quote:
* SuperrrTuxxx is ontroostbaarquote:
Awhquote:Op donderdag 1 september 2011 16:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx is ontroostbaar
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx is ontroostbaar
Ja ben al maanden aan het zoeken maar is lastig om helemaal vanuit Helmond daar iets te vinden. Ik ga nu maar hopen op via via iets vinden.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar ga je niet op kamers dan? Nu moet je elke dag kei ver reizen
Slapen is voor apen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
stabiel, zometeen slapen wegens slaaptekort
Grapjequote:
Ik ga morgen werken voor geld, en daar ga ik kleren van kopen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
GrapjeIk ga zo uit maar ben al de hele week tering moe.
Swag moet je hebben, dat kan je niet kopen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik ga morgen werken voor geld, en daar ga ik kleren van kopen.
Ik heb swag.
Weet ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Swag moet je hebben, dat kan je niet kopen.
Nee kom er net achter dat die weg idd weer dicht is.... dacht dat ze na de laatste keer wel klaar warenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Weet jij trouwens wanneer die weg weer open gaat voor het kw1c?
2012 pas volgrns mij Januariquote:Op donderdag 1 september 2011 22:57 schreef bijdehand het volgende:
Zo ben ik ook weer thuis ook school
Bijdehandquote:Op donderdag 1 september 2011 22:57 schreef bijdehand het volgende:
Zo ben ik ook weer thuis ook school
Weet ik niet, maar moeten we wel snel een keertje doen toch?quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
BijdehandWanneer biertje drinken?
Tofquote:Op vrijdag 2 september 2011 06:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar moeten we wel snel een keertje doen toch?
Jij hebt niet zoveel slaap gehad, of wel?quote:
Klopt, weet wel dat ik dit niet meer doe.quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij hebt niet zoveel slaap gehad, of wel?5 uurtjes ofzo
Nee, vrijdag ben ik vrij, dus ik ben aan het werkquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Klopt, weet wel dat ik dit niet meer doe.Moet nog 1,5 uur.
Jij zeker weer tegen de avond pas school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |