Als hij dat voor mij zou doen, zou ik blij zijn ja. Maar met mijn geluk, zou die granaat niet ontploffenquote:
okequote:
Ik mis de tijd dat de scholen nog dicht waren.quote:
Ik heb van jouw mammie vernomen dat ik een grotere invloed op jou had dan andersom. Vraag me af of het vertoeven op Asb een dermate grote invloed had om mijn taalvermogen drastisch te reduceren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Die 10 minuten op Bijlmers grond gebied hebben al een enorme invloed.
Is ze op vakantie?quote:
Onzinquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Komt omdat anti Justin Bieber & Lady GaGa groep groter is dan de anti Bruno Mars groep
Ik niet.quote:
Ik mag toch hopen van nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb van jouw mammie vernomen dat ik een grotere invloed op jou had dan andersom. Vraag me af of het vertoeven op Asb een dermate grote invloed had om mijn taalvermogen drastisch te reduceren.
Het is meer dat dat gebash op hem nergens op slaat. Hoe kun je nou een tienerster hatenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij kan Justin Bieber verdragen?
Het alsof ik je niet ken.
Goed he.quote:
Jullie doen bashen, hij doet cashen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is meer dat dat gebash op hem nergens op slaat. Hoe kun je nou een tienerster haten____! Laat hem lekker zijn ding doen man. En het is niet slecht, hoe graag je dat ook wil.
Ja, dat is ook zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is meer dat dat gebash op hem nergens op slaat. Hoe kun je nou een tienerster haten____! Laat hem lekker zijn ding doen man. En het is niet slecht, hoe graag je dat ook wil.
Ik vind het slecht. Maar ik ga niet haten op zijn muziek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ai... spotify bugtquote:
Hij is protegé van Usher, maar hij kan bij lange na niet tippen aan Usher. Zelf denkt Justin Bieber van wel, die mening deel ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Precies als ik op mn mute knop druk op het mengpaneel xDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |