Ja gaan ze daar ook nog weer ruzie om makenquote:Op donderdag 1 september 2011 13:16 schreef Nirak het volgende:
Declareren die hap
Bij beide partijen
Hij is gisteren gearriveerd dus 27w4dquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:20 schreef Linda2205 het volgende:
Ik kom net binnenvallen...
Liep allemaal niet zoals gedacht, helaas. Morgen inleiden vanwege niet behandelde zwangerschapsdiabetes. Viel een beetje rauw op mn dak...de gyn had al die tijd gezegd dat de waardes goed waren, maar daar was het zkh het niet mee eens. Dus morgen om 9u melden en het zkh niet meer uit zonder baby. Ook niet meteen naar huis dus, maar nog gemonitord worden, baby mag wrs niet bij me blijven maar moet naar de kinderafdeling. Allemaal beetje bluh dus. En als klap op de vuurpijl belde het kdv 10min geleden dat Lotte 39,5 koorts heeft, dus waar we die morgen laten weet ik ook niet.Godver
Ohhhh wat gaaaaf! ik wil oooooook! welke kinderwagen heb je?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:05 schreef Kyara het volgende:
Mijn babydump bestelling wordt morgen over 3 weken bezorgd *stuiter*. Bestaande uit kamertje, wandelwagen, wiegje, maxicosi en box *stuiter* En dan kan ik het kamertje gaan inrichten *stuiter*
Wij hadden hem wel eerder in de huiskamer staan met een plantenspuit ernaast en onze katten wagen het nog steeds neit om in de wagen te klimmenquote:Op donderdag 1 september 2011 16:51 schreef bitterend het volgende:
Mooi!![]()
Mijn wagen staat al 2 manden in de doos, zou hem zooooo graag in elkaar willen zetten maar weet gewoon dat de kat meteen erop gaat klimmen en dat ie vies wordt...dus wacht nog even tot de kamer klaar is en dan kan de deur daar dicht
Als ik toch emt tips aan het gooien benquote:Op donderdag 1 september 2011 16:53 schreef Kyara het volgende:
De meubels worden gemonteerd dus kamertje moet dan sowieso klaar zijn. Volgende week komt mijn zwager klussen en daarna kan de laatste muur geverfd worden en dan kunnen de meubels en de kinderwagen er in. Daarna is toch alleen maar plankje/kastje ophangen en zo.
Box ga ik ook zo laat mogelijk opzetten, ook met het oog op de katten..... Anders zit alles meteen al onder de kattenharen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |