SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit.
De OP is hier te vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door BarrieButsers op 31-08-2011 17:31:53 ]Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Administratie op de plek waar ik ook stage heb gelopen. Alleen nemen ze geen mensen aan voor bijbaantjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
10 euro per uur is wel nice, wat voor werk was het?
Thank godquote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Thank godMaakte me al serieuze zorgen!! Waren ze een beetje lief voor je?
Klinkt niet goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hoor.Moet nu wel ongeveer een week wachten op hun besluit.
Vooruit dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:27 schreef shifto het volgende:
BB, me nieuwe avatar in de OP![]()
ik zeg, doen!
Tja we zullen zien.quote:
Duurt lang ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tja we zullen zien.Maar mang zeg een week is fokking lang.
![]()
Ik hoop het.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Duurt lang ja.
Maar misschien wordt het wachten beloond?
Onzinquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Trouwens over de TT, is dat normaal dat die studenten worden ingeburgerd dat ze een Oeteldonkse sjaal moeten omhebben, wat een poppenkast zeg.
Precies.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OnzinAlleen volk uit eigen bodem hoort zoiets te dragen.
Als de uitkomst goed is krijg je een biertje van me.quote:
Wow is de uitkomst zo iets belangrijks.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als de uitkomst goed is krijg je een biertje van me.
Ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow is de uitkomst zo iets belangrijks.
Je zou het kunnen vragen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja.Eigenlijk zouden zij mij een biertje moeten geven dan, maar aangezien dat ws niet gaat gebeuren.....
Jullie zeggen toch ook heel vaak KK.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stoer hoor om kanker te gebruiken.
Nee gelukkig ben ik niet zo triest.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jullie zeggen toch ook heel vaak KK.
kenserkabouterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jullie zeggen toch ook heel vaak KK.
Dat durf ik niet.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee gelukkig ben ik niet zo triest.
quote:
http://www.dramabutton.com/quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dat uit het toestenbord van een kind.
En jij denkt dat ik op die vage link ga klikkenquote:
Kees Kroketquote:
Kwakje Knaken.quote:
Koude Kerstquote:
Dus goed onthouden: Met een koude kerst kan je voor een kwakje knaken een kutje kopen bij kees kroket.quote:
Inderdaad dat weten we dan toch maar mooi.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus goed onthouden: Met een koude kerst kan je voor een kwakje knaken een kutje kopen bij kees kroket.
Ja en durf eens te zeggen dat het geen goeie tip van mij is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Inderdaad dat weten we dan toch maar mooi.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en durf eens te zeggen dat het geen goeie tip van mij is.![]()
Ja als je 'm kwijtraakt moet je toch ergens een nieuwe vandaan halen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Ik zal het onthouden. In geval van nood ofzo.
Precies, dan is dit wel een hele goede, makkelijke en snelle oplossing.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja als je 'm kwijtraakt moet je toch ergens een nieuwe vandaan halen.
Als je mij toch niet had!, ik ben te goed voor deze wereld!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Precies, dan is dit wel een hele goede, makkelijke en snelle oplossing.
Ja wat doe je hier nog?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je mij toch niet had!, ik ben te goed voor deze wereld!
quote:
Hey zonder mijn gouwe tip kon jij geen nieuw kutje kopen heur!quote:
quote:
Wat de neuk is het?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wie van jullie gaan met mij mee naar Syndicate?
Net alsof fokkers buiten komenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wie van jullie gaan met mij mee naar Syndicate?
Heb heel veel problemen sry.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tfoe wat is jouw probleem?
Ik ben je dan ook heel dankbaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hey zonder mijn gouwe tip kon jij geen nieuw kutje kopen heur!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Heb heel veel problemen sry.
Ah, kutherrie dusquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
fuck die trailer trouwens, check deze real shit:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
fuck die trailer trouwens, check deze real shit:
Neen! Gillende gitaren wil ik.quote:
Dat is pas kut herriequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neen! Gillende gitaren wil ik.
Dat respecteer ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neen! Gillende gitaren wil ik.
Ga je ook naar masters?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat respecteer ikMaar ik gun het iedereen om zo'n feest een keer mee te maken
![]()
En toch hou ik van je.quote:
Baasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Belgie en Nederland aanstaande keren ja
Nounou wat vaag.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik op die vage link ga klikken
Weet ikquote:
Wat is dezequote:
Wat ben ik blij dat we niet precies langs elkaar wonen dan.quote:
Niet die België want dat is een zwaar kut met het vervoer. Ik hoop zo dat in 2012 het ook weer in de Brabanthallen is. Ik heb kaartjes voor Inception, maar ik mag niet naar Culemborg van mn pa.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar jij ook dan?
(Het heeft best wel status in brabant om te zeggen dat je naar masters bent geweest kennelijk)
O ik hou niet van Merzbow... dit zou af en toe nog wel kunnen:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat we niet precies langs elkaar wonen dan.
Omdat je het iedereen hoort zeggen, 'ik ben naar masters geweest'quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet die België want dat is een zwaar kut met het vervoer. Ik hoop zo dat in 2012 het ook weer in de Brabanthallen is. Ik heb kaartjes voor Inception, maar ik mag niet naar Culemborg van mn pa.
Hoezo geeft dat status?
Ochjee, krijgen we dat gespuis weer hier.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet die België want dat is een zwaar kut met het vervoer. Ik hoop zo dat in 2012 het ook weer in de Brabanthallen is. Ik heb kaartjes voor Inception, maar ik mag niet naar Culemborg van mn pa.
Hoezo geeft dat status?
Ik vind u een prettig aparte manquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Ceased2Be het volgende:
In Eindhoven doen ze tenminste nog wat met toffe electronische muziek in het klokgebouw.
Beetje experimentele drum 'n bass enzow.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ochjee, krijgen we dat gespuis weer hier.
Nou ik hoor op school etc. er niemand erover.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Omdat je het iedereen hoort zeggen, 'ik ben naar masters geweest'
en dan hoor je mij zeggen: 'ja joh? waar nog meer?'
andere: 'eh..?'
ik:
Overigens was ik afgelopen zaterdag nog naar culemborg geweest voor Fucking Bastards! Veel vetter als Inception geloof me! Sowieso is Crystal Venue dé place to be als het om de hardere stijls aan gaat
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik vind u een prettig aparte man
Ik ben daar in juni pas voor het eerst geweest in het Klokgebouwquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Ceased2Be het volgende:
In Eindhoven doen ze tenminste nog wat met toffe electronische muziek in het klokgebouw.
Beetje experimentele drum 'n bass enzow.
(omdat de meerderheid van de scholieren een beetje noobie zijn op dat gebied, alleen de echte eckte weten er vanafquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik hoop hetDan krijg je serieus een sixpack van mij.
[..]
Nou ik hoor op school etc. er niemand erover.Alleen mensen met wie ik ga gaan naar al die feesten dus bij hun is het normaal.
Ben benieuwd.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik hoop hetDan krijg je serieus een sixpack van mij.
Die mensen daar zijn sowieso kut op ieder gebied.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
(omdat de meerderheid van de scholieren een beetje noobie zijn op dat gebied, alleen de echte eckte weten er vanaf)
Komt helemaal goed!
Maar je moet mij wel geloven en beloven dat je een keer naar Fucking Bastards gaat, echt een tof feestje!
Jaja...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |