Gebaseerd op ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:26 schreef PIETR het volgende:
Vind het eigenlijk wel prima dat Fer blijft, al heb ik er ook geen moeite mee als hij zou vertrekken voor 4.5 miljoen en we Bakkel dan voor een jaartje huren van PSV.
Ook die Guidetti hoeft niet persé te komen. Achabar is beter.
quote:
Ik had inmiddels ook wel 'witte rook' verwacht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:31 schreef eight het volgende:
Komt Guidetti nu of niet? Ik besef dat de dag nog niet om is maar het definitieve ja of nee laat wel lang op zich wachten.
Volgens mij is het allang rond maar wachten ze er om onverklaarbare redenen over met het naar buiten brengenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:31 schreef eight het volgende:
Komt Guidetti nu of niet? Ik besef dat de dag nog niet om is maar het definitieve ja of nee laat wel lang op zich wachten.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 18:35:42#Feyenoord gaat, mits de deal doorgaat, #Guidetti 600.000 euro betalen. Manchester City neemt de overige 200.000 euro voor haar rekening. reageer retweet
hing toch nog of de vader een flat kreeg en vliegtickets naar Zweden volgens VIquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is het allang rond maar wachten ze er om onverklaarbare redenen over met het naar buiten brengen
Nah, vind dit toch eigenlijk wel behoorlijk veel voor een speler die zich amper heeft bewezen op het hoogste niveau.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:36 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 18:35:42#Feyenoord gaat, mits de deal doorgaat, #Guidetti 600.000 euro betalen. Manchester City neemt de overige 200.000 euro voor haar rekening. reageer retweet
Tja het is wel een van de grotere talenten van Europa dus voor minder ga je ze echt niet krijgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:38 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nah, vind dit toch eigenlijk wel behoorlijk veel voor een speler die zich amper heeft bewezen op het hoogste niveau.
Ja, beetje vaag allemaal. Waar worden spelers in deze gevallen tegenwoordig eigenlijk gehuisvest door Feyenoord, of is dat verschillend? Volgens mij zaten ze vroeger altijd redelijk dicht bij de Kuip, in die flatjes naast Pathé etc.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
hing toch nog of de vader een flat kreeg en vliegtickets naar Zweden volgens VI
Tot voor kort was er een familie die voor al die jonge spelers zorgden. Dat heeft Feijenoord inmiddels stopgezet. Spelers worden vanaf nu bij pleeggezinnen gezet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, beetje vaag allemaal. Waar worden spelers in deze gevallen tegenwoordig eigenlijk gehuisvest door Feyenoord, of is dat verschillend? Volgens mij zaten ze vroeger altijd redelijk dicht bij de Kuip, in die flatjes naast Pathé etc.
Belachelijk veel geld voor een 'talent'. En dan zelfs als huur speler, hij zal snel moeten gaan presteren anders bestempel ik dit als wanbeleid. E600.000 voor een talent?!?!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:36 schreef Paul-89 het volgende:
Ja, maar dan heb je het over die jonge gastjes. Waarom is dat eigenlijk stopgezet dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Tot voor kort was er een familie die voor al die jonge spelers zorgden. Dat heeft Feijenoord inmiddels stopgezet. Spelers worden vanaf nu bij pleeggezinnen gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |