Neequote:
quote:
Ja wrijf het er maar in.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nog 7 dagen dan weet je het besluit
Ja ergens in die week dus het kan ook 9 zijn.quote:
Noujaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ergens in die week dus het kan ook 9 zijn.
Zo even een week in coma zijn zou wel leuk zijn.quote:
Comazuipen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo even een week in coma zijn zou wel leuk zijn.Beter dan wachten en jezelf opvreten.
Ik hoef niet dood ofzo.quote:
Je zou het kunnen aanvragenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik hoef niet dood ofzo.Nee gewoon in een ziekenhuis zo'n kunstmatige coma wat ze weleens toepassen zodat iemand beter/sneller geneest.
Zal wel duur zijn en ik denk niet dat mijn verzekering het zo'n kicken idee vind.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je zou het kunnen aanvragen
quote:
Tsja en zo'n zwarte uit je straat vragen om je in elkaar te slaan? Dan zal de verzekering het wel oke vinden johquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zal wel duur zijn en ik denk niet dat mijn verzekering het zo'n kicken idee vind.
Het moet toch niet pijn doen koekwaus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja en zo'n zwarte uit je straat vragen om je in elkaar te slaan? Dan zal de verzekering het wel oke vinden joh
Eerst zuipen en je daarna laten slaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het moet toch niet pijn doen koekwaus.
Gij kan 't ook mooi verzinnen hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eerst zuipen en je daarna laten slaan
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gij kan 't ook mooi verzinnen hoor.
quote:
Dat zeg je iedere keerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
kijk even een paar uurtjes niet, en we zijn alweer 120 posts verder
Nou weet ik weer waarom ik dit topique nooit teruglees
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Is ook meer een verkapte tvp/hoiikleefooknog;')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |