Heeft dat verwende kutjoch een film?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:40 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon naar z'n film geweest
Jammer dat Marlous verbonden wordt met 3FM.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja WT ik zag wat moois gister.
Ik keek naar een filmpje van 3FM toen stond er bij een aanbevolen video's de fideoklip van Marlous!
Lady Gaga > Madonnaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Michael ook. Je vergist je, zeker in het geval van Gaga, die is inmiddels meer dan dat.
quote:
Hoe denk je dat Jackson aan de rechten van de Beatles gekomen is?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Vind ik ook zo hypocriet van al de mensen die hem hebben laten vallen en nu geld over zijn dode rug proberen te verdienen. Zie wat sony doet ;R
Gaga kan wel zingen, alleen jammer dat ze van die bagger maakt....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Michael ook. Je vergist je, zeker in het geval van Gaga, die is inmiddels meer dan dat.
Ja.quote:
Zinatra is ook tofquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik aan het uitzoeken ben voor vanavond.
Sinatra.
NOES!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Je daalt in mijn achting en niet zo'n klein beetje ook.
Gaga is de nieuwe Madonna die blijft plakken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oke, dan moet je geen Zinatra draaienquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef Viro het volgende:
Laat maar weten wanneer ik weer kan intunen
quote:
Nu hij draait Bounce van Calvin Harris en Kelis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef Viro het volgende:
Laat maar weten wanneer ik weer kan intunen
Je vergelijkt haar aan het begin van haar carrière al met Madonna. Dat betekent dat ze waarschijnlijk groter, veel groter gaat worden.quote:
quote:
Ah mooiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu hij draait Bounce van Calvin Harris en Kelis.
Oh ik voel me dalen in Viro's achting.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Je daalt in mijn achting en niet zo'n klein beetje ook.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke, dan moet je geen Zinatra draaien
Heb je Otiswel in de aanbieding?
Wijze, wijze man.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaga is de nieuwe Madonna die blijft plakken.
Stijlicoon en vernieuwend die zien we over 30 jaar nog.
Bieber is geen muzikaal genie zoals Michael dat was.
Dat denk ik tenminste we zullen het zien.
jij vind gaga ook beter dan madonna?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik voel me dalen in Viro's achting.
Met of zonder trillende voorwerpen? En dan bedoel ik niet je eventuele ladyshavequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
Vanavond als ik thuis ben neem ik een lang, heet bad en ga ik mezelf helemaal vertroetelen en verzorgen. Net zo lang tot ik eruit zie als een gerimpeld oma'tje.
Niet beter, ik zie wel gelijkenissen tussen die twee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:45 schreef Viro het volgende:
[..]
jij vind gaga ook beter dan madonna?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met of zonder trillende voorwerpen? En dan bedoel ik niet je eventuele ladyshave
Het is nog veel genialer om keihard te scoren terwijl je géén muzikaal genie bentquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaga is de nieuwe Madonna die blijft plakken.
Stijlicoon en vernieuwend die zien we over 30 jaar nog.
Bieber is geen muzikaal genie zoals Michael dat was.
Dat denk ik tenminste we zullen het zien.
Whehehehe nee ik doelde niet op Sinatra, maar op Zinatra (met een Z dus)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Ik kwam het tegen.
Otis zal er vast wel tussenzitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |