vertel mij wat.... maar ik heb er wel goed mee leren omgaan middels coaching e.d... gelukkig is gepest worden niet het eind van je levenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zulke mensen zijn enorm kut om een relatie mee te hebben.
Hoe heette dat boek?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zat in een hoekje met een boek. Punt.
Die muurtjes klinken bekend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
weet ik niet hoor... ik heb als afweermechanisme ontwikkeld dat ik overal muurtjes bouw om anderen op afstand te houden. Moet ik heel bewust mee omgaan, omdat het automatisme is geworden...
Laat ik het kort omschrijven.4 verschillende personen over ongeveer 6 jaar verdeeld, 1 gebroken knieschijf, twee compleet dichtgeslagen ogen, poging tot wurging en iemand finaal van z'n fiets getrapt. Niets om trots op te zijn, maar mensen die voorbij al mijn grenzen gingen na waarschuwingen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:23 schreef Zokunen het volgende:
Heb ze ook wel met een tennis racket geslagen etc.
Maar die schop met stelen neuzen was denk ik echt de ergste
Het is anders best eng om je muren te laten vallen, het maakt je kwetsbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zulke mensen zijn enorm kut om een relatie mee te hebben.
Dan ben jij een zwakkeling. Meestal pest je, of omdat je zelf ooit gepest bent, of omdat je bij de groep wilt horen, wat heel zwak is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
Ik pestte altijd mensen, telt dat ook?
What doesn't kill you, makes you stronger.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:25 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
vertel mij wat.... maar ik heb er wel goed mee leren omgaan middels coaching e.d... gelukkig is gepest worden niet het eind van je leven
Fiets toch hoop ik niet beschadigd hè?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Laat ik het kort omschrijven.4 verschillende personen over ongeveer 6 jaar verdeeld, 1 gebroken knieschijf, twee compleet dichtgeslagen ogen, poging tot wurging en iemand finaal van z'n fiets getrapt. Niets om trots op te zijn, maar mensen die voorbij al mijn grenzen gingen na waarschuwingen.
Dat is een mooie score, je had een kort lontjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Laat ik het kort omschrijven.4 verschillende personen over ongeveer 6 jaar verdeeld, 1 gebroken knieschijf, twee compleet dichtgeslagen ogen, poging tot wurging en iemand finaal van z'n fiets getrapt. Niets om trots op te zijn, maar mensen die voorbij al mijn grenzen gingen na waarschuwingen.
Heb je je opa reeds gecontacteerd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:27 schreef Zokunen het volgende:
ik knal er na dit nummer toch maar uit.
Nog ff wat nalezen en dan even tot vrede komen met mezelf
Mn oom was dat, maar neequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je opa reeds gecontacteerd?
Ja... de 1 gaat LARP-en, de ander gaat bij de radioquote:
Nee juist helemaal niet, na vele waarschuwingen en weken van gepest worden gaf ik duidelijk een laatste waarschuwing dat de volgende stap een dreun zou zijn en als het dan niet ophield was het bij mij, wie niet luisteren wil moet maar voelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is een mooie score, je had een kort lontje
Harry Potter, verder kan ik me niet meer veel herinneren van de boeken die ik heb gelezen als kind.quote:
Wat zijn nu bij jou dé methoden om je muren te laten vallen als Jericho?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het is anders best eng om je muren te laten vallen, het maakt je kwetsbaar
quote:
quote:
Slaap lekker!quote:
Nee, ik treiterde nooit vanuit enige emotie. Meer het 'spel' er omheen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ben jij een zwakkeling. Meestal pest je, of omdat je zelf ooit gepest bent, of omdat je bij de groep wilt horen, wat heel zwak is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |