Nouja, je hoort en leest natuurlijk veel van mensen met allerhande enorme talenten die dat min of meer 'verkwanselen' door uitbundig van hun vrijheid te 'genieten'.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een valkuil is, wat meer valt er te bereiken dan de vrijheid om te ontdekken?
Ik denk dat dat, zeker in het design een goede eigenschap is.
Weet jij wel hoeveel tijd ik in die paint heb gestopt?quote:
Nee, vertel eens?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet jij wel hoeveel tijd ik in die paint heb gestopt?
weet ik niet hoor... ik heb als afweermechanisme ontwikkeld dat ik overal muurtjes bouw om anderen op afstand te houden. Moet ik heel bewust mee omgaan, omdat het automatisme is geworden...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:18 schreef Myraela het volgende:
Pesten heeft mij ergens wel geholpen eigenlijk
Toch wel een minuutje of 20.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch wel een minuutje of 20.
Ik moest natuurlijk eerst een goede foto selecteren.
Uit het mapje 'potentiële negerpiemelpaintfoto's'? Hoeveel staan daar wel niet in?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch wel een minuutje of 20.
Ik moest natuurlijk eerst een goede foto selecteren.
En daarna 40 keer copy/pasten.quote:
Ik ben op school echt een stoeptegelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
weet ik niet hoor... ik heb als afweermechanisme ontwikkeld dat ik overal muurtjes bouw om anderen op afstand te houden. Moet ik heel bewust mee omgaan, omdat het automatisme is geworden...
Nee!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
http://kexx.net/uploads/fok/3fm2.mp3
Dat ben jij toch niet?
Nee uit het mapje "BBQ"quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uit het mapje 'potentiële negerpiemelpaintfoto's'? Hoeveel staan daar wel niet in?
Zulke mensen zijn enorm kut om een relatie mee te hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
weet ik niet hoor... ik heb als afweermechanisme ontwikkeld dat ik overal muurtjes bouw om anderen op afstand te houden. Moet ik heel bewust mee omgaan, omdat het automatisme is geworden...
Wil jij dan een relatie met hem?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zulke mensen zijn enorm kut om een relatie mee te hebben.
Ik heb het niet over vakanties of feestjes, ik wil mijn creatieve ruimte behouden en daarin de grenzen opzoeken en ontdekken. Meschien bereik ik minder dan als ik op safe zou spelen, misschien wel meer. Ik wil alleen wel de vrijheid behouden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nouja, je hoort en leest natuurlijk veel van mensen met allerhande enorme talenten die dat min of meer 'verkwanselen' door uitbundig van hun vrijheid te 'genieten'.
Denk als je in de branche die jij benoemt wel enorm veel concurrentie hebt, en dus alleen door zelf uitermate professioneel te zijn en keihard te werken de daadwerkelijke top kunt bereiken?
Tenzij je dat zelf niet ambieert natuurlijk.
Op fok? of ook thuis?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:21 schreef MsMessy het volgende:
Ik weet niet of ik die stier, rode lap acties die uitgehaald heb bij degene die mij hebben gepest hier wel moet postenWas vrij gewelddadig
hihi, daar heb ik er 3 of 4 van.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dus je hebt er 41?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:23 schreef heloef het volgende:
[..]
En daarna 40 keer copy/pasten.
Ik heb echt mijn best gedaan.
Ik zat in een hoekje met een boek. Punt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:24 schreef WickedTunes het volgende:
Keer iemand bloedneus gemept, werkstuk gemold en gesjansd met de meiden van de hele school behalve de popijopi meiden... ik was immers de drummer van de band
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |