Als hij dat voor mij zou doen, zou ik blij zijn ja. Maar met mijn geluk, zou die granaat niet ontploffenquote:
okequote:
Ik mis de tijd dat de scholen nog dicht waren.quote:
Ik heb van jouw mammie vernomen dat ik een grotere invloed op jou had dan andersom. Vraag me af of het vertoeven op Asb een dermate grote invloed had om mijn taalvermogen drastisch te reduceren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Die 10 minuten op Bijlmers grond gebied hebben al een enorme invloed.
Is ze op vakantie?quote:
Onzinquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Komt omdat anti Justin Bieber & Lady GaGa groep groter is dan de anti Bruno Mars groep
Ik niet.quote:
Ik mag toch hopen van nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb van jouw mammie vernomen dat ik een grotere invloed op jou had dan andersom. Vraag me af of het vertoeven op Asb een dermate grote invloed had om mijn taalvermogen drastisch te reduceren.
Het is meer dat dat gebash op hem nergens op slaat. Hoe kun je nou een tienerster hatenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij kan Justin Bieber verdragen?
Het alsof ik je niet ken.
Goed he.quote:
Jullie doen bashen, hij doet cashen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is meer dat dat gebash op hem nergens op slaat. Hoe kun je nou een tienerster haten____! Laat hem lekker zijn ding doen man. En het is niet slecht, hoe graag je dat ook wil.
Ja, dat is ook zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is meer dat dat gebash op hem nergens op slaat. Hoe kun je nou een tienerster haten____! Laat hem lekker zijn ding doen man. En het is niet slecht, hoe graag je dat ook wil.
Ik vind het slecht. Maar ik ga niet haten op zijn muziek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ai... spotify bugtquote:
Hij is protegé van Usher, maar hij kan bij lange na niet tippen aan Usher. Zelf denkt Justin Bieber van wel, die mening deel ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Precies als ik op mn mute knop druk op het mengpaneel xDquote:
Bieber is toch om te kotsen? Als je ziet welke mensen op zijn concerten afkomen zegt dat mij genoeg. Labiele tienermeisjes die nauwelijks haar op hun kutjes hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het slecht. Maar ik ga niet haten op zijn muziek.![]()
Dat vind ik sneu dat jong doet ook zijn best, meisjes vinden hem en zijn muziek leuk prima ik hoef er niet naar te luisteren.
En waar maak jij op dat hij dat denkt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij is protegé van Usher, maar hij kan bij lange na niet tippen aan Usher. Zelf denkt Justin Bieber van wel, die mening deel ik niet.
Ik vind Usher eigenlijk niks.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij is protegé van Usher, maar hij kan bij lange na niet tippen aan Usher. Zelf denkt Justin Bieber van wel, die mening deel ik niet.
Bieber met MJ vergelijken, come onquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bieber is toch om te kotsen? Als je ziet welke mensen op zijn concerten afkomen zegt dat mij genoeg. Labiele tienermeisjes die nauwelijks haar op hun kutjes hebben.
MJ was daarentegen wel een eckte een baas, want die scoorde dergelijke verkoopcijfers met goede muziek én een gemengd publiek
Ik luister liever naar Lange Frans en Baas Bieber dan naar Usher hoor. Behalve als er misschien een elektroknakker zo'n liedje van Usher tot het bot verbouwt, maar dat geld voor Bieber net zo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Ahja, dat publiek dat hem eerst keihard liet vallen en na zijn dood er weer opeens was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bieber is toch om te kotsen? Als je ziet welke mensen op zijn concerten afkomen zegt dat mij genoeg. Labiele tienermeisjes die nauwelijks haar op hun kutjes hebben.
MJ was daarentegen wel een eckte een baas, want die scoorde dergelijke verkoopcijfers met goede muziek én een gemengd publiek
Qua populariteit en sales komen hij en gaga anders aardig in de buurt.quote:
Gelukkig hebben we "Rayen Dirty" altijd nog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind Usher eigenlijk niks.
Ik heb een nummer van hem omdat je daar in het begin hoort "I see you Rayen"
Je bent nu twee totaal verschillende dingen aan het vergelijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je zijn arrogantie wel eens gezien? Moet je maar eens op youtube kijken wat er achter de schermen van een interview gebeurdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En waar maak jij op dat hij dat denkt?
Omdat hij er als een freakshow bijliep en diverse zedenzaken heeft gekend. Zijn muziek heeft nooit ter discussie gestaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ahja, dat publiek dat hem eerst keihard liet vallen en na zijn dood er weer opeens was.
Ja doe es? Baby ofzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef LightLuke het volgende:
Ik zou haast justin bieber draaien met die discussie hier
Ik weet waar je huis staat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef LightLuke het volgende:
Ik zou haast justin bieber draaien met die discussie hier
Dat zeiden ze van Michael ook. Je vergist je, zeker in het geval van Gaga, die is inmiddels meer dan dat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent nu twee totaal verschillende dingen aan het vergelijken.
Bieber is een tienerrage net als Take That in de jaren 90 dit gaat doodbloeden denk ik.
MJ vond zichzelf telkens opnieuw uit en kwam met nieuwe verrassende muziek aan zetten die ook nog in de smaak viel. Dan kan je wel wat meer dan alleen zingen.
Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja doe es? Baby ofzo.
Beter draai je natuurlijk Marlous Oosting.
Volgens mij ben je gewoon naar z'n film geweestquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb je zijn arrogantie wel eens gezien? Moet je maar eens op youtube kijken wat er achter de schermen van een interview gebeurd
Sympquote:
Vind ik ook zo hypocriet van al de mensen die hem hebben laten vallen en nu geld over zijn dode rug proberen te verdienen. Zie wat sony doet ;Rquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ahja, dat publiek dat hem eerst keihard liet vallen en na zijn dood er weer opeens was.
quote:
Ik ken die filmpjes ja. Een 16 jarig joch dat 24/7 onder extreme hoogspanning staat, iedereen zou weleens raar doen als uitlaatklep.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb je zijn arrogantie wel eens gezien? Moet je maar eens op youtube kijken wat er achter de schermen van een interview gebeurd
Oh ja WT ik zag wat moois gister.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja doe es? Baby ofzo.
Beter draai je natuurlijk Marlous Oosting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |