SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
een autistisch neefje van me deed dat. Zette als 10 jarig jochie al radio's in elkaar enzo...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welk kind is in groep 7 bezig met schakelstroom, welke prepuber is er bezig met sterrenstelsels?
Dus eigenlijk heb je geen prikkelingen nodig van een docentquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen.
Een fotografisch geheugen heb ik net niet.
Maar met een goede docent weet ik alles wat hij/zij verteld in een college.
Helaas heb je ook minder goede docenten. En meestal red ik het dan ook wel met de aantekeningen, maar ik lees geen volledig boek meer, ik lees iets specifieks.
Voor mijn opleiding is het ook belangrijk te kunnen zoeken, maar dat mag dan weer niet tijdens je tentamens.
Ik las toen Harry Potter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik las 'de ontdekking van de hemel' toen de rest dingen als 'opzoek naar de dolfijn' als boek besprak.
Mensen die Harry Potter zien als een kinderboek of een luchtig boek hebben de boeken duidelijk niet gelezen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik las toen Harry Potter.
Ik voel me weer langzaam thuis op het MBO.![]()
Meer een aangepaste vorm van toetsing idd, maar ook prikkeling door eens wat out of the box dingen te doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:45 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je geen prikkelingen nodig van een docent
Proost en veel plezierquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:45 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga nog een lekkere Duvel inschenken en beetje voor de tv hangen. Laterzz
en dan heb je nog t verschil tussen de originele Engelse boeken en de rukke NL vertalingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mensen die Harry Potter zien als een kinderboek of een luchtig boek hebben de boeken duidelijk niet gelezen.
True, veel van die extreme 'kwaliteiten' kun je ook duiden als zijnde stoornis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:44 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
een autistisch neefje van me deed dat. Zette als 10 jarig jochie al radio's in elkaar enzo...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De aarde is rond.
Net als een pannenkoek.
Met deze wijze woorden zeg ik u welterusten
Dat is waar ik nu voor leer. Er zot veel meer achter web/interface design dan veel mensen doorhebben. Maar ik ben inderdaad van plan om voor mezelf te beginnen tijdens/na mijn studie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom begin je niet je eigen bedrijfje in iets van webdesign? Voor zover ik je ken (en ja dat is oppervlakkig) ben je niet iemand die zich voortdurend laat aansturen door een baas.
Finkers!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De aarde is rond.
Net als een pannenkoek.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De aarde is rond.
Net als een pannenkoek.
Het glas is halfvol, de positieve denkwijze. Toen kwam ik thuis, stond daar een halfvol glas vol medicijnen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De aarde is rond.
Net als een pannenkoek.
Maar vrijwel altijd zijn het de "praters".quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
True, veel van die extreme 'kwaliteiten' kun je ook duiden als zijnde stoornis.
Alleen eindigen die gestoorden wel met enige regelmaat in een dikke Mercedes S-klasse en een vrijstaande villa in Blaricum.
Idd.. hij zit nu al producer bij Zwols radiostation, woont leuk, wel nog steeds single en helaas vanwege z'n autisme, groot gebrek aan sociale vaardigheden...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
True, veel van die extreme 'kwaliteiten' kun je ook duiden als zijnde stoornis.
Alleen eindigen die gestoorden wel met enige regelmaat in een dikke Mercedes S-klasse en een vrijstaande villa in Blaricum.
Feitelijk is een goede scripting veel belangrijker dan de (G)UI.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is waar ik nu voor leer. Er zot veel meer achter web/interface design dan veel mensen doorhebben. Maar ik ben inderdaad van plan om voor mezelf te beginnen tijdens/na mijn studie.
Is het ook alles behalve, maar goed de Ontdekking van de Hemel is een treetje hoger dan Harry Potter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mensen die Harry Potter zien als een kinderboek of een luchtig boek hebben de boeken duidelijk niet gelezen.
Ik moest gym skyppen en langer nablijven, omdat ik langzamer was dan de rest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
Ik las trouwens wel als kind de moeilijke boeken voor mijn leeftijd.
Ik kan mij nog een plaatjesboek herinneren met veel tekst, was zo'n beetje het lastigste qua tekst wat ze hadden. Ze hadden 3x gezegd dat ik beter wat anders kon lezen. Maar ik moest en zou dat boek gaan lezen. Wat ik uiteindelijk door las met een enorm gemak.
Ik kan me ook nog herinneren dat een lerares beweerde dat ik een AVI boek niet had gelezen omdat ik er snel door heen was. Ze zei dat ik alleen naar het plaatje keek en dan naar de volgende pagina ging.
Ik kon lezen voor groep 3 (mezelf geleerd), dat was wel humor toen de lerares het doorkreegquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
Ik las trouwens wel als kind de moeilijke boeken voor mijn leeftijd.
Ik kan mij nog een plaatjesboek herinneren met veel tekst, was zo'n beetje het lastigste qua tekst wat ze hadden. Ze hadden 3x gezegd dat ik beter wat anders kon lezen. Maar ik moest en zou dat boek gaan lezen. Wat ik uiteindelijk door las met een enorm gemak.
Ik kan me ook nog herinneren dat een lerares beweerde dat ik een AVI boek niet had gelezen omdat ik er snel door heen was. Ze zei dat ik alleen naar het plaatje keek en dan naar de volgende pagina ging.
Die las ik ook in die tijd hoor, samen met de boeken van Dan Brown, nici french of khalid hoeseinni ofzo. HP zijn goede boeken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik las toen Harry Potter.
Ik voel me weer langzaam thuis op het MBO.![]()
Je doet me serieus denken aan mijn zwagertje, die is ook 19 en ontwerpt websites voor bedrijven. Alleen sociaal kwaliteiten en qua motivatie ontbreken nogal bij hem.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is waar ik nu voor leer. Er zot veel meer achter web/interface design dan veel mensen doorhebben. Maar ik ben inderdaad van plan om voor mezelf te beginnen tijdens/na mijn studie.
Is nooit meer goedgekomen hè?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moest gym skyppen en langer nablijven, omdat ik langzamer was dan de rest.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:50 schreef MsMessy het volgende:
Getverdemme Zook wat draai je de hele tijd al lekkere muziek
Classics is altijd simpel scorenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:50 schreef MsMessy het volgende:
Ik kan nog steeds niet hoofdrekenen, dus dat is niet goedgekomen nee. Woorden leer ik volgens anderen wel weer in kort tijdsbestek...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is nooit meer goedgekomen hè?
Ja hoor, en een bank naar voren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kon vanaf mijn derde engels. Krijg ik nu ook een slimme mensen sticker?
Het belangrijkste is dat je je doelgroep kent. Dat is de basis van alles.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Feitelijk is een goede scripting veel belangrijker dan de (G)UI.
Al moet het wel een goede coherentie hebben.
Zeker wel!! Moet ook eens gaan maffen, maar t klinkt allemaal zo lekkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:50 schreef MsMessy het volgende:
Sucky sucky one dollah in de peuterspeelzaal?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Welke doelgroep wil je bereiken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat je je doelgroep kent. Dat is de basis van alles.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sucky sucky one dollah in de peuterspeelzaal?
Mijn lees en spreekniveau lag altijd mijlen voor op de rest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik kon lezen voor groep 3 (mezelf geleerd), dat was wel humor toen de lerares het doorkreeg
Ik kreeg eerst vmbo advies omdat ik van de 10 of 20 sommen er standaard maar 3 deed en dan was ik alsnog later klaar dan de rest. Het bleek dat ik me er gewoon te goed voor voelde en naar buiten keekquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moest gym skyppen en langer nablijven, omdat ik langzamer was dan de rest.
Dat is alleen met oud geld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar vrijwel altijd zijn het de "praters".
Under eleven is for daddy himselfquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zolang ik maar genoeg verdien om te leven. Belangrijker vind ik het dat ik mezelf de kans geef zoveelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je doet me serieus denken aan mijn zwagertje, die is ook 19 en ontwerpt websites voor bedrijven. Alleen sociaal kwaliteiten en qua motivatie ontbreken nogal bij hem.
Jij bent voor je 30e miljonair.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Under eleven is for daddy himself
Ik ben een held in hoofdrekenen en woordjes leer ik 20 pagina's in 1 dag/nachtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet hoofdrekenen, dus dat is niet goedgekomen nee. Woorden leer ik volgens anderen wel weer in kort tijdsbestek...
Ja en een boks.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat is afhankelijk van je concept.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welke doelgroep wil je bereiken?
Whehequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar je hebt nog geen idee waar je je ongeveer op wilt richten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van je concept.
Dat hangt natuurlijk van de opdrachtgever af.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar je hebt nog geen idee waar je je ongeveer op wilt richten?
Sorry dat ik zo goed kon lezen als kind.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:58 schreef Watertornado het volgende:
Grappig hoe snel het onderwerp verandert van "Kennis is weten dat je niks weet" naar het opscheppen over wat je weet en kan en hoe snel je het lezen hebt aangeleerd.
Wil je het over seks hebben dan?quote:
Paul Biegelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:57 schreef WickedTunes het volgende:
Ik ben nooit een lezer geweest. Altijd meer het visuele type. Boeken waar ik goed alles van kon inbeeldingen las ik dan ook met gemak. Paul Biegel bv en Erik en het klein insecten boek...
Roald Dahl vond ik overigens fantastisch en Artemis Fowl reeks was ook echt fantastisch. Over die laatste trouwens ook een spreekbeurt gehouden op de middelbare onderbouw.
Misschien is dat tegelijkertijd je valkuil?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang ik maar genoeg verdien om te leven. Belangrijker vind ik het dat ik mezelf de kans geef zoveel
Mogelijk van de wereld te zien en te proberen. Ik wil niet de rest van mijn in een sleur gaan zitten.
Alle regenboog kinderen zitten op forums, woei!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:59 schreef gewoonfaye het volgende:
We zijn allemaal regenboogkinderen hier zo slim joh
Heeft niets te maken met opscheppen, al komt het misschien zo over.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:58 schreef Watertornado het volgende:
Grappig hoe snel het onderwerp verandert van "Kennis is weten dat je niks weet" naar het opscheppen over wat je weet en kan en hoe snel je het lezen hebt aangeleerd.
Trustenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ja dusSlaap lekker vast allemaal
Tot morgen weer
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tot morgen weer
Altijd.quote:
ik mis wat kleuren hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Omg, mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Alle regenboog kinderen zitten op forums, woei!
Waar had het dan mee te maken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met opscheppen, al komt het misschien zo over.
Ik probeerde de discussie niet meer te laten zijn, maar de zwakke ik ging toch door met reageren op anderen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Slaap lekker!
We jagen gewoon mensen weg met serieuze discussie's mensen.
Heb nog wat indigo overquote:
Dat is nu toch niet aan de orde?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Altijd.
Maar vanmiddag waren mensen elkaar ook al zo aan het afbranden en daar zit ik gewoon niet op te wachten
Vooruit, omdat jij het bent.quote:
Hoe verschilt dat nu weer van Kristal- en Indigokinderenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Slaap lekker!quote:
Dat zal voor elk concept verschillend zijn. Ik pas mij aan aan de doelgroep, niet andersom he. Het zullen voornamelijk (beginnende) bedrijven zijn, maar als ik voor zo'n bedrijf ontwerp zal ik dus moeten zorgen dat mijn ontwerp hun doelgroep aanspreekt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar je hebt nog geen idee waar je je ongeveer op wilt richten?
Trustenquote:
Kutautist voldoet ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hoe verschilt dat nu weer van Kristal- en IndigokinderenGewoon weirdo's, vreemde vogel, apart kind is ook wel goed toch?
Gegeven dat het redelijk idioot is. Weet je hoe kut het is om op sommige momenten anders te zijn? Pesten, buitensluiten, alles. Meestal ga je er vanuit dat iedereen dat wel kan en met die instelling loop je dan vast. Sowieso, sociaal een ramp, gebrek aan motivatie, totaal geen discipline.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar had het dan mee te maken?
Dat New-age gelul is ook zo enorm overrated he. Mijn schoonmoeder liet me een brief lezen van haar overleden vader, via een of andere paragnost verkregen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hoe verschilt dat nu weer van Kristal- en IndigokinderenGewoon weirdo's, vreemde vogel, apart kind is ook wel goed toch?
Slaaplekker boefje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tot morgen weer
Ik snap de relevantie niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gegeven dat het redelijk idioot is. Weet je hoe kut het is om op sommige momenten anders te zijn? Pesten, buitensluiten, alles. Meestal ga je er vanuit dat iedereen dat wel kan en met die instelling loop je dan vast. Sowieso, sociaal een ramp, gebrek aan motivatie, totaal geen discipline.
klinkt alsof je daar helaas ervaring mee hebt. Zo ja, dan kan ik je daarin de hand schudden...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gegeven dat het redelijk idioot is. Weet je hoe kut het is om op sommige momenten anders te zijn? Pesten, buitensluiten, alles. Meestal ga je er vanuit dat iedereen dat wel kan en met die instelling loop je dan vast. Sowieso, sociaal een ramp, gebrek aan motivatie, totaal geen discipline.
* Zokunen joins the clubquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:06 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
klinkt alsof je daar helaas ervaring mee hebt. Zo ja, dan kan ik je daarin de hand schudden...
Nu komt er een leuk verhaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
Naatje ben jij al eens op de 'echte' radio geweest?
Like 3FM?
Heel veel mensen hier , halloquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:06 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
klinkt alsof je daar helaas ervaring mee hebt. Zo ja, dan kan ik je daarin de hand schudden...
ik wel, met prijsvragen, verzoekjes bij Ekdom enzo en Pop duelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
Like 3FM?
Pijnlijk herkenbaar. Bahquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We hebben daar een paar weken terug over gehad. Iedereen was zo'n beetje gepest hier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:06 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Vetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:07 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ik wel, met prijsvragen, verzoekjes bij Ekdom enzo en Pop duel
Ver gekomen bij het popduel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:07 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ik wel, met prijsvragen, verzoekjes bij Ekdom enzo en Pop duel
Nu ontketen je ietsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
Like 3FM?
Eerste 3 jaar van de Middelbare: hel. Zelfmoordneigingen, alles. Er hangt hier een klamboe, dient soms perfect als strop. Ik heb dan ook soms tot rood aanlopen toe daarvan 'geprofiteerd'. Op dit moment ben ik bezig met een stuk over Normaal. Ik ben van plan dat stuk eens aan iedereen te laten horen op school (nu het nog kan, onbewuste pesters zitten in de 6e) met nog wat gevolgen van pesten. Kijken of ze dan nog lachen. Ja, ik weet, dat is niet echt liefdevol.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:06 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
quote:
Ik probeerde ze nog te waarschuwen.quote:
Zo erg???quote:
Nee hij is ooit gebeld door Michiel Veenstra omdat ie een plaatje had ontdekt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo erg???Was daar gewoon benieuwd naar, omdat hij een serieuze carrière op de radio ambieert, alles.
Wow, heftige shit!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eerste 3 jaar van de Middelbare: hel. Zelfmoordneigingen, alles. Er hangt hier een klamboe, dient soms perfect als strop. Ik heb dan ook soms tot rood aanlopen toe daarvan 'geprofiteerd'. Op dit moment ben ik bezig met een stuk over Normaal. Ik ben van plan dat stuk eens aan iedereen te laten horen op school (nu het nog kan, onbewuste pesters zitten in de 6e) met nog wat gevolgen van pesten. Kijken of ze dan nog lachen. Ja, ik weet, dat is niet echt liefdevol.
Je bent toch pas baas als Ekdom je opbelt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hij is ooit gebeld door Michiel Veenstra omdat ie een plaatje had ontdekt.
Ik had ooit een afscheidsbrief voor de mensen op de basisschool die ik intens haatte.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eerste 3 jaar van de Middelbare: hel. Zelfmoordneigingen, alles. Er hangt hier een klamboe, dient soms perfect als strop. Ik heb dan ook soms tot rood aanlopen toe daarvan 'geprofiteerd'. Op dit moment ben ik bezig met een stuk over Normaal. Ik ben van plan dat stuk eens aan iedereen te laten horen op school (nu het nog kan, onbewuste pesters zitten in de 6e) met nog wat gevolgen van pesten. Kijken of ze dan nog lachen. Ja, ik weet, dat is niet echt liefdevol.
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent toch pas baas als Ekdom je opbelt?
Ik kijk er niet van op.quote:
integendeel, ik ben een topic aan het zoekenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:10 schreef Karzai het volgende:
Ik neem aan dat Naatje nu een heel lang verhaal aan het typen is
Ik heb trouwens wel ooit een 3FM DJ verslagen in een discussie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een Fok!-legende zowaar op de radionquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
Like 3FM?
Helaas niet, was shootout vraag, omdat ik stom genoeg door die kut telefoon de eerste vraag verkeerd hoorde... hmmz... Maar ik snoepte wel de laatste 2 vragen van mn tegenstander af LOLquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog even blijf plakken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb keer de kickstart request gehad bij hem: Spin Doctors - Little miss can't be wrongquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat met motivatie te maken heeftquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kijk er niet van op.
Ook niet dat 'ie nu nog leeft trouwens, gezien zijn gebrek aan discipline.
Ik weet niet of dat een valkuil is, wat meer valt er te bereiken dan de vrijheid om te ontdekken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien is dat tegelijkertijd je valkuil?
Jij kunt in principe alles bereiken wat je wilt. En nee dat zeg ik niet om je in je reet te kruipen, want als je je als een achterlijk wijf zou gedragen zou ik dat ook eerlijk zeggen.
Mijn broertje is een paar weken nog Luisteraar van de week geweestquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:13 schreef JJH het volgende:
Trouwens, ik heb Veenstra Veenstra ook eens aan de lijn gehad. Requestje werd gedraaid. Lou Bega - Mombo No5.
Nog een stripboek mee gewonnen.
Ik heb eric cortons telefoonnummer. Geen grapjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel ooit een 3FM DJ verslagen in een discussie.
Als we het toch over leuke verhalen hebben.
Wut?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb eric cortons telefoonnummer. Geen grapje
Of gewoon een ander onderwerp beginnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:15 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat ik maar even weg moet gaan voordat ik nog meer shit uit mijn jeugd ga oprakelen en ga huilen.
NUMMER VAN ERIC CORTON DAAR HADDEN WE HET OVERquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Of gewoon een ander onderwerp beginnen![]()
Wat een vaag kuttopic is dat zeg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een Fok!-legende zowaar op de radion
Oh, en daarvoor een keer met mijn naam genoemd en vanavond nog met een tweet van mij, maar dat is niet echt noemenswaardig.
helemaal onderaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat een vaag kuttopic is dat zeg.
Het gaat trouwens meer over Dimens dan over jou? Heb je geen linkje naar het geluidsfragment of zo
RIMBIMBIMBIMBIM DAAR IS HET PLAATJE WEER:quote:
Oh.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lang verhaal, het gaat nu over pesten
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:15 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat ik maar even weg moet gaan voordat ik nog meer shit uit mijn jeugd ga oprakelen en ga huilen.
Ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:18 schreef Myraela het volgende:
Pesten heeft mij ergens wel geholpen eigenlijk
wat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:18 schreef gewoonfaye het volgende:het was immers ook geen probleem toen de 40 negerpiemelsfoto er kwam
Oh, mij ook wel, anders was ik nu niet bestand tegen komende pesters en trek ik me nergens meer wat van aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wat ontketend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vind de foto van naat waar je alleen zijn oog ziet leuk. En die ga ik gewoon op fok zetten morgen, het was immers ook geen probleem toen de 40 negerpiemelsfoto er kwam
Nouja, je hoort en leest natuurlijk veel van mensen met allerhande enorme talenten die dat min of meer 'verkwanselen' door uitbundig van hun vrijheid te 'genieten'.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een valkuil is, wat meer valt er te bereiken dan de vrijheid om te ontdekken?
Ik denk dat dat, zeker in het design een goede eigenschap is.
Weet jij wel hoeveel tijd ik in die paint heb gestopt?quote:
Nee, vertel eens?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet jij wel hoeveel tijd ik in die paint heb gestopt?
weet ik niet hoor... ik heb als afweermechanisme ontwikkeld dat ik overal muurtjes bouw om anderen op afstand te houden. Moet ik heel bewust mee omgaan, omdat het automatisme is geworden...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:18 schreef Myraela het volgende:
Toch wel een minuutje of 20.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch wel een minuutje of 20.
Ik moest natuurlijk eerst een goede foto selecteren.
Uit het mapje 'potentiële negerpiemelpaintfoto's'? Hoeveel staan daar wel niet in?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch wel een minuutje of 20.
Ik moest natuurlijk eerst een goede foto selecteren.
En daarna 40 keer copy/pasten.quote:
Ik ben op school echt een stoeptegelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
weet ik niet hoor... ik heb als afweermechanisme ontwikkeld dat ik overal muurtjes bouw om anderen op afstand te houden. Moet ik heel bewust mee omgaan, omdat het automatisme is geworden...
Nee!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
http://kexx.net/uploads/fok/3fm2.mp3
Dat ben jij toch niet?
Nee uit het mapje "BBQ"quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uit het mapje 'potentiële negerpiemelpaintfoto's'? Hoeveel staan daar wel niet in?
Zulke mensen zijn enorm kut om een relatie mee te hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
weet ik niet hoor... ik heb als afweermechanisme ontwikkeld dat ik overal muurtjes bouw om anderen op afstand te houden. Moet ik heel bewust mee omgaan, omdat het automatisme is geworden...
Wil jij dan een relatie met hem?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zulke mensen zijn enorm kut om een relatie mee te hebben.
Ik heb het niet over vakanties of feestjes, ik wil mijn creatieve ruimte behouden en daarin de grenzen opzoeken en ontdekken. Meschien bereik ik minder dan als ik op safe zou spelen, misschien wel meer. Ik wil alleen wel de vrijheid behouden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nouja, je hoort en leest natuurlijk veel van mensen met allerhande enorme talenten die dat min of meer 'verkwanselen' door uitbundig van hun vrijheid te 'genieten'.
Denk als je in de branche die jij benoemt wel enorm veel concurrentie hebt, en dus alleen door zelf uitermate professioneel te zijn en keihard te werken de daadwerkelijke top kunt bereiken?
Tenzij je dat zelf niet ambieert natuurlijk.
Op fok? of ook thuis?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:21 schreef MsMessy het volgende:
Ik weet niet of ik die stier, rode lap acties die uitgehaald heb bij degene die mij hebben gepest hier wel moet postenWas vrij gewelddadig
hihi, daar heb ik er 3 of 4 van.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dus je hebt er 41?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:23 schreef heloef het volgende:
[..]
En daarna 40 keer copy/pasten.
Ik heb echt mijn best gedaan.
Ik zat in een hoekje met een boek. Punt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:24 schreef WickedTunes het volgende:
Keer iemand bloedneus gemept, werkstuk gemold en gesjansd met de meiden van de hele school behalve de popijopi meiden... ik was immers de drummer van de band
vertel mij wat.... maar ik heb er wel goed mee leren omgaan middels coaching e.d... gelukkig is gepest worden niet het eind van je levenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe heette dat boek?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zat in een hoekje met een boek. Punt.
Die muurtjes klinken bekend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Laat ik het kort omschrijven.4 verschillende personen over ongeveer 6 jaar verdeeld, 1 gebroken knieschijf, twee compleet dichtgeslagen ogen, poging tot wurging en iemand finaal van z'n fiets getrapt. Niets om trots op te zijn, maar mensen die voorbij al mijn grenzen gingen na waarschuwingen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:23 schreef Zokunen het volgende:
Heb ze ook wel met een tennis racket geslagen etc.
Maar die schop met stelen neuzen was denk ik echt de ergste
Het is anders best eng om je muren te laten vallen, het maakt je kwetsbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan ben jij een zwakkeling. Meestal pest je, of omdat je zelf ooit gepest bent, of omdat je bij de groep wilt horen, wat heel zwak is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
Ik pestte altijd mensen, telt dat ook?
What doesn't kill you, makes you stronger.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:25 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
vertel mij wat.... maar ik heb er wel goed mee leren omgaan middels coaching e.d... gelukkig is gepest worden niet het eind van je leven
Fiets toch hoop ik niet beschadigd hè?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Laat ik het kort omschrijven.4 verschillende personen over ongeveer 6 jaar verdeeld, 1 gebroken knieschijf, twee compleet dichtgeslagen ogen, poging tot wurging en iemand finaal van z'n fiets getrapt. Niets om trots op te zijn, maar mensen die voorbij al mijn grenzen gingen na waarschuwingen.
Dat is een mooie score, je had een kort lontjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Laat ik het kort omschrijven.4 verschillende personen over ongeveer 6 jaar verdeeld, 1 gebroken knieschijf, twee compleet dichtgeslagen ogen, poging tot wurging en iemand finaal van z'n fiets getrapt. Niets om trots op te zijn, maar mensen die voorbij al mijn grenzen gingen na waarschuwingen.
Heb je je opa reeds gecontacteerd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:27 schreef Zokunen het volgende:
ik knal er na dit nummer toch maar uit.
Nog ff wat nalezen en dan even tot vrede komen met mezelf
Mn oom was dat, maar neequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je opa reeds gecontacteerd?
Ja... de 1 gaat LARP-en, de ander gaat bij de radioquote:
Nee juist helemaal niet, na vele waarschuwingen en weken van gepest worden gaf ik duidelijk een laatste waarschuwing dat de volgende stap een dreun zou zijn en als het dan niet ophield was het bij mij, wie niet luisteren wil moet maar voelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is een mooie score, je had een kort lontje
Harry Potter, verder kan ik me niet meer veel herinneren van de boeken die ik heb gelezen als kind.quote:
Wat zijn nu bij jou dé methoden om je muren te laten vallen als Jericho?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het is anders best eng om je muren te laten vallen, het maakt je kwetsbaar
quote:
quote:
Slaap lekker!quote:
Nee, ik treiterde nooit vanuit enige emotie. Meer het 'spel' er omheen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ben jij een zwakkeling. Meestal pest je, of omdat je zelf ooit gepest bent, of omdat je bij de groep wilt horen, wat heel zwak is.
Ze draait 7 rondjes, 7 weken lang. Dan blijft nog wel 1 muurtje staan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat zijn nu bij jou dé methoden om je muren te laten vallen als Jericho?
Hihi zo heb ik een voormalig vriend van me met 1 klap KO geslagen, omdat ie na waarschuwingen door ging.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee juist helemaal niet, na vele waarschuwingen en weken van gepest worden gaf ik duidelijk een laatste waarschuwing dat de volgende stap een dreun zou zijn en als het dan niet ophield was het bij mij, wie niet luisteren wil moet maar voelen.
Is dat pesten dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, ik treiterde nooit vanuit enige emotie. Meer het 'spel' er omheen.
Jij doet met enige regelmaat toch precies hetzelfde met je 'discussies' uitlokken , of dan tenminste op FOK! ?
7x rondje om d'r heen lopen met trompet en liedjes zingen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat zijn nu bij jou dé methoden om je muren te laten vallen als Jericho?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:31 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
7x rondje om d'r heen lopen met trompet en liedjes zingen...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze draait 7 rondjes, 7 weken lang. Dan blijft nog wel 1 muurtje staan.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel verdacht, beiden tegelijk weggaan
Fan van Ekdom, bah!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:32 schreef naatje_1 het volgende:
gristenhonden, je herkent ze uit duizenden.
Gelukkig ben ik nooit lang gepestquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee juist helemaal niet, na vele waarschuwingen en weken van gepest worden gaf ik duidelijk een laatste waarschuwing dat de volgende stap een dreun zou zijn en als het dan niet ophield was het bij mij, wie niet luisteren wil moet maar voelen.
Je hoopt op een serieuze reactie, iemand die zich oprecht aangesproken voelt op een of andere dubieuze kwestie die je zelf lanceert.quote:
Was er ook vrij duidelijk dat het echt een waarschuwing betrof en dat ze moesten verwachten dat ik geen woord zou houden, moet zeggen dat dat er uiteindelijk wel voor heeft gezorgd dat het pesten is gestopt. Ze wisten al heel gauw wat ze aan me hadden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hihi zo heb ik een voormalig vriend van me met 1 klap KO geslagen, omdat ie naar waarschuwingen door ging.
LOL, ik zag je post pas later hoor... leuk die christenen hier op t forum met bijbelkennisquote:
Zou toch tof zijn als ze gewoon een FOK! porno-tape opnemen as we speak.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel verdacht, beiden tegelijk weggaan
quote:
Dan gaat hij weer handen schudden voor een euro.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..], tenzij hij zelf niet wil maar dat lijkt me sterk
Maar, dat noem ik geen pesten. Dat is denk ik eenzelfde gedrag als een jongen een meisje plaagt. Bovendien, mocht iemand het kwetsen, maak ik het ooit wel goed, maar dit is het forum, daar kan ik me uitleven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hoopt op een serieuze reactie, iemand die zich oprecht aangesproken voelt op een of andere dubieuze kwestie die je zelf lanceert.
Dan vervolgens het liefst nog wat pseudo-intellectuele citaten er tegenaan om te stangen, en jouw dag kan niet meer stuk.
Ik denk dat elk mens het wel een beetje in zich heeft om te 'pesten' .
waarin?quote:
Hopen dát ze het opnemen, vorige keer niets van die 2 zoenen meegekregen, potdomme.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou toch tof zijn als ze gewoon een FOK! porno-tape opnemen as we speak.
O wacht
Ekdom, Veenstra en Stenders.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..], tenzij hij zelf niet wil maar dat lijkt me sterk
In het topic met een reactie met de volgende kernwoorden: "Massive Attack"; "held"; "quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hopen dát ze het opnemen, vorige keer niets van die 2 zoenen meegekregen, potdomme.
Stenders gaat er nog voor geen goud in.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ekdom, Veenstra en Stenders.
Mijn slaap wat doe je.
Is maar goed ook. Ik zou dood zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stenders gaat er nog voor geen goud in.
Trustenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:37 schreef MsMessy het volgende:
Oh voor ik het vergeet Zook ik vond je muziekjes weer ernstig lekker
Welterusten alvast
Klopt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stenders gaat er nog voor geen goud in.
Nee ok, maar in absolute zin is pesten en gepest worden wel gewoon een onderdeel van het leven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar, dat noem ik geen pesten. Dat is denk ik eenzelfde gedrag als een jongen een meisje plaagt. Bovendien, mocht iemand het kwetsen, maak ik het ooit wel goed, maar dit is het forum, daar kan ik me uitleven.Het is toch niet voor niets ONZ, reken maar dat ik in F&L in ieder geval op een betere manier discussiëer
Nog steeds wel om te leren...
Hahha, ik ben al helemaal lens van de goede muziek man... ik heb op Abba na nog geen klote nr gehoord vandaag! Alleen maar toffe muziek... yeah!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In het topic met een reactie met de volgende kernwoorden: "Massive Attack"; "held"; ""
Ik was bij het glazen huis in 2007quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt.
Het Glazen Huis van 2007 moet episch zijn geweest.![]()
Ik hoop een maar een ding.
GEEN DOMIEN GODVERDOMME VERSCHUUREN IN DAT HUIS BAH BAH BAH EN NOG EENS BAH
Ik luister ook minder MetMichiel als hij invalt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt.
Het Glazen Huis van 2007 moet episch zijn geweest.![]()
Ik hoop een maar een ding.
GEEN DOMIEN GODVERDOMME VERSCHUUREN IN DAT HUIS BAH BAH BAH EN NOG EENS BAH
Ow gelukkig, je gaat toch niet de hele nacht metal aanvragen he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:40 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik niet, die was voor Zook. Ik slaap nooit voor drie uur en dan is het nog vroeg.
Het is een gevolg van evolutie. Groepsgedrag. De zwakkelingen worden buiten de boot gezegd. Niet mainstream is niet goed voor de groep is niet goed voor de overlevingskans.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee ok, maar in absolute zin is pesten en gepest worden wel gewoon een onderdeel van het leven.
Hoe je er zelf mee omgaat zegt ook weer veel over je eigen mentale weerbaarheid en geestelijke gesteldheid.
Extreem pesten zoals in jouw geval even buiten beschouwing latende denk ik dat je zelf ook een rol speelt, en hier ook van zou kunnen of misschien wel moeten leren.
Jij kent zijn buiten-3fm-om uitzendingen ook?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:41 schreef WickedTunes het volgende:
Heloef, vloek nou niet joh
En idd ... Domien vind ik helemaal niks. Zit midden op de dag btje popi te doen... Jammer!!
Zeker niet, ik ga niets aanvragen want evil gup heeft een veel uitgebreider assortiment dus die draait maar lekker zonder verzoeken van mijn kant.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ow gelukkig, je gaat toch niet de hele nacht metal aanvragen he?
Ongelooflijk, Andrequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:44 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zeker niet, ik ga niets aanvragen want evil gup heeft een veel uitgebreider assortiment dus die draait maar lekker zonder verzoeken van mijn kant.
nee, daar zal hij best ok zijn, maar hij doet te veel zn best bij 3fm. 3fm moet nonsens met serious radio combi zijn... lekker maf, lekker losjes en vooral met leuke gekke sidekicksquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij kent zijn buiten-3fm-om uitzendingen ook?
van Lent, Veenstra, Ekdom. Punt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil van Lent in het huis in plaats van Stenders.
Dat is ook echt een radiodier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil van Lent in het huis in plaats van Stenders.
Slaap lekker Naat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:45 schreef naatje_1 het volgende:
Nu ga ik dan toch eindelijk eens definitief gedag zeggen, met mogelijke uitstel tot 2 uur.
Oh, ik dacht dat je expres dag zei, omdat je andere ervaringen hebt met Domienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:45 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
nee, daar zal hij best ok zijn, maar hij doet te veel zn best bij 3fm. 3fm moet nonsens met serious radio combi zijn... lekker maf, lekker losjes en vooral met leuke gekke sidekicks
Oeh Rudy.quote:
Roos, serieus?quote:
Hij maakt gewoon erg leuke radio.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh Rudy.![]()
Ik vind het echt zonde dat hij niet 3voor12 mag presenteren.
De twee weken in zomer die hij presenteerde waren een genot.
Ik vind haar gewoon saai. Heeft niks met haar uiterlijk te maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:47 schreef JJH het volgende:
En 6 dagen Roosmarijn Reimer in beeld, nèh, dank je.
En het klinkt ook altijd een beetje geforceerd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon saai. Heeft niks met haar uiterlijk te maken.
Echt niet, Roos is topwijf!!! Zit al zooo lang bij OOR, heeft muziekkennis, denk groter dan die van Michiel en gelijk aan Gerard... Echt petje af!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Roos, serieus?![]()
Je hebt:
Bovenaan de lijst: Ekdom & Veenstra, Stenders, DER RUDY
Ergens onderaan de lijst: Annemieke en Domien
Hekkensluiter: Roosmazwijn
Ga vingeren.quote:
Dan mag ze achter de schermen blijven, want radio maken, dat. kan. zij. NIET. Ik weet van haar muziekkennis, want ik heb haar KX podcast een tijdje als muzikaal huiswerk gehad, voor 3voor12 podcast kwam.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:49 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Echt niet, Roos is topwijf!!! Zit al zooo lang bij OOR, heeft muziekkennis, denk groter dan die van Michiel en gelijk aan Gerard... Echt petje af!
Weet gaan fokken weet ik uit ervaring gaat niet helpen.quote:
Goeie tip, het kan geen kwaad verderquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga vingeren.
Tip van Knetter trouwens.
Fappen helpt in ieder geval wel voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga vingeren.
Amen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Fappen helpt in ieder geval wel voor het slapen gaan.
Al gedaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga vingeren.
Whehequote:
Yup.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Fappen helpt in ieder geval wel voor het slapen gaan.
Ehm...quote:
Het enige nadeel is dan wel dat het soms 15 tot 20 minuten duurt voor dat je kan gaan pitten.quote:
En dan nog niet in slaap kunnen komen ...quote:
vanwege de troep en het genot?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dan wel dat het soms 15 tot 20 minuten duurt voor dat je kan gaan pitten.
Ik zag vrijdag een of ander vaag christelijk basisschool boekje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ehm...
Zo'n saai wetenschappelijk boek van naatje lezen?
bedankt voor je inzet, slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:53 schreef WickedTunes het volgende:
Kee, bedtijd. Truste allemaal en tot morgen!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee omdat ik gewoon wil slapen.quote:
Ja, wtf is dat toch he. Als je gaat FOK!en dan ga je altijd fucking laat slapen of zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet gaan fokken weet ik uit ervaring gaat niet helpen.
Slaap lekker man!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:53 schreef WickedTunes het volgende:
![]()
![]()
![]()
Omdraaien en pitten over het algemeen hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dan wel dat het soms 15 tot 20 minuten duurt voor dat je kan gaan pitten.
Trustenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:53 schreef WickedTunes het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik gebruik het enkel als noodoplossing mocht het echt niet lukken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdraaien en pitten over het algemeen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |