Goeie tip, het kan geen kwaad verderquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga vingeren.
Tip van Knetter trouwens.
Fappen helpt in ieder geval wel voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga vingeren.
Amen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Fappen helpt in ieder geval wel voor het slapen gaan.
Al gedaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga vingeren.
Whehequote:
Yup.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Fappen helpt in ieder geval wel voor het slapen gaan.
Ehm...quote:
Het enige nadeel is dan wel dat het soms 15 tot 20 minuten duurt voor dat je kan gaan pitten.quote:
En dan nog niet in slaap kunnen komen ...quote:
vanwege de troep en het genot?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dan wel dat het soms 15 tot 20 minuten duurt voor dat je kan gaan pitten.
Ik zag vrijdag een of ander vaag christelijk basisschool boekje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ehm...
Zo'n saai wetenschappelijk boek van naatje lezen?
bedankt voor je inzet, slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:53 schreef WickedTunes het volgende:
Kee, bedtijd. Truste allemaal en tot morgen!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee omdat ik gewoon wil slapen.quote:
Ja, wtf is dat toch he. Als je gaat FOK!en dan ga je altijd fucking laat slapen of zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet gaan fokken weet ik uit ervaring gaat niet helpen.
Slaap lekker man!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:53 schreef WickedTunes het volgende:
![]()
![]()
![]()
Omdraaien en pitten over het algemeen hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dan wel dat het soms 15 tot 20 minuten duurt voor dat je kan gaan pitten.
Trustenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:53 schreef WickedTunes het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik gebruik het enkel als noodoplossing mocht het echt niet lukken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdraaien en pitten over het algemeen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |