en als dan Bakkal meteen gehuurd kan worden ga je sportief gezien maar een beetje achteruit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:57 schreef Caland het volgende:
Ach, hij kan nog gewoon verkocht worden hoor. Nog zo'n 28 uur te gaan.
Iets klopt er niet...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:10 schreef PIETR het volgende:
Duurt weer iets te lang die transfer van Guidetti ..
Tsja, ik gok dat Van Geel Fer morgen gewoon een miljoentje duurder maakt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:10 schreef eight het volgende:
[..]
en als dan Bakkal meteen gehuurd kan worden ga je sportief gezien maar een beetje achteruit.
En terecht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, ik gok dat Van Geel Fer morgen gewoon een miljoentje duurder maakt.
Eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:55 schreef Maastoren het volgende:
[..]
![]()
Ik was wel bang dat het deze zomer de grote uitverkoop bij Feyenoord zou zijn.
hij wil veel inleveren en zal ons zeker beter maken !!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:24 schreef Jorwol het volgende:
Drenthe kost miljoenen aan salaris en gaat ons niet veel beter maken..
Wie gaat ons dan wel beter maken? Guidetti?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:24 schreef Jorwol het volgende:
Die gaat ons echt wel beter maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:24 schreef Jorwol het volgende:
Vanwaar het cynisme?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wie gaat ons dan wel beter maken? Guidetti?
Weinig salarisruimte? Hoe kom je daar bij? Van Geel zei laatst dat er juist wel ruimte was voor salaris.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:39 schreef Happel het volgende:
Wat een chaos hier.
Laat ik het nog eens duideljk maken:
- Geen geld, dus spelers kopen kan niet.
- Fer blijft.
- Guidetti komt.
- Weinig salarisruimte voor nog een aanvulling, dus nog een huurling kunnen we vergeten.
Duidelijk zo?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:39 schreef Happel het volgende:
Wat een chaos hier.
- Fer blijft.
- Guidetti komt.
- Weinig salarisruimte voor nog een aanvulling, dus nog een huurling kunnen we vergeten.
-Gudde en Van Well moeten zsm oprotten
Duidelijk zo?
Voor die Zweed vast wel. Maar je moet niet vergeten dat er verplicht zwarte cijfers geschreven moeten gaan worden, niet teveel risico nemen dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Weinig salarisruimte? Hoe kom je daar bij? Van Geel zei laatst dat er juist wel ruimte was voor salaris.
Hij zou absoluut een toegevoegde waarde zijn maar Drenthe naar Feijenoord gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die gaat ons echt wel beter maken.
Arsenal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:42 schreef eight het volgende:
[..]
Hij zou absoluut een toegevoegde waarde zijn maar Drenthe naar Feijenoord gaat niet gebeuren.
Real spelers die weg moeten zijn bij veel clubs populair. Hij gaat dadelijk gewoon in op een aanbieding van een grote Europese middenmoter.
Er wordt nergens gezegd dat hetgeen Rijnmond bracht niet waar was. Nu jij weer, schat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:50 schreef voice-over het volgende:
[..]
Jammer voor de VG, Lunatics en mijn lievelingsmoderator Happel: hun belangrijkste nieuwsbron blijkt dus een leugenmachine te zijn.
Precies dit. Als ik een van de VvF was dan zou ik mijn geld er wel in durven steken. Laat hem hetzelfde als Guidetti verdienen en verkoop hem over een jaar weer aan een mooie Bundesliga club of e.v.t. een Italiaanse subtopper.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
hij wil veel inleveren en zal ons zeker beter maken !!
en je kan hem weer verkopen later
Godverdomme, ik heb gewoon de tranen in m'n ogen van het lachen.quote:Toen Genk zich meldde heb ik Leo Beenhakker om advies gevraagd, hij zei het zou heel stom zijn als je hier niet op ingaat.' Mogelijk begroet Been binnenkort nog een landgenoot als versterking voor zijn nieuwe club, Genk wordt in verband gebracht met de transfervrije Luigi Bruins. 'Er is misschien nog wel wat mogelijk qua versterkingen waarin ik ook invloed in zal hebben.'
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Godverdomme, ik heb gewoon de tranen in m'n ogen van het lachen.
Mama Bruins.![]()
dus is het dom als je Fer niet verkoopt, scheelt gewoon teveel geld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:39 schreef Happel het volgende:
Wat een chaos hier.
- Fer blijft.
- Guidetti komt.
Duidelijk zo?
Laten we Royston massaal berichtjes sturen op twitter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
dus is het dom als je Fer niet verkoopt, scheelt gewoon teveel geld.
en VVF kunnen best investeren in een speler als Drenthe, lijkt me een zekerheidje qua rendement ALS hij geen transfergeld kost of teveel salaris verdient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |