Gebaseerd op ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:26 schreef PIETR het volgende:
Vind het eigenlijk wel prima dat Fer blijft, al heb ik er ook geen moeite mee als hij zou vertrekken voor 4.5 miljoen en we Bakkel dan voor een jaartje huren van PSV.
Ook die Guidetti hoeft niet persé te komen. Achabar is beter.
quote:
Ik had inmiddels ook wel 'witte rook' verwacht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:31 schreef eight het volgende:
Komt Guidetti nu of niet? Ik besef dat de dag nog niet om is maar het definitieve ja of nee laat wel lang op zich wachten.
Volgens mij is het allang rond maar wachten ze er om onverklaarbare redenen over met het naar buiten brengenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:31 schreef eight het volgende:
Komt Guidetti nu of niet? Ik besef dat de dag nog niet om is maar het definitieve ja of nee laat wel lang op zich wachten.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 18:35:42#Feyenoord gaat, mits de deal doorgaat, #Guidetti 600.000 euro betalen. Manchester City neemt de overige 200.000 euro voor haar rekening. reageer retweet
hing toch nog of de vader een flat kreeg en vliegtickets naar Zweden volgens VIquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is het allang rond maar wachten ze er om onverklaarbare redenen over met het naar buiten brengen
Nah, vind dit toch eigenlijk wel behoorlijk veel voor een speler die zich amper heeft bewezen op het hoogste niveau.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:36 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 18:35:42#Feyenoord gaat, mits de deal doorgaat, #Guidetti 600.000 euro betalen. Manchester City neemt de overige 200.000 euro voor haar rekening. reageer retweet
Tja het is wel een van de grotere talenten van Europa dus voor minder ga je ze echt niet krijgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:38 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nah, vind dit toch eigenlijk wel behoorlijk veel voor een speler die zich amper heeft bewezen op het hoogste niveau.
Ja, beetje vaag allemaal. Waar worden spelers in deze gevallen tegenwoordig eigenlijk gehuisvest door Feyenoord, of is dat verschillend? Volgens mij zaten ze vroeger altijd redelijk dicht bij de Kuip, in die flatjes naast Pathé etc.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
hing toch nog of de vader een flat kreeg en vliegtickets naar Zweden volgens VI
Tot voor kort was er een familie die voor al die jonge spelers zorgden. Dat heeft Feijenoord inmiddels stopgezet. Spelers worden vanaf nu bij pleeggezinnen gezet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, beetje vaag allemaal. Waar worden spelers in deze gevallen tegenwoordig eigenlijk gehuisvest door Feyenoord, of is dat verschillend? Volgens mij zaten ze vroeger altijd redelijk dicht bij de Kuip, in die flatjes naast Pathé etc.
Belachelijk veel geld voor een 'talent'. En dan zelfs als huur speler, hij zal snel moeten gaan presteren anders bestempel ik dit als wanbeleid. E600.000 voor een talent?!?!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:36 schreef Paul-89 het volgende:
Ja, maar dan heb je het over die jonge gastjes. Waarom is dat eigenlijk stopgezet dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Tot voor kort was er een familie die voor al die jonge spelers zorgden. Dat heeft Feijenoord inmiddels stopgezet. Spelers worden vanaf nu bij pleeggezinnen gezet.
Mja, eenjarig contract, wil graag weg, 5 miljoen... en we hebben genoeg spelers voor die positie (El Ahmadi, Clasie, Mokotjo, Leerdam). En als we dan een spits kunnen halen, die we wel hard nodig hebben. En eventueel nog voor heel weinig geld een vervanger voor het komende seizoen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laat Fer maar lekker blijven, by far onze beste speler
Fer heeft het contractvoorstel van Feyenoord nooit bekeken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:47 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Belachelijk veel geld voor een 'talent'. En dan zelfs als huur speler, hij zal snel moeten gaan presteren anders bestempel ik dit als wanbeleid. E600.000 voor een talent?!?!
Had dan geldwolf Fer een 3 jarig contract gegeven dat hij E300.000 meer gaat verdienen per jaar. Maar het zal wel zo makkelijk niet zijn
Als het financieel verantwoord is om Guidetti te halen lijkt het me juist beter dat Achahbar heel, heel rustig gebracht gaat worden in zijn schaduw. Flink wat invalbeurtjes en dan in januari een 5-jarig contract aanbiedenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:50 schreef gniffie het volgende:
Gewoon Achabar in de basis, die is nu al zo goed. Gaat het makkelijk redden.
Ik kan het moeilijk begrijpen als van Geel hem niet laat gaan voor 5M. Misschien wil hij wel afwachten tot de winterstop zodat Fer zich nog meer in de kijker speelt en hem dan alsnog verkopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mja, eenjarig contract, wil graag weg, 5 miljoen... en we hebben genoeg spelers voor die positie (El Ahmadi, Clasie, Mokotjo, Leerdam). En als we dan een spits kunnen halen, die we wel hard nodig hebben. En eventueel nog voor heel weinig geld een vervanger voor het komende seizoen.
Tja, dan weet ik het wel.
Dan is hij veel minder waard dan nu, dus lijkt me sterk. Zal er meer mee te maken hebben dat Van Geel gewoon het bedrag in 1 keer wilt en Twente dit niet op kan hoesten. Wij zijn geen bank, om met de woorden van Munsterman te spreken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:05 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk begrijpen als van Geel hem niet laat gaan voor 5M. Misschien wil hij wel afwachten tot de winterstop zodat Fer zich nog meer in de kijker speelt en hem dan alsnog verkopen.
4M meteen en de rest later is toch ook niet verkeerd? Ik vind dat van Geel maar een link spelletje speelt. Maar goed, hij zal wel weten wat hij doet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is hij veel minder waard dan nu, dus lijkt me sterk. Zal er meer mee te maken hebben dat Van Geel gewoon het bedrag in 1 keer wilt en Twente dit niet op kan hoesten. Wij zijn geen bank, om met de woorden van Munsterman te spreken.
Wie zegt dat Twente direct 4 op tafel kan leggen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:11 schreef eight het volgende:
[..]
4M meteen en de rest later is toch ook niet verkeerd?
Het volledige bedrag in termijnen slaat idd nergens op. Joop moet eens niet zoveel door de Wehkamp bladeren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie zegt dat Twente direct 4 op tafel kan leggen?
Ik denk het niet. Las eerder dat ze in termijnen willen betalen. Ja pleurt op, daar heb je helemaal niks aan. Krijg je nu een miljoentje, over een half jaar een miljoentje. etc.![]()
Precies, anders zijn we straks weer een mega-talent kwijt voor een fooi, net als met Castaignos.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het financieel verantwoord is om Guidetti te halen lijkt het me juist beter dat Achahbar heel, heel rustig gebracht gaat worden in zijn schaduw. Flink wat invalbeurtjes en dan in januari een 5-jarig contract aanbieden
Van Geel heeft het spelletje al een keer verloren anders van Joop met WIllem Janssen....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:11 schreef eight het volgende:
[..]
4M meteen en de rest later is toch ook niet verkeerd? Ik vind dat van Geel maar een link spelletje speelt. Maar goed, hij zal wel weten wat hij doet.
Niet te vergelijken, die had een halfjaarcontract en als zo'n club op de deur klopt ben je als Nederlandse club helemaal nergens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Van Geel heeft het spelletje al een keer verloren anders van Joop met WIllem Janssen....
En 4 miljoen + is gewoon een zeer goede prijs voor een speler met een 1 jarig contract. Afalley ging voor minder weg en dat was de beste speler van de eredivisie en nog naar een absolute topclub.
Met een contract voor nog een half jaar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Afalley ging voor minder weg en dat was de beste speler van de eredivisie en nog naar een absolute topclub.
Fer wil ook koste wat het kost weg en het risico is veels te hoog. Fer gaat niet verlengen, dus weg 4 miljoen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, die had een halfjaarcontract en als zo'n club op de deur klopt ben je als Nederlandse club helemaal nergens.
Zo'n kwibus bij Studio voetbal zei dat ook: Twente heeft kwaad bloed gezet met de manier waarop ze dachten Fer voor een koopje weg te kunnen grissen bij een club in financiele nood.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef eight het volgende:
[..]
Het volledige bedrag in termijnen slaat idd nergens op. Joop moet eens niet zoveel door de Wehkamp bladeren.
Jammer voor de VG, Lunatics en mijn lievelingsmoderator Happel: hun belangrijkste nieuwsbron blijkt dus een leugenmachine te zijn.quote:Raad voor de Journalistiek vindt klacht Feyenoord gegrond
30 augustus 2011 RTV Rijnmond
RTV Rijnmond is vijf maanden geleden onzorgvuldig geweest in de berichtgeving rondom de toelages voor de directieleden van Feyenoord. Dat is de conclusie van de Raad voor de Journalistiek, het klachtenorgaan voor de media.
Feyenoord kon zich niet vinden in deze berichtgeving en heeft daarom de Raad voor de Journalistiek om een uitspraak gevraagd. Die vindt dat RTV Rijnmond "grenzen heeft overschreden van hetgeen, gelet op de eisen van journalistieke verantwoordelijkheid, maatschappelijk aanvaardbaar is." De RvdJ noemt het uitblijven van wederhoor door RTV Rijnmond "onzorgvuldig."
Het gaat nergens over de feiten in het bericht van toen. Ze zeggen alleen maar dat het onzorgvuldig is dat er geen wederhoor is toegepast.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:50 schreef voice-over het volgende:
[..]
Jammer voor de VG, Lunatics en mijn lievelingsmoderator Happel: hun belangrijkste nieuwsbron blijkt dus een leugenmachine te zijn.
Eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Met een contract voor nog een half jaar?
Fer moet je gewoon verkopen. 4-5 is een prima bedrag voor een speler met een 1jarig contract.
Zeker, maar in termijnen heb je er in onze situatie niet veel aan. We moeten namelijk dit seizoen uit categorie 1 komen, en niet over 3 jaar. Dát is de afweging.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Met een contract voor nog een half jaar?
Fer moet je gewoon verkopen. 4-5 is een prima bedrag voor een speler met een 1jarig contract.
Dus was het journalistiek van lik-me-vessie en kan je die berichten niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat nergens over de feiten in het bericht van toen. Ze zeggen alleen maar dat het onzorgvuldig is dat er geen wederhoor is toegepast.
Mwah, dan is zo'n 80% van de journalistiek van tegenwoordig van lik-me-vessie. Feitelijk blijft dat bericht nog steeds staan hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:52 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dus was het journalistiek van lik-me-vessie en kan je die berichten niet serieus nemen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n kwibus bij Studio voetbal zei dat ook: Twente heeft kwaad bloed gezet met de manier waarop ze dachten Fer voor een koopje weg te kunnen grissen bij een club in financiele nood.
Inmiddels is al ruim het dubbele geboden ten opzichte van het openingsbod. Maar nog steeds heeft Jopie 'm niet binnen. Had-ie niet verwacht.![]()
Of het verstandig is om Fer niet te verkopen voor zoveel geld.. de tijd zal het leren. Zonder de prima deal met Wijnaldum was hij al weggeweest, dan was het pure noodzaak. Nu niet!
Ik denk dat je wat verder moet kijken dan alleen het kille saneren. Dat Feyenoord Fer niet laat gaan, dat doét wat met de club. Sterker: ik denk dat het diep doordringt in alle gelederen. Het straalt iets uit naar de spelersgroep, het straalt iets uit naar de supporters. Namelijk: TROTS.
Ja Feyenoord is arm. Maar Feyenoord is geen hoer die alles maar verkoopt als het poen oplevert. Wij laten niet met ons sollen. Niet op het veld en niet daarbuiten.
10 miljoen voor 2 spelers is geen uitverkoop.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:55 schreef Maastoren het volgende:
[..]
![]()
Ik was wel bang dat het deze zomer de grote uitverkoop bij Feyenoord zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |