Ga je ook naar masters?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat respecteer ikMaar ik gun het iedereen om zo'n feest een keer mee te maken
![]()
En toch hou ik van je.quote:
Baasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Belgie en Nederland aanstaande keren ja
Nounou wat vaag.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik op die vage link ga klikken
Weet ikquote:
Wat is dezequote:
Wat ben ik blij dat we niet precies langs elkaar wonen dan.quote:
Niet die België want dat is een zwaar kut met het vervoer. Ik hoop zo dat in 2012 het ook weer in de Brabanthallen is. Ik heb kaartjes voor Inception, maar ik mag niet naar Culemborg van mn pa.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar jij ook dan?
(Het heeft best wel status in brabant om te zeggen dat je naar masters bent geweest kennelijk)
O ik hou niet van Merzbow... dit zou af en toe nog wel kunnen:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat we niet precies langs elkaar wonen dan.
Omdat je het iedereen hoort zeggen, 'ik ben naar masters geweest'quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet die België want dat is een zwaar kut met het vervoer. Ik hoop zo dat in 2012 het ook weer in de Brabanthallen is. Ik heb kaartjes voor Inception, maar ik mag niet naar Culemborg van mn pa.
Hoezo geeft dat status?
Ochjee, krijgen we dat gespuis weer hier.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet die België want dat is een zwaar kut met het vervoer. Ik hoop zo dat in 2012 het ook weer in de Brabanthallen is. Ik heb kaartjes voor Inception, maar ik mag niet naar Culemborg van mn pa.
Hoezo geeft dat status?
Ik vind u een prettig aparte manquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Ceased2Be het volgende:
In Eindhoven doen ze tenminste nog wat met toffe electronische muziek in het klokgebouw.
Beetje experimentele drum 'n bass enzow.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ochjee, krijgen we dat gespuis weer hier.
Nou ik hoor op school etc. er niemand erover.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Omdat je het iedereen hoort zeggen, 'ik ben naar masters geweest'
en dan hoor je mij zeggen: 'ja joh? waar nog meer?'
andere: 'eh..?'
ik:
Overigens was ik afgelopen zaterdag nog naar culemborg geweest voor Fucking Bastards! Veel vetter als Inception geloof me! Sowieso is Crystal Venue dé place to be als het om de hardere stijls aan gaat
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik vind u een prettig aparte man
Ik ben daar in juni pas voor het eerst geweest in het Klokgebouwquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Ceased2Be het volgende:
In Eindhoven doen ze tenminste nog wat met toffe electronische muziek in het klokgebouw.
Beetje experimentele drum 'n bass enzow.
(omdat de meerderheid van de scholieren een beetje noobie zijn op dat gebied, alleen de echte eckte weten er vanafquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik hoop hetDan krijg je serieus een sixpack van mij.
[..]
Nou ik hoor op school etc. er niemand erover.Alleen mensen met wie ik ga gaan naar al die feesten dus bij hun is het normaal.
Ben benieuwd.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik hoop hetDan krijg je serieus een sixpack van mij.
Die mensen daar zijn sowieso kut op ieder gebied.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
(omdat de meerderheid van de scholieren een beetje noobie zijn op dat gebied, alleen de echte eckte weten er vanaf)
Komt helemaal goed!
Maar je moet mij wel geloven en beloven dat je een keer naar Fucking Bastards gaat, echt een tof feestje!
Jaja...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |