SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Hij zei van wel iigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ToT zou toch draaien? of ben ik nou dement aan het woorden?
Toen Britney nog leuk wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
Myyyy lonelinessssssss is kiiiiiilling meehhhhh !!
Daar zou ik toch even goed over nadenken ja, als je niet meer weet hoe je worden speltquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ToT zou toch draaien? of ben ik nou dement aan het woorden?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zou ik toch even goed over nadenken ja, als je niet meer weet hoe je worden spelt.
Wow, hoe kan me dat niet opgevallen zijn, ben normaal nogal een taalnaziquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zou ik toch even goed over nadenken ja, als je niet meer weet hoe je worden spelt.
Was lekker: Groentensoepje, broodjes, kroketje, banaan, warme choco... mmmquote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:19 schreef LightLuke het volgende:
Nu pas thuissnel alles aansluiten op het mengpaneel
Gaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:
Vanmiddag/avond is er nog een BBQ. En ik ben in dubio... Gaan of niet.
WHAT THE FUCK?!?!?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef Viro het volgende:
We hebben een probleem.
Ik kreeg een email dat radionomy account is verwijderd. Ik ben de enige die weet welke email adres is gebruikt voor de registratie bij radionomy.
Ik heb mijn pc en laptop gelijk na ontvangst van email gescand op virussen, trojans e.d. Niets gevonden.
Ik heb een vermoeden dat iemand probeert radio49 uit de lucht te halen, kwaadwillend.
Ik zou gaan, BBQ is nooit weg natuurlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:
Vanmiddag/avond is er nog een BBQ. En ik ben in dubio... Gaan of niet.
WTF en nuquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef Viro het volgende:
We hebben een probleem.
Ik kreeg een email dat radionomy account is verwijderd. Ik ben de enige die weet welke email adres is gebruikt voor de registratie bij radionomy.
Ik heb mijn pc en laptop gelijk na ontvangst van email gescand op virussen, trojans e.d. Niets gevonden.
Ik heb een vermoeden dat iemand probeert radio49 uit de lucht te halen, kwaadwillend.
Waarom nu meteen weer van 't ergste uitgaan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef Viro het volgende:
We hebben een probleem.
wanneer worden we uit de lucht gehaald ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef Viro het volgende:
We hebben een probleem.
denk dat dat snel gaat veranderenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:27 schreef ToT het volgende:
Maar verwijderd? We zijn nog in the air...
Kan die account niet opnieuw geactiveerd worden dan, en dan geregistreerd met een ander e-mail adres?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef Viro het volgende:
We hebben een probleem.
Net een mail verzonden naar radionomy.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom nu meteen weer van 't ergste uitgaan?. Heb je al contact gehad met Radionomy?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:27 schreef ToT het volgende:
Maar verwijderd? We zijn nog in the air...
Planning loopt tot 1 oktober. Erge is, mocht ip adres veranderen om wat voor reden dan ook, we kunnen de nieuwe ip adres niet opzoeken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:27 schreef LightLuke het volgende:
[..]
wanneer worden we uit de lucht gehaald ?Schande!
en dan is het voorbijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Net een mail verzonden naar radionomy.
[..]
[..]
Planning loopt tot 1 oktober. Erge is, mocht ip adres veranderen om wat voor reden dan ook, we kunnen de nieuwe ip adres niet opzoeken.
Haal ff weg joh, anders breng je mensen misschien nog op ideeën.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Net een mail verzonden naar radionomy.
[..]
[..]
Planning loopt tot 1 oktober. Erge is, [scenario]
Absoluut niet, dan is het harde en mooie werk voor niks geweestquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
en dan is het voorbij
En het mailtje klopt ook? Is ook echt van radionomy en niet 1 of andere spamboer o.i.d. ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef Viro het volgende:
We hebben een probleem.
Ik deel het met jullie zodat de rest weet wat er aan de hand is, mocht de stream binnen 4 uur offline gaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dit trouwens wel een paniekzaaiend bericht, Viro. Don't like it. Had je wel anders mogen aanpakken.
Is al contact opgelegd met radionomy waar ik zelfde vragen heb gesteldquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan die account niet opnieuw geactiveerd worden dan, en dan geregistreerd met een ander e-mail adres?
dat zou echt heel KUT zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:32 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Absoluut niet, dan is het harde en mooie werk voor niks geweest
Openheid van zakenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik deel het met jullie zodat de rest weet wat er aan de hand is, mocht de stream binnen 4 uur offline gaan
[..]
Is al contact opgelegd met radionomy waar ik zelfde vragen heb gesteld
Ik vind het voorbarig. Ik had sowieso de mail van Radionomy afgewacht, nu krijg je alleen maar gossip verhalen en opstokerij, zit niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik deel het met jullie zodat de rest weet wat er aan de hand is, mocht de stream binnen 4 uur offline gaan
[..]
Is al contact opgelegd met radionomy waar ik zelfde vragen heb gesteld
...maar als we over 4 uur ineens off the air zouden zijn...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het voorbarig. Ik had sowieso de mail van Radionomy afgewacht, nu krijg je alleen maar gossip verhalen en opstokerij, zit niemand op te wachten.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
...maar als we over 4 uur ineens off the air zouden zijn...
Ik hou er wel van om ff vantevoren ingelicht te worden over dingen.
Ik heb afzender van mail gecontroleerdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En het mailtje klopt ook? Is ook echt van radionomy en niet 1 of andere spamboer o.i.d. ?
Ik zou gewoon even bellen. Weet je meteen wat er aan de hand is..
ik deel het alleen met de rest. Zoals LightLuke zegt: Openheid van zaken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
Jullie zijn wel echt van het paniek zaaien en worst case scenario's he?. Laten we de mail van radionomy gewoon afwachten, misschien is er daar iets mis gegaan of heeft Viro zelf per ongeluk een foutje gemaakt.
Ja, dat er wordt gezegd dat er mogelijk problemen zijn ja. Maar dat 'kwaadwillig' vind ik echt ontzettend voorbarig. Er is niet eens duidelijk wat er precies gebeurd is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
...maar als we over 4 uur ineens off the air zouden zijn...
Ik hou er wel van om ff vantevoren ingelicht te worden over dingen.
'Kwaadwillig'quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb afzender van mail gecontroleerdMail is legit.
[..]
ik deel het alleen met de rest. Zoals LightLuke zegt: Openheid van zaken.
Ik ben sinds vorige week niet op radionomy account geweest vanwege een troll die ik moest kicken. En ik heb geen flauw idee hoe ik een radionomy account moet verwijderen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat er wordt gezegd dat er mogelijk problemen zijn ja. Maar dat 'kwaadwillig' vind ik echt ontzettend voorbarig. Er is niet eens duidelijk wat er precies gebeurd is.
Jij hebt afgelopen week de nachten niet meegekregen? Er is iemand in de nacht bezig te klooien op de stream en die probeert de stream offline te krijgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
'Kwaadwillig'. Toe nou, je zit nu gewoon 'paniek' te zaaien.
Ik slaap 's nachts, dus nee, dat heb ik niet meegekregenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:37 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt afgelopen week de nachten niet meegekregen? Er is iemand in de nacht bezig te klooien op de stream en die probeert de stream offline te krijgen.
Beetje in een opstandige / cynische bui vandaag?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik slaap 's nachts, dus nee, dat heb ik niet meegekregen.
Nee, ik snap gewoon niet waarom het zo gebracht moet worden. En dat heb ik al vaker gezegd met dit soort dingen, het is niet de eerste keer dat er gekut is met de stream en het vervolgens toch aan ons blijkt te liggenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje in een opstandige / cynische bui vandaag?
Nee dat zou heel raar zijn aangezien radio49 120 luisteruren meer heeft dan de eis (130 gemiddeld per dag per maand) is voor premium accountquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
Het is gewoon Buma/Stemra. Het is gedaan.
Het was niet serieus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee dat zou heel raar zijn aangezien radio49 120 luisteruren meer heeft dan de eis (130 gemiddeld per dag per maand) is voor premium account
nee correctie, dat was mijn fout!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik snap gewoon niet waarom het zo gebracht moet worden. En dat heb ik al vaker gezegd met dit soort dingen, het is niet de eerste keer dat er gekut is met de stream en het vervolgens toch aan ons blijkt te liggen.
Weet je nog dat het draaischema niet is ingeleverd? Iedereen dacht meteen het ergste, terwijl het gewoon onze eigen fout was.
Goed dat je me er aan herinnerd, moet die hufters ook weer betalenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Viro het volgende:
Reactie van radionomy terug dat zij er gelijk naar gaan kijken
Die zitten in Hoofddorp, ik ga er meteen op af!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
Dus.... Valt eigenlijk wel mee met de paniek danquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Viro het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Viro het volgende:
Paniek afgewend binnen 10 minuten, nicequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Viro het volgende:
STEL dat er kwaadwillendheid in het spel is, dan zouden ze misschien maatregelen kunnen treffen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Viro het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:47 schreef LightLuke het volgende:
[..]
er draait van mijn kant zo ook een webcammetje mee met audio direct vanaf mengpaneel dus voor een ieder die weer een kijkje wil nemen in de keuken de link post ik zo
Lukequote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dus.... Valt eigenlijk wel mee met de paniek dan
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:48 schreef Neroje het volgende:
[..]
Paniek afgewend binnen 10 minuten, nice
Gelijk een mail terug of ze kunnen achterhalen wanneer en door welk ip-adres account is verwijderdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]
STEL dat er kwaadwillendheid in het spel is, dan zouden ze misschien maatregelen kunnen treffen.
okequote:
Vast goedbedoeld meid, maar ik kijk altijd naar het rooster, maar vond het gewoon ff wat fijner om hier te vragen. Ik snap niet waarom sommigen dat zo als een probleem zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kijk: https://www.google.com/ca(...)google.com&mode=WEEK
Very handy; I tell you
Sterktequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed dat je me er aan herinnerd, moet die hufters ook weer betalen
Oeh vandaag de chagrijnige schoenen aangetrokken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast goedbedoeld meid, maar ik kijk altijd naar het rooster, maar vond het gewoon ff wat fijner om hier te vragen. Ik snap niet waarom sommigen dat zo als een probleem zien.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:53 schreef LightLuke het volgende:
Aanwezig en live te bekijken via http://twitcam.com/6ci9b
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:54 schreef LightLuke het volgende:
Snel nog wat drinken halenToT geef je een go ?
¤ 479,61 per jaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sterkte. Kost dat nu veel? Muziek draaien in de kroeg?.
Ik ook hoor, maar het is weer ff wat anders.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:54 schreef Watertornado het volgende:
Hm, het origineel vind ik toch fijner.
Euh, pardon?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:55 schreef WickedTunes het volgende:
Viro: goed dat je ons op de hoogte stelt. We wachten het even af dus...![]()
Samzz: niet slim om je medeforummers publiekelijk terecht te wijzen. Doe dat in DM/PM, niet waar 'gewone' users bij zijn
Hoop dat we gewoon online blijven en de kink(el) in de kabel gevonden wordt
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:53 schreef LightLuke het volgende:
Aanwezig en live te bekijken via http://twitcam.com/6ci9b
Hoiquote:
Oh, dat valt nog wel mee. Maar goed, iedere cent naar Buma is er een te veelquote:
Ik ben blij dat ik het rechter kanaal op dit ding normaal heb gekregen, want die deed het eerst nietquote:
Lees ik dat nou goed?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog wel mee. Maar goed, iedere cent naar Buma is er een te veel.
Ja, maar dat is alleen de buma/stemra, betaal ook nog 80 euro per maand aan een eredivisie live licentie, en dan nog kosten aan de stena. En dan natuurlijk het bedrag wat al in het abonnement van mijn muziekcomputer verwerkt zit voor de auteursrechten van de muziek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog wel mee. Maar goed, iedere cent naar Buma is er een te veel.
Je had t toch teven Viro, gewoon ff in DM/PM doen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, pardon?. Wie dan? Ik heb het toch over ons zelf? Of moet ik ons zelf allemaal een aparte DM gaan sturen?
Uiteraard... Het zou bij Buma eens ophouden. Eredivisie live is geen muziek, dus dat tel ik niet meequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen de buma/stemra, betaal ook nog 80 euro per maand aan een eredivisie live licentie, en dan nog kosten aan de stena. En dan natuurlijk het bedrag wat al in het abonnement van mijn muziekcomputer verwerkt zit voor de auteursrechten van de muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |