SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit.
De OP is hier te vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door BarrieButsers op 31-08-2011 17:31:53 ]Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Administratie op de plek waar ik ook stage heb gelopen. Alleen nemen ze geen mensen aan voor bijbaantjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
10 euro per uur is wel nice, wat voor werk was het?
Thank godquote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Thank godMaakte me al serieuze zorgen!! Waren ze een beetje lief voor je?
Klinkt niet goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hoor.Moet nu wel ongeveer een week wachten op hun besluit.
Vooruit dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:27 schreef shifto het volgende:
BB, me nieuwe avatar in de OP![]()
ik zeg, doen!
Tja we zullen zien.quote:
Duurt lang ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tja we zullen zien.Maar mang zeg een week is fokking lang.
![]()
Ik hoop het.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Duurt lang ja.
Maar misschien wordt het wachten beloond?
Onzinquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Trouwens over de TT, is dat normaal dat die studenten worden ingeburgerd dat ze een Oeteldonkse sjaal moeten omhebben, wat een poppenkast zeg.
Precies.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OnzinAlleen volk uit eigen bodem hoort zoiets te dragen.
Als de uitkomst goed is krijg je een biertje van me.quote:
Wow is de uitkomst zo iets belangrijks.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als de uitkomst goed is krijg je een biertje van me.
Ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow is de uitkomst zo iets belangrijks.
Je zou het kunnen vragen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja.Eigenlijk zouden zij mij een biertje moeten geven dan, maar aangezien dat ws niet gaat gebeuren.....
Jullie zeggen toch ook heel vaak KK.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stoer hoor om kanker te gebruiken.
Nee gelukkig ben ik niet zo triest.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jullie zeggen toch ook heel vaak KK.
kenserkabouterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jullie zeggen toch ook heel vaak KK.
Dat durf ik niet.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee gelukkig ben ik niet zo triest.
quote:
http://www.dramabutton.com/quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dat uit het toestenbord van een kind.
En jij denkt dat ik op die vage link ga klikkenquote:
Kees Kroketquote:
Kwakje Knaken.quote:
Koude Kerstquote:
Dus goed onthouden: Met een koude kerst kan je voor een kwakje knaken een kutje kopen bij kees kroket.quote:
Inderdaad dat weten we dan toch maar mooi.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus goed onthouden: Met een koude kerst kan je voor een kwakje knaken een kutje kopen bij kees kroket.
Ja en durf eens te zeggen dat het geen goeie tip van mij is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Inderdaad dat weten we dan toch maar mooi.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en durf eens te zeggen dat het geen goeie tip van mij is.![]()
Ja als je 'm kwijtraakt moet je toch ergens een nieuwe vandaan halen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Ik zal het onthouden. In geval van nood ofzo.
Precies, dan is dit wel een hele goede, makkelijke en snelle oplossing.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja als je 'm kwijtraakt moet je toch ergens een nieuwe vandaan halen.
Als je mij toch niet had!, ik ben te goed voor deze wereld!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Precies, dan is dit wel een hele goede, makkelijke en snelle oplossing.
Ja wat doe je hier nog?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je mij toch niet had!, ik ben te goed voor deze wereld!
quote:
Hey zonder mijn gouwe tip kon jij geen nieuw kutje kopen heur!quote:
quote:
Wat de neuk is het?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wie van jullie gaan met mij mee naar Syndicate?
Net alsof fokkers buiten komenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wie van jullie gaan met mij mee naar Syndicate?
Heb heel veel problemen sry.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tfoe wat is jouw probleem?
Ik ben je dan ook heel dankbaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hey zonder mijn gouwe tip kon jij geen nieuw kutje kopen heur!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Heb heel veel problemen sry.
Ah, kutherrie dusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
fuck die trailer trouwens, check deze real shit:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
fuck die trailer trouwens, check deze real shit:
Neen! Gillende gitaren wil ik.quote:
Dat is pas kut herriequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neen! Gillende gitaren wil ik.
Dat respecteer ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga je ook naar masters?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat respecteer ikMaar ik gun het iedereen om zo'n feest een keer mee te maken
![]()
En toch hou ik van je.quote:
Baasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Belgie en Nederland aanstaande keren ja
Nounou wat vaag.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik op die vage link ga klikken
Weet ikquote:
Wat is dezequote:
Wat ben ik blij dat we niet precies langs elkaar wonen dan.quote:
Niet die België want dat is een zwaar kut met het vervoer. Ik hoop zo dat in 2012 het ook weer in de Brabanthallen is. Ik heb kaartjes voor Inception, maar ik mag niet naar Culemborg van mn pa.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar jij ook dan?
(Het heeft best wel status in brabant om te zeggen dat je naar masters bent geweest kennelijk)
O ik hou niet van Merzbow... dit zou af en toe nog wel kunnen:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat we niet precies langs elkaar wonen dan.
Omdat je het iedereen hoort zeggen, 'ik ben naar masters geweest'quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet die België want dat is een zwaar kut met het vervoer. Ik hoop zo dat in 2012 het ook weer in de Brabanthallen is. Ik heb kaartjes voor Inception, maar ik mag niet naar Culemborg van mn pa.
Hoezo geeft dat status?
Ochjee, krijgen we dat gespuis weer hier.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet die België want dat is een zwaar kut met het vervoer. Ik hoop zo dat in 2012 het ook weer in de Brabanthallen is. Ik heb kaartjes voor Inception, maar ik mag niet naar Culemborg van mn pa.
Hoezo geeft dat status?
Ik vind u een prettig aparte manquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Ceased2Be het volgende:
In Eindhoven doen ze tenminste nog wat met toffe electronische muziek in het klokgebouw.
Beetje experimentele drum 'n bass enzow.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ochjee, krijgen we dat gespuis weer hier.
Nou ik hoor op school etc. er niemand erover.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Omdat je het iedereen hoort zeggen, 'ik ben naar masters geweest'
en dan hoor je mij zeggen: 'ja joh? waar nog meer?'
andere: 'eh..?'
ik:
Overigens was ik afgelopen zaterdag nog naar culemborg geweest voor Fucking Bastards! Veel vetter als Inception geloof me! Sowieso is Crystal Venue dé place to be als het om de hardere stijls aan gaat
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik vind u een prettig aparte man
Ik ben daar in juni pas voor het eerst geweest in het Klokgebouwquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Ceased2Be het volgende:
In Eindhoven doen ze tenminste nog wat met toffe electronische muziek in het klokgebouw.
Beetje experimentele drum 'n bass enzow.
(omdat de meerderheid van de scholieren een beetje noobie zijn op dat gebied, alleen de echte eckte weten er vanafquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik hoop hetDan krijg je serieus een sixpack van mij.
[..]
Nou ik hoor op school etc. er niemand erover.Alleen mensen met wie ik ga gaan naar al die feesten dus bij hun is het normaal.
Ben benieuwd.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik hoop hetDan krijg je serieus een sixpack van mij.
Die mensen daar zijn sowieso kut op ieder gebied.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
(omdat de meerderheid van de scholieren een beetje noobie zijn op dat gebied, alleen de echte eckte weten er vanaf)
Komt helemaal goed!
Maar je moet mij wel geloven en beloven dat je een keer naar Fucking Bastards gaat, echt een tof feestje!
Jaja...quote:
Neequote:
quote:
Ja wrijf het er maar in.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nog 7 dagen dan weet je het besluit
Ja ergens in die week dus het kan ook 9 zijn.quote:
Noujaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ergens in die week dus het kan ook 9 zijn.
Zo even een week in coma zijn zou wel leuk zijn.quote:
Comazuipen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo even een week in coma zijn zou wel leuk zijn.Beter dan wachten en jezelf opvreten.
Ik hoef niet dood ofzo.quote:
Je zou het kunnen aanvragenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik hoef niet dood ofzo.Nee gewoon in een ziekenhuis zo'n kunstmatige coma wat ze weleens toepassen zodat iemand beter/sneller geneest.
Zal wel duur zijn en ik denk niet dat mijn verzekering het zo'n kicken idee vind.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je zou het kunnen aanvragen
quote:
Tsja en zo'n zwarte uit je straat vragen om je in elkaar te slaan? Dan zal de verzekering het wel oke vinden johquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zal wel duur zijn en ik denk niet dat mijn verzekering het zo'n kicken idee vind.
Het moet toch niet pijn doen koekwaus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja en zo'n zwarte uit je straat vragen om je in elkaar te slaan? Dan zal de verzekering het wel oke vinden joh
Eerst zuipen en je daarna laten slaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het moet toch niet pijn doen koekwaus.
Gij kan 't ook mooi verzinnen hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eerst zuipen en je daarna laten slaan
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gij kan 't ook mooi verzinnen hoor.
quote:
Dat zeg je iedere keerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
kijk even een paar uurtjes niet, en we zijn alweer 120 posts verder
Nou weet ik weer waarom ik dit topique nooit teruglees
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Is ook meer een verkapte tvp/hoiikleefooknog;')
Hee lekker dierquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Is ook meer een verkapte tvp/hoiikleefooknog;')
Ik lift mee (H)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die mensen daar zijn sowieso kut op ieder gebied.![]()
Ja volgend jaar als ik zelf erheen kan rijden.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:
Kut is dat he. Ik was bijna te laat op m'n eerste collegedagquote:Op donderdag 1 september 2011 08:40 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat een kutmorgen nu al. Moest in alle vroegte opstaan omdat ik introductiedag heb in Amsterdam, heeft die kktrein vertraging en mis ik al meteen m'n aansluiting in Eindhoven
En waarom ben jij sip ST?
Ik had dit al ingecalculeerd, want zulke dingen overkomen mij altijd.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kut is dat he. Ik was bijna te laat op m'n eerste collegedag
Doe ik ook op dat soort dagen. Maar als de trein niet rijdt dan schiet het ook niet opquote:Op donderdag 1 september 2011 09:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik had dit al ingecalculeerd, want zulke dingen overkomen mij altijd.
Heb als ik in Amsterdam ben nog drie kwartier de tijd voor een stukje van 10 minuten.
Die gaat toch om het kwartier of wa?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:50 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ga dadelijk echt huilen: aansluiting in Utrecht ook al gemist..
Ja ben nu als het goed gaat (quote:Op donderdag 1 september 2011 09:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die gaat toch om het kwartier of wa?
En blijf je in Amsterdam studeren??
Nja daarvoor neem je wel de trein eerder natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 09:56 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ben nu als het goed gaat () om kwart over 10 in Amsterdam en moet kwart voor 11 aanwezig zijn.
En ja haha is wel de bedoeling maar als dat steeds zo gaat..
Ja ben mezelf dankbaar dat ik dat gedaan hebquote:Op donderdag 1 september 2011 09:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja daarvoor neem je wel de trein eerder natuurlijk![]()
En de lijn van Maastricht naar Utrecht is gewoon kut. Als er ooit vertraging is is het wel op die lijn
Maar ga je niet op kamers dan? Nu moet je elke dag kei ver reizenquote:Op donderdag 1 september 2011 10:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ben mezelf dankbaar dat ik dat gedaan heb
En klopt ja. Toen ik nog ik DB zat, was er ook altijd wel iets.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar ga je niet op kamers dan? Nu moet je elke dag kei ver reizen
Voor knappe vrouwen en jonge meisjes is in Amsterdam geen tekort aan ramen kamersquote:
quote:
* SuperrrTuxxx is ontroostbaarquote:
Awhquote:Op donderdag 1 september 2011 16:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx is ontroostbaar
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx is ontroostbaar
Ja ben al maanden aan het zoeken maar is lastig om helemaal vanuit Helmond daar iets te vinden. Ik ga nu maar hopen op via via iets vinden.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar ga je niet op kamers dan? Nu moet je elke dag kei ver reizen
Slapen is voor apen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
stabiel, zometeen slapen wegens slaaptekort
Grapjequote:
Ik ga morgen werken voor geld, en daar ga ik kleren van kopen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
GrapjeIk ga zo uit maar ben al de hele week tering moe.
Swag moet je hebben, dat kan je niet kopen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik ga morgen werken voor geld, en daar ga ik kleren van kopen.
Ik heb swag.
Weet ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Swag moet je hebben, dat kan je niet kopen.
Nee kom er net achter dat die weg idd weer dicht is.... dacht dat ze na de laatste keer wel klaar warenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Weet jij trouwens wanneer die weg weer open gaat voor het kw1c?
2012 pas volgrns mij Januariquote:Op donderdag 1 september 2011 22:57 schreef bijdehand het volgende:
Zo ben ik ook weer thuis ook school
Bijdehandquote:Op donderdag 1 september 2011 22:57 schreef bijdehand het volgende:
Zo ben ik ook weer thuis ook school
Weet ik niet, maar moeten we wel snel een keertje doen toch?quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
BijdehandWanneer biertje drinken?
Tofquote:Op vrijdag 2 september 2011 06:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar moeten we wel snel een keertje doen toch?
Jij hebt niet zoveel slaap gehad, of wel?quote:
Klopt, weet wel dat ik dit niet meer doe.quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij hebt niet zoveel slaap gehad, of wel?5 uurtjes ofzo
Nee, vrijdag ben ik vrij, dus ik ben aan het werkquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Klopt, weet wel dat ik dit niet meer doe.Moet nog 1,5 uur.
Jij zeker weer tegen de avond pas school.
Ah geremquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, vrijdag ben ik vrij, dus ik ben aan het werk![]()
![]()
Troost me met een biertjequote:
We moeten echt afspreken hoorquote:
Hi my lovequote:
Ja hoor, met jou??quote:
Dat maakt m'n dag weer goedquote:
quote:
Ohjah, alweer ruim middag! Ik ga maar eens douchen en boodschappen doenquote:
Ik ben makkelijkquote:
1. ik weet al hoe ze eruit zietquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:34 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ohjah, alweer ruim middag! Ik ga maar eens douchen en boodschappen doen
Oud nieuws.quote:
Internet meeting oh yeahquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1. ik weet al hoe ze eruit ziet
2. we daten niet
Jij wil welquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1. ik weet al hoe ze eruit ziet
2. we daten niet
Of ik wil of niet dat is aan mij en Barriequote:
Omgquote:
Boks ouwequote:[..]
Internet meeting oh yeah
Yeah, nu hebben we boks gedaanquote:
wtf is jouw probleem.quote:Op zondag 4 september 2011 02:48 schreef shifto het volgende:
Ja er lopen hier 2 geile mensen rondOf ga daten in het echt en stel elkaar teleur. Of spam op zijn minst meer zodat het lijkt alsof dit topic leeft!
DM en PM zijn overrated
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Yeah, nu hebben we boks gedaan
Niks?quote:
Jaloeziequote:
quote:
Ik wil met zijn broertje datenquote:Op zondag 4 september 2011 14:30 schreef bijdehand het volgende:
Volgens mij wil shifto heel graag met jou daten, Barrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Niet waar.quote:Op zondag 4 september 2011 14:31 schreef shifto het volgende:
Volgens mij iedereen nu post:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 september 2011 14:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik wil met zijn broertje datenIk zal het hem doorgevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteraardquote:
Thinking about thinking of you. ♫
quote:Op zondag 4 september 2011 14:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik wil met zijn broertje datenNu ben ik verdrietig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 4 september 2011 14:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu ben ik verdrietig.
[ afbeelding ]
Een internetknuffel is niet zo leukquote:
Je moet roeien met de riemen die je hebt.quote:Op zondag 4 september 2011 14:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een internetknuffel is niet zo leuk
quote:Op zondag 4 september 2011 14:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je moet roeien met de riemen die je hebt.
Weet ik. Maar het zijn stomme roeien.quote:Op zondag 4 september 2011 14:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je moet roeien met de riemen die je hebt.
Jawel, maar je hebt toch wel een auto ofzoquote:
Tsja wat doe je eraanquote:Op zondag 4 september 2011 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het zijn stomme roeien.
Ja tuurlijk de Butsersmobiel.quote:Op zondag 4 september 2011 14:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Jawel, maar je hebt toch wel een auto ofzodat zijn dan toch ook riemen die je hebt
Klinkt als een nissan micraquote:Op zondag 4 september 2011 14:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja tuurlijk de Butsersmobiel.
Welke studie ga je nu doen? Of heb je het gehaald?quote:
quote:That's funny, because all of my grandfathers fought in ww2, one in Europe, one in Japan, and one in North Africa. The one who fought in Europe was a paratrooper and he loved to kill germans. He also fought in Bastogne. Get raped.
3 opa's?quote:
Dit heb ik gereageerd:quote:
quote:So what you basically are saying is that 2 of your grandfathers were gay, since you apparently have 3 of them.
Zullen er mensen zijn die een stiefopa opa noemen?quote:
Jazeker.quote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zullen er mensen zijn die een stiefopa opa noemen?
Kan ik me helemaal niet voorstellen eigenlijkquote:
Ik zeg het zelf ook niet maar ken wel mensen bij wie stiefopa of oma gewoon opa en opa worden genoemd. Eigenlijk wel raar want ik zou nooit over mijn stiefmoeder praten en dan het woord moeder noemen.quote:Op zondag 4 september 2011 23:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal niet voorstellen eigenlijkOf hij moet al iets met je oma gehad hebben voordat jijzelf geboren was
Nee, dat snap ik dus ook niet. Ik zou mijn stiefma zelfs bij haar voornaam noemenquote:Op zondag 4 september 2011 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zeg het zelf ook niet maar ken wel mensen bij wie stiefopa of oma gewoon opa en opa worden genoemd. Eigenlijk wel raar want ik zou nooit over mijn stiefmoeder praten en dan het woord moeder noemen.
Ja dat is toch gewoon het makkelijkst.quote:Op maandag 5 september 2011 00:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik dus ook niet. Ik zou mijn stiefma zelfs bij haar voornaam noemenMaar ik heb geen stiefma
Ja dat lijkt mij ook. Moggelquote:Op maandag 5 september 2011 07:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat is toch gewoon het makkelijkst.
Goedemorgen
Heb ik het antwoord daar eigenlijk op gemist? of is dat nog niet gegeven door KK?quote:Op zondag 4 september 2011 14:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Welke studie ga je nu doen? Of heb je het gehaald?
Dat is mijn vraag. Of ie een andere studie doet of of ie zn hers gehaald heeft.quote:Op maandag 5 september 2011 13:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heb ik het antwoord daar eigenlijk op gemist? of is dat nog niet gegeven door KK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |