Die extra's kun je wel vergeten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
Als Feyenoord zijn salaris betaald + wat extra's, dan hebben wij genoeg om het bod op Matavz te verhogen!
Hoeft Feyenoord dan geen salaris meer aan hem te betalen?quote:
Been krijgt 80% van zijn salarisquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeft Feyenoord dan geen salaris meer aan hem te betalen?
Of heeft de "coulante" Been ineens een paar ton meegekregen?
Ik neem aan dat Been geen geld meer van Feyenoord krijgt als hij bij Genk aan de slag gaat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Been krijgt 80% van zijn salaris.
Dat denk ik wel hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Been geen geld meer van Feyenoord krijgt als hij bij Genk aan de slag gaat.
Nou dat ook weer niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:46 schreef inZanity het volgende:
Bakkal voor Fer zou ik een prima zet vinden. Ga je er nog op vooruit ook.
Ik heb de vraag naar De Snor gestuurd, ik ben benieuwd of ze hem behandelen.quote:
Mee eens, hij zou bij Feijenoord dan ook echt kunnen opleven.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:15 schreef Mwanatabu het volgende:
Bakkal zou zich in ieder geval het snot voor de ogen lopen als ie de opdracht kreeg ook verdedigende taken op zich te nemen en hij heeft er ook ervaring mee. Wat dat betreft is het een fijne prof. En binnen PSV past ie nu idd niet, heb hem altijd een speler voor een meer fysiek ingestelde ploeg gevonden.
Meestal krijgt de ex-trainer doorbetaald totdat hij bij een nieuwe club begint. Daarna vervalt het salaris. Het zou ook echt schandalig zijn als hij dubbel gaat cashen gezien de financiële toestand van Feijenoord en het feit dat hij zelf is opgestapt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Been geen geld meer van Feyenoord krijgt als hij bij Genk aan de slag gaat.
Duh, we mogen al twee jaar niks kopen. Wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:48 schreef Cara het volgende:
Feyenoord Netwerk
VI verslaggever Thijs Slegers voegt eraan toe dat het zou gaan om huur voor een jaar. Bakkal zelf zou ervoor openstaan.
Dus geen koop, maar huur. Das jammer.
Waarom zou je daar bang van worden?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:11 schreef zoekeenleven het volgende:
Is de transfer van Fer nou opeens weer een stuk dichterbij? Of is dit weer allemaal bangmakerij?
Waarom is die uitdrukking van toepassing dan? Is toch alleen maar beter als Fer verkocht wordt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:16 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat is een uitdrukking mijn vriend.....
quote:RC Genk stelt Been aan als nieuwe hoofdtrainer
RC Genk heeft Mario Been aangesteld als nieuwe coach. Na het vertrek van Franky Vercauteren naar Al Jazeera was de Belgische titelhouder op zoek naar een nieuwe oefenmeester.
Eerder was Henk ten Cate in beeld om Vercauteren op te volgen. Na zijn afzegging werd Been gepolst. Super Mario zat zonder club sinds hij in juli werd weggestemd door de spelersgroep van zijn voormalige werkgever Feyenoord.
Been gaat met Genk de Champions League in. De regerend kampioen van België plaatste zich via de voorrondes voor het miljoenenbal. Daar stuit het op Chelsea, Valencia en Bayer Leverkusen.
Op 9 september zit Been voor het eerst op de bank bij Genk. Dan staat de uitwedstrijd tegen Sint-Truiden op het programma. Momenteel staat de ploeg tiende in de Jupiler Pro League met zes punten uit vijf duels.
De helft toch?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Been krijgt 80% van zijn salaris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |