Ah geremquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, vrijdag ben ik vrij, dus ik ben aan het werk![]()
![]()
Troost me met een biertjequote:
We moeten echt afspreken hoorquote:
Hi my lovequote:
Ja hoor, met jou??quote:
Dat maakt m'n dag weer goedquote:
quote:
Ohjah, alweer ruim middag! Ik ga maar eens douchen en boodschappen doenquote:
Ik ben makkelijkquote:
1. ik weet al hoe ze eruit zietquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:34 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ohjah, alweer ruim middag! Ik ga maar eens douchen en boodschappen doen
Oud nieuws.quote:
Internet meeting oh yeahquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1. ik weet al hoe ze eruit ziet
2. we daten niet
Jij wil welquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1. ik weet al hoe ze eruit ziet
2. we daten niet
Of ik wil of niet dat is aan mij en Barriequote:
Omgquote:
Boks ouwequote:[..]
Internet meeting oh yeah
Yeah, nu hebben we boks gedaanquote:
wtf is jouw probleem.quote:Op zondag 4 september 2011 02:48 schreef shifto het volgende:
Ja er lopen hier 2 geile mensen rondOf ga daten in het echt en stel elkaar teleur. Of spam op zijn minst meer zodat het lijkt alsof dit topic leeft!
DM en PM zijn overrated
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Yeah, nu hebben we boks gedaan
Niks?quote:
Jaloeziequote:
quote:
Ik wil met zijn broertje datenquote:Op zondag 4 september 2011 14:30 schreef bijdehand het volgende:
Volgens mij wil shifto heel graag met jou daten, Barrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Niet waar.quote:Op zondag 4 september 2011 14:31 schreef shifto het volgende:
Volgens mij iedereen nu post:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 september 2011 14:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik wil met zijn broertje datenIk zal het hem doorgevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteraardquote:
Thinking about thinking of you. ♫
quote:Op zondag 4 september 2011 14:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik wil met zijn broertje datenNu ben ik verdrietig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 4 september 2011 14:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu ben ik verdrietig.
[ afbeelding ]
Een internetknuffel is niet zo leukquote:
Je moet roeien met de riemen die je hebt.quote:Op zondag 4 september 2011 14:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een internetknuffel is niet zo leuk
quote:Op zondag 4 september 2011 14:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je moet roeien met de riemen die je hebt.
Weet ik. Maar het zijn stomme roeien.quote:Op zondag 4 september 2011 14:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je moet roeien met de riemen die je hebt.
Jawel, maar je hebt toch wel een auto ofzoquote:
Tsja wat doe je eraanquote:Op zondag 4 september 2011 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het zijn stomme roeien.
Ja tuurlijk de Butsersmobiel.quote:Op zondag 4 september 2011 14:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Jawel, maar je hebt toch wel een auto ofzodat zijn dan toch ook riemen die je hebt
Klinkt als een nissan micraquote:Op zondag 4 september 2011 14:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja tuurlijk de Butsersmobiel.
Welke studie ga je nu doen? Of heb je het gehaald?quote:
quote:That's funny, because all of my grandfathers fought in ww2, one in Europe, one in Japan, and one in North Africa. The one who fought in Europe was a paratrooper and he loved to kill germans. He also fought in Bastogne. Get raped.
3 opa's?quote:
Dit heb ik gereageerd:quote:
quote:So what you basically are saying is that 2 of your grandfathers were gay, since you apparently have 3 of them.
Zullen er mensen zijn die een stiefopa opa noemen?quote:
Jazeker.quote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zullen er mensen zijn die een stiefopa opa noemen?
Kan ik me helemaal niet voorstellen eigenlijkquote:
Ik zeg het zelf ook niet maar ken wel mensen bij wie stiefopa of oma gewoon opa en opa worden genoemd. Eigenlijk wel raar want ik zou nooit over mijn stiefmoeder praten en dan het woord moeder noemen.quote:Op zondag 4 september 2011 23:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal niet voorstellen eigenlijkOf hij moet al iets met je oma gehad hebben voordat jijzelf geboren was
Nee, dat snap ik dus ook niet. Ik zou mijn stiefma zelfs bij haar voornaam noemenquote:Op zondag 4 september 2011 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik zeg het zelf ook niet maar ken wel mensen bij wie stiefopa of oma gewoon opa en opa worden genoemd. Eigenlijk wel raar want ik zou nooit over mijn stiefmoeder praten en dan het woord moeder noemen.
Ja dat is toch gewoon het makkelijkst.quote:Op maandag 5 september 2011 00:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik dus ook niet. Ik zou mijn stiefma zelfs bij haar voornaam noemenMaar ik heb geen stiefma
Ja dat lijkt mij ook. Moggelquote:Op maandag 5 september 2011 07:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat is toch gewoon het makkelijkst.
Goedemorgen
Heb ik het antwoord daar eigenlijk op gemist? of is dat nog niet gegeven door KK?quote:Op zondag 4 september 2011 14:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Welke studie ga je nu doen? Of heb je het gehaald?
Dat is mijn vraag. Of ie een andere studie doet of of ie zn hers gehaald heeft.quote:Op maandag 5 september 2011 13:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heb ik het antwoord daar eigenlijk op gemist? of is dat nog niet gegeven door KK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |