Oeh vandaag de chagrijnige schoenen aangetrokken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast goedbedoeld meid, maar ik kijk altijd naar het rooster, maar vond het gewoon ff wat fijner om hier te vragen. Ik snap niet waarom sommigen dat zo als een probleem zien.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:53 schreef LightLuke het volgende:
Aanwezig en live te bekijken via http://twitcam.com/6ci9b
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:54 schreef LightLuke het volgende:
Snel nog wat drinken halenToT geef je een go ?
¤ 479,61 per jaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sterkte. Kost dat nu veel? Muziek draaien in de kroeg?.
Ik ook hoor, maar het is weer ff wat anders.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:54 schreef Watertornado het volgende:
Hm, het origineel vind ik toch fijner.
Euh, pardon?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:55 schreef WickedTunes het volgende:
Viro: goed dat je ons op de hoogte stelt. We wachten het even af dus...![]()
Samzz: niet slim om je medeforummers publiekelijk terecht te wijzen. Doe dat in DM/PM, niet waar 'gewone' users bij zijn
Hoop dat we gewoon online blijven en de kink(el) in de kabel gevonden wordt
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:53 schreef LightLuke het volgende:
Aanwezig en live te bekijken via http://twitcam.com/6ci9b
Hoiquote:
Oh, dat valt nog wel mee. Maar goed, iedere cent naar Buma is er een te veelquote:
Ik ben blij dat ik het rechter kanaal op dit ding normaal heb gekregen, want die deed het eerst nietquote:
Lees ik dat nou goed?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog wel mee. Maar goed, iedere cent naar Buma is er een te veel.
Ja, maar dat is alleen de buma/stemra, betaal ook nog 80 euro per maand aan een eredivisie live licentie, en dan nog kosten aan de stena. En dan natuurlijk het bedrag wat al in het abonnement van mijn muziekcomputer verwerkt zit voor de auteursrechten van de muziek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog wel mee. Maar goed, iedere cent naar Buma is er een te veel.
Je had t toch teven Viro, gewoon ff in DM/PM doen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, pardon?. Wie dan? Ik heb het toch over ons zelf? Of moet ik ons zelf allemaal een aparte DM gaan sturen?
Uiteraard... Het zou bij Buma eens ophouden. Eredivisie live is geen muziek, dus dat tel ik niet meequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen de buma/stemra, betaal ook nog 80 euro per maand aan een eredivisie live licentie, en dan nog kosten aan de stena. En dan natuurlijk het bedrag wat al in het abonnement van mijn muziekcomputer verwerkt zit voor de auteursrechten van de muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |