quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en durf eens te zeggen dat het geen goeie tip van mij is.![]()
Ja als je 'm kwijtraakt moet je toch ergens een nieuwe vandaan halen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Ik zal het onthouden. In geval van nood ofzo.
Precies, dan is dit wel een hele goede, makkelijke en snelle oplossing.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja als je 'm kwijtraakt moet je toch ergens een nieuwe vandaan halen.
Als je mij toch niet had!, ik ben te goed voor deze wereld!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Precies, dan is dit wel een hele goede, makkelijke en snelle oplossing.
Ja wat doe je hier nog?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je mij toch niet had!, ik ben te goed voor deze wereld!
quote:
Hey zonder mijn gouwe tip kon jij geen nieuw kutje kopen heur!quote:
quote:
Wat de neuk is het?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wie van jullie gaan met mij mee naar Syndicate?
Net alsof fokkers buiten komenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wie van jullie gaan met mij mee naar Syndicate?
Heb heel veel problemen sry.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tfoe wat is jouw probleem?
Ik ben je dan ook heel dankbaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hey zonder mijn gouwe tip kon jij geen nieuw kutje kopen heur!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Heb heel veel problemen sry.
Ah, kutherrie dusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
fuck die trailer trouwens, check deze real shit:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
fuck die trailer trouwens, check deze real shit:
Neen! Gillende gitaren wil ik.quote:
Dat is pas kut herriequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neen! Gillende gitaren wil ik.
Dat respecteer ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neen! Gillende gitaren wil ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |