Ik neem niet aan dat Willem daarvoor betaalt. Harry en Willem zijn goede vrienden, en daarom zal willem vaak te gast zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Maar ook dat Willem kennelijk 14.000 euro heeft betaalt om daar aan tafel te zitten bij de Harry. Beetje een of andere keukenzaak promoten
Mijn held, wat doe je![]()
Handige opmerking zegquote:Van Merwijk: "Wij betalen alles terug"
Stadiondirecteur Jan van Merwijk belooft dat bij de komst van een Nieuwe Kuip, de gemeente Rotterdam haar investering terug zal krijgen. “De gemeente wordt daar uiteindelijk zelfs beter van,” vertelt Van Merwijk aan RTV Rijnmond.
Het nieuwe stadion van Feyenoord gaat rond de 430 miljoen euro kosten. Het Feijenoord Stadion voldoet zelf aan tweederde van de investering, het overige deel moet door de gemeente gefinancieerd worden, middels een achtergestelde lening.
Dat is een lening waarbij vanaf de eerste dag rente wordt vergoed aan de gemeente over dat bedrag. Aan de banken waarbij geld wordt geleend wordt naast die rente ook direct aflossing betaald. Na 15 jaar is het de bedoeling om ook de schuld aan de gemeente af te lossen.
"Uiteindelijk krijgt de gemeente Rotterdam alles terug, dus rente plus aflossing," licht Van Merwijk toe. "Daarnaast zit er een stuk opslag in de rente die wij aan de gemeente betalen. Dus als wij in staat zijn om terug te betalen, dan wordt de gemeente Rotterdam daar uiteindelijk beter van. En uit ons businessplan blijkt dat wij daartoe in staat zijn."
Vorige week kwam de Partij van de Arbeid met het bericht naar buiten dat de komst van de Nieuwe Kuip, in ieder geval voor de komende jaren, niet meer aan de orde is. Volgens PvdA-raadslid Richard Moti zijn de tekorten bij de gemeente zo groot dat er geen gemeentelijke bijdrage mogelijk is. Volgens Van Merwijk vallen de risico's wel mee:
"We weten dat we het nieuwe stadion alleen met elkaar kunnen realiseren. Als je dat beseft, dan kan je altijd afspraken maken dat het geld altijd terug komt. Het stadion staat er 50, 60 of 70 jaar. In die tijd moet het zeker mogelijk zijn om de financiële verplichtingen na te komen."
quote:Van Geel: 'Komst Bakkal momenteel niet aan de orde'
Voetbal International meldde maandagavond dat PSV’er Otman Bakkal in beeld zou zijn bij Feyenoord om een eventueel vertrek van Leroy Fer op te vangen. Technisch directeur Martin van Geel reageert dinsdag in het Algemeen Dagblad op de geruchten rondom Bakkal.
"Of Bakkal straks toch in de Kuip speelt? Je weet het nooit, maar op dit moment is het niet aannemelijk." Van Geel heeft wel aangegeven contact te hebben gehad met de zaakwaarnemer van Bakkal, maar volgens de technische man van Feyenoord zou dit slechts om een oriënterend gesprek zijn gegaan.
Hoewel er nog geen nieuws is over de mogelijke verkoop van Leroy Fer, hoopt Feyenoord dinsdag toch een transfer af te ronden. De huur van John Guidetti zal dinsdag mogelijk worden beklonken. De Rotterdamse club wacht nu alleen nog op het ja-woord van de Zweedse jeugdinternational.
Aja, dat klopt. Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heeft hij van het weekend al gedaan.
Bakkal lijkt me ook niet echt een goedkope speler, dus beter even achterwege laten.quote:
Ik ook niet, ik weet wel dat die Aerts wel echt bezweek door de druk van de Kuip. Liet zich toen ook een keer wisselen in de rust omdat hij in de 1e helft een blunder had gemaakt.quote:
Gewoon Bakkal een jaartje huren en als hij dan gepresteerd heeft een contract aanbieden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:10 schreef ajacied4lf het volgende:
5 miljoen Fer verkopen. 2,5 miljoen Bakkal terughalen.
We kunnen niks kopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:10 schreef ajacied4lf het volgende:
5 miljoen Fer verkopen. 2,5 miljoen Bakkal terughalen.
was ook gewoon een hele matige keeperquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik weet wel dat die Aerts wel echt bezweek door de druk van de Kuip. Liet zich toen ook een keer wisselen in de rust omdat hij in de 1e helft een blunder had gemaakt.
Dat zou mooi zijn als dat kan. Echt veel perspectief heeft hij denk ik dit jaar niet bij PSV, dus als hij aan spelen toe wil komen moet hij toch wat denk ik zo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gewoon Bakkal een jaartje huren en als hij dan gepresteerd heeft een contract aanbieden.
quote:Cissé: 'Neem geen enkel risico meer met mijn teen'
30/08/2011 13:56
Sekou Cissé leek bij Feyenoord voor het eerst sinds lange tijd weer pijnvrij te kunnen voetballen, tot hij vorige week plotseling afhaakte. De Ivoriaan had opnieuw last van zijn hardnekkige teenblessure. Tot grote frustratie van iedereen binnen Feyenoord. Niet op de laatste plaats die van hemzelf.
'Deze terugslag komt op een heel vervelend moment. Ik begon net weer in mijn ritme te komen', verzucht de 26-jarige aanvaller. 'Maar helaas moet ik dit accepteren. Eind vorige week speelde mijn teen weer op en toen heb ik bij de medische staf aangegeven dat ik geen risico wil nemen.'
'Dat heb ik eerder wel gedaan en dat kostte me zes maanden. Dat mag niet nog eens gebeuren', vervolgt de balende Cissé. 'Nu heb ik op tijd aan de bel getrokken. Dit is geen nieuwe blessure, maar alleen een reactie op de belasting van de afgelopen periode. In overleg met de medici geef ik mijn voet nu even rust.'
'Hopelijk kan ik over een paar dagen weer spelen', blijft de elfvoudig Ivoriaans international optimistisch. 'Er is geen reden voor paniek, maar mijn situatie heeft gewoon tijd nodig. Vervelend is het wel, heel erg vervelend want ik wil zo graag...'
VI
Ligt eraan waarom je er zit. Willem heeft vast ook zakelijke belangen hebben die hij daar wil behartigen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:38 schreef zlakto het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat Willem daarvoor betaalt. Harry en Willem zijn goede vrienden, en daarom zal willem vaak te gast zijn.
Ik neem toch aan dat Mark Rutte ook niet betaald om te gast te zijn
Als hij weer zijn oude vorm (laatste periode bij Roda) kan pakken is het een prima speler voor ons.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook met klachtvrije teen een matige voetballer.
Echt hard nodig is hij gelukkig niet, met Cabral, Fernandez, Schaken, Biseswar, Achabar en waarschijnlijk Guidetti.quote:
Alleen Cabral en Fernandez kunnen/horen op linksbuiten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt hard nodig is hij gelukkig niet, met Cabral, Fernandez, Schaken, Biseswar, Achabar en waarschijnlijk Guidetti.
We hebben het 'geluk' dat al onze fitte buitenspelers redelijk uit de voeten kunnen op beiden flanken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alleen Cabral en Fernandez kunnen/horen op linksbuiten.
Gewoon Cabral links en Schaken rechts voelen ze zich beide duidelijk het beste.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
We hebben het 'geluk' dat al onze fitte buitenspelers redelijk uit de voeten kunnen op beiden flanken.
Plus dat je Fernandez voor de flanken beschikbaar hebt wanneer je beschikt over een centrumspits.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
We hebben het 'geluk' dat al onze fitte buitenspelers redelijk uit de voeten kunnen op beiden flanken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |