Bij ons in de Bijlmer ghetto was het doodnormaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Snelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer droogneuken?
Bruno Mars met The Lazy Song (album versie)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:15 schreef LightLuke het volgende:
Nog verzoekjes?echte arbeidsvitaminen?
En naat dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tijdens de Appelpop afterparty doen?
Dat vind ik ook een raar woordquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je het ook beter kan verkleinen tot smaatje.
Neger-engels is sowieso tenenkrommendquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:14 schreef Viro het volgende:
sma'tje kan tenminste nog door, vind chimeid echt afschuwelijk om te zien/lezen. Het ig verdomme ching meid!.
Mensen die surinamers proberen te corrigeren als het aankomt op neger-engels
Joni van Julian Velard.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:15 schreef LightLuke het volgende:
Nog verzoekjes?echte arbeidsvitaminen?
Ik was er, heel speciaal was het niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:59 schreef ValHallen het volgende:
Zo, geheel in stijl topic 1000 gemist
Die gaat dan samen met mij toe kijken en onder tussen krassen we gezellig samen in onze armen.quote:
Helemaal als andere mensen dan surinamers het proberen te sprekenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een raar woord.
[..]
Neger-engels is sowieso tenenkrommend.
Maar toch, kun jij later aan je grootkinderen vertellen, I was therequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was er, heel speciaal was het niet.
ik heb topic 666 gemistquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Maar toch, kun jij later aan je grootkinderen vertellen, I was there
"Toen opa Hans nog jong was, zat hij in topic 1000 van het Radio49 topic."quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vergelijk het met Marokkaans-Nederlandsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Helemaal als andere mensen dan surinamers het proberen te spreken
Dat wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Oh wat is schijtirritant.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Helemaal als andere mensen dan surinamers het proberen te spreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |