Problematisch is natuurlijk wel dat het ten eerste niet mogelijk is de politieke thema's voor de komende vier jaar te kunnen voorspellen, dat het ten tweede dus nooit mogelijk is een vooraf weloverwogen keus stem uit te brengen voor een bepaalde politicus en dat het ten derde zeer onwaarschijnlijk is dat er een politicus is die volledig aansluit bij je eigen ideeën. Getrapte democratie kent dus forse problemen in termen van het geven van een democratisch mandaat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
We hebben een Tweede Kamer gekozen en die mensen mandaat gegeven.
Ik denk dat er na een referendum hierover nog 1 slechter idee is: een niet-bindend referendum. Dan zegt 94% nee en doen ze het alsnog, en dan is shit echt aan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het was toch al nooit bindend. Zo slim zijn de beleidsmakers wel.
Ik snap ze anders heel erg goed en wil mij er graag over uitspreken, het gros van de keuzes vind ik namelijk verkeerd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:38 schreef Breekfast het volgende:
Hier een referendum over houden zou inderdaad roekeloos zijn.
60% van de mensen snapt de hele materie waarschijnlijk niet eens. En wat de gevolgen zijn van de verschillende keuzes die regeringsleiders nu kunnen maken.
Kun jij net zo goed voorspellen wat er gebeurd wanneer we Griekenland laten vallen dan dat een hoogleraar economie dat kan doen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik snap ze anders heel erg goed en wil mij er graag over uitspreken.
Zie hier het principe van onze parlementaire democratie in a nutshell.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Problematisch is natuurlijk wel dat het ten eerste niet mogelijk is de politieke thema's voor de komende vier jaar te kunnen voorspellen, dat het ten tweede dus nooit mogelijk is een vooraf weloverwogen keus stem uit te brengen voor een bepaalde politicus en dat het ten derde zeer onwaarschijnlijk is dat er een politicus is die volledig aansluit bij je eigen ideeën. Getrapte democratie kent dus forse problemen in termen van het geven van een democratisch mandaat.
Mensen mogen niet via de onderbuik reageren?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:38 schreef Breekfast het volgende:
Hier een referendum over houden zou inderdaad roekeloos zijn.
60% van de mensen snapt de hele materie waarschijnlijk niet eens. En wat de gevolgen zijn van de verschillende keuzes die regeringsleiders nu kunnen maken.
Dit moet je aan mensen met vakkennis overlaten, mits ze hun beleid zo duidelijk mogelijk richting het publiek uitleggen. En dat doet de Jager.
Och, zoveel economen zoveel meningen. Ik ben niet onder de indruk van titels maar van argumenten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:40 schreef Breekfast het volgende:
Kun jij net zo goed voorspellen wat er gebeurd wanneer we Griekenland laten vallen dan dat een hoogleraar economie dat kan doen?
I doubt it.
Je mag je er achteraf via verkiezingen weer over uitspreken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik snap ze anders heel erg goed en wil mij er graag over uitspreken, het gros van de keuzes vind ik namelijk verkeerd.
Dat is een beschrijving van de feitelijke situatie en doet weinig af aan de gestelde drie punten van kritiek op getrapte democratie.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
Tot die tijd is er voor gekozen het op deze manier te doen in Nederland en gelukkig niet elke populistische volksmenner de gelegenheid te geven om tussentijds via referenda korte termijnzaken te veranderen.
Haha dat is wel erg eigenlijkquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze schijnt dus bekend te zijn...ik had er iig nog nooit van gehoord...
Ik blijf een groot voorstander van ons huidige systeem van parlementaire democratie en blijf een tegenstander van referenda.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dat is een beschrijving van de feitelijke situatie en doet weinig af aan de gestelde drie punten van kritiek op getrapte democratie.
Radio Veronica met hits uit de jaren '80 en '90quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:46 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Haha dat is wel erg eigenlijk
Nooit een keer de radio aan? Ik ben volstrekt leek op muziekgebied, maar zelfs ik ken haar
Ze sluiten elkaar niet uit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik blijf een groot voorstander van ons huidige systeem van parlementaire democratie en blijf een tegenstander van referenda.
Dan kom je dus bij een van mijn kritiekpunten uit, er is geen politicus in de Tweede Kamer die ik ooit verstandige dingen over dit onderwerp heb horen zeggen, dus wat moet ik dan doen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:43 schreef golfer het volgende:
Als je vindt dat ze verkeerde keuzes hebben gemaakt, moet je dus op een andere partij gaan stemmen.
Radio Veronica draait echt niet allen maar 80s en 90squote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Radio Veronica met hits uit de jaren '80 en '90
Niet bindende referenda vind ik prima, hoor.quote:
Ok...toch komt deze mevrouw me niet bekend voorquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Radio Veronica draait echt niet allen maar 80s en 90s
Zo kies ik ook hoor. Dat is de enige mogelijkheid die er over blijft.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef Omnifacer het volgende:
Ik kies dan ook keer op algemene denkbeelden dan op concrete plannen. Klinkt raar maar jullie snappen het vast.
Tong80 grapquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
Khadaffi is ook gesignaleerd.
Lag in het ziekenhuis in de kamer naast Caro. Hij had last van Tripoliepen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
Die ogen en dat tandenknarsen. Die heeft het wel naar zijn zin.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Deze gast gaat echt hard
http://www.dumpert.nl/med(...)ysteryland_2011.html
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:52 schreef Omnifacer het volgende:
Morgen ram ik een poot en ga ik de rest van de dag hash roken en PES spelen. En jij, Andries?
Veel slechter krijg je ze niet. Zelfs Emile is grappiger. Wat zeg ik, zelfs Keje floept er per ongeluk weleens een beter mopje uit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
Koert had vandaag ook een goede: "Het Nederlands elftal gaat vrijdag op kranten spelen, want ze zijn op papier het beste elftal ter wereld."quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Veel slechter krijg je ze niet. Zelfs Emile is grappiger. Wat zeg ik, zelfs Keje floept er per ongeluk weleens een beter mopje uit.
Die was dan wel goed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Koert had vandaag ook een goede: "Het Nederlands elftal gaat vrijdag op kranten spelen, want ze zijn op papier het beste elftal ter wereld."![]()
![]()
Hilarisch ja.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Koert had vandaag ook een goede: "Het Nederlands elftal gaat vrijdag op kranten spelen, want ze zijn op papier het beste elftal ter wereld."![]()
![]()
Is toch heerlijk man, dat je een labiel wijf gewoon mag wegzetten als een labiel wijfquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:10 schreef pberends het volgende:
Karskens: Talitha ondankbaar wicht
Typisch een Nederlandse hoer, zich laten uitwonen door woestijnratten, maar wel op de barmhartigheid van Nederlandse mannen rekenen.
Je merkt wel weer dat hij zijn woorden zorgvuldig kiest.quote:Karskens noemde haar zelfs een 'labiel en ondankbaar wicht'
Dat vond ik wel baas ja, gewoon zeggen dat het eigenlijk een kuthoer isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man, dat je een labiel wijf gewoon mag wegzetten als een labiel wijfPrachtig.
Ja, dat zei hij letterlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:35 schreef msnk het volgende:
Maar zei hij ondankbaar wicht dan? Niet helemaal opgelet, maar het enige wat ik opmerkte was "niet dat zij een bedankwoordje zei of zo hoor, labiel mens" o.i.d?
Je voelt Tijs al emotionele neigingen krijgen.quote:Het Openbaar Ministerie in Assen gaat nieuw onderzoek doen naar de dood van de 14-jarige Ricky van Bommel uit Emmen. De jongen overleed vorig jaar oktober aan een hartstilstand. Zijn moeder Ditte van Bommel is er rotsvast van overtuigd dat haar zoon is doodgepest door klasgenoten. Ze is opgelucht dat haar hartenkreet eindelijk serieus wordt genomen.
Maar ja, óók Christ Klep... Keuzes, keuzes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:29 schreef golfer het volgende:
Zeer aannemelijk dat ik vanavond oversla.
Dat jankverhaal boeit mij niet en van de kop van Rob Geus word ik helemaal niet blij.
En ik sla ook weer overquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:29 schreef golfer het volgende:
Zeer aannemelijk dat ik vanavond oversla.
Dat jankverhaal boeit mij niet en van de kop van Rob Geus word ik helemaal niet blij.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:24 schreef Doler12 het volgende:
Rob Geus gaat live even een speedcheck uitvoeren!
OK, keuze gemaakt. DVD-recordertje ingesteld: ik spoel om 23.50 uur wel even naar Christ Klep.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:21 schreef golfer het volgende:
En ook nog:
een debat tussen CU-voorman Arie Slob en VVD-woordvoerder Mark Harbers.
Ik kijk familie Khadaffi in Algerije.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:58 schreef Omnifacer het volgende:
Ik twijfel tussen KvdB en Flodder in America
Ik ook, Christ Klep ftwquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik kijk familie Khadaffi in Algerije.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Harde shit daar in Emmen. Stoelen gooien, crackhoeren, Russische maffia, alles.
Welke andere kant?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:25 schreef Be-Smart het volgende:
Dit is zo zonde van de tijd als je geen andere kant van het verhaal hoort.
Wat klopt er wel, wat klopt er niet, om wie gaat het? Geen idee. Triest verhaal zo maar geen journalistiek.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:25 schreef Be-Smart het volgende:
Dit is zo zonde van de tijd als je geen andere kant van het verhaal hoort.
Wat klopt er wel, wat klopt er niet, om wie gaat het? Geen idee. Triest verhaal zo maar geen journalistiek.
Stelling 1 en 3 eens, stelling 2 oneens. Kwestie van fatsoenlijk monitoren door onderwijzend personeel. Maar ja, die eten liever devoot hun bammetjes oude kaas in de strikte beslotenheid van de docentenkamer, in plaats van zich eens extra in te spannen voor een leerling of hun vak in het algemeen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Pesterijen heb je op elke school, is niet te voorkomen.
Pubers zijn gewoon erg hard
Oh.. dat geloof ik direct. Maar nodig de directeur van die school dan uit. Nu is het alleen een triest verhaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Welke andere kant?Je denkt dat hij niet gepest is? Doe normaal.
Misschien wel, maar over 20 jaar wordt er gewoon nog steeds gepest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:28 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Stelling 1 en 3 eens, stelling 2 oneens. Kwestie van fatsoenlijk monitoren door onderwijzend personeel. Maar ja, die eten liever devoot hun bammetjes oude kaas in de strikte beslotenheid van de docentenkamer, in plaats van zich eens extra in te spannen voor een leerling of hun vak in het algemeen.
Docenten
Tuig
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:31 schreef Omnifacer het volgende:
Er is, zo heb ik het idee, geen Nobelprijswinnaar verloren gegaan aan die knul. Kolere, wat een bakkes.
Idiootquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:31 schreef Omnifacer het volgende:
Er is, zo heb ik het idee, geen Nobelprijswinnaar verloren gegaan aan die knul. Kolere, wat een bakkes.
Is zo, maar er is wat aan te doen. Kinderen pakken de ruimte die ze krijgen, zo simpel is het. Als een docententeam doe ruimte beperkt en laat merken: hier is niks mogelijk, dan kun je het indammen. Feit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Misschien wel, maar over 20 jaar wordt er gewoon nog steeds gepest.
Het is gewoon dierlijk gedrag, groepsvorming etc
Zou je het erop kunnen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:33 schreef alors het volgende:
Ik was de hele tijd in de waan dat zij zn oma was
Alsof kinderen dat doen waar de docent bij is, dat soort dingen gebeurt in de kleedkamer bij gym, op weg naar school, op het plein na schooltijd e.d.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:33 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Is zo, maar er is wat aan te doen. Kinderen pakken de ruimte die ze krijgen, zo simpel is het. Als een docententeam doe ruimte beperkt en laat merken: hier is niks mogelijk, dan kun je het indammen. Feit.
Even naar voorschotje.nl en een ipadje kopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:36 schreef trovey het volgende:
Een Ipad hebben maar wel onder de brug.
Je kunt wel iets doen, maar pesterijen heb je altijd wel, je kunt de kinderen niet allemaal constant monitoren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:33 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Is zo, maar er is wat aan te doen. Kinderen pakken de ruimte die ze krijgen, zo simpel is het. Als een docententeam doe ruimte beperkt en laat merken: hier is niks mogelijk, dan kun je het indammen. Feit.
Uiteraard...van mijn leven niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Even naar voorschotje.nl en een ipadje kopen.
Het gaat om de geestelijke vrijheid die kinderen menen te hebben om te kunnen pesten. Het is echt simpel: drie grootste raddraaiers eruit pikken en en public hard aanpakken vanaf het begin. Als je wegkijkt ben je medeschuldg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof kinderen dat doen waar de docent bij is, dat soort dingen gebeurt in de kleedkamer bij gym, op weg naar school, op het plein na schooltijd e.d.
Moet je eens verder zoeken op YT, Australische tv heeft alle betrokkenen meerdere keren geïnterviewdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:42 schreef Specularium het volgende:
Als het over pesten gaat en de enige juiste reactie is dit het toch wel uiteindelijk:
ja iddquote:
Dat ratje dat gewond raakte kreeg 20 dagen schorsing en Zangief maar 4.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:43 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Moet je eens verder zoeken op YT, Australische tv heeft alle betrokkenen meerdere keren geïnterviewd
Uiteraard. Dat kereltje dat neer Neergeslamd werd zei dat Zangief was begonnen met pesten trouwensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ratje dat gewond raakte kreeg 20 dagen schorsing en Zangief maar 4.
En terecht.
Lijkt me ook wel realistischer, kijk naar zijn size, dat ratje zou hem nooit aankunnen, je ziet dat die tikjes in het begin een terugbetaling zijn na jarenlang pesten door de dikke.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:45 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat kereltje dat neer Neergeslamd werd zei dat Zangief was begonnen met pesten trouwens
dom voorbeeld altijd ook, alsof nog niet-flatscreens kunt krijgen, en alsof flatscreens nog steeds 5000 euro zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Wat vindt hij van iemand die een flatscreen koopt van z'n stufi?
Oneens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel realistischer, kijk naar zijn size, dat ratje zou hem nooit aankunnen, je ziet dat die tikjes in het begin een terugbetaling zijn na jarenlang pesten door de dikke.
Er zit wel verschil tussen eentje van 300 euro of eentje van 2000 en laten mensen met schulden nou altijd die wandgrote van 2000 euro willen hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
dom voorbeeld altijd ook, alsof nog niet-flatscreens kunt krijgen, en alsof flatscreens nog steeds 5000 euro zijn
Volgens mij deden zijn ouders ook nog in die leugen mee. Terwijl je van een kilometer kan zien wie er gepest wordt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:45 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat kereltje dat neer Neergeslamd werd zei dat Zangief was begonnen met pesten trouwens
Idd iedere tv is flatscreen tegenwoordig en al te koop voor 250 euroquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
dom voorbeeld altijd ook, alsof nog niet-flatscreens kunt krijgen, en alsof flatscreens nog steeds 5000 euro zijn
Z'n vader wel, die instrueerde hem zelfs. Z'n moeder zei dat het z'n eigen schuld wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij deden zijn ouders ook nog in die leugen mee. Terwijl je van een kilometer kan zien wie er gepest wordt.
oplijdingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:51 schreef _dirkjan_ het volgende:
Zou Rob wel weten hoe je opleiding schrijft?
Als je wel eens naar 'redt mijn vakantie' kijkt weet je iig zeker dat hij de Engelse vertaling niet weet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:51 schreef _dirkjan_ het volgende:
Hij werd gesloopt in ranking the stars.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:51 schreef _dirkjan_ het volgende:
Lolquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:54 schreef Omnifacer het volgende:
Ik ga morgen een kiprollade bereiden en in het oude testament bladeren.
Wel in een schone keukenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:54 schreef Omnifacer het volgende:
Ik ga morgen een kiprollade bereiden en in het oude testament bladeren.
Zeker, steriel en wel. Hij mag zo langskomen hier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel in een schone keuken....die kiprollade dan.
twitter:andriesgknevel twitterde op woensdag 31-08-2011 om 10:38:32"Sorry dat ik het vraag" zei een gast onlangs vlak voor uitzending #KvdB. "Maar wie van u is Knevel en wie Van den Brink?" reageer retweet
Maar u mijdt dat pedante mannetje toch zoveel mogelijk..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:36 schreef golfer het volgende:
Straks:
pianist Wibi Soerjadi, forensisch psycholoog Ernst Ameling, arabiste Esmeralda van Boon, verslaggever Jan Eikelboom en voetbalcommentator Johan Derksen.
Lachen dus weer, waarschijnlijk.
WAAAATquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:18 schreef marcodej het volgende:
twitter:andriesgknevel twitterde op woensdag 31-08-2011 om 10:38:32"Sorry dat ik het vraag" zei een gast onlangs vlak voor uitzending #KvdB. "Maar wie van u is Knevel en wie Van den Brink?" reageer retweet
Topshow, nu al.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:36 schreef golfer het volgende:
Straks:
pianist Wibi Soerjadi, forensisch psycholoog Ernst Ameling, arabiste Esmeralda van Boon, verslaggever Jan Eikelboom en voetbalcommentator Johan Derksen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:36 schreef golfer het volgende:
Straks:
Fulham bedoel je denk ik?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:08 schreef DrDentz het volgende:
Newcastle heeft een helikopter op Ruiz afgestuurd, ik ben benieuwd wat Johan hierover te melden heeft.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:09 schreef DrDentz het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)wcastle_vliegen.html
Leuke gasten, zin in!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:36 schreef golfer het volgende:
Straks:
De johan bingo kan weer uit de la komen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan zal waarschijnlijk wel refereren naar z'n eigen voetbalcarrière en melden dat er nooit een helikopter naar Veendam is gevlogen om hem op te pikken...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De johan bingo kan weer uit de la komen!
Liever Derksen dan weer zo'n midden oosten expert of zeurmoeder.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:59 schreef Karina het volgende:
Iedereen schrikt opeens wakker, Johan Derksen bij Knevel
Transfermarkt sluit natuurlijk ook pas aan het einde van het programma.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:00 schreef Evertjan het volgende:
JD zullen ze wel als laatste doen. Doen ze altijd dan blijven de mensen kijken
De Nederlandse MJ.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Wibi is gewoon nog 12. Die vent wordt niet oud. Niet raar bedoeld overigens.
Ja, alleen op een bepaald moment moet je toch wel volwassen worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef Karina het volgende:
Ik vind Wibi wel een grappig ventje. Wat sonic zegt: gewoon lekker kind zijn.
Waarom?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen op een bepaald moment moet je toch wel volwassen worden.
Weet ik. Maar ik moest het gewoon zeggenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom is geen reden, als je van de trap af valt ben je waarschijnlijk verkeerd gestapt.
Ja, maar toch niet. Je verkeer gaat via een heleboel computers die ook Tor aan hebben ipv via 1 proxy server. Dus het is nauwelijks te achterhalen.quote:
Ze zijn wel lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja inderdaad, aardbeien schijnen ook weinig antwoord te geven.
Is inderdaad net zo'n dorpsidioot als Johan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Baas.
Moet iets bij Ajax gaan doen.
Slecht beleid voeren ofzo met zijn handschoenen aan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moet iets bij Ajax gaan doen.
Dat blije Disneygedrag schijnt toch onder de zwijgende meerderheid niet geaccepteerd te worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Laat Wibi lekker kind zijn. Hij heeft het allang voor elkaar. Prachtig huis, genoeg geld, en elke dag met zijn passie bezig. Wie wil dat nou niet?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat blije Disneygedrag schijnt toch onder de zwijgende meerderheid niet geaccepteerd te worden.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Politieman kon geen kam vinden
Tsja, ik denk dat dat hem niet zoveel boeitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat blije Disneygedrag schijnt toch onder de zwijgende meerderheid niet geaccepteerd te worden.
onion, vanwege de vele schillen die je moet pellen.quote:
Mja, ik wist ook allang dat tor veelvuldig gebruikt werd voor kinderporno, en ik zit niet in het wereldje zeg maar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Plietsies denken gewoon dat ze foto's van het internet kunnen wissen.
En overtreden vaak ook de verkeersregels.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
De politie download kinderporno!
Ah, ditte. http://en.wikipedia.org/wiki/Onion_routingquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:12 schreef speknek het volgende:
[..]
onion, vanwege de vele schillen die je moet pellen.
Denkt die politieman dat nu ook? Hij heeft ze veilig gesteld. Alsof het diamanten zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:13 schreef Karina het volgende:
Knevel dacht dat als je een foto download, de foto dan ook weg is volgens mij.
Wat ook de enige juiste reactie is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tsja, ik denk dat dat hem niet zoveel boeit
Die agent vertelde wel dat de sites waren "vernietigd", maar goed er zijn nog zat mensen die die foto's nog hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denkt die politieman dat nu ook? Hij heeft ze veilig gesteld. Alsof het diamanten zijn.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:15 schreef Karina het volgende:
En Wibi ernaast met zijn hoedje en handschoentjes
Knevel heeft EO filternet, die blokkeert zoiets direct na downloadenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:13 schreef Karina het volgende:
Knevel dacht dat als je een foto download, de foto dan ook weg is volgens mij.
Iedereen weet toch al wat hij ongeveer gaat zeggen. Ik denk dat ik die bingokaart vast ga printen.quote:
Zeker jaloers omdat hij een paard heeft?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:17 schreef Zipportal het volgende:
Hoop dat het programma keihard faalt, dat van Wibi.
nee die Ferrariquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeker jaloers omdat hij een paard heeft?
Alsof Katja dom isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:17 schreef marcodej het volgende:
Esther ziet eruit als de slimme uitvoering van Katja Schuurman.
Nee op zijn stieren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeker jaloers omdat hij een paard heeft?
ja ik kan het me ook herinneren jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb een deja-vu. Deze reacties zijn eerder geplaatst toen deze vrouw te gast was.
errrugg!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:21 schreef Gramulanion het volgende:
We gingen naar een plek waar we aanvankelijk weggestuurd werden en toen werd er op ons geschoten.
Zelfde poster dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef alors het volgende:
gevonden
Pauw & Witteman #140 - PvV aan tafel
weheheh
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef alors het volgende:
gevonden
weheheh
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef alors het volgende:
gevonden
weheheh
Ik hou van mensen die 'consequent zij .quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef alors het volgende:
gevonden
weheheh
Jammer dat jij dit rock'n roll kapsel niet kunt waarderenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
Johan, man, ga een keer naar de kapper.
Ik ben niet vies van rock and roll, maar dit...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat jij dit rock'n roll kapsel niet kunt waarderen
Ja he? Zou je het kind niet geven, he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |