Hee lekker dierquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Is ook meer een verkapte tvp/hoiikleefooknog;')
Ik lift mee (H)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die mensen daar zijn sowieso kut op ieder gebied.![]()
Ja volgend jaar als ik zelf erheen kan rijden.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neen! Gillende gitaren wil ik.
quote:
Kut is dat he. Ik was bijna te laat op m'n eerste collegedagquote:Op donderdag 1 september 2011 08:40 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat een kutmorgen nu al. Moest in alle vroegte opstaan omdat ik introductiedag heb in Amsterdam, heeft die kktrein vertraging en mis ik al meteen m'n aansluiting in Eindhoven
En waarom ben jij sip ST?
Ik had dit al ingecalculeerd, want zulke dingen overkomen mij altijd.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kut is dat he. Ik was bijna te laat op m'n eerste collegedag
Doe ik ook op dat soort dagen. Maar als de trein niet rijdt dan schiet het ook niet opquote:Op donderdag 1 september 2011 09:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik had dit al ingecalculeerd, want zulke dingen overkomen mij altijd.
Heb als ik in Amsterdam ben nog drie kwartier de tijd voor een stukje van 10 minuten.
Die gaat toch om het kwartier of wa?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:50 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik ga dadelijk echt huilen: aansluiting in Utrecht ook al gemist..
Ja ben nu als het goed gaat (quote:Op donderdag 1 september 2011 09:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die gaat toch om het kwartier of wa?
En blijf je in Amsterdam studeren??
Nja daarvoor neem je wel de trein eerder natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 09:56 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ben nu als het goed gaat () om kwart over 10 in Amsterdam en moet kwart voor 11 aanwezig zijn.
En ja haha is wel de bedoeling maar als dat steeds zo gaat..
Ja ben mezelf dankbaar dat ik dat gedaan hebquote:Op donderdag 1 september 2011 09:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja daarvoor neem je wel de trein eerder natuurlijk![]()
En de lijn van Maastricht naar Utrecht is gewoon kut. Als er ooit vertraging is is het wel op die lijn
Maar ga je niet op kamers dan? Nu moet je elke dag kei ver reizenquote:Op donderdag 1 september 2011 10:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja ben mezelf dankbaar dat ik dat gedaan heb
En klopt ja. Toen ik nog ik DB zat, was er ook altijd wel iets.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar ga je niet op kamers dan? Nu moet je elke dag kei ver reizen
Voor knappe vrouwen en jonge meisjes is in Amsterdam geen tekort aan ramen kamersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |