abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101334466
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 29 augustus 2011 @ 16:31:34 #2
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_101334503
Wie is Been nou weer?
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_101334527
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef vandermar het volgende:
Wie is Been nou weer?
Collega van Erwin Koeman.
pi_101334554
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:29 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Onzin. Die gasten willen gewoon op niveau voetballen.
Klopt maar ik vind dat je zo'n stap hogerop moet verdienen en ik vind dus dat ze dat niet verdient hebben maar op een ietwat vervelende manier afdwingen.
pi_101334632
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Klopt maar ik vind dat je zo'n stap hogerop moet verdienen en ik vind dus dat ze dat niet verdient hebben maar op een ietwat vervelende manier afdwingen.
Dat mag jij vinden maar is nergens op gebaseerd, behalve dan je 'liefde' voor Feyenoord. ;)
pi_101334647
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:31 schreef vandermar het volgende:
Wie is Been nou weer?
Die gozer, die waarschijnlijk een CL-team gaat trainen...
BFF met GGMM
pi_101334668
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Echt onzin. Sorry hoor, maar die gasten hebben lang genoeg alles proberen te geven in een elftal waarin ze zich niet verder konden ontwikkelen. Als je op je 20e dragende speler bent dan ben je je talent aan het vergooien omdat je dan stil komt te staan in je spelinzicht en techniek.

Ik vind dat Wijnaldum meer dan genoeg blijk van zijn waardering voor Feyenoord heeft gegeven. Voor Fer geldt ook dat hij niet voor het geld kiest, maar voor zijn eigen ontwikkeling. Ik zou het pas respectloos vinden als ze er voor hadden gekozen om ergens in de zandbak te gaan spelen.
pi_101334709
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden maar is nergens op gebaseerd, behalve dan je 'liefde' voor Feyenoord. ;)
Ze zijn gewoon te egoïstisch en hebben te weinig gevoel voor de club/supporters.
pi_101334731
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:35 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Echt onzin. Sorry hoor, maar die gasten hebben lang genoeg alles proberen te geven in een elftal waarin ze zich niet verder konden ontwikkelen. Als je op je 20e dragende speler bent dan ben je je talent aan het vergooien omdat je dan stil komt te staan in je spelinzicht en techniek.

Ik vind dat Wijnaldum meer dan genoeg blijk van zijn waardering voor Feyenoord heeft gegeven. Voor Fer geldt ook dat hij niet voor het geld kiest, maar voor zijn eigen ontwikkeling. Ik zou het pas respectloos vinden als ze er voor hadden gekozen om ergens in de zandbak te gaan spelen.
Dan verschillen wij van mening.
pi_101334752
quote:
6s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:37 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dan verschillen wij van mening.
Dat lijkt me helder. Alleen jammer dat jij je mening niet lijkt te kunnen onderbouwen met iets anders dan het gevoel van verraad dat je zelf voelt.
pi_101334793
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:37 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat lijkt me helder. Alleen jammer dat jij je mening niet lijkt te kunnen onderbouwen met iets anders dan het gevoel van verraad dat je zelf voelt.
Ik zie het niet als verraad.
pi_101334807
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:36 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ze zijn gewoon te egoïstisch en hebben te weinig gevoel voor de club/supporters.
Egoïstisch? Wat is er mis met ambitieus zijn? Je kijkt vanuit een supporters perspectief, dat geeft niet, maar probeer het nou eens neutraal te bekijken.
pi_101334863
Even over die discussies hier. Wat vinden jullie dan van spelers die van een andere club naar feyenoord zijn gekomen? Volgens mij is het gewoon dat het financiële plaatje bij feyenoord niet meer zo klopt als vroeger en er nu dus andere clubs zijn die jullie spelers kopen in plaats van omgekeerd.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_101334867
Ik vind het wel goed, ga niet weer zo'n eindeloze discussie voeren. We gaan het toch niet eens worden en ik heb mijn idee erover al meerdere malen duidelijk gemaakt.
pi_101334979
Utregfanaticnl twitterde op maandag 29-08-2011 om 16:25:39 Er gaat op dit moment een gerucht dat Jacob Lensky zijn contract wil inleveren.. #ErIsAltijdWatMooisAanDeHand .. :S #utrproat reageer retweet
:')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_101335016
quote:
'Guidetti op enkele details na van Feyenoord'

John Guidetti heeft zich vandaag bij de selectie van Jong Zweden gemeld om met zijn landgenoten te spelen voor kwalificatie voor het Europees Kampioenschap in 2013. Volgende week zal Guidetti zich, als we Voetbal International mogen geloven, bij Feyenoord melden. De aanvaller speelt donderdag met Jong Zweden de uitwedstrijd tegen de leeftijdsgenoten van Litouwen. Op 5 september staat de return gepland.

Guidetti bekeek gisteren zijn toekomstige collega's bij Feyenoord. De talentvolle speler genoot van de sfeer en zou zelfs al kennis hebben gemaakt met de spelers en technische staf van de club. Guidetti is persoonlijk al rond met Feyenoord. Enkel de clubs moeten nog tot een definitief akkoord komen, maar ook dit lijkt een kwestie van tijd.

Manchester City, de huidige werkgever van Guidetti, heeft eerder al afgezien van een huursom (125.000 pond, red.). De steenrijke voetbalclub zal naar verwachting ook een deel van de salariskosten (800.000 euro, red.) op zich nemen. City en Feyenoord bespreken enkel nog wat details, zoals huisvesting voor de spits.

Vandaag of morgen zal de verhuur van de 19-jarige Zweed officieel bekend worden gemaakt, zo verwacht men.
pi_101335031
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:41 schreef Ascendancy het volgende:
Even over die discussies hier. Wat vinden jullie dan van spelers die van een andere club naar feyenoord zijn gekomen? Volgens mij is het gewoon dat het financiële plaatje bij feyenoord niet meer zo klopt als vroeger en er nu dus andere clubs zijn die jullie spelers kopen in plaats van omgekeerd.
Precies. En bij andere clubs is dat net zo. Ik heb er helemaal geen moeite mee als er spelers bij mijn club weggaan omdat ze zich sportief kunnen verbeteren. Ik vond het prachtig toen Appelvlaai naar Barca ging. Met Dzudszak had ik wat meer moeite, omdat hij voor het geld wegging, maar ook dat kan ik begrijpen.

Wijanldum zal er financieel best wel op vooruit zijn gegaan, maar het lijkt me helder dat dat niet de reden van vertrek is. Hij kon immers ook naar het buitenland.
pi_101335075
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:44 schreef Happel het volgende:
Utregfanaticnl twitterde op maandag 29-08-2011 om 16:25:39 Er gaat op dit moment een gerucht dat Jacob Lensky zijn contract wil inleveren.. #ErIsAltijdWatMooisAanDeHand .. :S #utrproat reageer retweet
:')
Blijft toch een aparte kerel, lijkt niet helemaal geschikt voor de voetbalwereld.
pi_101335087
Guidetti is een goede aanwinst. Alleen toch weer jammer dat het een jonkie is die alleen gehuurd wordt. Is toch opleiden voor een andere club, terwijl Feyenoord wat mij betreft meer gebaat is bij een paar routiniers die het elftal beter kunnen dragen.
pi_101335098
Ik denk dat de huidige generatie te zeer verwend is -->

- Stadions zitten vol, zelfs na een 10-0 afstraffing
- Je kunt op je 21e al een veelvoud van het salaris van de minister-president verdienen

Zou het winnen van een titel minder mooi zijn als alleen je moeder op de tirbunes zit en je na afloop een gevulde koek krijgt? Ik denk het niet, deze mannen genieten net zo goed van het spelletje. Maar als iemand jou een miljoenensalaris wil bieden om te doen wat je gratis ook al zou doen, dan ben je toch gek als je niet voor het geld kiest?

Daarnaast denk ik dat elk beetje clubgevoel er wel uitgeglibberd wordt door de Rob Jansen's van deze wereld...
BFF met GGMM
pi_101335165
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
Guidetti is een goede aanwinst. Alleen toch weer jammer dat het een jonkie is die alleen gehuurd wordt. Is toch opleiden voor een andere club, terwijl Feyenoord wat mij betreft meer gebaat is bij een paar routiniers die het elftal beter kunnen dragen.
Die zijn of onbetaalbaar of al flink op hun retour dat ze het drukker hebben met het bijbenen van het tempo dan dat ze echt een sterkhouder zijn.
pi_101335534
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:48 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die zijn of onbetaalbaar of al flink op hun retour dat ze het drukker hebben met het bijbenen van het tempo dan dat ze echt een sterkhouder zijn.
Persoonlijk denk ik dat Vennegoor en ook Kezman een betere keuze waren geweest voor Feyenoord.
pi_101335626
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat Vennegoor en ook Kezman een betere keuze waren geweest voor Feyenoord.
Ik denk van niet.
pi_101335922
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:59 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik denk van niet.
Tja, ik denk van wel. Mooi man. Zijn we het weer niet eens.
pi_101336031
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:07 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Tja, ik denk van wel. Mooi man. Zijn we het weer niet eens.
Kezman heeft al jaren en jaren niets meer gepresteerd en VOH vond ik op zijn top al niet veel en dan stelt het nu al helemaal niet meer zoveel voor.

Nee spendeer dan maar een paar ton aan die Guidetti die topfit is en aardig wat kwaliteiten heeft.
pi_101336210
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:24 schreef Paul-89 het volgende:

De club heeft voor beiden altijd goed gezorgd en ervoor gezorgd dat ze een podium hadden, ook toen het heel erg slecht ging bleven ze het vertrouwen krijgen van de club en supporters.

Beide spelers hebben amper laten zien wat ze kunnen, af en toe zag je hun potentieel maar het bleef allemaal maar wisselvallig. En nu op hun 20e voelen ze zich ineens te goed voor hier en moeten ze koste wat kost weg, ik vind dat niet kunnen.

Overigens heeft Feyenoord zelfs nog een tijd huur betaald voor de moeder van Wijnaldum.
Klopt, dat zei hij in de VI en daarbij vertelde hij dat hij had voorgenomen alleen te vertrekken als ook Feijenoord er ook beter van wordt. Dit laatste "vergeet" je erbij te vermelden terwijl hij dat wel heeft waargemaakt.

Maar goed, de club heeft idd. jarenlang veel tijd en geld in hun gestoken en dan mag je best verwachten dat ze ook in het belang van de club denken zodra ze vertrekken. Wijnaldum heeft dat gewoon netjes gedaan, terwijl Fer zich wat zakelijker opstelde en per se wilde vertrekken voor 2M. Het is dan ook niet terecht om beide spelers over een kam te scheren.

quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:45 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Hopelijk gaat Guidetti door. Hebben we na jaren eindelijk weer eens een goede spits.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 29 augustus 2011 @ 17:22:43 #27
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_101336515
quote:
6s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:47 schreef DonRaja het volgende:
Daarnaast denk ik dat elk beetje clubgevoel er wel uitgeglibberd wordt door de Rob Jansen's van deze wereld...
Eén van de beste opmerkingen in deze discussie.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 29 augustus 2011 @ 18:36:22 #28
321382 vandermar
pi_101339059
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:15 schreef eight het volgende:

Hopelijk gaat Guidetti door. Hebben we na jaren eindelijk weer eens een goede spits.
Gebasseerd op een aantal youtube filmpjes of een paar wedstrijden van jong Zweden? Ik moet het eerst nog maar zien bij ons daarna vel ik mijn oordeel pas.
RvP; Feyenoord
  maandag 29 augustus 2011 @ 18:36:36 #29
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_101339069
quote:

[..]

Klopt, dat zei hij in de VI en daarbij vertelde hij dat hij had voorgenomen alleen te vertrekken als ook Feijenoord er ook beter van wordt. Dit laatste "vergeet" je erbij te vermelden terwijl hij dat wel heeft waargemaakt.

Maar goed, de club heeft idd. jarenlang veel tijd en geld in hun gestoken en dan mag je best verwachten dat ze ook in het belang van de club denken zodra ze vertrekken. Wijnaldum heeft dat gewoon netjes gedaan, terwijl Fer zich wat zakelijker opstelde en per se wilde vertrekken voor 2M. Het is dan ook niet terecht om beide spelers over een kam te scheren.

[..]

Wat een gelul zeg :')
quote:

[..]

[..]

We hebben de afgelopen jaren toch juist prima spitsen gehad? :P
pi_101339096
Nieuws van Veenendaal:
BasvVeenendaal twitterde op maandag 29-08-2011 om 18:33:14 Van Geel en Koeman vertellen op voetballer v/h jaar gala dat morgen duidelijk wordt of #Guidetti komt. Het is hij of niemand. #Feyenoord reageer retweet
pi_101339118
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuws van Veenendaal:
BasvVeenendaal twitterde op maandag 29-08-2011 om 18:33:14 Van Geel en Koeman vertellen op voetballer v/h jaar gala dat morgen duidelijk wordt of #Guidetti komt. Het is hij of niemand. #Feyenoord reageer retweet
Was al bekend.
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:30:34 #32
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_101341201
Het lijkt er dus op dat Guidetti de nieuwe spits gaat worden. Ben benieuwd, ga er niet al teveel van verwachten dan kan het alleen maar meevallen. :')
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:55:19 #33
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_101342479
Guidetti, goede deal. Feyenoord koopt minimaal 15 goals voor minder dan een miljoen.
Look behind you! It's your ass!
pi_101342740
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Guidetti, goede deal. Feyenoord koopt minimaal 15 goals voor minder dan een miljoen.
Op basis van wat in hemelsnaam?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:01:20 #35
302138 HuffTheTalbot
pi_101342806
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:00 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Op basis van wat in hemelsnaam?
De prijs per goal. Zeer voordelig. :)
pi_101342913
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

De prijs per goal. Zeer voordelig. :)
Op basis van wat zeg jij dat een 19-jarig knakkertje 15 goals gaat scoren.

Overigens, zelf met 15 goals is hij zijn geld niet waard.
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:05:23 #37
302138 HuffTheTalbot
pi_101343028
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:03 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Op basis van wat zeg jij dat een 19-jarig knakkertje 15 goals gaat scoren.

Overigens, zelf met 15 goals is hij zijn geld niet waard.
Fer: -5 miljoen: maakt niet het verschil tussen plek 11 en 5
Guidetti -1 miljoen: maakt het verschil met zijn 15 doelpunten, helpt Feyenoord aan EL

Lijkt me logisch. Nu Martin nog overtuigen. :)
pi_101343163
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Fer: -5 miljoen: maakt niet het verschil tussen plek 11 en 5
Guidetti -1 miljoen: maakt het verschil met zijn 15 doelpunten, helpt Feyenoord aan EL

Lijkt me logisch. Nu Martin nog overtuigen. :)
Nog eenmaal en dan neem ik gemakshalve aan dat je blind bent:

Op welke informatie heb jij besloten dat Guidetti 15 goals gaat maken dit jaar?

Overigens gaat het om de goals die hij meer maakt dan een andere spits.
pi_101343890
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:08 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Nog eenmaal en dan neem ik gemakshalve aan dat je blind bent:

Op welke informatie heb jij besloten dat Guidetti 15 goals gaat maken dit jaar?

Overigens gaat het om de goals die hij meer maakt dan een andere spits.
Die 15 goals is idd nergens op gebaseerd. Het enige wat vast staat is dat het een zeer talentvolle spits is die door de grote concurrentie bij City niet aan de bak komt. Of hij beter gaat presteren dan Castagnios is afwachten, toch schat ik hem hoger in dan Luc.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_101345226
Opvolger van fer: bakal, aldus snorrie
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:41:50 #41
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101345231
Bakkal als opvolger van Fer als Fer weggaat... Vind ik best een goed idee eigenlijk!
2000 light years from home
pi_101345251
Bakkal verdient te veel
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:42:39 #43
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101345272
En Been naar Genk :) .
pi_101345303
Ik vind het zo'n lamzak.
pi_101345595
Feyenoord Netwerk
VI verslaggever Thijs Slegers voegt eraan toe dat het zou gaan om huur voor een jaar. Bakkal zelf zou ervoor openstaan.

Dus geen koop, maar huur. Das jammer.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  maandag 29 augustus 2011 @ 20:49:56 #46
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_101345678
De combi Rutte, El Ahmadi komt hier dan direct naar boven.
Zal toch niet he. :+
pi_101345958
Bakkal is een versterking, hoewel we meer hebben aan een meer verdedigend ingestelde speler.
pi_101346575
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef Cara het volgende:
We kunnen en mogen ook helemaal niks kopen, dus een verhuur was wel logisch geweest dan...
Elite
Tegen TTIP
pi_101346735
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:43 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het zo'n lamzak.
Bakkal? Echt niet, die heeft een prima mentaliteit hoor. Ook veel drive naar voren, aardige techniek, balvast. Altijd fan van m geweest, zou prima bij ons passen!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_101346823
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Bakkal? Echt niet, die heeft een prima mentaliteit hoor. Ook veel drive naar voren, aardige techniek, balvast. Altijd fan van m geweest, zou prima bij ons passen!
Eens. Ik vind het ook gek dat hij niet veel meer kansen heeft gekregen bij PSV. Binnen de huidige selectie bij PSV daarentegen komt hij te kort.
  maandag 29 augustus 2011 @ 21:13:06 #51
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101347146
Bakkal is wel een zelfde type speler als Fer, alleen kan je Fer nog wat verdedigende taken op laten knappen en Bakkal wat minder denk ik.
pi_101347224
Fer verkopen, Bakkal huren.
pi_101347325
Bakkal zou zich in ieder geval het snot voor de ogen lopen als ie de opdracht kreeg ook verdedigende taken op zich te nemen en hij heeft er ook ervaring mee. Wat dat betreft is het een fijne prof. En binnen PSV past ie nu idd niet, heb hem altijd een speler voor een meer fysiek ingestelde ploeg gevonden.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_101347418
Als Feyenoord zijn salaris betaald + wat extra's, dan hebben wij genoeg om het bod op Matavz te verhogen!
pi_101347802
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
Als Feyenoord zijn salaris betaald + wat extra's, dan hebben wij genoeg om het bod op Matavz te verhogen!
Die extra's kun je wel vergeten.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 21:23:58 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_101347822
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:42 schreef Merkie het volgende:
En Been naar Genk :) .
Hoeft Feyenoord dan geen salaris meer aan hem te betalen?
Of heeft de "coulante" Been ineens een paar ton meegekregen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 29 augustus 2011 @ 21:32:33 #57
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101348384
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoeft Feyenoord dan geen salaris meer aan hem te betalen?
Of heeft de "coulante" Been ineens een paar ton meegekregen?
Been krijgt 80% van zijn salaris :{ .
pi_101349150
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Die extra's kun je wel vergeten.
Optie tot koop, met een beetje geluk kunnen we 'm dan volgend jaar overnemen.
pi_101349175
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Been geen geld meer van Feyenoord krijgt als hij bij Genk aan de slag gaat.
  maandag 29 augustus 2011 @ 21:45:48 #60
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101349191
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:45 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Been geen geld meer van Feyenoord krijgt als hij bij Genk aan de slag gaat.
Dat denk ik wel hoor.
  maandag 29 augustus 2011 @ 21:46:13 #61
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_101349218
Bakkal voor Fer zou ik een prima zet vinden. Ga je er nog op vooruit ook.
  maandag 29 augustus 2011 @ 21:46:38 #62
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101349243
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:46 schreef inZanity het volgende:
Bakkal voor Fer zou ik een prima zet vinden. Ga je er nog op vooruit ook.
Nou dat ook weer niet.
pi_101349292
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:45 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat denk ik wel hoor.
Ik heb de vraag naar De Snor gestuurd, ik ben benieuwd of ze hem behandelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2011 21:47:40 ]
pi_101349752
Volgens de twitter wordt Been doorbetaald.
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:02:24 #65
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101350215
Verkeerde topic :@ .
pi_101350649
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:15 schreef Mwanatabu het volgende:
Bakkal zou zich in ieder geval het snot voor de ogen lopen als ie de opdracht kreeg ook verdedigende taken op zich te nemen en hij heeft er ook ervaring mee. Wat dat betreft is het een fijne prof. En binnen PSV past ie nu idd niet, heb hem altijd een speler voor een meer fysiek ingestelde ploeg gevonden.
Mee eens, hij zou bij Feijenoord dan ook echt kunnen opleven.

quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:45 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Meestal krijgt de ex-trainer doorbetaald totdat hij bij een nieuwe club begint. Daarna vervalt het salaris. Het zou ook echt schandalig zijn als hij dubbel gaat cashen gezien de financiële toestand van Feijenoord en het feit dat hij zelf is opgestapt.
pi_101350752
Is de transfer van Fer nou opeens weer een stuk dichterbij? Of is dit weer allemaal bangmakerij?
* Verwijderd *
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:14:53 #68
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_101350992
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef Cara het volgende:
Feyenoord Netwerk
VI verslaggever Thijs Slegers voegt eraan toe dat het zou gaan om huur voor een jaar. Bakkal zelf zou ervoor openstaan.

Duh, we mogen al twee jaar niks kopen. Wat had je dan verwacht? :')
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:15:29 #69
53267 TC03
pi_101351018
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:11 schreef zoekeenleven het volgende:
Is de transfer van Fer nou opeens weer een stuk dichterbij? Of is dit weer allemaal bangmakerij?
Waarom zou je daar bang van worden?
pi_101351057
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:15 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarom zou je daar bang van worden?
Dat is een uitdrukking mijn vriend.....
* Verwijderd *
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:35:24 #71
53267 TC03
pi_101352159
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:16 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Dat is een uitdrukking mijn vriend.....
Waarom is die uitdrukking van toepassing dan? Is toch alleen maar beter als Fer verkocht wordt.
pi_101352194
Zojuist bevestigd door de voorzitter van Genk:
quote:
RC Genk stelt Been aan als nieuwe hoofdtrainer

RC Genk heeft Mario Been aangesteld als nieuwe coach. Na het vertrek van Franky Vercauteren naar Al Jazeera was de Belgische titelhouder op zoek naar een nieuwe oefenmeester.

Eerder was Henk ten Cate in beeld om Vercauteren op te volgen. Na zijn afzegging werd Been gepolst. Super Mario zat zonder club sinds hij in juli werd weggestemd door de spelersgroep van zijn voormalige werkgever Feyenoord.

Been gaat met Genk de Champions League in. De regerend kampioen van België plaatste zich via de voorrondes voor het miljoenenbal. Daar stuit het op Chelsea, Valencia en Bayer Leverkusen.

Op 9 september zit Been voor het eerst op de bank bij Genk. Dan staat de uitwedstrijd tegen Sint-Truiden op het programma. Momenteel staat de ploeg tiende in de Jupiler Pro League met zes punten uit vijf duels.
pi_101353439
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef Merkie het volgende:

[..]

De helft toch?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_101354570
Lijkt me erg sterk dat Been nog salaris krijgt van Feyenoord nu hij een nieuwe werkgever heeft.
  maandag 29 augustus 2011 @ 23:19:33 #75
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101354719
Volgens mij niet het gebruikelijk om WW-achtige deals te sluiten. Als er afgesproken wordt dat (een gedeelte van) je salaris doorbetaald wordt, dan wordt dat ook doorbetaald. Lijkt me niet dat daar toekomstige werkgevers bij betrokken worden.
pi_101354783
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:17 schreef Paul-89 het volgende:
Lijkt me erg sterk dat Been nog salaris krijgt van Feyenoord nu hij een nieuwe werkgever heeft.
Hij kreeg sowieso niet elke maand geld of zo.
Na vertrek heeft hij die anderhalve ton of whatever er open stond natuurlijk direct meegekregen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 29 augustus 2011 @ 23:22:07 #77
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101354894
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Na vertrek heeft hij die anderhalve ton of whatever er open stond natuurlijk direct meegekregen.
Hij had nog een contract voor een jaar volgens mij, het lijkt me stug dat hij in één keer een jaarsalaris heeft meegekregen. Ik denk dat hij gewoon maandelijks geld gestort krijgt.
pi_101354901
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:19 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij niet het gebruikelijk om WW-achtige deals te sluiten. Als er afgesproken wordt dat (een gedeelte van) je salaris doorbetaald wordt, dan wordt dat ook doorbetaald. Lijkt me niet dat daar toekomstige werkgevers bij betrokken worden.
Dat kan goed hoor, zodra die persoon dan een nieuwe werkgever heeft kan zoiets vervallen.

quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik denk dat Feyenoord toch echt in termijnen zou (moeten) betalen.
pi_101355013
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:22 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hij had nog een contract voor een jaar volgens mij, het lijkt me stug dat hij in één keer een jaarsalaris heeft meegekregen. Ik denk dat hij gewoon maandelijks geld gestort krijgt.
Dat zou dan te maken kunnen hebben met de financiële situatie van Feyenoord, maar het is niet zo dat Feyenoord nu Been een nieuwe werkgever gevonden heeft plotseling niet meer zou hoeven betalen.
Groetjes, Ezio.
pi_101358522
Bakkal prima om erbij te halen. Fer mag dan weg voor minimaal 5 miljoen. Het is niet helemaal een 1-op-1 vervanger, maar in ieder geval wel een fatsoenlijke speler in deze selectie zodat het niveau niet te ver achteruitgaat.
pi_101359042
Hebben jullie dat item op NL 1 gezien over dat programma 'Business Class' waar Willem regelmatig plaatsneemt? :') :X
Groetjes, Ezio.
pi_101359438
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 01:13 schreef Stokstaart het volgende:
Hebben jullie dat item op NL 1 gezien over dat programma 'Business Class' waar Willem regelmatig plaatsneemt? :') :X
Bedoel je de kleding die van koeienstront gemaakt wordt? :')
pi_101359502
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 01:32 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Bedoel je de kleding die van koeienstront gemaakt wordt? :')
Dat ja _O_

Maar ook dat Willem kennelijk 14.000 euro heeft betaalt om daar aan tafel te zitten bij de Harry. Beetje een of andere keukenzaak promoten _O-

Mijn held, wat doe je ;(
Groetjes, Ezio.
pi_101359524
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 01:36 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat ja _O_

Maar ook dat Willem kennelijk 14.000 euro heeft betaalt om daar aan tafel te zitten bij de Harry. Beetje een of andere keukenzaak promoten _O-

Mijn held, wat doe je ;(
Prachtig inderdaad. Dat programma bestaat al zo lang en vroeger begreep ik als jochie nooit waar het nou precies om ging. Het mooie is...ik snap het nog steeds niet. Die Harry Mens lijkt zo weggelopen uit een Monty Python aflevering. Volgens mij krijgt die man een dubbele kaakbreuk als hij glimlacht. Die moet je echt eens naast v.d. Gijp ofzo zetten, dan krijg je extreem pijnlijke t.v. ^O^

OT: Willem moet zich idd niet bezig houden met dergelijke onzin. Maargoed, ik denk dat Marianne ook wel eens wat anders dan hachée bij de aardappeltjes wil eten. ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2011 01:39:36 ]
pi_101359663
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 01:37 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Prachtig inderdaad. Dat programma bestaat al zo lang en vroeger begreep ik als jochie nooit waar het nou precies om ging. Het mooie is...ik snap het nog steeds niet. Die Harry Mens lijkt zo weggelopen uit een Monty Python aflevering. Volgens mij krijgt die man een dubbele kaakbreuk als hij glimlacht. Die moet je echt eens naast v.d. Gijp ofzo zetten, dan krijg je extreem pijnlijke t.v. ^O^

OT: Willem moet zich idd niet bezig houden met dergelijke onzin. Maargoed, ik denk dat Marianne ook wel eens wat anders dan hachée bij de aardappeltjes wil eten. ;)
Was vorig jaar die show, net toen de crisis zijn hoogtepunt kende. Willem zat toen in allerlei programma's, beetje lullen over Feyenoord en altijd geintjes maken. Held _O_
Groetjes, Ezio.
pi_101359878
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 01:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Was vorig jaar die show, net toen de crisis zijn hoogtepunt kende. Willem zat toen in allerlei programma's, beetje lullen over Feyenoord en altijd geintjes maken. Held _O_
Willem is een held inderdaad. Toen hij zo onder vuur lag, na zijn ontslag/vertrek bij FC Utrecht heb ik hem nog een mail gestuurd om hem een hart onder de riem te steken. Waarschijnlijk hangt deze nog boven zijn bed. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2011 02:10:37 ]
pi_101359883
Fer mag wat mij betreft verkocht worden, mits ze Bakkal kunnen huren en dan het liefst met een optie tot koop.
pi_101360680
quote:
Fulham haakt af voor Chadli
Van onze Telesportredactie
LONDEN - Het ziet er naar uit dat de transfer van Nacer Chadli naar Fulham alsnog afketst op de fysieke problemen van de FC Twente-aanvaller. Hoewel Fulham eerder bereid leek tien miljoen euro neer te tellen, zijn bij de Londense club nu toch twijfels gerezen over de fysieke gesteldheid van de Belgische international, die al even kampt met een knieblessure.
Maakt de kans wel groter dat Fer blijft.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:49:36 #90
14505 OProg
A Life in Music
pi_101362372
Indien Fer niet blijft en Bakkal gehuurd zou kunnen worden: Hij heeft nog een contract voor 1 jaar bij PSV zag ik. Dan zou het mooi zijn als ze zorgen dat ze hem dan kunnen contracteren voor een langere periode als het bevalt na dit seizoen. Hij is dan immers contractvrij.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:58:38 #91
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_101362539
quote:
Fer: Het is een zaak tussen de clubs, ik heb geen invloed

Leroy Fer startte gisteren de voorbereiding met Jong Oranje op de uitwedstrijd tegen Jong Bulgarije. Als de middenvelder donderdag het duel in het snikhete Lovech begint, is de transfermarkt gesloten. Dan weet de krachtpatser of hij nog Feyenoorder is of toch nog is overgenomen door FC Twente. De club uit Enschede vergaderde gisteren over de hoogte van het nieuwe bod dat vandaag moet binnenkomen op het bureau van technisch directeur Martin van Geel.

Zoveel onzekerheid, zoveel onrust. Maar de mensen zien gewoon weer een vrolijke en opgewekte Leroy Fer op het trainingsveld in Sassenheim bij Jong Oranje.
Leroy Fer: 'Het is altijd weer leuk om bij Jong Oranje te zijn, ik geniet daar echt van. Uitkomen voor Nederland is keer op keer een hoogtepunt. Ik geef toe, twee maanden geleden had ik het moeilijker. Ik weet dat er nog twee dagen zijn voor het verstrijken van de transferdeadline, maar ik kan de rust vinden om me volledig op Jong Oranje te focussen.'

Wat bedoel je met de opmerking: 'Het was twee maanden geleden moeilijker'?

'Toen was er veel meer druk. Iedereen wilde weten wat ik ging doen. De supporters roerden zich. Nu liggen de kaarten anders. Ik heb aangegeven wat mijn sportieve wens was. Ik ben eerlijk geweest, de mensen weten dat ik naar FC Twente wil. Zoals mijn zaakwaarnemer Rob Jansen ook heeft aangegeven: het is nu slechts een zaak tussen de clubs Feyenoord en FC Twente. Ik heb er geen invloed op.'

Dat klinkt makkelijker dan in het werkelijkheid kan zijn. FC Twente bereidt een laatste bod voor, Feyenoord wil jou het liefste in Rotterdam houden.
'Ik kan en wil er liever niet veel meer over kwijt. Het is simpel. Als FC Twente een bod neerlegt dat Feyenoord accepteert, dan verhuis ik naar Enschede. Als dat niet zo is, speel ik gewoon voor Feyenoord. En dat zal ik met ziel en zaligheid blijven doen.'
(AD)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_101363017
Van Halst gaat weg bij Twente, zo iemand zouden wij goed kunnen gebruiken.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:27:43 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101363116
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:23 schreef Paul-89 het volgende:
Van Halst gaat weg bij Twente, zo iemand zouden wij goed kunnen gebruiken.
In wat voor functie dan? voorzover ik het begreep deed hij niet veel meer dan stoeltjes en business seats verkopen
pi_101363212
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

In wat voor functie dan? voorzover ik het begreep deed hij niet veel meer dan stoeltjes en business seats verkopen
Commercieel manager, sponsors regelen en hij had bij Twente altijd voldoende creatieve voorstellen. Zo iemand kan erg belangrijk zijn.

Overigens zei hij volgens mij al eerder dat hij wel een mooie uitdaging zag bij Feyenoord.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:35:33 #95
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101363278
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:32 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Commercieel manager, sponsors regelen en hij had bij Twente altijd voldoende creatieve voorstellen. Zo iemand kan erg belangrijk zijn.

Overigens zei hij volgens mij al eerder dat hij wel een mooie uitdaging zag bij Feyenoord.
Ik vind het altijd moeilijk om de capaciteiten te beoordelen van iemand die onder een dictator heeft gewerkt; maw je weet in dit geval niet of hij gewoon uitgevoerd heeft wat Joop hem opdroeg of dat hij zelf veel input had
pi_101363359
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik vind het altijd moeilijk om de capaciteiten te beoordelen van iemand die onder een dictator heeft gewerkt; maw je weet in dit geval niet of hij gewoon uitgevoerd heeft wat Joop hem opdroeg of dat hij zelf veel input had
Die zal vast wel wat input hebben gehad maar ik heb een tijd terug een redelijk groot interview met Jan gelezen en daar geeft hij zijn eigen visie/verhaal, ik vond het een erg interessant stuk.
Man met een bekende kop en is er een die toch wel populair is onder de voetballiefhebbers en heeft een goed praatje. Zou prima zijn als het aanspreekpunt voor sponsors enz.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:06:23 #97
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_101363969
Guidetti is nu zeker? Ondergaat medische keuring lees ik net.
pi_101364215
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

In wat voor functie dan?
Het intrappen van open deuren :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101364365
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:06 schreef CasselerRIP het volgende:
Guidetti is nu zeker? Ondergaat medische keuring lees ik net.
Heeft hij van het weekend al gedaan.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:31:07 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101364514
quote:

[..]

Dat ja _O_

Mijn held, wat doe je ;(
Willem zit toch al jarenlang bij dat programma van Mens. Volgens mij zijn die twee ook vrienden, al kan ik het me niet voorstellen :D

quote:
Babos, die zelf niet slaagde bij Feyenoord en nu weer eerste doelman van NEC is, gaf Cillessen op weg naar Amsterdam nog een wijze les mee. "Dat de eerste indruk ongelooflijk belangrijk is", vertelt Cillessen maandag desgevraagd in De Telegraaf. "Het verhaal dat hij is bezweken onder de druk van De Kuip is onzin. Op het moment dat hij van NAC naar Feyenoord ging, was zijn vader net overleden, had Gabor veel kilo’s verloren en was hij niet fit. Als hij in topvorm had verkeerd, was hij daar geslaagd."
Dit wist ik helemaal niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101364719
quote:

[..]

Dat ja _O_

Mijn held, wat doe je ;(
Ik neem niet aan dat Willem daarvoor betaalt. Harry en Willem zijn goede vrienden, en daarom zal willem vaak te gast zijn.

Ik neem toch aan dat Mark Rutte ook niet betaald om te gast te zijn
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:40:13 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101364778
quote:
Van Merwijk: "Wij betalen alles terug"

Stadiondirecteur Jan van Merwijk belooft dat bij de komst van een Nieuwe Kuip, de gemeente Rotterdam haar investering terug zal krijgen. “De gemeente wordt daar uiteindelijk zelfs beter van,” vertelt Van Merwijk aan RTV Rijnmond.

Het nieuwe stadion van Feyenoord gaat rond de 430 miljoen euro kosten. Het Feijenoord Stadion voldoet zelf aan tweederde van de investering, het overige deel moet door de gemeente gefinancieerd worden, middels een achtergestelde lening.

Dat is een lening waarbij vanaf de eerste dag rente wordt vergoed aan de gemeente over dat bedrag. Aan de banken waarbij geld wordt geleend wordt naast die rente ook direct aflossing betaald. Na 15 jaar is het de bedoeling om ook de schuld aan de gemeente af te lossen.

"Uiteindelijk krijgt de gemeente Rotterdam alles terug, dus rente plus aflossing," licht Van Merwijk toe. "Daarnaast zit er een stuk opslag in de rente die wij aan de gemeente betalen. Dus als wij in staat zijn om terug te betalen, dan wordt de gemeente Rotterdam daar uiteindelijk beter van. En uit ons businessplan blijkt dat wij daartoe in staat zijn."

Vorige week kwam de Partij van de Arbeid met het bericht naar buiten dat de komst van de Nieuwe Kuip, in ieder geval voor de komende jaren, niet meer aan de orde is. Volgens PvdA-raadslid Richard Moti zijn de tekorten bij de gemeente zo groot dat er geen gemeentelijke bijdrage mogelijk is. Volgens Van Merwijk vallen de risico's wel mee:

"We weten dat we het nieuwe stadion alleen met elkaar kunnen realiseren. Als je dat beseft, dan kan je altijd afspraken maken dat het geld altijd terug komt. Het stadion staat er 50, 60 of 70 jaar. In die tijd moet het zeker mogelijk zijn om de financiële verplichtingen na te komen."
Handige opmerking zeg :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101364821
quote:
Van Geel: 'Komst Bakkal momenteel niet aan de orde'

Voetbal International meldde maandagavond dat PSV’er Otman Bakkal in beeld zou zijn bij Feyenoord om een eventueel vertrek van Leroy Fer op te vangen. Technisch directeur Martin van Geel reageert dinsdag in het Algemeen Dagblad op de geruchten rondom Bakkal.

"Of Bakkal straks toch in de Kuip speelt? Je weet het nooit, maar op dit moment is het niet aannemelijk." Van Geel heeft wel aangegeven contact te hebben gehad met de zaakwaarnemer van Bakkal, maar volgens de technische man van Feyenoord zou dit slechts om een oriënterend gesprek zijn gegaan.

Hoewel er nog geen nieuws is over de mogelijke verkoop van Leroy Fer, hoopt Feyenoord dinsdag toch een transfer af te ronden. De huur van John Guidetti zal dinsdag mogelijk worden beklonken. De Rotterdamse club wacht nu alleen nog op het ja-woord van de Zweedse jeugdinternational.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:42:22 #104
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_101364834
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:24 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Heeft hij van het weekend al gedaan.
Aja, dat klopt. Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken
pi_101364936
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:42 schreef eight het volgende:

[..]

Bakkal lijkt me ook niet echt een goedkope speler, dus beter even achterwege laten.
Al had het me wel een aanwinst geleken.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:56:31 #106
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_101365180
Bakkal is natuurlijk wel na dit seizoen transfervrij.
pi_101365281
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Dit wist ik helemaal niet.
Ik ook niet, ik weet wel dat die Aerts wel echt bezweek door de druk van de Kuip. Liet zich toen ook een keer wisselen in de rust omdat hij in de 1e helft een blunder had gemaakt.
pi_101365535
5 miljoen Fer verkopen. 2,5 miljoen Bakkal terughalen.
★★★
pi_101365738
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Gewoon Bakkal een jaartje huren en als hij dan gepresteerd heeft een contract aanbieden.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:33:20 #110
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101366179
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:10 schreef ajacied4lf het volgende:
We kunnen niks kopen.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:35:55 #111
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_101366267
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:33 schreef Happel het volgende:

[..]

We kunnen niks kopen.
Ze blijven het proberen he. :')
pi_101366556
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:00 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik weet wel dat die Aerts wel echt bezweek door de druk van de Kuip. Liet zich toen ook een keer wisselen in de rust omdat hij in de 1e helft een blunder had gemaakt.
was ook gewoon een hele matige keeper
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:50:41 #113
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101366713
Wel goed op de lijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:09:39 #114
14505 OProg
A Life in Music
pi_101367323
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:17 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Gewoon Bakkal een jaartje huren en als hij dan gepresteerd heeft een contract aanbieden.
Dat zou mooi zijn als dat kan. Echt veel perspectief heeft hij denk ik dit jaar niet bij PSV, dus als hij aan spelen toe wil komen moet hij toch wat denk ik zo.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_101368265
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:50 schreef Caland het volgende:
Wel goed op de lijn.
>:) :Y
pi_101369683
quote:
Cissé: 'Neem geen enkel risico meer met mijn teen'

30/08/2011 13:56

Sekou Cissé leek bij Feyenoord voor het eerst sinds lange tijd weer pijnvrij te kunnen voetballen, tot hij vorige week plotseling afhaakte. De Ivoriaan had opnieuw last van zijn hardnekkige teenblessure. Tot grote frustratie van iedereen binnen Feyenoord. Niet op de laatste plaats die van hemzelf.

'Deze terugslag komt op een heel vervelend moment. Ik begon net weer in mijn ritme te komen', verzucht de 26-jarige aanvaller. 'Maar helaas moet ik dit accepteren. Eind vorige week speelde mijn teen weer op en toen heb ik bij de medische staf aangegeven dat ik geen risico wil nemen.'

'Dat heb ik eerder wel gedaan en dat kostte me zes maanden. Dat mag niet nog eens gebeuren', vervolgt de balende Cissé. 'Nu heb ik op tijd aan de bel getrokken. Dit is geen nieuwe blessure, maar alleen een reactie op de belasting van de afgelopen periode. In overleg met de medici geef ik mijn voet nu even rust.'

'Hopelijk kan ik over een paar dagen weer spelen', blijft de elfvoudig Ivoriaans international optimistisch. 'Er is geen reden voor paniek, maar mijn situatie heeft gewoon tijd nodig. Vervelend is het wel, heel erg vervelend want ik wil zo graag...'
VI
pi_101369742
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:38 schreef zlakto het volgende:

[..]

Ik neem niet aan dat Willem daarvoor betaalt. Harry en Willem zijn goede vrienden, en daarom zal willem vaak te gast zijn.

Ik neem toch aan dat Mark Rutte ook niet betaald om te gast te zijn
Ligt eraan waarom je er zit. Willem heeft vast ook zakelijke belangen hebben die hij daar wil behartigen.
Neem niet aan dat dat onder de vriendendiensten van Harry valt.
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:30:07 #118
53267 TC03
pi_101369827
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef Hilgo het volgende:

[..]

Ook met klachtvrije teen een matige voetballer. :%
pi_101370504
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ook met klachtvrije teen een matige voetballer. :%
Als hij weer zijn oude vorm (laatste periode bij Roda) kan pakken is het een prima speler voor ons.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:03:45 #120
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_101371111
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef Hilgo het volgende:

[..]

Echt hard nodig is hij gelukkig niet, met Cabral, Fernandez, Schaken, Biseswar, Achabar en waarschijnlijk Guidetti.
pi_101372201
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:03 schreef Gert het volgende:

[..]

Echt hard nodig is hij gelukkig niet, met Cabral, Fernandez, Schaken, Biseswar, Achabar en waarschijnlijk Guidetti.
Alleen Cabral en Fernandez kunnen/horen op linksbuiten.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:36:36 #122
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_101372299
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:34 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Alleen Cabral en Fernandez kunnen/horen op linksbuiten.
We hebben het 'geluk' dat al onze fitte buitenspelers redelijk uit de voeten kunnen op beiden flanken.
pi_101372411
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:36 schreef Lastpost het volgende:

[..]

We hebben het 'geluk' dat al onze fitte buitenspelers redelijk uit de voeten kunnen op beiden flanken.
Gewoon Cabral links en Schaken rechts voelen ze zich beide duidelijk het beste.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:42:15 #124
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_101372527
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:36 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Plus dat je Fernandez voor de flanken beschikbaar hebt wanneer je beschikt over een centrumspits.
Waarschijnlijk Guidetti plus de veelbelovende Achabar zullen die positie kunnen invullen.
Dus het 'gemis' van Cissé is wel op te vangen.
pi_101372592
Niet normaal eigenlijk hoeveel snelheid wij voorin hebben. :o
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:45:15 #126
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_101372647
Ben wel benieuwd wat de eerstkomende voorhoede wordt, met Guidetti er waarschijnlijk bij en Biseswar weer fit.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:45:35 #127
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_101372659
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:43 schreef Paul-89 het volgende:
Klopt, vorig seizoen helemaal met Ryo, Cabral/Biseswar en Castaignos en als je dan zag wat het team ermee deed ... :')
Meest treurige was nog wel dat we geregeld goals tegen kregen uit de counter door spitsen met het loopvermogen van Van Beukering.
pi_101372699
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:45 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Klopt, vorig seizoen helemaal met Ryo, Cabral/Biseswar en Castaignos en als je dan zag wat het team ermee deed ... :')
Meest treurige was nog wel dat we geregeld goals tegen kregen uit de counter door spitsen met het loopvermogen van Van Beukering.
Ik vind Castaignos anders helemaal niet zo snel. :{
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:47:21 #129
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101372723
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:43 schreef Paul-89 het volgende:
Tsja, snelheid is leuk. Maar in wedstrijden in vooral de Kuip heb je daar niet zoveel aan als je veelal op de helft van de tegenstander speelt. Helemaal niet als je snelheid koppelt met een enorm beperkt inzicht, zie Cissé en Fernandez. Wat heb ik mij kapot lopen ergeren aan laatsgenoemde zondag zeg, niet normaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101372801
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, snelheid is leuk. Maar in wedstrijden in vooral de Kuip heb je daar niet zoveel aan als je veelal op de helft van de tegenstander speelt. Helemaal niet als je snelheid koppelt met een enorm beperkt inzicht, zie Cissé en Fernandez. Wat heb ik mij kapot lopen ergeren aan laatsgenoemde zondag zeg, niet normaal.
Als je eerste versnelling meteen goed en fel is heb je ook tijdens thuiswedstrijden wat aan je snelheid.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:59:14 #131
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_101373143
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:45 schreef Lastpost het volgende:

[quote]0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:49 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als je eerste versnelling meteen goed en fel is heb je ook tijdens thuiswedstrijden wat aan je snelheid.
Yep. zie tweede goal tegen Heerenveen. was niet echt passeren op snelheid, de back van Heerenveen hapte te snel.
Toch zou er ook in de omschakeling meer voordeel uit de snelle voorhoede gehaald kunnen worden als er eens wat minder met de bal gedraafd wordt en wat sneller/gedurfder de pass wordt gegeven.
pi_101373506
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:59 schreef Gert het volgende:

[..]

Yep. zie tweede goal tegen Heerenveen. was niet echt passeren op snelheid, de back van Heerenveen hapte te snel.
Toch zou er ook in de omschakeling meer voordeel uit de snelle voorhoede gehaald kunnen worden als er eens wat minder met de bal gedraafd wordt en wat sneller/gedurfder de pass wordt gegeven.
Idd...gewoon die bal over de back of laatste man heenleggen en Fernandez laten sprinten. Geen verdediger die dat bijhoudt hoor.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:11:10 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101373573
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:08 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Idd...gewoon die bal over de back of laatste man heenleggen en Fernandez laten sprinten. Geen verdediger die dat bijhoudt hoor.
Gaat ten koste van je veldspel. Wat je afgelopen zondag heel goed zag is dat er flink op gehamerd is dat Koeman de opbouw vanaf de keeper wil. Clasie haalde steeds de bal bij Mulder op. Als je dus zo wilt voetballen kan je niet maar steeds de bal over de laatste man neerleggen om Fernandez te lanceren. Dat kan je soms wel doen, maar uiteindelijk wil Koeman gewoon vanuit een goed voetballende organisatie kansen afdwingen ipv countervoetbal te spelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101373989
Precies, en je ziet hoe ongemakkelijk Fernandez zich daarbij voelt.
pi_101374148
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Gaat ten koste van je veldspel. Wat je afgelopen zondag heel goed zag is dat er flink op gehamerd is dat Koeman de opbouw vanaf de keeper wil. Clasie haalde steeds de bal bij Mulder op. Als je dus zo wilt voetballen kan je niet maar steeds de bal over de laatste man neerleggen om Fernandez te lanceren. Dat kan je soms wel doen, maar uiteindelijk wil Koeman gewoon vanuit een goed voetballende organisatie kansen afdwingen ipv countervoetbal te spelen.
Ik heb het ook over op bepaalde momenten die diepe bal geven. Dat moment moet je ook zien en is volgens mij op de training ook wel te trainen. Over het algemeen is verzorgd opbouwen van achteruit natuurlijk de bedoeling.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:27:57 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101374225
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:25 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik heb het ook over op bepaalde momenten die diepe bal geven. Dat moment moet je ook zien en is volgens mij op de training ook wel te trainen. Over het algemeen is verzorgd opbouwen van achteruit natuurlijk de bedoeling.
Dat kan je inderdaad soms doen ter afwisseling. Maar het merendeel van je kansen moet uiteindelijk ontstaan door verzorgd veldspel. En dan heb je dus geen ruk aan Fernandez.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101374437
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat kan je inderdaad soms doen ter afwisseling. Maar het merendeel van je kansen moet uiteindelijk ontstaan door verzorgd veldspel. En dan heb je dus geen ruk aan Fernandez.
Fernandez is in principe ook maar een noodoplossing doordat er jaren aan een stuk financieel wanbeleid is gevoerd. Ik heb er alle begrip voor dat deze man (tijdelijk) onze spits is. Daarbij is het ook nog een prima kerel, als ik het zo in kan schatten.
pi_101374487
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:45 schreef Gert het volgende:
Ben wel benieuwd wat de eerstkomende voorhoede wordt, met Guidetti er waarschijnlijk bij en Biseswar weer fit.
Daar heb je een goed punt. Koeman heeft zowaar een luxeprobleem. Ikzelf zou in ieder geval met Guidetti en Fernandez spelen. Deze mannen moeten de doelpunten maken. Op het middenveld gaan spelen met Cabral/Biseswar, El Ahmadi, Clasie en Fer.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:35:04 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101374508
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Fernandez is in principe ook maar een noodoplossing doordat er jaren aan een stuk financieel wanbeleid is gevoerd. Ik heb er alle begrip voor dat deze man (tijdelijk) onze spits is. Daarbij is het ook nog een prima kerel, als ik het zo in kan schatten.
Oja, dat is ook zo natuurlijk. Het is ook niet zo dat ik hem dat kwalijk neem ofzo, iedereen wist toch hopelijk ook wel dat het zo'n beperkte voetballer is.

Als je straks met Cabral - Guidetti - Biseswar kan spelen ga je er aanvallend zoveel op vooruit. Laten we het hopen iig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101374580
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Oja, dat is ook zo natuurlijk. Het is ook niet zo dat ik hem dat kwalijk neem ofzo, iedereen wist toch hopelijk ook wel dat het zo'n beperkte voetballer is.

Als je straks met Cabral - Guidetti - Biseswar kan spelen ga je er aanvallend zoveel op vooruit. Laten we het hopen iig.
Precies, daarachter met Clasie, Fer en El Ahmadi en het ziet er nog niet zo slecht uit allemaal.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:36:46 #141
53267 TC03
pi_101374590
Ik vind Ferandez echt niet zo beperkt als iedereen zegt. Kijk, het is geen Sigthorsson, maar ik vind hem bijv. balvaster dan Castaignos. Ik denk dat hij er zomaar 10+ inschopt als het een beetje loopt. Nou, dat zou toch prima zijn voor een gratis spelert van Excelsior. :)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:56:31 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101375482
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:36 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Ferandez echt niet zo beperkt als iedereen zegt. Kijk, het is geen Sigthorsson, maar ik vind hem bijv. balvaster dan Castaignos.
Ja, hij is enorm balvast. Maar voor hij de bal onder controle heeft (na zo ongeveer 3 handelingen) is hij hem kwijt :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101375489
quote:
Ik vind Ferandez echt niet zo beperkt als iedereen zegt. Kijk, het is geen Sigthorsson, maar ik vind hem bijv. balvaster dan Castaignos. Ik denk dat hij er zomaar 10+ inschopt als het een beetje loopt. Nou, dat zou toch prima zijn voor een gratis spelert van Excelsior. :)
Verder is hij lastig te houden voor de centrale verdedigers, alle kaarten van de centrale verdedigers van Heerenveen afgelopen zondag waren voor een (de zoveelste) overtreding op Fernandez. Niet perse een kwaliteit, maar geeft wel aan dat hij nuttig is en lastig is voor verdedigers.
pi_101375511
quote:
Het probleem is dat er geen kaatser achter hem staat. Als je een echte spelmaker achter hem hebt staan die steekpasses geeft .. maar die gaan we dit seizoen echt niet zien. Ipv daarvan krijgen we een El Ahmadi die zich kapot loopt op de verdediging of nog zo'n geweldig afstandschot over het doel ramt.
pi_101375852
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Verder is hij lastig te houden voor de centrale verdedigers, alle kaarten van de centrale verdedigers van Heerenveen afgelopen zondag waren voor een (de zoveelste) overtreding op Fernandez. Niet perse een kwaliteit, maar geeft wel aan dat hij nuttig is en lastig is voor verdedigers.
Wat dacht je van die trap van meneer doofenschmit?
* Verwijderd *
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:36:30 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101376944
Fer naar Twente, 4.5 miljoen + doorverkooppercentage. In één keer betaald.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101377029
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:36 schreef Caland het volgende:
Fer naar Twente, 4.5 miljoen + doorverkooppercentage. In één keer betaald.
Bron?
pi_101377040
BREAKING: #Fer blijft bij #Feyenoord. Dat laat Martin van Geel me net weten. #ikbenerblijmee

TWITTER CUILENBORG
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:39:06 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101377049
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Bron?
538 meldde het. Maar ik zie het ook nog nergens inderdaad. Vaag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101377057
FeyenoordMegaFR twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 17:34:06 BREAKING: #Fer blijft bij #Feyenoord. Dat laat Martin van Geel me net weten. #ikbenerblijmee reageer retweet
pi_101377192
Ja wat is het nou? Blijft hij of vertrekt hij?
pi_101377233
Edward zegt dus dat hij Martin gesproken heeft. Ik ga er dus vanuit dat hij blijft
pi_101377335
Jammer.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:51:12 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101377561
Megastad FM vs. Radio 538 dus :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101377647
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:51 schreef Caland het volgende:
Megastad FM vs. Radio 538 dus :')
Radio 538 :')
Ik geloof eerder Edward dan die knollentuin van een radio
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:12:04 #156
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_101378280
538 was toevallig wel één van de eerste die meldde dat Koeman de nieuwe trainer zou worden.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_101378386
Overmorgen weten we het zeker

Overigens wel dom van Feyenoord, gewoon 4+ miljoen effe weggooien.

Ging in het verleden ook zo goed toen we met die vedetten wel CL zouden halen.....
pi_101378683
Ach als Twente vandaag of morgen met 5 miljoen komt is hij zo weg.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:26:14 #159
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_101378756
Vind het eigenlijk wel prima dat Fer blijft, al heb ik er ook geen moeite mee als hij zou vertrekken voor 4.5 miljoen en we Bakkel dan voor een jaartje huren van PSV.

Ook die Guidetti hoeft niet persé te komen. Achabar is beter.
pi_101378781
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:26 schreef PIETR het volgende:
Vind het eigenlijk wel prima dat Fer blijft, al heb ik er ook geen moeite mee als hij zou vertrekken voor 4.5 miljoen en we Bakkel dan voor een jaartje huren van PSV.

Ook die Guidetti hoeft niet persé te komen. Achabar is beter.

Gebaseerd op ?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:31:03 #161
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_101378924
Gebaseerd op helemaal niets :)
pi_101378945
Komt Guidetti nu of niet? Ik besef dat de dag nog niet om is maar het definitieve ja of nee laat wel lang op zich wachten.
pi_101378976
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:31 schreef PIETR het volgende:
Gebaseerd op helemaal niets :)
:D

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:31 schreef eight het volgende:
Komt Guidetti nu of niet? Ik besef dat de dag nog niet om is maar het definitieve ja of nee laat wel lang op zich wachten.
Ik had inmiddels ook wel 'witte rook' verwacht.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:34:18 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101379048
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:31 schreef eight het volgende:
Volgens mij is het allang rond maar wachten ze er om onverklaarbare redenen over met het naar buiten brengen :?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101379112
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 18:35:42 #Feyenoord gaat, mits de deal doorgaat, #Guidetti 600.000 euro betalen. Manchester City neemt de overige 200.000 euro voor haar rekening. reageer retweet
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:36:46 #166
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_101379140
Tis ook al rond in grote lijnen, t gaat nu nog om details. Huisvesting vader, vliegtickets naar Zweden, etc
pi_101379155
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgens mij is het allang rond maar wachten ze er om onverklaarbare redenen over met het naar buiten brengen :?
hing toch nog of de vader een flat kreeg en vliegtickets naar Zweden volgens VI
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:38:28 #168
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_101379196
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:36 schreef Paul-89 het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 18:35:42 #Feyenoord gaat, mits de deal doorgaat, #Guidetti 600.000 euro betalen. Manchester City neemt de overige 200.000 euro voor haar rekening. reageer retweet
Nah, vind dit toch eigenlijk wel behoorlijk veel voor een speler die zich amper heeft bewezen op het hoogste niveau.
pi_101379253
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:38 schreef PIETR het volgende:

[..]

Nah, vind dit toch eigenlijk wel behoorlijk veel voor een speler die zich amper heeft bewezen op het hoogste niveau.
Tja het is wel een van de grotere talenten van Europa dus voor minder ga je ze echt niet krijgen.
Het blijft natuurlijk altijd een gok maar dat is elke transfer/huur.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:39:53 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101379255
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:37 schreef macca728 het volgende:

[..]

hing toch nog of de vader een flat kreeg en vliegtickets naar Zweden volgens VI
Ja, beetje vaag allemaal. Waar worden spelers in deze gevallen tegenwoordig eigenlijk gehuisvest door Feyenoord, of is dat verschillend? Volgens mij zaten ze vroeger altijd redelijk dicht bij de Kuip, in die flatjes naast Pathé etc.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101379259
Fer weg voor 5 miljoen, Bakkal een jaartje huren en daarna evt. een contract aanbieden, Guidetti huren... ik stem voor. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:44:40 #172
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_101379431
Laat Fer maar lekker blijven, by far onze beste speler :)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:44:50 #173
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101379439
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, beetje vaag allemaal. Waar worden spelers in deze gevallen tegenwoordig eigenlijk gehuisvest door Feyenoord, of is dat verschillend? Volgens mij zaten ze vroeger altijd redelijk dicht bij de Kuip, in die flatjes naast Pathé etc.
Tot voor kort was er een familie die voor al die jonge spelers zorgden. Dat heeft Feijenoord inmiddels stopgezet. Spelers worden vanaf nu bij pleeggezinnen gezet.
Elite
Tegen TTIP
pi_101379548
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:36 schreef Paul-89 het volgende:
Belachelijk veel geld voor een 'talent'. En dan zelfs als huur speler, hij zal snel moeten gaan presteren anders bestempel ik dit als wanbeleid. E600.000 voor een talent?!?!

Had dan geldwolf Fer een 3 jarig contract gegeven dat hij E300.000 meer gaat verdienen per jaar. Maar het zal wel zo makkelijk niet zijn :')
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:48:01 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101379552
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Tot voor kort was er een familie die voor al die jonge spelers zorgden. Dat heeft Feijenoord inmiddels stopgezet. Spelers worden vanaf nu bij pleeggezinnen gezet.
Ja, maar dan heb je het over die jonge gastjes. Waarom is dat eigenlijk stopgezet dan?

Weet wel dat ik vroeger een keer zo'n reportage zag dat S. Kalou zo'n dik penthouse had met uitzicht op de Kuip. _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101379586
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laat Fer maar lekker blijven, by far onze beste speler :)
Mja, eenjarig contract, wil graag weg, 5 miljoen... en we hebben genoeg spelers voor die positie (El Ahmadi, Clasie, Mokotjo, Leerdam). En als we dan een spits kunnen halen, die we wel hard nodig hebben. En eventueel nog voor heel weinig geld een vervanger voor het komende seizoen.

Tja, dan weet ik het wel. :)
pi_101379594
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:47 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Belachelijk veel geld voor een 'talent'. En dan zelfs als huur speler, hij zal snel moeten gaan presteren anders bestempel ik dit als wanbeleid. E600.000 voor een talent?!?!

Had dan geldwolf Fer een 3 jarig contract gegeven dat hij E300.000 meer gaat verdienen per jaar. Maar het zal wel zo makkelijk niet zijn :')
Fer heeft het contractvoorstel van Feyenoord nooit bekeken.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:50:23 #178
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101379655
Gewoon Achabar in de basis, die is nu al zo goed. Gaat het makkelijk redden.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:51:02 #179
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101379676
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:50 schreef gniffie het volgende:
Gewoon Achabar in de basis, die is nu al zo goed. Gaat het makkelijk redden.
Als het financieel verantwoord is om Guidetti te halen lijkt het me juist beter dat Achahbar heel, heel rustig gebracht gaat worden in zijn schaduw. Flink wat invalbeurtjes en dan in januari een 5-jarig contract aanbieden :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101379779
Een 17 jarige maar weer voor de leeuwen gooien is ook risicovol. Tevens zijn het 2 verschillende spitsen.
pi_101380317
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Mja, eenjarig contract, wil graag weg, 5 miljoen... en we hebben genoeg spelers voor die positie (El Ahmadi, Clasie, Mokotjo, Leerdam). En als we dan een spits kunnen halen, die we wel hard nodig hebben. En eventueel nog voor heel weinig geld een vervanger voor het komende seizoen.

Tja, dan weet ik het wel. :)
Ik kan het moeilijk begrijpen als van Geel hem niet laat gaan voor 5M. Misschien wil hij wel afwachten tot de winterstop zodat Fer zich nog meer in de kijker speelt en hem dan alsnog verkopen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:07:41 #182
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101380429
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:05 schreef eight het volgende:

[..]

Ik kan het moeilijk begrijpen als van Geel hem niet laat gaan voor 5M. Misschien wil hij wel afwachten tot de winterstop zodat Fer zich nog meer in de kijker speelt en hem dan alsnog verkopen.
Dan is hij veel minder waard dan nu, dus lijkt me sterk. Zal er meer mee te maken hebben dat Van Geel gewoon het bedrag in 1 keer wilt en Twente dit niet op kan hoesten. Wij zijn geen bank, om met de woorden van Munsterman te spreken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101380620
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan is hij veel minder waard dan nu, dus lijkt me sterk. Zal er meer mee te maken hebben dat Van Geel gewoon het bedrag in 1 keer wilt en Twente dit niet op kan hoesten. Wij zijn geen bank, om met de woorden van Munsterman te spreken.
4M meteen en de rest later is toch ook niet verkeerd? Ik vind dat van Geel maar een link spelletje speelt. Maar goed, hij zal wel weten wat hij doet.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:12:28 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101380670
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:11 schreef eight het volgende:

[..]

4M meteen en de rest later is toch ook niet verkeerd?
Wie zegt dat Twente direct 4 op tafel kan leggen?

Ik denk het niet. Las eerder dat ze in termijnen willen betalen. Ja pleurt op, daar heb je helemaal niks aan. Krijg je nu een miljoentje, over een half jaar een miljoentje. etc. :W
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101380805
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Wie zegt dat Twente direct 4 op tafel kan leggen?

Ik denk het niet. Las eerder dat ze in termijnen willen betalen. Ja pleurt op, daar heb je helemaal niks aan. Krijg je nu een miljoentje, over een half jaar een miljoentje. etc. :W
Het volledige bedrag in termijnen slaat idd nergens op. Joop moet eens niet zoveel door de Wehkamp bladeren.
pi_101380865
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Als het financieel verantwoord is om Guidetti te halen lijkt het me juist beter dat Achahbar heel, heel rustig gebracht gaat worden in zijn schaduw. Flink wat invalbeurtjes en dan in januari een 5-jarig contract aanbieden :+
Precies, anders zijn we straks weer een mega-talent kwijt voor een fooi, net als met Castaignos.

Als je bedenkt dat we al veel minder salariskosten hebben dan vorig jaar is het wel sneu dat we nog niet eens één directe versterking kunnen huren.

Van de loonlijst af: De Cler, Tomasson, Bahía, Van Dijk, Auassar (in elk geval grotendeels) Bruins, Wijnaldum, Castaignos.

Zeker 4 miljoen per jaar minder, misschien wel 4,5 miljoen. Inkomende transferinkomsten: minimaal 7 miljoen euro (Wijnaldum, Castaignos, evt nog wat voor Bahía).

We moeten nu weer het hele salaris van El Ahmadi betalen, maar Meeuwis is weg, en Miyaichi (betaalden wij ws. weinig tot niets voor).

Nieuw op de loonlijst: Nelom en G. Fernandez (samen 500k tot 700k per jaar maximaal?). Geen eurocent aan transfersommen betaald.

En dan kunnen we nog niet eens of maar net zo'n Guidetti een jaartje huren. :{

;(

Nou ja, het gaat de goede kant op. ^O^
pi_101382203
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:11 schreef eight het volgende:

[..]

4M meteen en de rest later is toch ook niet verkeerd? Ik vind dat van Geel maar een link spelletje speelt. Maar goed, hij zal wel weten wat hij doet.
Van Geel heeft het spelletje al een keer verloren anders van Joop met WIllem Janssen....

En 4 miljoen + is gewoon een zeer goede prijs voor een speler met een 1 jarig contract. Afalley ging voor minder weg en dat was de beste speler van de eredivisie en nog naar een absolute topclub.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:45:53 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101382320
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef macca728 het volgende:

[..]

Van Geel heeft het spelletje al een keer verloren anders van Joop met WIllem Janssen....

En 4 miljoen + is gewoon een zeer goede prijs voor een speler met een 1 jarig contract. Afalley ging voor minder weg en dat was de beste speler van de eredivisie en nog naar een absolute topclub.
Niet te vergelijken, die had een halfjaarcontract en als zo'n club op de deur klopt ben je als Nederlandse club helemaal nergens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101382353
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef macca728 het volgende:

[..]

Afalley ging voor minder weg en dat was de beste speler van de eredivisie en nog naar een absolute topclub.
Met een contract voor nog een half jaar?
Fer moet je gewoon verkopen. 4-5 is een prima bedrag voor een speler met een 1jarig contract.
pi_101382461
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Niet te vergelijken, die had een halfjaarcontract en als zo'n club op de deur klopt ben je als Nederlandse club helemaal nergens.
Fer wil ook koste wat het kost weg en het risico is veels te hoog. Fer gaat niet verlengen, dus weg 4 miljoen..
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:50:20 #191
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_101382528
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef eight het volgende:

[..]

Het volledige bedrag in termijnen slaat idd nergens op. Joop moet eens niet zoveel door de Wehkamp bladeren.
Zo'n kwibus bij Studio voetbal zei dat ook: Twente heeft kwaad bloed gezet met de manier waarop ze dachten Fer voor een koopje weg te kunnen grissen bij een club in financiele nood.
Inmiddels is al ruim het dubbele geboden ten opzichte van het openingsbod. Maar nog steeds heeft Jopie 'm niet binnen. Had-ie niet verwacht. :)

Of het verstandig is om Fer niet te verkopen voor zoveel geld.. de tijd zal het leren. Zonder de prima deal met Wijnaldum was hij al weggeweest, dan was het pure noodzaak. Nu niet!

Ik denk dat je wat verder moet kijken dan alleen het kille saneren. Dat Feyenoord Fer niet laat gaan, dat doét wat met de club. Sterker: ik denk dat het diep doordringt in alle gelederen. Het straalt iets uit naar de spelersgroep, het straalt iets uit naar de supporters. Namelijk: TROTS.
Ja Feyenoord is arm. Maar Feyenoord is geen hoer die alles maar verkoopt als het poen oplevert. Wij laten niet met ons sollen. Niet op het veld en niet daarbuiten.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:50:24 #192
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_101382532
quote:
Raad voor de Journalistiek vindt klacht Feyenoord gegrond
30 augustus 2011 RTV Rijnmond

RTV Rijnmond is vijf maanden geleden onzorgvuldig geweest in de berichtgeving rondom de toelages voor de directieleden van Feyenoord. Dat is de conclusie van de Raad voor de Journalistiek, het klachtenorgaan voor de media.

Feyenoord kon zich niet vinden in deze berichtgeving en heeft daarom de Raad voor de Journalistiek om een uitspraak gevraagd. Die vindt dat RTV Rijnmond "grenzen heeft overschreden van hetgeen, gelet op de eisen van journalistieke verantwoordelijkheid, maatschappelijk aanvaardbaar is." De RvdJ noemt het uitblijven van wederhoor door RTV Rijnmond "onzorgvuldig."
Jammer voor de VG, Lunatics en mijn lievelingsmoderator Happel: hun belangrijkste nieuwsbron blijkt dus een leugenmachine te zijn.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:51:41 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101382591
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:50 schreef voice-over het volgende:

[..]

Jammer voor de VG, Lunatics en mijn lievelingsmoderator Happel: hun belangrijkste nieuwsbron blijkt dus een leugenmachine te zijn.
Het gaat nergens over de feiten in het bericht van toen. Ze zeggen alleen maar dat het onzorgvuldig is dat er geen wederhoor is toegepast. :W
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:51:50 #194
268409 voice-over
pi_101382602
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:46 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Fer moet je gewoon verkopen. 4-5 is een prima bedrag voor een speler met een 1jarig contract.
Eens.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:52:47 #195
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101382656
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:46 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Zeker, maar in termijnen heb je er in onze situatie niet veel aan. We moeten namelijk dit seizoen uit categorie 1 komen, en niet over 3 jaar. Dát is de afweging.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:52:48 #196
268409 voice-over
pi_101382660
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Het gaat nergens over de feiten in het bericht van toen. Ze zeggen alleen maar dat het onzorgvuldig is dat er geen wederhoor is toegepast. :W
Dus was het journalistiek van lik-me-vessie en kan je die berichten niet serieus nemen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:53:37 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101382710
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:52 schreef voice-over het volgende:

[..]

Dus was het journalistiek van lik-me-vessie en kan je die berichten niet serieus nemen.
Mwah, dan is zo'n 80% van de journalistiek van tegenwoordig van lik-me-vessie. Feitelijk blijft dat bericht nog steeds staan hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101382808
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:50 schreef Gert het volgende:

[..]

Zo'n kwibus bij Studio voetbal zei dat ook: Twente heeft kwaad bloed gezet met de manier waarop ze dachten Fer voor een koopje weg te kunnen grissen bij een club in financiele nood.
Inmiddels is al ruim het dubbele geboden ten opzichte van het openingsbod. Maar nog steeds heeft Jopie 'm niet binnen. Had-ie niet verwacht. :)

Of het verstandig is om Fer niet te verkopen voor zoveel geld.. de tijd zal het leren. Zonder de prima deal met Wijnaldum was hij al weggeweest, dan was het pure noodzaak. Nu niet!

Ik denk dat je wat verder moet kijken dan alleen het kille saneren. Dat Feyenoord Fer niet laat gaan, dat doét wat met de club. Sterker: ik denk dat het diep doordringt in alle gelederen. Het straalt iets uit naar de spelersgroep, het straalt iets uit naar de supporters. Namelijk: TROTS.
Ja Feyenoord is arm. Maar Feyenoord is geen hoer die alles maar verkoopt als het poen oplevert. Wij laten niet met ons sollen. Niet op het veld en niet daarbuiten.
_O_
Ik was wel bang dat het deze zomer de grote uitverkoop bij Feyenoord zou zijn.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:57:17 #199
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101382874
Ach, hij kan nog gewoon verkocht worden hoor. Nog zo'n 28 uur te gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101383371
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:55 schreef Maastoren het volgende:

[..]

_O_
10 miljoen voor 2 spelers is geen uitverkoop.
Casteignos was dat wel eerder ja.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:10:41 #201
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_101383381
Duurt weer iets te lang die transfer van Guidetti ..
pi_101383384
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:57 schreef Caland het volgende:
Ach, hij kan nog gewoon verkocht worden hoor. Nog zo'n 28 uur te gaan.
en als dan Bakkal meteen gehuurd kan worden ga je sportief gezien maar een beetje achteruit.
pi_101383408
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:10 schreef PIETR het volgende:
Duurt weer iets te lang die transfer van Guidetti ..
Iets klopt er niet...
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:11:40 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101383427
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:10 schreef eight het volgende:

[..]

en als dan Bakkal meteen gehuurd kan worden ga je sportief gezien maar een beetje achteruit.
Tsja, ik gok dat Van Geel Fer morgen gewoon een miljoentje duurder maakt. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101383817
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, ik gok dat Van Geel Fer morgen gewoon een miljoentje duurder maakt. _O-
En terecht.
Die transfer van Guidetti duurt mij idd ook iets te lang.Morgen duidelijkheid, is ook wel lekker.
pi_101383913
Real wil Drenthe zijn contract laten ontbinden. Van Geel sla gvd je slag!
pi_101383941
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:55 schreef Maastoren het volgende:

[..]

_O_
Eens.

Het is gelukkig beperkt gebleven. De balans is nu (naar omstandigheden) goed. :)
pi_101383992
Drenthe kost miljoenen aan salaris en gaat ons niet veel beter maken..
pi_101384058
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:24 schreef Jorwol het volgende:
hij wil veel inleveren en zal ons zeker beter maken !!

en je kan hem weer verkopen later
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:27:22 #210
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_101384134
quote:
Wie gaat ons dan wel beter maken? Guidetti? :')
pi_101384193
quote:
Die gaat ons echt wel beter maken.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:39:21 #212
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101384692
Wat een chaos hier. :')

Laat ik het nog eens duideljk maken:
- Geen geld, dus spelers kopen kan niet.
- Fer blijft.
- Guidetti komt.
- Weinig salarisruimte voor nog een aanvulling, dus nog een huurling kunnen we vergeten.

Duidelijk zo?
Elite
Tegen TTIP
pi_101384706
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:27 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Wie gaat ons dan wel beter maken? Guidetti? :')
Vanwaar het cynisme?
pi_101384732
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:39 schreef Happel het volgende:

- Fer blijft.
- Guidetti komt.
- Weinig salarisruimte voor nog een aanvulling, dus nog een huurling kunnen we vergeten.

Duidelijk zo?
Weinig salarisruimte? Hoe kom je daar bij? Van Geel zei laatst dat er juist wel ruimte was voor salaris.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:40:59 #215
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101384770
quote:

- Fer blijft.
- Guidetti komt.
-Gudde en Van Well moeten zsm oprotten

Duidelijk zo?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101384793
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Weinig salarisruimte? Hoe kom je daar bij? Van Geel zei laatst dat er juist wel ruimte was voor salaris.
Voor die Zweed vast wel. Maar je moet niet vergeten dat er verplicht zwarte cijfers geschreven moeten gaan worden, niet teveel risico nemen dus.
pi_101384821
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Die gaat ons echt wel beter maken.
Hij zou absoluut een toegevoegde waarde zijn maar Drenthe naar Feijenoord gaat niet gebeuren.
Real spelers die weg moeten zijn bij veel clubs populair. Hij gaat dadelijk gewoon in op een aanbieding van een grote Europese middenmoter.
pi_101384870
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:42 schreef eight het volgende:

[..]

Hij zou absoluut een toegevoegde waarde zijn maar Drenthe naar Feijenoord gaat niet gebeuren.
Real spelers die weg moeten zijn bij veel clubs populair. Hij gaat dadelijk gewoon in op een aanbieding van een grote Europese middenmoter.
Arsenal.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:43:39 #219
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101384906
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:50 schreef voice-over het volgende:

[..]

Er wordt nergens gezegd dat hetgeen Rijnmond bracht niet waar was. Nu jij weer, schat.
Elite
Tegen TTIP
pi_101385062
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:26 schreef macca728 het volgende:

[..]

hij wil veel inleveren en zal ons zeker beter maken !!

en je kan hem weer verkopen later
Precies dit. Als ik een van de VvF was dan zou ik mijn geld er wel in durven steken. Laat hem hetzelfde als Guidetti verdienen en verkoop hem over een jaar weer aan een mooie Bundesliga club of e.v.t. een Italiaanse subtopper.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:47:26 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101385073
quote:
Toen Genk zich meldde heb ik Leo Beenhakker om advies gevraagd, hij zei het zou heel stom zijn als je hier niet op ingaat.' Mogelijk begroet Been binnenkort nog een landgenoot als versterking voor zijn nieuwe club, Genk wordt in verband gebracht met de transfervrije Luigi Bruins. 'Er is misschien nog wel wat mogelijk qua versterkingen waarin ik ook invloed in zal hebben.'
Godverdomme, ik heb gewoon de tranen in m'n ogen van het lachen.

Mama Bruins. O+
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101385179
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Godverdomme, ik heb gewoon de tranen in m'n ogen van het lachen.

Mama Bruins. O+
:D

Waarschijnlijk is er van dat hele verhaal toch niks waar.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:49:43 #223
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_101385186
Bruins :')
pi_101385317
quote:

- Fer blijft.
- Guidetti komt.

Duidelijk zo?
dus is het dom als je Fer niet verkoopt, scheelt gewoon teveel geld.
en VVF kunnen best investeren in een speler als Drenthe, lijkt me een zekerheidje qua rendement ALS hij geen transfergeld kost of teveel salaris verdient.
pi_101385390
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef macca728 het volgende:

[..]

en VVF kunnen best investeren in een speler als Drenthe, lijkt me een zekerheidje qua rendement ALS hij geen transfergeld kost of teveel salaris verdient.
Laten we Royston massaal berichtjes sturen op twitter. ;)
pi_101385442
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Er wordt nergens gezegd dat hetgeen Rijnmond bracht niet waar was. Nu jij weer, schat.
Het oorspronkelijke bericht was wel degelijk onwaar.
Toen Feijenoord dreigde met juridische stappen heeft Rijnmond snel een rectificatie gedaan.
Hierop heeft Feijenoord het kort geding ingetrokken en een klacht ingediend bij de RvdJ over de gang van zaken.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:58:05 #227
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_101385695

tis je boy
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:58:49 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101385742
Dat adidas gaat tegenwoordig wel erg ver qua sponsoring.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:59:21 #229
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101385773
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef macca728 het volgende:

[..]

Die was ik nog vergeten: De VVF gaat niks investeren.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:00:03 #230
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_101385823
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Begrijpelijk.
pi_101385910
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Laten we Royston massaal berichtjes sturen op twitter. ;)
Royston wil inleveren heeft hij al gezegd. En als Vlaar 8 ton verdient, mag hij best een miljoen hebben (of iets meer via de investeerders). Kan Ramsteijn weer naar Excelsior.

Maar eerst Fer verkopen !!
pi_101385958
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee ze willen zeker alleen investeren als Feyenoord het risico loopt.....
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:05:05 #233
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_101386166
Die VVF hebben de komst van El Ahmadi, Fernandez en Cisse destijds mogelijk gemaakt. En die zijn nou niet bepaald succesvol gebleken, logisch dus dat ze huiverig zijn om weer een speler te financieren ..
pi_101386206
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:02 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee ze willen zeker alleen investeren als Feyenoord het risico loopt.....
Inderdaad. Wanneer alles op orde is hebben we die investeerders helemaal niet nodig. Juist in deze situaties willen we er graag een beroep op doen, maar dan trekken ze de handjes er weer vanaf. Begrijpelijk, maar toch...als ze 100% zekerheid willen zitten ze in de voetballerij sowieso verkeerd. Heb af en toe ook het idee dat ze gewoon graag tegen Feyenoord aan willen schurken zodat ze in betere tijden met applaus ontvangen worden in het Maasgebouw als de 'redders van Feyenoord".

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2011 21:10:05 ]
pi_101386239
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef PIETR het volgende:
Die VVF hebben de komst van El Ahmadi, Fernandez en Cisse destijds mogelijk gemaakt. En die zijn nou niet bepaald succesvol gebleken, logisch dus dat ze huiverig zijn om weer een speler te financieren ..
Tuurlijk, alleen deze kost niets (alleen salaris) als het waar is dat Real zijn contract wil ontbinden.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:07:06 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101386289
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef PIETR het volgende:
Dat was ook met 0% risico aan hun kant. Dat bedrag zouden ze sowieso terugkrijgen, ook al leverden ze later niks meer op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:11:46 #237
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_101386552
Hoe weet jij dat? Was toch alleen bij een eventuele doorverkoop? Hebben ze dat geld inmiddels al teruggehad, of is dat omgezet in aandelen? Zoniet, dan is Feyenoord die VVF dus nog zon 12 miljoen schuldig. Met andere woorden de VVF zijn tevens de schuldeisers?
pi_101386611
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:11 schreef PIETR het volgende:
Hoe weet jij dat? Was toch alleen bij een eventuele doorverkoop? Hebben ze dat geld inmiddels al teruggehad, of is dat omgezet in aandelen? Zoniet, dan is Feyenoord die VVF dus nog zon 12 miljoen schuldig. Met andere woorden de VVF zijn tevens de schuldeisers?
stond zwart op wit.

ja waarom denk je dat de VVF aandelen hebben nu ? Dat waren die schulden voor een deel.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:13:31 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101386633
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:11 schreef PIETR het volgende:
http://www.lunaticnews.nl(...)-1-Notitie-FIF-2.jpg
http://www.lunaticnews.nl(...)-1-Notitie-FIF-3.jpg

0% risico dus. En die 12 miljoen is inderdaad omgezet in aandelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:22:32 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101387188
Ruiz in Londen trouwens om te praten met Fulham volgens VI, als die weggaat is Fer ook weg bij ons.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101387265
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:22 schreef Caland het volgende:
Ruiz in Londen trouwens om te praten met Fulham volgens VI, als die weggaat is Fer ook weg bij ons.
Nou, laten we dat dan maar hopen. 5,5 miljoen in 't handje voor Fer, Bakkal erbij en de selectie is rond voor komend seizoen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:24:36 #242
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_101387331
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Wtf, hebben die VvF dat echt zo ontvangen, met die rekenvoorbeelden erbij .. En bijna 7 ton aan kosten voor Ignjatovic :')

quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:22 schreef Caland het volgende:
Met 5 miljoen in de pocket en Bakkal erbij gaan we er niet heel veel op achteruit.
pi_101387666
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Heb je ook nog een andere bron dan lunatic? Hun berichtgeving is meestal zeer eenzijdig waardoor je nooit weet wat nu wel of niet waar is.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:32:20 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101387800
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:30 schreef eight het volgende:

[..]

Heb je ook nog een andere bron dan lunatic? Hun berichtgeving is meestal zeer eenzijdig waardoor je nooit weet wat nu wel of niet waar is.
Dit zijn officiële stukken gelekt vanuit het Maasgebouw, aardappelkroket :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:35:40 #245
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_101388025
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Grappig dat er altijd zo hard wordt geroepen dat, wat men vanuit het Maasgebouw roept, niet zo maar voor zoete koek moet worden aangenomen. En dat men een te hoog ja knik gehalte heeft als het om uitspraken van het bestuur gaat.

Vervolgens is er een vodje dat door Lunatic gepost wordt, en moet men dit per definitie voor waar aan nemen.

Ik zeg niet dat het niet waar is, maar de constatering vind ik een grappige.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_101388035
;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:30 schreef eight het volgende:

[..]

nee Gudde vertrouw je wel zeker ??? Bij hem weet je zeker dat het niet waar is.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:36:11 #247
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_101388054
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:35 schreef macca728 het volgende:
;(

[..]

Bedankt voor de bevestiging :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_101388092
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Deze bijlage kan iedereen gemaakt hebben.
Op het eerste oog zie ik geen spelfouten dus het is iig niet door lunatic zelf gedaan.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:37:36 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101388134
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:36 schreef eight het volgende:

[..]

Tsja... :')

Dan was de destijds VG allang aangeklaagd natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101388137
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:35 schreef macca728 het volgende:
;(

[..]

Beide vertrouw ik niet echt.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:39:05 #251
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_101388229
quote:

[..]

Op het eerste oog zie ik geen spelfouten dus het is iig niet door lunatic zelf gedaan.
Ziet er verder ook gewoon erg infantiel uit. Zoiets leg je toch niet voor aan eigenaren van miljoenenbedrijven ..
pi_101388300
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:39 schreef PIETR het volgende:

[..]

Ziet er verder ook gewoon erg infantiel uit. Zoiets leg je toch niet voor aan eigenaren van miljoenenbedrijven ..
Gebeurt bij ons ook zo hoor. Wat wil je anders hebben ??
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:41:10 #253
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101388348
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:40 schreef macca728 het volgende:

[..]

Gebeurt bij ons ook zo hoor. Wat wil je anders hebben ??
Denk een sexy powerpoint presentatie, met geile effecten in wordart enzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101388350
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja... :')

Dan was de destijds VG allang aangeklaagd natuurlijk.
Als je veel roept heb je vast wel een keer gelijk dus het zou natuurlijk waar kunnen zijn. Is er ooit reactie vanuit Feijenoord gekomen omtrent dit bericht?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:42:03 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101388396
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:41 schreef eight het volgende:

[..]

Als je veel roept heb je vast wel een keer gelijk dus het zou natuurlijk waar kunnen zijn. Is er ooit reactie vanuit Feijenoord gekomen omtrent dit bericht?
Er is nooit een reactie gekomen vanuit Feyenoord, alleen op dat Koevermans-verhaal volgens mij. Maar dat ging ook niet verder dan 'tis nie waaarrrr'
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:45:52 #256
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101388599
Oh, man. Deze discussie weer. :')

De mensen die nog zo heilig geloven in de directie zullen de komende maanden wel gaan merken dat het allemaal niet zo rooskleurig lijkt als het is.

Bijna een jaar geleden is de VvF in het leven geroepen. 17 miljoen schulden waren omgezet in aandelen. Nu op 30 augustus is er in totaal 4 miljoen extra bijgekomen. 1 miljoen van de supporters en 3 miljoen van andere vermogenden. Loopt dus geweldig dat hele plan. 4 miljoen in iets minder dan een jaar. En dan moet er het komende jaar nog eens 9 miljoen binnen gehaald worden?

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:41 schreef eight het volgende:

[..]

Tuurlijk niet.
Elite
Tegen TTIP
pi_101389027
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:45 schreef Happel het volgende:
Oh, man. Deze discussie weer. :')

De mensen die nog zo heilig geloven in de directie zullen de komende maanden wel gaan merken dat het allemaal niet zo rooskleurig lijkt als het is.

Bijna een jaar geleden is de VvF in het leven geroepen. 17 miljoen schulden waren omgezet in aandelen. Nu op 30 augustus is er in totaal 4 miljoen extra bijgekomen. 1 miljoen van de supporters en 3 miljoen van andere vermogenden. Loopt dus geweldig dat hele plan. 4 miljoen in iets minder dan een jaar. En dan moet er het komende jaar nog eens 9 miljoen binnen gehaald worden?

[..]

Tuurlijk niet.
Je vergeet de transfer inkomsten?
* Verwijderd *
pi_101389093
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

waarvan het meredeel is verdeeld ?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:55:10 #259
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101389126
quote:

[..]

Die gaan, voor het grootste deel, nog wel naar Feyenoord hoor :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:02:29 #260
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101389526
quote:

[..]

Ik heb het nu over de 30 miljoen die de VvF 'denkt' binnen te gaan halen.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:04:15 #261
321382 vandermar
pi_101389622
Fer alsnog naar Twente? Ruiz is in gesprek met Fulham en dan zal er wel een bod komen wat niet geweigerd kan worden
RvP; Feyenoord
pi_101389652
We hadden beter de GKL kunnen behouden als het grote reddingsplan niets anders dan creatief boekhouden is.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:10:10 #263
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101389985
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:04 schreef Hamilcar het volgende:
We hadden beter de GKL kunnen behouden als het grote reddingsplan niets anders dan creatief boekhouden is.
Dat nooit!
Elite
Tegen TTIP
pi_101390121
quote:

[..]

_O-
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:25:54 #265
268409 voice-over
pi_101390837
Happel heeft het weer eens mis.
Ruiz zit nu in Londen voor contractbesprekingen met Fulham.
Fer blijft dus niet.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:31:22 #266
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101391161
thijsslegers twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 22:24:31 Over enkele ogenblikken laatste nieuws omtrent #Bakkal. Ook voor hem is spel op de wagen. #PSV reageer retweet
Kan dus ook een streep doorheen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101391230
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:31 schreef Caland het volgende:
thijsslegers twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 22:24:31 Over enkele ogenblikken laatste nieuws omtrent #Bakkal. Ook voor hem is spel op de wagen. #PSV reageer retweet
Kan dus ook een streep doorheen.
Hoezo?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:39:02 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101391621
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hoezo?
Kan naar Red Bull Salzburg. En Feyenoord kan pas handelen als Fer is verkocht, waarschijnlijk morgen laat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:39:02 #269
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_101391622
quote:
Ook Red Bull Salzburg meldt zich voor Otman Bakkal
pi_101391717
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:04 schreef vandermar het volgende:
Fer alsnog naar Twente? Ruiz is in gesprek met Fulham en dan zal er wel een bod komen wat niet geweigerd kan worden
quote:
Fulham Transfer News: Striker Ruiz Set for £10.6m Move
August 30th, 2011

Fulham are set to complete the signing of Costa Rican striker Bryan Ruiz for a fee of around £10.6 million.

The FC Twente striker is in London to talk personal terms and is expected to complete his move tomorrow.

Ruiz was brought to Europe in 2006 by Belgian side Gent before moving to Twente in a 5 million euro deal in 2009. He has an impressive goal record in the Dutch league, scoring 39 times in 61 Eredivisie games in his two seasons with the club and was part of the Twente side that won the league for the first time in 2010.

Ruiz was interested in a move to Spurs earlier this month and had been watched by Harry Redknapp before the club’s interest cooled.

“Fulham is a serious option for me. This is a club from the Premier League and I think that’s a good competition,” Ruiz said recently.

The 26-year-old has also played 43 games for the Costa Rica national side, scoring nine times.
Als dit waar is heeft Twente water bij de wijn gedaan. In zijn contract staat blijkbaar dat hij voor een bedrag van £13.75m weg kan.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:40:30 #271
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101391724
Dus in het meest waarschijnlijke Feyenoord-scenario wordt Fer morgen voor 5 verkocht, gaat Guidetti naar QPR en zijn wij te laat om nog iemand aan te trekken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101391855
Heeft Angelos al een club ? :P
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:43:16 #273
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101391901
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:42 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft Angelos al een club ? :P
Gelukkig wel.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:44:59 #274
268409 voice-over
pi_101392009
En Been krijgt voor zijn wanprestatie bij Feyenoord de champions league in zijn schoot geworpen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:45:06 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101392020
Toch vond ik dat toen wel zielig voor die Charisteas, hij kon er ook niet zoveel aan doen toen. Was eigenlijk nog best een sympathieke gast.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:46:16 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101392095
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 22:44:04 FC #Twente heeft vanavond een nieuw bod bij #Feyenoord neergelegd voor Leroy #Fer. reageer retweet
peterwekking twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 22:42:09 #fctwente heeft vanavond opnieuw een bod uitgebracht op Leroy Fer. Het wachten is op het antwoord van Feyenoord. Zie ook #vi.nl reageer retweet
:W
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101392126
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:45 schreef Caland het volgende:
Toch vond ik dat toen wel zielig voor die Charisteas, hij kon er ook niet zoveel aan doen toen. Was eigenlijk nog best een sympathieke gast.
Klopt.
pi_101392140
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Kan naar Red Bull Salzburg. En Feyenoord kan pas handelen als Fer is verkocht, waarschijnlijk morgen laat.
Aha...op die manier.
pi_101392162
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef voice-over het volgende:
En Been krijgt voor zijn wanprestatie bij Feyenoord de champions league in zijn schoot geworpen.
Die voorzitter van Genk zei dat het omgaan met jonge spelers een van Been's sterkste punten was.
Blijkbaar is de stemronde bij Feijenoord hem volledig ontgaan.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:48:03 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101392200
quote:
FC Twente brengt nieuw bod op Feyenoorder Fer

Het aanstaande vertrek van Bryan Ruiz naar Fulham brengt ook de overgang van Leroy Fer van Feyenoord naar FC Twente een stap dichterbij. De Enschedese club heeft dinsdagavond opnieuw een bod uitgebracht op de 21-jarige middenvelder, waarvoor Feyenoord een transfersom van vijf miljoen euro verlangt.

Dat bedrag moet in één keer worden betaald. FC Twente kreeg vorige week nog nul op het rekest toen het vier miljoen euro en een bonus in termijnen voor Fer wilde betalen. 'We hebben op ons laatste bod nog geen antwoord van Feyenoord gekregen', laat voorzitter Joop Munsterman weten aan Voetbal International.

'Maar wij gaan er vanuit dat dit een bod is dat Feyenoord niet kan weigeren.' Fer kan bij FC Twente een contract tekenen voor drie seizoenen met een optie voor een vierde jaar. (Peter Wekking)
Die transfercarousel begint echt altijd pas op de laatste dagen te draaien he :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101392216
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:46 schreef Caland het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 22:44:04 FC #Twente heeft vanavond een nieuw bod bij #Feyenoord neergelegd voor Leroy #Fer. reageer retweet
peterwekking twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 22:42:09 #fctwente heeft vanavond opnieuw een bod uitgebracht op Leroy Fer. Het wachten is op het antwoord van Feyenoord. Zie ook #vi.nl reageer retweet
:W
Als het 5 is , accepteren.
pi_101392223
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:40 schreef Caland het volgende:
Dus in het meest waarschijnlijke Feyenoord-scenario wordt Fer morgen voor 5 verkocht, gaat Guidetti naar QPR en zijn wij te laat om nog iemand aan te trekken.
Of dat ze op het laatste nippertje nog Vennegoor aantrekken ;(
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:48:36 #283
321382 vandermar
pi_101392234
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:48 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als het 5 is , accepteren.
4 had ik al geaccepteerd
RvP; Feyenoord
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:48:58 #284
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101392254
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:48 schreef eight het volgende:

[..]

Of dat ze op het laatste nippertje nog Vennegoor aantrekken ;(
Die heeft geen club, kan dus nog na 31 augustus aangetrokken worden :'( :'(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101392313
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:48 schreef vandermar het volgende:

[..]

4 had ik al geaccepteerd
Ik niet.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:51:29 #286
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_101392402
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:45 schreef Caland het volgende:
Er ligt nog een spits bij ajax weg te rotten die niemand wil. :')
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:52:23 #287
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101392459
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:51 schreef ursel het volgende:

[..]

Er ligt nog een spits bij ajax weg te rotten die niemand wil. :')
Ja, alleen die kan wel voetballen :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101392467
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:49 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik niet.
Ja, nu wel ja. Toen Twente met het 2M bod kwam, riepen we dat hij minimaal 3.5 moest opleveren.
pi_101392475
Salzburg meldt zich voor Bakkal. Straks gaat Fer naar Twente, Guidetti naar QPR en Bakkal richting Salzburg. :')

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2011 22:53:01 ]
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:52:56 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101392499
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:52 schreef Typisch het volgende:
Salzburg meldt zich voor Bakkal. Straks gaat Fer naar Twente, Guidetti naar QPR en Bakkal richting Salzburg. :emo:
Dankje voor deze repost.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101392502
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:52 schreef eight het volgende:

[..]

Ja, nu wel ja. Toen Twente met het 2M bod kwam, riepen we dat hij minimaal 3.5 moest opleveren.
We ?
pi_101392514
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:52 schreef Typisch het volgende:
Salzburg meldt zich voor Bakkal. Straks gaat Fer naar Twente, Guidetti naar QPR en Bakkal richting Salzburg. :emo:
Feijenoord lijkt me toch een stuk aantrekkelijker als salzburg
pi_101392539
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Dankje voor deze repost.
Graag gedaan.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:53:50 #294
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101392562
5 miljoen.

25% naar investeerders.
10% naar zaakwaarnemers e.d.

Is dus echt wel het minimum dit bedrag. 3.5 was gewoon absurd laag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101392970
nu gaan we winnen joh met guidetti als spits
pi_101393089
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:53 schreef eight het volgende:

[..]

Feijenoord lijkt me toch een stuk aantrekkelijker als salzburg
Want Feyenoord speelt Europees? Kans is groot dat hij naar Red Bulls gaat.
pi_101393141
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 23:01 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Want Feyenoord speelt Europees? Kans is groot dat hij naar Red Bulls gaat.
Onze competitie is sterker en dus interessanter.
pi_101393204
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 23:02 schreef eight het volgende:

[..]

Onze competitie is sterker en dus interessanter.
Ik denk dat hij het geld daar interessanter gaat vinden.
pi_101393230
quote:
Been wil Bruins meenemen naar Genk

Mario Been wil op de laatste dag Luigi Bruins verleiden tot een avontuur in België. De kersverse trainer van Racing Genk heeft de clubloze ex-Feyenoorder bovenaan het lijstje staan met versterkingen. Dat meldt Voetbal International. Vandaag kreeg Been twee namen op een presenteerblaadje, maar Bruins zou het plaatje in de selectie van Genk compleet maken. De mogelijke hereniging van Been en Bruins zou overigens opmerkelijk zijn. Vorige maand haalde de aanvallende middenvelder nog fel uit naar Been in VI.
Wie maakt 'de' grap ?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:04:24 #300
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_101393241
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 23:03 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik denk dat hij het geld daar interessanter gaat vinden.
Hij wordt verhuurd he. Dus ik denk dat City hem dan liever in Rotterdam wil stallen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:04:59 #301
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101393273
vol
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')