Da's hetzelfde als niet-Brabanders die de New Kids nadoenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Helemaal als andere mensen dan surinamers het proberen te spreken
Ik had zo mijn fase's vroeger...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als niet-Brabanders die de New Kids nadoen
Of Amsterdammers die proberen Sallands/Twents ofzo te spreken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als niet-Brabanders die de New Kids nadoen
Zeg het dan met een Leidsche R, geef je nog een leuke draai mee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:20 schreef ValHallen het volgende:
Verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrekte mongol
*ril*
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Of Amsterdammers die proberen Sallands/Twents ofzo te spreken.
Schoenmaker, hou je bij je leest.
Dat is helemaal ergquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vergelijk het met Marokkaans-Nederlands.
quote:
Hoe vet zou dat zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel.
Zou wel vet zijn als R49 over een jaartje of 2 gewoon in de ether hangt. Kunnen wij zeggen, we waren erbij.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
Is het erg vervelend als ik verzoek doe voor Lady Gaga - Telephone ?
Ik wil die gewoon weer eens horen![]()
Ik kan alles afspelen op deze manierquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens, je moet mij geen dag in Amsterdam neerzetten, die tongval heb ik echt nog wel. Daarvoor ben ik er iets te dichtbij opgegroeid.quote:
Liefquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:22 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Ik kan alles afspelen op deze manierkomt er aan
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Meer dan droogneuken met naat > droogneuken met VH.
Dus.
Kun je nagaan hoeveel jij waard bent.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lief
Je beseft dat je hier wellicht meteen 5 andere luisteraars mee kwijt raakt hé?
er blijven er maar 2 overquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lief
Je beseft dat je hier wellicht meteen 5 andere luisteraars mee kwijt raakt hé?
Precies. Veronica had hun schip. Radio 49 hun 1000ste topicquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel.
Zou wel vet zijn als R49 over een jaartje of 2 gewoon in de ether hangt. Kunnen wij zeggen, we waren erbij.
Ik ook welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:24 schreef STING het volgende:
[..]
Precies. Veronica had hun schip. Radio 49 hun internet radio zender
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel jij waard bent.
Hihi ja maar jij hebt dan ook goeie muzieksmaakquote:
Je neemt hem een keer mee naar de Bijlmer en je krijgt dit.quote:
Ik heb een tyfushekel aan Bruno Mars, daar zou ik met alle liefde een granaat naar gooien. Maar dat hoor je mij toch ook niet constant zeggen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:24 schreef Viro het volgende:
[..]
er blijven er maar 2 overjij en samzz. De rest haakt dan af. Er 1 ding dat de meesten gemeen hebben bij Radio 49: Justin Bieber en Lady GaGa
waarom?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Je neemt hem een keer mee naar de Bijlmer en je krijgt dit.
Die vangt ie tochquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een tyfushekel aan Bruno Mars, daar zou ik met alle liefde een granaat naar gooien. Maar dat hoor je mij toch ook niet constant zeggen?.
En jijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hihi ja maar jij hebt dan ook goeie muzieksmaak
HET SPIJT MIJquote:
Ik woon in de Bijlmer, mij zie je ook niet zo praten, swaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw osso is niet gesitueerd in Amsterdam Bijlmer, mijn waarde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Komt omdat anti Justin Bieber & Lady GaGa groep groter is dan de anti Bruno Mars groepquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een tyfushekel aan Bruno Mars, daar zou ik met alle liefde een granaat naar gooien. Maar dat hoor je mij toch ook niet constant zeggen?.
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:24 schreef Viro het volgende:
[..]
er blijven er maar 2 overjij en samzz. De rest haakt dan af. Er 1 ding dat de meesten gemeen hebben bij Radio 49: Justin Bieber en Lady GaGa
Maar dan doe je het mij stiekem, als naatje uitgeteld in zijn tent ligt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Meer dan droogneuken met naat > droogneuken met VH.
Dus.
Die 10 minuten op Bijlmers grond gebied hebben al een enorme invloed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw osso is niet gesitueerd in Amsterdam Bijlmer, mijn waarde.
[ afbeelding ]
Jij bent abnormaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfIk kan beide verdragen.
[..]
Maar dan doe je het mij stiekem, als naatje uitgeteld in zijn tent ligt.
Quote van de dag.quote:
quote:
Jij kan Justin Bieber verdragen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfIk kan beide verdragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |