quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Under eleven is for daddy himself
Ik ben een held in hoofdrekenen en woordjes leer ik 20 pagina's in 1 dag/nachtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet hoofdrekenen, dus dat is niet goedgekomen nee. Woorden leer ik volgens anderen wel weer in kort tijdsbestek...
Ja en een boks.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kon vanaf mijn derde engels. Krijg ik nu ook een slimme mensen sticker?
Dat is afhankelijk van je concept.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welke doelgroep wil je bereiken?
Whehequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sucky sucky one dollah in de peuterspeelzaal?
Maar je hebt nog geen idee waar je je ongeveer op wilt richten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van je concept.
Dat hangt natuurlijk van de opdrachtgever af.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar je hebt nog geen idee waar je je ongeveer op wilt richten?
Sorry dat ik zo goed kon lezen als kind.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:58 schreef Watertornado het volgende:
Grappig hoe snel het onderwerp verandert van "Kennis is weten dat je niks weet" naar het opscheppen over wat je weet en kan en hoe snel je het lezen hebt aangeleerd.
Wil je het over seks hebben dan?quote:
Paul Biegelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:57 schreef WickedTunes het volgende:
Ik ben nooit een lezer geweest. Altijd meer het visuele type. Boeken waar ik goed alles van kon inbeeldingen las ik dan ook met gemak. Paul Biegel bv en Erik en het klein insecten boek...
Roald Dahl vond ik overigens fantastisch en Artemis Fowl reeks was ook echt fantastisch. Over die laatste trouwens ook een spreekbeurt gehouden op de middelbare onderbouw.
Misschien is dat tegelijkertijd je valkuil?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang ik maar genoeg verdien om te leven. Belangrijker vind ik het dat ik mezelf de kans geef zoveel
Mogelijk van de wereld te zien en te proberen. Ik wil niet de rest van mijn in een sleur gaan zitten.
Alle regenboog kinderen zitten op forums, woei!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:59 schreef gewoonfaye het volgende:
We zijn allemaal regenboogkinderen hier zo slim joh
Heeft niets te maken met opscheppen, al komt het misschien zo over.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:58 schreef Watertornado het volgende:
Grappig hoe snel het onderwerp verandert van "Kennis is weten dat je niks weet" naar het opscheppen over wat je weet en kan en hoe snel je het lezen hebt aangeleerd.
Trustenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ja dusSlaap lekker vast allemaal
Tot morgen weer
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tot morgen weer
Altijd.quote:
ik mis wat kleuren hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Omg, mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Alle regenboog kinderen zitten op forums, woei!
Waar had het dan mee te maken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met opscheppen, al komt het misschien zo over.
Ik probeerde de discussie niet meer te laten zijn, maar de zwakke ik ging toch door met reageren op anderen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Slaap lekker!
We jagen gewoon mensen weg met serieuze discussie's mensen.
Heb nog wat indigo overquote:
Dat is nu toch niet aan de orde?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Altijd.
Maar vanmiddag waren mensen elkaar ook al zo aan het afbranden en daar zit ik gewoon niet op te wachten
Vooruit, omdat jij het bent.quote:
Hoe verschilt dat nu weer van Kristal- en Indigokinderenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Slaap lekker!quote:
Dat zal voor elk concept verschillend zijn. Ik pas mij aan aan de doelgroep, niet andersom he. Het zullen voornamelijk (beginnende) bedrijven zijn, maar als ik voor zo'n bedrijf ontwerp zal ik dus moeten zorgen dat mijn ontwerp hun doelgroep aanspreekt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar je hebt nog geen idee waar je je ongeveer op wilt richten?
Trustenquote:
Kutautist voldoet ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hoe verschilt dat nu weer van Kristal- en IndigokinderenGewoon weirdo's, vreemde vogel, apart kind is ook wel goed toch?
Gegeven dat het redelijk idioot is. Weet je hoe kut het is om op sommige momenten anders te zijn? Pesten, buitensluiten, alles. Meestal ga je er vanuit dat iedereen dat wel kan en met die instelling loop je dan vast. Sowieso, sociaal een ramp, gebrek aan motivatie, totaal geen discipline.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar had het dan mee te maken?
Dat New-age gelul is ook zo enorm overrated he. Mijn schoonmoeder liet me een brief lezen van haar overleden vader, via een of andere paragnost verkregen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hoe verschilt dat nu weer van Kristal- en IndigokinderenGewoon weirdo's, vreemde vogel, apart kind is ook wel goed toch?
Slaaplekker boefje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tot morgen weer
Ik snap de relevantie niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gegeven dat het redelijk idioot is. Weet je hoe kut het is om op sommige momenten anders te zijn? Pesten, buitensluiten, alles. Meestal ga je er vanuit dat iedereen dat wel kan en met die instelling loop je dan vast. Sowieso, sociaal een ramp, gebrek aan motivatie, totaal geen discipline.
klinkt alsof je daar helaas ervaring mee hebt. Zo ja, dan kan ik je daarin de hand schudden...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gegeven dat het redelijk idioot is. Weet je hoe kut het is om op sommige momenten anders te zijn? Pesten, buitensluiten, alles. Meestal ga je er vanuit dat iedereen dat wel kan en met die instelling loop je dan vast. Sowieso, sociaal een ramp, gebrek aan motivatie, totaal geen discipline.
* Zokunen joins the clubquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:06 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
klinkt alsof je daar helaas ervaring mee hebt. Zo ja, dan kan ik je daarin de hand schudden...
Nu komt er een leuk verhaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
Naatje ben jij al eens op de 'echte' radio geweest?
Like 3FM?
Heel veel mensen hier , halloquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:06 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
klinkt alsof je daar helaas ervaring mee hebt. Zo ja, dan kan ik je daarin de hand schudden...
ik wel, met prijsvragen, verzoekjes bij Ekdom enzo en Pop duelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
Naatje ben jij al eens op de 'echte' radio geweest?
Like 3FM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |