed waren, maar daar was het zkh het niet mee eens. Dus morgen om 9u melden en het zkh niet meer uit zonder baby. Ook niet meteen naar huis dus, maar nog gemonitord worden, baby mag wrs niet bij me blijven maar moet naar de kinderafdeling. Allemaal beetje bluh dus. En als klap op de vuurpijl belde het kdv 10min geleden dat Lotte 39,5 koorts heeft, dus waar we die morgen laten weet ik ook niet. -O- Godver
:N hee wat rot zeg!! hoe kan de gyn de diabetes niet gezien hebben?? en kleintje met korts..pff hoop dat pcm Lotte dr koorts naar beneden kan halen :*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101448111
:{ Meis... Wat een naar nieuws allemaal... Ik zoek de knop 'vind ik niet leuk' en de knop 'je verdient nu een hele dikke knuffel' :*
Maar jeetje, wat heftig om dat even te horen te krijgen. En jeetje morgen inleiden en je kleintje niet bij je en Lotte best behoorlijk ziek... :'(

Echt nogmaals :* :* Voor jou.

Daar gaat m'n positieve instelling..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101448147
Da's heftig Linda. Veel sterkte meis.
pi_101448180
Nouja..zo was het ook allemaal gegaan als het wel meteen geconstateerd was, maar dan had ik er 20 weken aan kunnen wennen... en nu is het ineens: pats-boem morgen krijg ik mn baby (in het meest positieve geval dan...). En dat met Lotte is echt gewoon knap kut... als ik nou tenminste mn familie nog in de buurt had.. Maar ik kan moeilijk van mn moeder verlangen dat ze nu als een gek 700km hierheen rijdt om morgen voor Lotte te zorgen...
Lotte!
Noah!
pi_101448311
Oh Linda dat is idd erg schrikken. Je had het niet verwacht dus kon je er niet op instellen.
Ik woon ook niet in de buurt anders had Lotte hier wel mogen komen.
Geen vrienden in de buurt die op haar kunnen passen?
pi_101448513
Jemig Linda, klinkt niet als een droomscenario..

Maar morgen je kindje! Ik hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt en dat je gauw met kindjelief naar huis kunt! :*

En beterschap met Lotte!

Hier mag je je kraampakket zelf komen halen vanaf 6mnd.. Ik hoef hem nu nog niet, haal hem volgende maand ofzo wel op. Hij is wel leuk, een badcape, en alles in een handige box! In die snel Rienk zitten alle kleine maatjes kleren. Sluit ook goed af. ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_101449447
Linda :* Jeetje, dat komt ff rauw op je dak vallen zo! :-/
Ik hoop dat Lotte gauw opgeknapt is, en dat je morgen een voorspoedige bevalling tegemoet gaat! :* Succes!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_101449625
balen linda :(
veel sterkte dan morgen..
pi_101449706
Oh, dat is ook lekker Linda. Hopelijk gaat het morgen soepel en ben je snel weer met je kleintje thuis. Beterschap voor Lotte :*
pi_101451116
Mijn babydump bestelling wordt morgen over 3 weken bezorgd *stuiter*. Bestaande uit kamertje, wandelwagen, wiegje, maxicosi en box *stuiter* En dan kan ik het kamertje gaan inrichten *stuiter*
pi_101451874
Jeetje Linda, da's zeker even rauw op je dak!!
Hopelijk trekt Lotte's koorts snel weg!

En veel succes dan morgen! Toch spannend! :*

Ik heb vandaag enveloppen geschreven, pfff wat een werk!
Maar heel blij dat het gedaan is :)
Tralalalaaa
pi_101452195
Lekker gevoel Tap! Weer iets dat afgestreept kan worden.
pi_101452298
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:05 schreef Kyara het volgende:
Mijn babydump bestelling wordt morgen over 3 weken bezorgd *stuiter*. Bestaande uit kamertje, wandelwagen, wiegje, maxicosi en box *stuiter* En dan kan ik het kamertje gaan inrichten *stuiter*
Ohhhh wat gaaaaf! ik wil oooooook! welke kinderwagen heb je?
T_A_P fijn dat het af is!

Linda heeeel veel succes morgen!
pi_101452419
De mutsy transporter, in mist grey.

deze:
pi_101452486
Mooi! :Y
Mijn wagen staat al 2 manden in de doos, zou hem zooooo graag in elkaar willen zetten maar weet gewoon dat de kat meteen erop gaat klimmen en dat ie vies wordt...dus wacht nog even tot de kamer klaar is en dan kan de deur daar dicht
pi_101452562
De meubels worden gemonteerd dus kamertje moet dan sowieso klaar zijn. Volgende week komt mijn zwager klussen en daarna kan de laatste muur geverfd worden en dan kunnen de meubels en de kinderwagen er in. Daarna is toch alleen maar plankje/kastje ophangen en zo.

Box ga ik ook zo laat mogelijk opzetten, ook met het oog op de katten..... Anders zit alles meteen al onder de kattenharen.....
pi_101452568
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:51 schreef bitterend het volgende:
Mooi! :Y
Mijn wagen staat al 2 manden in de doos, zou hem zooooo graag in elkaar willen zetten maar weet gewoon dat de kat meteen erop gaat klimmen en dat ie vies wordt...dus wacht nog even tot de kamer klaar is en dan kan de deur daar dicht
Wij hadden hem wel eerder in de huiskamer staan met een plantenspuit ernaast en onze katten wagen het nog steeds neit om in de wagen te klimmen ;) We hebben het ze dus meteen afgeleerd, ik moest er namelijk niet aan denken dat ze erin zouden springen terwijl er een baby in lag.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_101452608
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:53 schreef Kyara het volgende:
De meubels worden gemonteerd dus kamertje moet dan sowieso klaar zijn. Volgende week komt mijn zwager klussen en daarna kan de laatste muur geverfd worden en dan kunnen de meubels en de kinderwagen er in. Daarna is toch alleen maar plankje/kastje ophangen en zo.

Box ga ik ook zo laat mogelijk opzetten, ook met het oog op de katten..... Anders zit alles meteen al onder de kattenharen.....
Als ik toch emt tips aan het gooien ben ;) Box neerzetten ballonnen erin, als ze er dan in springen klappen de ballonnen, springen ze er als het goed is nooit meer in ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')