Nee, vind ik niet nodig. Hij wilde zijn mededeling op het forum gooien, ik gooi die van mij ertegenaan. Het gaat iedereen aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Je had t toch teven Viro, gewoon ff in DM/PM doen...
In topic #1000 zijn is zoooo mainstream.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:59 schreef ValHallen het volgende:
Zo, geheel in stijl topic 1000 gemist
Wat ben je toch weer tegendraads.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:59 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben square genoeg dat ik er gepost wil hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In topic #1000 zijn is zoooo mainstream.
Mille Plateaux?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:02 schreef ValHallen het volgende:
Jammer wel, ik had een schitterende TT in m'n hoofd
"Waar we luisteren naar muziek"quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mille Plateaux?
geweldig label overigens
Haha, zo cheesy dat het grappig is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
"Waar we luisteren naar muziek"
Koninklijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
goedquote:
Als minst creatieve TT ooit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet diesmiley, je gaat de geschiedenisboeken in!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Pure camp jongen. Ik ben van die TT gaan houden.
Hoiquote:
Hoi bitchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Bij ons in de Bijlmer ghetto was het doodnormaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Snelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer droogneuken?
Bruno Mars met The Lazy Song (album versie)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:15 schreef LightLuke het volgende:
Nog verzoekjes?echte arbeidsvitaminen?
En naat dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tijdens de Appelpop afterparty doen?
Dat vind ik ook een raar woordquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je het ook beter kan verkleinen tot smaatje.
Neger-engels is sowieso tenenkrommendquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:14 schreef Viro het volgende:
sma'tje kan tenminste nog door, vind chimeid echt afschuwelijk om te zien/lezen. Het ig verdomme ching meid!.
Mensen die surinamers proberen te corrigeren als het aankomt op neger-engels
Joni van Julian Velard.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:15 schreef LightLuke het volgende:
Nog verzoekjes?echte arbeidsvitaminen?
Ik was er, heel speciaal was het niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:59 schreef ValHallen het volgende:
Die gaat dan samen met mij toe kijken en onder tussen krassen we gezellig samen in onze armen.quote:
Helemaal als andere mensen dan surinamers het proberen te sprekenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een raar woord.
[..]
Neger-engels is sowieso tenenkrommend.
Maar toch, kun jij later aan je grootkinderen vertellen, I was therequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was er, heel speciaal was het niet.
ik heb topic 666 gemistquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Maar toch, kun jij later aan je grootkinderen vertellen, I was there
"Toen opa Hans nog jong was, zat hij in topic 1000 van het Radio49 topic."quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vergelijk het met Marokkaans-Nederlandsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Helemaal als andere mensen dan surinamers het proberen te spreken
Dat wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Oh wat is schijtirritant.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als niet-Brabanders die de New Kids nadoenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik had zo mijn fase's vroeger...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als niet-Brabanders die de New Kids nadoen
Of Amsterdammers die proberen Sallands/Twents ofzo te spreken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als niet-Brabanders die de New Kids nadoen
Zeg het dan met een Leidsche R, geef je nog een leuke draai mee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:20 schreef ValHallen het volgende:
Verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrekte mongol
*ril*
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Of Amsterdammers die proberen Sallands/Twents ofzo te spreken.
Schoenmaker, hou je bij je leest.
Dat is helemaal ergquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vergelijk het met Marokkaans-Nederlands.
quote:
Hoe vet zou dat zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel.
Zou wel vet zijn als R49 over een jaartje of 2 gewoon in de ether hangt. Kunnen wij zeggen, we waren erbij.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
Is het erg vervelend als ik verzoek doe voor Lady Gaga - Telephone ?
Ik wil die gewoon weer eens horen![]()
Ik kan alles afspelen op deze manierquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens, je moet mij geen dag in Amsterdam neerzetten, die tongval heb ik echt nog wel. Daarvoor ben ik er iets te dichtbij opgegroeid.quote:
Liefquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:22 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Ik kan alles afspelen op deze manierkomt er aan
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Meer dan droogneuken met naat > droogneuken met VH.
Dus.
Kun je nagaan hoeveel jij waard bent.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lief
Je beseft dat je hier wellicht meteen 5 andere luisteraars mee kwijt raakt hé?
er blijven er maar 2 overquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lief
Je beseft dat je hier wellicht meteen 5 andere luisteraars mee kwijt raakt hé?
Precies. Veronica had hun schip. Radio 49 hun 1000ste topicquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel.
Zou wel vet zijn als R49 over een jaartje of 2 gewoon in de ether hangt. Kunnen wij zeggen, we waren erbij.
Ik ook welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:24 schreef STING het volgende:
[..]
Precies. Veronica had hun schip. Radio 49 hun internet radio zender
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel jij waard bent.
Hihi ja maar jij hebt dan ook goeie muzieksmaakquote:
Je neemt hem een keer mee naar de Bijlmer en je krijgt dit.quote:
Ik heb een tyfushekel aan Bruno Mars, daar zou ik met alle liefde een granaat naar gooien. Maar dat hoor je mij toch ook niet constant zeggen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:24 schreef Viro het volgende:
[..]
er blijven er maar 2 overjij en samzz. De rest haakt dan af. Er 1 ding dat de meesten gemeen hebben bij Radio 49: Justin Bieber en Lady GaGa
waarom?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Je neemt hem een keer mee naar de Bijlmer en je krijgt dit.
Die vangt ie tochquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een tyfushekel aan Bruno Mars, daar zou ik met alle liefde een granaat naar gooien. Maar dat hoor je mij toch ook niet constant zeggen?.
En jijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hihi ja maar jij hebt dan ook goeie muzieksmaak
HET SPIJT MIJquote:
Ik woon in de Bijlmer, mij zie je ook niet zo praten, swaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw osso is niet gesitueerd in Amsterdam Bijlmer, mijn waarde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Komt omdat anti Justin Bieber & Lady GaGa groep groter is dan de anti Bruno Mars groepquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een tyfushekel aan Bruno Mars, daar zou ik met alle liefde een granaat naar gooien. Maar dat hoor je mij toch ook niet constant zeggen?.
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:24 schreef Viro het volgende:
[..]
er blijven er maar 2 overjij en samzz. De rest haakt dan af. Er 1 ding dat de meesten gemeen hebben bij Radio 49: Justin Bieber en Lady GaGa
Maar dan doe je het mij stiekem, als naatje uitgeteld in zijn tent ligt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Meer dan droogneuken met naat > droogneuken met VH.
Dus.
Die 10 minuten op Bijlmers grond gebied hebben al een enorme invloed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw osso is niet gesitueerd in Amsterdam Bijlmer, mijn waarde.
[ afbeelding ]
Jij bent abnormaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfIk kan beide verdragen.
[..]
Maar dan doe je het mij stiekem, als naatje uitgeteld in zijn tent ligt.
Quote van de dag.quote:
quote:
Jij kan Justin Bieber verdragen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfIk kan beide verdragen.
Als hij dat voor mij zou doen, zou ik blij zijn ja. Maar met mijn geluk, zou die granaat niet ontploffenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |