Pijnlijk herkenbaar. Bahquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gegeven dat het redelijk idioot is. Weet je hoe kut het is om op sommige momenten anders te zijn? Pesten, buitensluiten, alles. Meestal ga je er vanuit dat iedereen dat wel kan en met die instelling loop je dan vast. Sowieso, sociaal een ramp, gebrek aan motivatie, totaal geen discipline.
We hebben daar een paar weken terug over gehad. Iedereen was zo'n beetje gepest hier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:06 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
klinkt alsof je daar helaas ervaring mee hebt. Zo ja, dan kan ik je daarin de hand schudden...
Vetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:07 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ik wel, met prijsvragen, verzoekjes bij Ekdom enzo en Pop duel
Ver gekomen bij het popduel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:07 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ik wel, met prijsvragen, verzoekjes bij Ekdom enzo en Pop duel
Nu ontketen je ietsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
Naatje ben jij al eens op de 'echte' radio geweest?
Like 3FM?
Eerste 3 jaar van de Middelbare: hel. Zelfmoordneigingen, alles. Er hangt hier een klamboe, dient soms perfect als strop. Ik heb dan ook soms tot rood aanlopen toe daarvan 'geprofiteerd'. Op dit moment ben ik bezig met een stuk over Normaal. Ik ben van plan dat stuk eens aan iedereen te laten horen op school (nu het nog kan, onbewuste pesters zitten in de 6e) met nog wat gevolgen van pesten. Kijken of ze dan nog lachen. Ja, ik weet, dat is niet echt liefdevol.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:06 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
klinkt alsof je daar helaas ervaring mee hebt. Zo ja, dan kan ik je daarin de hand schudden...
quote:
Ik probeerde ze nog te waarschuwen.quote:
Zo erg???quote:
Nee hij is ooit gebeld door Michiel Veenstra omdat ie een plaatje had ontdekt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo erg???Was daar gewoon benieuwd naar, omdat hij een serieuze carrière op de radio ambieert, alles.
Wow, heftige shit!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eerste 3 jaar van de Middelbare: hel. Zelfmoordneigingen, alles. Er hangt hier een klamboe, dient soms perfect als strop. Ik heb dan ook soms tot rood aanlopen toe daarvan 'geprofiteerd'. Op dit moment ben ik bezig met een stuk over Normaal. Ik ben van plan dat stuk eens aan iedereen te laten horen op school (nu het nog kan, onbewuste pesters zitten in de 6e) met nog wat gevolgen van pesten. Kijken of ze dan nog lachen. Ja, ik weet, dat is niet echt liefdevol.
Je bent toch pas baas als Ekdom je opbelt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hij is ooit gebeld door Michiel Veenstra omdat ie een plaatje had ontdekt.
Ik had ooit een afscheidsbrief voor de mensen op de basisschool die ik intens haatte.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eerste 3 jaar van de Middelbare: hel. Zelfmoordneigingen, alles. Er hangt hier een klamboe, dient soms perfect als strop. Ik heb dan ook soms tot rood aanlopen toe daarvan 'geprofiteerd'. Op dit moment ben ik bezig met een stuk over Normaal. Ik ben van plan dat stuk eens aan iedereen te laten horen op school (nu het nog kan, onbewuste pesters zitten in de 6e) met nog wat gevolgen van pesten. Kijken of ze dan nog lachen. Ja, ik weet, dat is niet echt liefdevol.
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent toch pas baas als Ekdom je opbelt?
Ik kijk er niet van op.quote:
integendeel, ik ben een topic aan het zoekenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:10 schreef Karzai het volgende:
Ik neem aan dat Naatje nu een heel lang verhaal aan het typen is
Ik heb trouwens wel ooit een 3FM DJ verslagen in een discussie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een Fok!-legende zowaar op de radionquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
Naatje ben jij al eens op de 'echte' radio geweest?
Like 3FM?
Helaas niet, was shootout vraag, omdat ik stom genoeg door die kut telefoon de eerste vraag verkeerd hoorde... hmmz... Maar ik snoepte wel de laatste 2 vragen van mn tegenstander af LOLquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog even blijf plakken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb keer de kickstart request gehad bij hem: Spin Doctors - Little miss can't be wrongquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |