Zeker niet, ik ga niets aanvragen want evil gup heeft een veel uitgebreider assortiment dus die draait maar lekker zonder verzoeken van mijn kant.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ow gelukkig, je gaat toch niet de hele nacht metal aanvragen he?
Ongelooflijk, Andrequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:44 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zeker niet, ik ga niets aanvragen want evil gup heeft een veel uitgebreider assortiment dus die draait maar lekker zonder verzoeken van mijn kant.
nee, daar zal hij best ok zijn, maar hij doet te veel zn best bij 3fm. 3fm moet nonsens met serious radio combi zijn... lekker maf, lekker losjes en vooral met leuke gekke sidekicksquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij kent zijn buiten-3fm-om uitzendingen ook?
van Lent, Veenstra, Ekdom. Punt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil van Lent in het huis in plaats van Stenders.
Dat is ook echt een radiodier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil van Lent in het huis in plaats van Stenders.
Slaap lekker Naat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:45 schreef naatje_1 het volgende:
Nu ga ik dan toch eindelijk eens definitief gedag zeggen, met mogelijke uitstel tot 2 uur.
Oh, ik dacht dat je expres dag zei, omdat je andere ervaringen hebt met Domienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:45 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
nee, daar zal hij best ok zijn, maar hij doet te veel zn best bij 3fm. 3fm moet nonsens met serious radio combi zijn... lekker maf, lekker losjes en vooral met leuke gekke sidekicks
Oeh Rudy.quote:
Roos, serieus?quote:
Hij maakt gewoon erg leuke radio.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh Rudy.![]()
Ik vind het echt zonde dat hij niet 3voor12 mag presenteren.
De twee weken in zomer die hij presenteerde waren een genot.
Ik vind haar gewoon saai. Heeft niks met haar uiterlijk te maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:47 schreef JJH het volgende:
En 6 dagen Roosmarijn Reimer in beeld, nèh, dank je.
En het klinkt ook altijd een beetje geforceerd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon saai. Heeft niks met haar uiterlijk te maken.
Echt niet, Roos is topwijf!!! Zit al zooo lang bij OOR, heeft muziekkennis, denk groter dan die van Michiel en gelijk aan Gerard... Echt petje af!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Roos, serieus?![]()
Je hebt:
Bovenaan de lijst: Ekdom & Veenstra, Stenders, DER RUDY
Ergens onderaan de lijst: Annemieke en Domien
Hekkensluiter: Roosmazwijn
Ga vingeren.quote:
Dan mag ze achter de schermen blijven, want radio maken, dat. kan. zij. NIET. Ik weet van haar muziekkennis, want ik heb haar KX podcast een tijdje als muzikaal huiswerk gehad, voor 3voor12 podcast kwam.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:49 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Echt niet, Roos is topwijf!!! Zit al zooo lang bij OOR, heeft muziekkennis, denk groter dan die van Michiel en gelijk aan Gerard... Echt petje af!
Weet gaan fokken weet ik uit ervaring gaat niet helpen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |