Ik denk eerder dat dat met motivatie te maken heeftquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kijk er niet van op.
Ook niet dat 'ie nu nog leeft trouwens, gezien zijn gebrek aan discipline.
Ik weet niet of dat een valkuil is, wat meer valt er te bereiken dan de vrijheid om te ontdekken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Misschien is dat tegelijkertijd je valkuil?
Jij kunt in principe alles bereiken wat je wilt. En nee dat zeg ik niet om je in je reet te kruipen, want als je je als een achterlijk wijf zou gedragen zou ik dat ook eerlijk zeggen.
Mijn broertje is een paar weken nog Luisteraar van de week geweestquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:13 schreef JJH het volgende:
Trouwens, ik heb Veenstra Veenstra ook eens aan de lijn gehad. Requestje werd gedraaid. Lou Bega - Mombo No5.
Nog een stripboek mee gewonnen.
Ik heb eric cortons telefoonnummer. Geen grapjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel ooit een 3FM DJ verslagen in een discussie.
Als we het toch over leuke verhalen hebben.
Wut?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb eric cortons telefoonnummer. Geen grapje
Of gewoon een ander onderwerp beginnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:15 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat ik maar even weg moet gaan voordat ik nog meer shit uit mijn jeugd ga oprakelen en ga huilen.
NUMMER VAN ERIC CORTON DAAR HADDEN WE HET OVERquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Of gewoon een ander onderwerp beginnen![]()
Wat een vaag kuttopic is dat zeg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een Fok!-legende zowaar op de radion
Oh, en daarvoor een keer met mijn naam genoemd en vanavond nog met een tweet van mij, maar dat is niet echt noemenswaardig.
helemaal onderaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat een vaag kuttopic is dat zeg.
Het gaat trouwens meer over Dimens dan over jou? Heb je geen linkje naar het geluidsfragment of zo
RIMBIMBIMBIMBIM DAAR IS HET PLAATJE WEER:quote:
Oh.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lang verhaal, het gaat nu over pesten
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:15 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat ik maar even weg moet gaan voordat ik nog meer shit uit mijn jeugd ga oprakelen en ga huilen.
Ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:18 schreef Myraela het volgende:
Pesten heeft mij ergens wel geholpen eigenlijk
wat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:18 schreef gewoonfaye het volgende:het was immers ook geen probleem toen de 40 negerpiemelsfoto er kwam
Oh, mij ook wel, anders was ik nu niet bestand tegen komende pesters en trek ik me nergens meer wat van aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:18 schreef Myraela het volgende:
Pesten heeft mij ergens wel geholpen eigenlijk
Ik heb wat ontketend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vind de foto van naat waar je alleen zijn oog ziet leuk. En die ga ik gewoon op fok zetten morgen, het was immers ook geen probleem toen de 40 negerpiemelsfoto er kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |