SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Hij zei van wel iigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ToT zou toch draaien? of ben ik nou dement aan het woorden?
Toen Britney nog leuk wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
Myyyy lonelinessssssss is kiiiiiilling meehhhhh !!
Daar zou ik toch even goed over nadenken ja, als je niet meer weet hoe je worden speltquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ToT zou toch draaien? of ben ik nou dement aan het woorden?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zou ik toch even goed over nadenken ja, als je niet meer weet hoe je worden spelt.
Wow, hoe kan me dat niet opgevallen zijn, ben normaal nogal een taalnaziquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zou ik toch even goed over nadenken ja, als je niet meer weet hoe je worden spelt.
Was lekker: Groentensoepje, broodjes, kroketje, banaan, warme choco... mmmquote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:19 schreef LightLuke het volgende:
Nu pas thuissnel alles aansluiten op het mengpaneel
Gaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:
Vanmiddag/avond is er nog een BBQ. En ik ben in dubio... Gaan of niet.
WHAT THE FUCK?!?!?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef Viro het volgende:
We hebben een probleem.
Ik kreeg een email dat radionomy account is verwijderd. Ik ben de enige die weet welke email adres is gebruikt voor de registratie bij radionomy.
Ik heb mijn pc en laptop gelijk na ontvangst van email gescand op virussen, trojans e.d. Niets gevonden.
Ik heb een vermoeden dat iemand probeert radio49 uit de lucht te halen, kwaadwillend.
Ik zou gaan, BBQ is nooit weg natuurlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:
Vanmiddag/avond is er nog een BBQ. En ik ben in dubio... Gaan of niet.
WTF en nuquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef Viro het volgende:
We hebben een probleem.
Ik kreeg een email dat radionomy account is verwijderd. Ik ben de enige die weet welke email adres is gebruikt voor de registratie bij radionomy.
Ik heb mijn pc en laptop gelijk na ontvangst van email gescand op virussen, trojans e.d. Niets gevonden.
Ik heb een vermoeden dat iemand probeert radio49 uit de lucht te halen, kwaadwillend.
Waarom nu meteen weer van 't ergste uitgaan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef Viro het volgende:
We hebben een probleem.
wanneer worden we uit de lucht gehaald ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef Viro het volgende:
We hebben een probleem.
denk dat dat snel gaat veranderenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:27 schreef ToT het volgende:
Maar verwijderd? We zijn nog in the air...
Kan die account niet opnieuw geactiveerd worden dan, en dan geregistreerd met een ander e-mail adres?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef Viro het volgende:
We hebben een probleem.
Net een mail verzonden naar radionomy.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom nu meteen weer van 't ergste uitgaan?. Heb je al contact gehad met Radionomy?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:27 schreef ToT het volgende:
Maar verwijderd? We zijn nog in the air...
Planning loopt tot 1 oktober. Erge is, mocht ip adres veranderen om wat voor reden dan ook, we kunnen de nieuwe ip adres niet opzoeken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:27 schreef LightLuke het volgende:
[..]
wanneer worden we uit de lucht gehaald ?Schande!
en dan is het voorbijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Net een mail verzonden naar radionomy.
[..]
[..]
Planning loopt tot 1 oktober. Erge is, mocht ip adres veranderen om wat voor reden dan ook, we kunnen de nieuwe ip adres niet opzoeken.
Haal ff weg joh, anders breng je mensen misschien nog op ideeën.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Net een mail verzonden naar radionomy.
[..]
[..]
Planning loopt tot 1 oktober. Erge is, [scenario]
Absoluut niet, dan is het harde en mooie werk voor niks geweestquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
en dan is het voorbij
En het mailtje klopt ook? Is ook echt van radionomy en niet 1 of andere spamboer o.i.d. ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef Viro het volgende:
We hebben een probleem.
Ik deel het met jullie zodat de rest weet wat er aan de hand is, mocht de stream binnen 4 uur offline gaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dit trouwens wel een paniekzaaiend bericht, Viro. Don't like it. Had je wel anders mogen aanpakken.
Is al contact opgelegd met radionomy waar ik zelfde vragen heb gesteldquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan die account niet opnieuw geactiveerd worden dan, en dan geregistreerd met een ander e-mail adres?
dat zou echt heel KUT zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:32 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Absoluut niet, dan is het harde en mooie werk voor niks geweest
Openheid van zakenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik deel het met jullie zodat de rest weet wat er aan de hand is, mocht de stream binnen 4 uur offline gaan
[..]
Is al contact opgelegd met radionomy waar ik zelfde vragen heb gesteld
Ik vind het voorbarig. Ik had sowieso de mail van Radionomy afgewacht, nu krijg je alleen maar gossip verhalen en opstokerij, zit niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik deel het met jullie zodat de rest weet wat er aan de hand is, mocht de stream binnen 4 uur offline gaan
[..]
Is al contact opgelegd met radionomy waar ik zelfde vragen heb gesteld
...maar als we over 4 uur ineens off the air zouden zijn...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het voorbarig. Ik had sowieso de mail van Radionomy afgewacht, nu krijg je alleen maar gossip verhalen en opstokerij, zit niemand op te wachten.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
...maar als we over 4 uur ineens off the air zouden zijn...
Ik hou er wel van om ff vantevoren ingelicht te worden over dingen.
Ik heb afzender van mail gecontroleerdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En het mailtje klopt ook? Is ook echt van radionomy en niet 1 of andere spamboer o.i.d. ?
Ik zou gewoon even bellen. Weet je meteen wat er aan de hand is..
ik deel het alleen met de rest. Zoals LightLuke zegt: Openheid van zaken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
Jullie zijn wel echt van het paniek zaaien en worst case scenario's he?. Laten we de mail van radionomy gewoon afwachten, misschien is er daar iets mis gegaan of heeft Viro zelf per ongeluk een foutje gemaakt.
Ja, dat er wordt gezegd dat er mogelijk problemen zijn ja. Maar dat 'kwaadwillig' vind ik echt ontzettend voorbarig. Er is niet eens duidelijk wat er precies gebeurd is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
...maar als we over 4 uur ineens off the air zouden zijn...
Ik hou er wel van om ff vantevoren ingelicht te worden over dingen.
'Kwaadwillig'quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb afzender van mail gecontroleerdMail is legit.
[..]
ik deel het alleen met de rest. Zoals LightLuke zegt: Openheid van zaken.
Ik ben sinds vorige week niet op radionomy account geweest vanwege een troll die ik moest kicken. En ik heb geen flauw idee hoe ik een radionomy account moet verwijderen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat er wordt gezegd dat er mogelijk problemen zijn ja. Maar dat 'kwaadwillig' vind ik echt ontzettend voorbarig. Er is niet eens duidelijk wat er precies gebeurd is.
Jij hebt afgelopen week de nachten niet meegekregen? Er is iemand in de nacht bezig te klooien op de stream en die probeert de stream offline te krijgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Kwaadwillig'. Toe nou, je zit nu gewoon 'paniek' te zaaien.
Ik slaap 's nachts, dus nee, dat heb ik niet meegekregenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:37 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt afgelopen week de nachten niet meegekregen? Er is iemand in de nacht bezig te klooien op de stream en die probeert de stream offline te krijgen.
Beetje in een opstandige / cynische bui vandaag?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik slaap 's nachts, dus nee, dat heb ik niet meegekregen.
Nee, ik snap gewoon niet waarom het zo gebracht moet worden. En dat heb ik al vaker gezegd met dit soort dingen, het is niet de eerste keer dat er gekut is met de stream en het vervolgens toch aan ons blijkt te liggenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje in een opstandige / cynische bui vandaag?
Nee dat zou heel raar zijn aangezien radio49 120 luisteruren meer heeft dan de eis (130 gemiddeld per dag per maand) is voor premium accountquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
Het is gewoon Buma/Stemra. Het is gedaan.
Het was niet serieus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee dat zou heel raar zijn aangezien radio49 120 luisteruren meer heeft dan de eis (130 gemiddeld per dag per maand) is voor premium account
nee correctie, dat was mijn fout!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik snap gewoon niet waarom het zo gebracht moet worden. En dat heb ik al vaker gezegd met dit soort dingen, het is niet de eerste keer dat er gekut is met de stream en het vervolgens toch aan ons blijkt te liggen.
Weet je nog dat het draaischema niet is ingeleverd? Iedereen dacht meteen het ergste, terwijl het gewoon onze eigen fout was.
Goed dat je me er aan herinnerd, moet die hufters ook weer betalenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Viro het volgende:
Reactie van radionomy terug dat zij er gelijk naar gaan kijken
Die zitten in Hoofddorp, ik ga er meteen op af!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
Dus.... Valt eigenlijk wel mee met de paniek danquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Viro het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Viro het volgende:
Paniek afgewend binnen 10 minuten, nicequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Viro het volgende:
STEL dat er kwaadwillendheid in het spel is, dan zouden ze misschien maatregelen kunnen treffen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Viro het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:47 schreef LightLuke het volgende:
[..]
er draait van mijn kant zo ook een webcammetje mee met audio direct vanaf mengpaneel dus voor een ieder die weer een kijkje wil nemen in de keuken de link post ik zo
Lukequote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dus.... Valt eigenlijk wel mee met de paniek dan
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:48 schreef Neroje het volgende:
[..]
Paniek afgewend binnen 10 minuten, nice
Gelijk een mail terug of ze kunnen achterhalen wanneer en door welk ip-adres account is verwijderdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]
STEL dat er kwaadwillendheid in het spel is, dan zouden ze misschien maatregelen kunnen treffen.
okequote:
Vast goedbedoeld meid, maar ik kijk altijd naar het rooster, maar vond het gewoon ff wat fijner om hier te vragen. Ik snap niet waarom sommigen dat zo als een probleem zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kijk: https://www.google.com/ca(...)google.com&mode=WEEK
Very handy; I tell you
Sterktequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed dat je me er aan herinnerd, moet die hufters ook weer betalen
Oeh vandaag de chagrijnige schoenen aangetrokken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast goedbedoeld meid, maar ik kijk altijd naar het rooster, maar vond het gewoon ff wat fijner om hier te vragen. Ik snap niet waarom sommigen dat zo als een probleem zien.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:53 schreef LightLuke het volgende:
Aanwezig en live te bekijken via http://twitcam.com/6ci9b
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:54 schreef LightLuke het volgende:
Snel nog wat drinken halenToT geef je een go ?
¤ 479,61 per jaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sterkte. Kost dat nu veel? Muziek draaien in de kroeg?.
Ik ook hoor, maar het is weer ff wat anders.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:54 schreef Watertornado het volgende:
Hm, het origineel vind ik toch fijner.
Euh, pardon?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:55 schreef WickedTunes het volgende:
Viro: goed dat je ons op de hoogte stelt. We wachten het even af dus...![]()
Samzz: niet slim om je medeforummers publiekelijk terecht te wijzen. Doe dat in DM/PM, niet waar 'gewone' users bij zijn
Hoop dat we gewoon online blijven en de kink(el) in de kabel gevonden wordt
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:53 schreef LightLuke het volgende:
Aanwezig en live te bekijken via http://twitcam.com/6ci9b
Hoiquote:
Oh, dat valt nog wel mee. Maar goed, iedere cent naar Buma is er een te veelquote:
Ik ben blij dat ik het rechter kanaal op dit ding normaal heb gekregen, want die deed het eerst nietquote:
Lees ik dat nou goed?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog wel mee. Maar goed, iedere cent naar Buma is er een te veel.
Ja, maar dat is alleen de buma/stemra, betaal ook nog 80 euro per maand aan een eredivisie live licentie, en dan nog kosten aan de stena. En dan natuurlijk het bedrag wat al in het abonnement van mijn muziekcomputer verwerkt zit voor de auteursrechten van de muziek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog wel mee. Maar goed, iedere cent naar Buma is er een te veel.
Je had t toch teven Viro, gewoon ff in DM/PM doen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, pardon?. Wie dan? Ik heb het toch over ons zelf? Of moet ik ons zelf allemaal een aparte DM gaan sturen?
Uiteraard... Het zou bij Buma eens ophouden. Eredivisie live is geen muziek, dus dat tel ik niet meequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen de buma/stemra, betaal ook nog 80 euro per maand aan een eredivisie live licentie, en dan nog kosten aan de stena. En dan natuurlijk het bedrag wat al in het abonnement van mijn muziekcomputer verwerkt zit voor de auteursrechten van de muziek.
Nee, vind ik niet nodig. Hij wilde zijn mededeling op het forum gooien, ik gooi die van mij ertegenaan. Het gaat iedereen aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Je had t toch teven Viro, gewoon ff in DM/PM doen...
In topic #1000 zijn is zoooo mainstream.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:59 schreef ValHallen het volgende:
Zo, geheel in stijl topic 1000 gemist
Wat ben je toch weer tegendraads.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:59 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben square genoeg dat ik er gepost wil hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In topic #1000 zijn is zoooo mainstream.
Mille Plateaux?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:02 schreef ValHallen het volgende:
Jammer wel, ik had een schitterende TT in m'n hoofd
"Waar we luisteren naar muziek"quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mille Plateaux?
geweldig label overigens
Haha, zo cheesy dat het grappig is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
"Waar we luisteren naar muziek"
Koninklijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
goedquote:
Als minst creatieve TT ooit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet diesmiley, je gaat de geschiedenisboeken in!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pure camp jongen. Ik ben van die TT gaan houden.
Hoiquote:
Hoi bitchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Bij ons in de Bijlmer ghetto was het doodnormaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Snelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer droogneuken?
Bruno Mars met The Lazy Song (album versie)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:15 schreef LightLuke het volgende:
Nog verzoekjes?echte arbeidsvitaminen?
En naat dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tijdens de Appelpop afterparty doen?
Dat vind ik ook een raar woordquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je het ook beter kan verkleinen tot smaatje.
Neger-engels is sowieso tenenkrommendquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:14 schreef Viro het volgende:
sma'tje kan tenminste nog door, vind chimeid echt afschuwelijk om te zien/lezen. Het ig verdomme ching meid!.
Mensen die surinamers proberen te corrigeren als het aankomt op neger-engels
Joni van Julian Velard.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:15 schreef LightLuke het volgende:
Nog verzoekjes?echte arbeidsvitaminen?
Ik was er, heel speciaal was het niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:59 schreef ValHallen het volgende:
Die gaat dan samen met mij toe kijken en onder tussen krassen we gezellig samen in onze armen.quote:
Helemaal als andere mensen dan surinamers het proberen te sprekenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een raar woord.
[..]
Neger-engels is sowieso tenenkrommend.
Maar toch, kun jij later aan je grootkinderen vertellen, I was therequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was er, heel speciaal was het niet.
ik heb topic 666 gemistquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Maar toch, kun jij later aan je grootkinderen vertellen, I was there
"Toen opa Hans nog jong was, zat hij in topic 1000 van het Radio49 topic."quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vergelijk het met Marokkaans-Nederlandsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Helemaal als andere mensen dan surinamers het proberen te spreken
Dat wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Oh wat is schijtirritant.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als niet-Brabanders die de New Kids nadoenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik had zo mijn fase's vroeger...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als niet-Brabanders die de New Kids nadoen
Of Amsterdammers die proberen Sallands/Twents ofzo te spreken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als niet-Brabanders die de New Kids nadoen
Zeg het dan met een Leidsche R, geef je nog een leuke draai mee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:20 schreef ValHallen het volgende:
Verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrekte mongol
*ril*
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Of Amsterdammers die proberen Sallands/Twents ofzo te spreken.
Schoenmaker, hou je bij je leest.
Dat is helemaal ergquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vergelijk het met Marokkaans-Nederlands.
quote:
Hoe vet zou dat zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel.
Zou wel vet zijn als R49 over een jaartje of 2 gewoon in de ether hangt. Kunnen wij zeggen, we waren erbij.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
Is het erg vervelend als ik verzoek doe voor Lady Gaga - Telephone ?
Ik wil die gewoon weer eens horen![]()
Ik kan alles afspelen op deze manierquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens, je moet mij geen dag in Amsterdam neerzetten, die tongval heb ik echt nog wel. Daarvoor ben ik er iets te dichtbij opgegroeid.quote:
Liefquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:22 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Ik kan alles afspelen op deze manierkomt er aan
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Meer dan droogneuken met naat > droogneuken met VH.
Dus.
Kun je nagaan hoeveel jij waard bent.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lief
Je beseft dat je hier wellicht meteen 5 andere luisteraars mee kwijt raakt hé?
er blijven er maar 2 overquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lief
Je beseft dat je hier wellicht meteen 5 andere luisteraars mee kwijt raakt hé?
Precies. Veronica had hun schip. Radio 49 hun 1000ste topicquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel.
Zou wel vet zijn als R49 over een jaartje of 2 gewoon in de ether hangt. Kunnen wij zeggen, we waren erbij.
Ik ook welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:24 schreef STING het volgende:
[..]
Precies. Veronica had hun schip. Radio 49 hun internet radio zender
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel jij waard bent.
Hihi ja maar jij hebt dan ook goeie muzieksmaakquote:
Je neemt hem een keer mee naar de Bijlmer en je krijgt dit.quote:
Ik heb een tyfushekel aan Bruno Mars, daar zou ik met alle liefde een granaat naar gooien. Maar dat hoor je mij toch ook niet constant zeggen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:24 schreef Viro het volgende:
[..]
er blijven er maar 2 overjij en samzz. De rest haakt dan af. Er 1 ding dat de meesten gemeen hebben bij Radio 49: Justin Bieber en Lady GaGa
waarom?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Je neemt hem een keer mee naar de Bijlmer en je krijgt dit.
Die vangt ie tochquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een tyfushekel aan Bruno Mars, daar zou ik met alle liefde een granaat naar gooien. Maar dat hoor je mij toch ook niet constant zeggen?.
En jijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hihi ja maar jij hebt dan ook goeie muzieksmaak
HET SPIJT MIJquote:
Ik woon in de Bijlmer, mij zie je ook niet zo praten, swaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw osso is niet gesitueerd in Amsterdam Bijlmer, mijn waarde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Komt omdat anti Justin Bieber & Lady GaGa groep groter is dan de anti Bruno Mars groepquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een tyfushekel aan Bruno Mars, daar zou ik met alle liefde een granaat naar gooien. Maar dat hoor je mij toch ook niet constant zeggen?.
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:24 schreef Viro het volgende:
[..]
er blijven er maar 2 overjij en samzz. De rest haakt dan af. Er 1 ding dat de meesten gemeen hebben bij Radio 49: Justin Bieber en Lady GaGa
Maar dan doe je het mij stiekem, als naatje uitgeteld in zijn tent ligt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Meer dan droogneuken met naat > droogneuken met VH.
Dus.
Die 10 minuten op Bijlmers grond gebied hebben al een enorme invloed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw osso is niet gesitueerd in Amsterdam Bijlmer, mijn waarde.
[ afbeelding ]
Jij bent abnormaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfIk kan beide verdragen.
[..]
Maar dan doe je het mij stiekem, als naatje uitgeteld in zijn tent ligt.
Quote van de dag.quote:
quote:
Jij kan Justin Bieber verdragen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfIk kan beide verdragen.
Als hij dat voor mij zou doen, zou ik blij zijn ja. Maar met mijn geluk, zou die granaat niet ontploffenquote:
okequote:
Ik mis de tijd dat de scholen nog dicht waren.quote:
Ik heb van jouw mammie vernomen dat ik een grotere invloed op jou had dan andersom. Vraag me af of het vertoeven op Asb een dermate grote invloed had om mijn taalvermogen drastisch te reduceren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Die 10 minuten op Bijlmers grond gebied hebben al een enorme invloed.
Is ze op vakantie?quote:
Onzinquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Komt omdat anti Justin Bieber & Lady GaGa groep groter is dan de anti Bruno Mars groep
Ik niet.quote:
Ik mag toch hopen van nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb van jouw mammie vernomen dat ik een grotere invloed op jou had dan andersom. Vraag me af of het vertoeven op Asb een dermate grote invloed had om mijn taalvermogen drastisch te reduceren.
Het is meer dat dat gebash op hem nergens op slaat. Hoe kun je nou een tienerster hatenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij kan Justin Bieber verdragen?
Het alsof ik je niet ken.
Goed he.quote:
Jullie doen bashen, hij doet cashen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is meer dat dat gebash op hem nergens op slaat. Hoe kun je nou een tienerster haten____! Laat hem lekker zijn ding doen man. En het is niet slecht, hoe graag je dat ook wil.
Ja, dat is ook zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is meer dat dat gebash op hem nergens op slaat. Hoe kun je nou een tienerster haten____! Laat hem lekker zijn ding doen man. En het is niet slecht, hoe graag je dat ook wil.
Ik vind het slecht. Maar ik ga niet haten op zijn muziek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ai... spotify bugtquote:
Hij is protegé van Usher, maar hij kan bij lange na niet tippen aan Usher. Zelf denkt Justin Bieber van wel, die mening deel ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Precies als ik op mn mute knop druk op het mengpaneel xDquote:
Bieber is toch om te kotsen? Als je ziet welke mensen op zijn concerten afkomen zegt dat mij genoeg. Labiele tienermeisjes die nauwelijks haar op hun kutjes hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het slecht. Maar ik ga niet haten op zijn muziek.![]()
Dat vind ik sneu dat jong doet ook zijn best, meisjes vinden hem en zijn muziek leuk prima ik hoef er niet naar te luisteren.
En waar maak jij op dat hij dat denkt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij is protegé van Usher, maar hij kan bij lange na niet tippen aan Usher. Zelf denkt Justin Bieber van wel, die mening deel ik niet.
Ik vind Usher eigenlijk niks.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij is protegé van Usher, maar hij kan bij lange na niet tippen aan Usher. Zelf denkt Justin Bieber van wel, die mening deel ik niet.
Bieber met MJ vergelijken, come onquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bieber is toch om te kotsen? Als je ziet welke mensen op zijn concerten afkomen zegt dat mij genoeg. Labiele tienermeisjes die nauwelijks haar op hun kutjes hebben.
MJ was daarentegen wel een eckte een baas, want die scoorde dergelijke verkoopcijfers met goede muziek én een gemengd publiek
Ik luister liever naar Lange Frans en Baas Bieber dan naar Usher hoor. Behalve als er misschien een elektroknakker zo'n liedje van Usher tot het bot verbouwt, maar dat geld voor Bieber net zo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Ahja, dat publiek dat hem eerst keihard liet vallen en na zijn dood er weer opeens was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bieber is toch om te kotsen? Als je ziet welke mensen op zijn concerten afkomen zegt dat mij genoeg. Labiele tienermeisjes die nauwelijks haar op hun kutjes hebben.
MJ was daarentegen wel een eckte een baas, want die scoorde dergelijke verkoopcijfers met goede muziek én een gemengd publiek
Qua populariteit en sales komen hij en gaga anders aardig in de buurt.quote:
Gelukkig hebben we "Rayen Dirty" altijd nog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind Usher eigenlijk niks.
Ik heb een nummer van hem omdat je daar in het begin hoort "I see you Rayen"
Je bent nu twee totaal verschillende dingen aan het vergelijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je zijn arrogantie wel eens gezien? Moet je maar eens op youtube kijken wat er achter de schermen van een interview gebeurdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En waar maak jij op dat hij dat denkt?
Omdat hij er als een freakshow bijliep en diverse zedenzaken heeft gekend. Zijn muziek heeft nooit ter discussie gestaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ahja, dat publiek dat hem eerst keihard liet vallen en na zijn dood er weer opeens was.
Ja doe es? Baby ofzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef LightLuke het volgende:
Ik zou haast justin bieber draaien met die discussie hier
Ik weet waar je huis staat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef LightLuke het volgende:
Ik zou haast justin bieber draaien met die discussie hier
Dat zeiden ze van Michael ook. Je vergist je, zeker in het geval van Gaga, die is inmiddels meer dan dat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent nu twee totaal verschillende dingen aan het vergelijken.
Bieber is een tienerrage net als Take That in de jaren 90 dit gaat doodbloeden denk ik.
MJ vond zichzelf telkens opnieuw uit en kwam met nieuwe verrassende muziek aan zetten die ook nog in de smaak viel. Dan kan je wel wat meer dan alleen zingen.
Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja doe es? Baby ofzo.
Beter draai je natuurlijk Marlous Oosting.
Volgens mij ben je gewoon naar z'n film geweestquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb je zijn arrogantie wel eens gezien? Moet je maar eens op youtube kijken wat er achter de schermen van een interview gebeurd
Sympquote:
Vind ik ook zo hypocriet van al de mensen die hem hebben laten vallen en nu geld over zijn dode rug proberen te verdienen. Zie wat sony doet ;Rquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ahja, dat publiek dat hem eerst keihard liet vallen en na zijn dood er weer opeens was.
quote:
Ik ken die filmpjes ja. Een 16 jarig joch dat 24/7 onder extreme hoogspanning staat, iedereen zou weleens raar doen als uitlaatklep.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb je zijn arrogantie wel eens gezien? Moet je maar eens op youtube kijken wat er achter de schermen van een interview gebeurd
Oh ja WT ik zag wat moois gister.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja doe es? Baby ofzo.
Beter draai je natuurlijk Marlous Oosting.
Heeft dat verwende kutjoch een film?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:40 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon naar z'n film geweest
Jammer dat Marlous verbonden wordt met 3FM.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja WT ik zag wat moois gister.
Ik keek naar een filmpje van 3FM toen stond er bij een aanbevolen video's de fideoklip van Marlous!
Lady Gaga > Madonnaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Michael ook. Je vergist je, zeker in het geval van Gaga, die is inmiddels meer dan dat.
quote:
Hoe denk je dat Jackson aan de rechten van de Beatles gekomen is?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Vind ik ook zo hypocriet van al de mensen die hem hebben laten vallen en nu geld over zijn dode rug proberen te verdienen. Zie wat sony doet ;R
Gaga kan wel zingen, alleen jammer dat ze van die bagger maakt....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Michael ook. Je vergist je, zeker in het geval van Gaga, die is inmiddels meer dan dat.
Ja.quote:
Zinatra is ook tofquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik aan het uitzoeken ben voor vanavond.
Sinatra.
NOES!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Je daalt in mijn achting en niet zo'n klein beetje ook.
Gaga is de nieuwe Madonna die blijft plakken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oke, dan moet je geen Zinatra draaienquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef Viro het volgende:
Laat maar weten wanneer ik weer kan intunen
quote:
Nu hij draait Bounce van Calvin Harris en Kelis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef Viro het volgende:
Laat maar weten wanneer ik weer kan intunen
Je vergelijkt haar aan het begin van haar carrière al met Madonna. Dat betekent dat ze waarschijnlijk groter, veel groter gaat worden.quote:
quote:
Ah mooiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu hij draait Bounce van Calvin Harris en Kelis.
Oh ik voel me dalen in Viro's achting.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Je daalt in mijn achting en niet zo'n klein beetje ook.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke, dan moet je geen Zinatra draaien
Heb je Otiswel in de aanbieding?
Wijze, wijze man.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaga is de nieuwe Madonna die blijft plakken.
Stijlicoon en vernieuwend die zien we over 30 jaar nog.
Bieber is geen muzikaal genie zoals Michael dat was.
Dat denk ik tenminste we zullen het zien.
jij vind gaga ook beter dan madonna?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik voel me dalen in Viro's achting.
Met of zonder trillende voorwerpen? En dan bedoel ik niet je eventuele ladyshavequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
Vanavond als ik thuis ben neem ik een lang, heet bad en ga ik mezelf helemaal vertroetelen en verzorgen. Net zo lang tot ik eruit zie als een gerimpeld oma'tje.
Niet beter, ik zie wel gelijkenissen tussen die twee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:45 schreef Viro het volgende:
[..]
jij vind gaga ook beter dan madonna?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met of zonder trillende voorwerpen? En dan bedoel ik niet je eventuele ladyshave
Het is nog veel genialer om keihard te scoren terwijl je géén muzikaal genie bentquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaga is de nieuwe Madonna die blijft plakken.
Stijlicoon en vernieuwend die zien we over 30 jaar nog.
Bieber is geen muzikaal genie zoals Michael dat was.
Dat denk ik tenminste we zullen het zien.
Whehehehe nee ik doelde niet op Sinatra, maar op Zinatra (met een Z dus)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Ik kwam het tegen.
Otis zal er vast wel tussenzitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |