SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit.
De OP is hier te vinden.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Hahah ja ik zag dat er gereageerd was en daarna dat er nog maar 1 post over was. (6)quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:49 schreef shifto het volgende:
Baas. Ik wilde het nieuwe deel openen. Krijg ik gewwon een motherfocking blue screen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hahah ja ik zag dat er gereageerd was en daarna dat er nog maar 1 post over was. (6)
Iets met fulltime werken en maar 1 week vrij vragen/krijgenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:51 schreef fairytalessuck het volgende:
Maar hoezo heb jij alleen deze week vrij?
Boh dat is wel zuur.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Iets met fulltime werken en maar 1 week vrij vragen/krijgen
Ben in mei al weekje weg geweest en wil in november nog een weekje wegquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Boh dat is wel zuur.
Heb zelf ook maar 4 weken vrij gehad sinds februari vorig jaar, maar toch.
1 Week is wel heel erg weinig.
Ik heb in al mijn vakanties fulltime gewerkt toen ik nog op school zat en vanaf februari dit jaar ben ik gestopt met school om fulltime te gaan werken. Daarom heb ik eigenlijk geen vakantie gehad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben in mei al weekje weg geweest en wil in november nog een weekje wegMaar je bent toch een scholier, die horen vies veel vrij te hebben.
Internet knuffel? Indien je niet meer naar school gaat, gaat dat je toekomst perpectief zijn voor de volgende 50 jaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb in al mijn vakanties fulltime gewerkt toen ik nog op school zat en vanaf februari dit jaar ben ik gestopt met school om fulltime te gaan werken. Daarom heb ik eigenlijk geen vakantie gehad.
Nee ik heb nu nog een week vrij en daarna ga ik weer opnieuw aan een studie beginnen, dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Internet knuffel? Indien je niet meer naar school gaat, gaat dat je toekomst perpectief zijn voor de volgende 50 jaar
Welke studie?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee ik heb nu nog een week vrij en daarna ga ik weer opnieuw aan een studie beginnen, dus dat komt wel goed.
Rechten.quote:
Heheh hoezo dat?quote:
Beste studie ooitquote:
Dat is wel zo, maar zo makkelijk is het niet hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Van horen zeggenGeen exacte vakken, heel vrij.
Zo heerlijk dat die natuurkundemensen er altijd zo tegenaan kijkenquote:
Nou, let me know when you finishquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:33 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar zo makkelijk is het niet hoor.
Heb het al een half jaar gedaan en is pittiger dan men denkt.
Je moet heel veel uit je hoofd weten en er zitten echt minimale verschillen in de theorie die in de praktijk heel erg groot zijn.
We proberen ook maar mensen te zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo heerlijk dat die natuurkundemensen er altijd zo tegenaan kijken
Mij kennende duurt dat nog wel even.quote:
Moeilijk is dat he? Niet dat ik er om geef hoe een beta-mens denkt over mijn studie ofzo, daar niet vanquote:
Je hebt ook nog wel evenquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:35 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Mij kennende duurt dat nog wel even.
Ik ben wel een Alpha beta mens hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moeilijk is dat he? Niet dat ik er om geef hoe een beta-mens denkt over mijn studie ofzo, daar niet van
Ik mis de vakantie niet zoquote:
Omdat mijn vakantie, vooral in het begin, gewoon kut was en nu het gewone leven weer kan beginnenquote:
Heeft je vriendje het uitgemaakt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat mijn vakantie, vooral in het begin, gewoon kut was en nu het gewone leven weer kan beginnen
Ik weet dat je graag zou willen dat ik homo ben, maar sorry...quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:48 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Heeft je vriendje het uitgemaakt?
Nou gelukkig voor jou is school weer begonnen dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat mijn vakantie, vooral in het begin, gewoon kut was en nu het gewone leven weer kan beginnen
Ben er niet gelukkig mee maar zo lang vakantie is ook saaiquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou gelukkig voor jou is school weer begonnen dan.
Dat is wel een goed idee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben er niet gelukkig mee maar zo lang vakantie is ook saaiBeter delen ze die op in 5x 2 weken ofzo
Doen alsof ik werk als Technisch Consultant bij een software bedrijf jonge.quote:
Ik moet ook wennen. Heb gewoon de wekker gezet om 9 uur, anders komt het niet goed. Hoef pas om kwart over 5 te vertrekken en ben thuis rond 12 uurquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee.Ik moet zo wennen aan het ritme.
Gerem zo laatquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moet ook wennen. Heb gewoon de wekker gezet om 9 uur, anders komt het niet goed. Hoef pas om kwart over 5 te vertrekken en ben thuis rond 12 uur
nooit van gehoord! net ff wat op google gekeken, ziet er wel vet uit (DX Human Revolution?). is het ergens mee te vergelijken?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:54 schreef shifto het volgende:
Mwuahahah nerd-mode aan. Nieuwe Deus Ex geinstalleerd! Krijg mijn vakantie denk ik wel vol hier in mijn hok
Ja, dit schijnt het 1e fatsoenlijke vervolg te zijn op de 1e deus ex, wat echt de beste pc game was van 2000-2002quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nooit van gehoord! net ff wat op google gekeken, ziet er wel vet uit (DX Human Revolution?). is het ergens mee te vergelijken?
cool. dan moet ik die misschien ook maar ergens vandaan zien te halenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, dit schijnt het 1e fatsoenlijke vervolg te zijn op de 1e deus ex, wat echt de beste pc game was van 2000-2002
(De piraten baai heeft een goed geseede versie)quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
cool. dan moet ik die misschien ook maar ergens vandaan zien te halen
Link? Want ik denk dat ik die ook wel kan draaien dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:18 schreef shifto het volgende:
[..]
(De piraten baai heeft een goed geseede versie)
Yeah moet je echt doen! Zit nu even ingame en is echt een mooi spel joh. Zelfs mijn HD 5770 videokaart trekt alle directx 11 settings, en het surround sound is precies wat je van square enix verwacht!
Nu nog even kijken of de game ook goed is
Krijgt overal goede reviews ja. Zal 'm ook eens binnenslepen met nieuwsgroepen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, dit schijnt het 1e fatsoenlijke vervolg te zijn op de 1e deus ex, wat echt de beste pc game was van 2000-2002
Ah nu al daar te krijgen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:18 schreef shifto het volgende:
[..]
(De piraten baai heeft een goed geseede versie)
Yeah moet je echt doen! Zit nu even ingame en is echt een mooi spel joh. Zelfs mijn HD 5770 videokaart trekt alle directx 11 settings, en het surround sound is precies wat je van square enix verwacht!
Nu nog even kijken of de game ook goed is
Kan iemand dit vertalen voor mij en zeggen of ik uberhaupt 2 gigabyte ram heb?quote:1,60 gigahertz Intel Core i7 Q 720
64 kilobyte primary memory cache
256 kilobyte secondary memory cache
6144 kilobyte tertiary memory cache
64-bit ready
Multi-core (4 total)
Hyper-threaded (8 total)
Is dat minimum of recommended? 2gb ram heb je denk ik wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:33 schreef Kutstudent het volgende:
Download staat aan, ben benieuwd.
[..]
Kan iemand dit vertalen voor mij en zeggen of ik uberhaupt 2 gigabyte ram heb?
Beiden bij windows 7. Bij vista is minimum 1.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is dat minimum of recommended? 2gb ram heb je denk ik wel.
Ik bedoelde die hele lijstquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beiden bij windows 7. Bij vista is minimum 1.
Volgens mij heeft bijna iedereen dat tegenwoordigquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:07 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb 4 gig ram, dat zit dus wel goed.
Ja, 'fatsoenlijk' draaien, dat doet mijn pc nu ook. Voor Skyrim op 11-11-11 staat een nieuwe pc geplandquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:14 schreef Kutstudent het volgende:
Deze laptop is van laptopprogramma van de TU van 2010. Vorig jaar was dit ding echt helemaal de shit. Maar ik ben er nu alsnog blij mee, want nu kan ik allerlei spellen van vroeger fatsoenlijk op de hoogste settings spelen. Maar dat ie nieuwe spellen ook fatsoenlijk kan draaien word ik ook wel vrolijk van.
I love it. PM of DM mij dat linkje eens met die Deux Exquote:
Specs?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nou, de download staat aan, benieuwd
Begin dit jaar nog een budget-upgradeje gedaan, dus het zal wel moeten draaien
Ik ga er van uit ja!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
AMD PhenomII X4 970 op 3,5ghz
8Gig ram
Radeon HD 6850
Dat moet dus wel goed komen
Die is haar kelder opnieuw aan het behangen..quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Waar is Tux als je haar nodig hebt.
Dat was nodig nadat jij daar bent geweest?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die is haar kelder opnieuw aan het behangen..
Nerdje!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Doen alsof ik werk als Technisch Consultant bij een software bedrijf jonge.
En wakker worden nu
Lekker joh vakantie
Jaquote:
Kucht, NERD kuchquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:36 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ook even opscheppen
Intel i7 2,2 ghz (4 cores, HT 8 cores)
4gb DDR3
AMD 6750M
Laptop ftw!
Bah SQLquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:38 schreef shifto het volgende:
[..]
JaSQL developer. Is leuk werk hoor
[..]
Kucht, NERD kuch
Macquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Bah SQL![]()
Ik ben geen nerd, ik ben hip. Macbook jeweet.
Dat overhypte gedoe van een mac.. zit degelijk in elkaar. Maar veel verschil met Windows is het ook weer niet. Rare fanboys.quote:
Jawel man, nu kun je niet Deus Ex installeren!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat overhypte gedoe van een mac.. zit degelijk in elkaar. Maar veel verschil met Windows is het ook weer niet. Rare fanboys.
Ik ga Windows er nog opzetten als dualboot. Wil BF3 eigenlijk ook wel proberen op deze laptopquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Jawel man, nu kun je niet Deus Ex installeren!
Heb je hem al gespeeld dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:43 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik ga Windows er nog opzetten als dualboot. Wil BF3 eigenlijk ook wel proberen op deze laptopDeus Ex vind ik ghey
Die haal ik wel op de xdoos.. Hoewel ik de oude battlefields ook goed op mn pc speelde, met joystick voor de vliegtuigjes. Maar om dat nou weer speciaal aan te schaffen, mwoahquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:43 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
. Wil BF3 eigenlijk ook wel proberen op deze laptop![]()
Ik haal hem ook voor de xbox, voor online.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die haal ik wel op de xdoos.. Hoewel ik de oude battlefields ook goed op mn pc speelde, met joystick voor de vliegtuigjes. Maar om dat nou weer speciaal aan te schaffen, mwoah
Eens met klacht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
gvd, bussen rijden niet meer langs oude vlijmense weg
nu moet ik van CS naar kw1c lopen.
Bah
Ben je eerste jaars?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik neem de scootermobiel wel.
Was te verwachten. Die bus rijd zo maar een half jaar per jaar ofzo.quote:
kutlevenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was te verwachten. Die bus rijd zo maar een half jaar per jaar ofzo.En als je te laat komt aankakken kan je je scooter niet eens fatsoenlijk wegzetten.
Net even gespeeld, tot nu toe een tof spelquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:26 schreef shifto het volgende:
Hahaha in Deus Ex:
zit zon PC te hacken, staat er een mail op van een nigeriaanse spammer!! hahahaha
Precies, ben niet voor niets SQL DBA.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Crashte bij mij om de haverklap tot ik de affinity op 1zette
Heldin!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel
Eerste schooldag gelijk verslapen.
Binnen 2 uurtjes via TPBquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:32 schreef Kutstudent het volgende:
Hoe hebben jullie dat spel allemaal zo snel binnengetrokken?
Preloaded via steam want ik heb hem gewoon gekochtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:32 schreef Kutstudent het volgende:
Hoe hebben jullie dat spel allemaal zo snel binnengetrokken?
Qua games ben ik echt een koper. Maar soms weet je gewoon niet of je zo'n spel kan draaien en terugbrengen mag dan niet meer. Tevens koop ik altijd via steam omdat ik de doosjes niet wil.quote:
Hier ook gewoon originele xbox.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:30 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben ook een koper. Xbox niet omgebouwd of niks.
Op zich wel he.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hier ook gewoon originele xbox.
Is ook zo jammer om gebanned te worden zo vlak voor battlefield3
Ik dacht leuk op de scooter te gaan, zijn er 2 wegen afgesloten en was ik verdwaald in den boschquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel
Eerste schooldag gelijk verslapen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik dacht leuk op de scooter te gaan, zijn er 2 wegen afgesloten en was ik verdwaald in den bosch
gelukkig wel, daarna maar na de klas gegaan vol nerdjes en mensen die ik niet moetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Kon je hem daarna wel kwijt?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
gelukkig wel, daarna maar na de klas gegaan vol nerdjes en mensen die ik niet moet![]()
uitleggen dat ik verdwaald in den bosch was![]()
![]()
Omgquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
gelukkig wel, daarna maar na de klas gegaan vol nerdjes en mensen die ik niet moet![]()
uitleggen dat ik verdwaald in den bosch was![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
gvd, bussen rijden niet meer langs oude vlijmense weg
nu moet ik van CS naar kw1c lopen.
Bah
Zo ver lees ik niet terugquote:
Wat ik dan altijd doe is ze recht aankijken, superstrak, dan glimlach ik een keer, dan lachen ze terug, en dan pak ik hun hoofd vast om een voor een hun tanden er uit te trekken met een nijptang, hun oogbollen eruit te wippen met een theelepeltje, ze te scalperen met een roestig jagersmes, hun ballen en penis er af te knippen met een heggeschaar om dat hele zaakje vervolgens in hun mond te doen, die dicht te plakken met tape en dan hun neus dichthouden. Ik wil wel eens de blik in hun ogen zien dan maar dat kan niet want die hebben ze dan al doorgeslikt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
overigens, zon mentaal ongelukkige jongen probeerde constant met mij te communiceren![]()
ik zo move bitch move [ afbeelding ]
lolquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat ik dan altijd doe is ze recht aankijken, superstrak, dan glimlach ik een keer, dan lachen ze terug, en dan pak ik hun hoofd vast om een voor een hun tanden er uit te trekken met een nijptang, hun oogbollen eruit te wippen met een theelepeltje, ze te scalperen met een roestig jagersmes, hun ballen en penis er af te knippen met een heggeschaar om dat hele zaakje vervolgens in hun mond te doen, die dicht te plakken met tape en dan hun neus dichthouden. Ik wil wel eens de blik in hun ogen zien dan maar dat kan niet want die hebben ze dan al doorgeslikt.
Omgquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat ik dan altijd doe is ze recht aankijken, superstrak, dan glimlach ik een keer, dan lachen ze terug, en dan pak ik hun hoofd vast om een voor een hun tanden er uit te trekken met een nijptang, hun oogbollen eruit te wippen met een theelepeltje, ze te scalperen met een roestig jagersmes, hun ballen en penis er af te knippen met een heggeschaar om dat hele zaakje vervolgens in hun mond te doen, die dicht te plakken met tape en dan hun neus dichthouden. Ik wil wel eens de blik in hun ogen zien dan maar dat kan niet want die hebben ze dan al doorgeslikt.
oh handje, wat is het toch geil als je zo praat!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
misschien....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
butsers zit jy ook op kw1c joh?
Ik ben ziekquote:
help een engerd.quote:
Ahquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ben ziek
Net voordat school weer begint, perfecte timing weer.
[..]
help een engerd.
quote:
Nee die begint donderdag, dus beter is het dan weg hehe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
AhHeb je nu al school moeten missen?
Beterschap in ieder geval.
Ja inderdaad, anders mis je misschien al een hoop.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee die begint donderdag, dus beter is het dan weg hehe.
Jij bent wel al begonnen toch?
Ha! Zullen wij eens even innerjoinenquote:
Schoolziek is serieuze zaak hoor!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ben ziek
Net voordat school weer begint, perfecte timing weer.
Aight dat is hoe we rollen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Het is de dubbel B!
Barrie B B Butsers!
Hoi Barrie.quote:
Wat moet je morgen doen wijffie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoi Barrie.Kom je morgenmiddag m'n handje vasthouden.
Ik krijg morgen hoog bezoek van de woningbouw en ik ben zo zenuwachtig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat moet je morgen doen wijffie?
Hoezo!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik krijg morgen hoog bezoek van de woningbouw en ik ben zo zenuwachtig.
Dat gelukkig wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo!Je huur niet betaald?
Dan hoef je toch niet zenuwachtig te zijn?quote:
Ben ik wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet zenuwachtig te zijn?
Ze komen dr kelder inspecterenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo!Je huur niet betaald?
Ja ik krijg toch niet elke dag van zulke mensen over de vloer of wel dan?!quote:
Ja dan moeten ze vooral aankondigen dat ze komen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ze komen dr kelder inspecteren
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik krijg toch niet elke dag van zulke mensen over de vloer of wel dan?!
Ik hoop het.quote:
Hoezoquote:
Dat je daar zo zenuwachtig over bentquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat je daar zo zenuwachtig over bentSorry.
quote:
quote:
He, zo doe je niet tegen mij hequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dan moeten ze vooral aankondigen dat ze komen.Sherlock
Omgquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hoe krijg je dit nou weer voor mekaar vraag ik me dan af
(als het goed is opent de foto-popup gewoon met deze link)
OMGquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hoe krijg je dit nou weer voor mekaar vraag ik me dan af
(als het goed is opent de foto-popup gewoon met deze link)
quote:
0416. Dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
kende ik op de basisschool al
Wow is dat al minimaal 20 jaar oud ja?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
kende ik op de basisschool al
20quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wow is dat al minimaal 20 jaar oud ja?
Kan je alsnog wel 20 zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik zit net op het kw1c
Ja zo lang is de basisschool alweer geleden.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kan je alsnog wel 20 zijn.
Dat zei ik nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Kan je alsnog wel 20 zijn.
16?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
maar ben jonger. nog 2 x raden
Pas maar op voor Tux, want zodra je 18 bent.quote:
Wat gebeurd er dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pas maar op voor Tux, want zodra je 18 bent.
Je was 12?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
16 jaar geleden werd ik ontmaagd.
Haha wat schattig.quote:
nee heb al 3 haren op mn tiet ben fakking volwasse voor muh leeftydquote:
Nee 32 - 16 = 16, ga terug naar school jij.quote:
Dan kan het nog wel schattig zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
nee heb al 3 haren op mn tiet ben fakking volwasse voor muh leeftyd
Heb je ook al schaamhaar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
nee heb al 3 haren op mn tiet ben fakking volwasse voor muh leeftyd
Ik wou je helpen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee 32 - 16 = 16, ga terug naar school jij.
Met wat?quote:
Picsquote:
Omdat je al zo oud bent enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat je al zo oud bent enzo.ik moest echt lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat je al zo oud bent enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
En waarom kan dat niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik heb een soort van foto van mijzelf met dr peacock![]()
maar kan hem niet uploade
omdak tog geen site wil en alsf jullie op fto staan te wachtte ga zo lekker ptte geen zin om site te zoekequote:
imgur.com there you goquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
omdak tog geen site wil en alsf jullie op fto staan te wachtte ga zo lekker ptte geen zin om site te zoeke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ik er morge wel weer vanaf hale wss staat tog op partyflockIf she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Waarom die waas voor ogen ;oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ik er morge wel weer vanaf hale wss staat tog op partyflockOut of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
PartyflockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ik er morge wel weer vanaf hale wss staat tog op partyflock
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
dan zie ik er geheimzinnig uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Waarom die waas voor ogen ;o
Je smaakt als een bejaarde?quote:
Neequote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef shifto het volgende:
[..]
NeeAls een goede oude kaas, of gerijpte wijn. Niet bedorven
Kaas is sowieso ranzig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef shifto het volgende:
[..]
NeeAls een goede oude kaas, of gerijpte wijn. Niet bedorven
quote:
Ik vind het ook alleen lekker op een tosti of broodje gezond.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Nederlanders die kaas niet lekker vinden.
Grappig. Op brood niet maar op een broodje gezond wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik vind het ook alleen lekker op een tosti of broodje gezond.
Gewoon een plak kaas op brood/cracker is niet te vreten.
Zeggen dat je kaas niet lust is zeggen dat je drinken niet lust. Er zijn zo ongelofelijk veel kazenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik vind het ook alleen lekker op een tosti of broodje gezond.
Gewoon een plak kaas op brood/cracker is niet te vreten.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Grappig. Op brood niet maar op een broodje gezond wel.
Piemelbriequote:
Jaaa gewoon als het puur en alleen kaas is en nou je snapte me welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Grappig. Op brood niet maar op een broodje gezond wel.
Ik weet dat er veel kazen zijn maar over het algemeen hou ik er gewoon niet van.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Zeggen dat je kaas niet lust is zeggen dat je drinken niet lust. Er zijn zo ongelofelijk veel kazenEen plakje jong vind ik ook niks aan.
Tenenkaas?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaaa gewoon als het puur en alleen kaas is en nou je snapte me wel
[..]
Ik weet dat er veel kazen zijn maar over het algemeen hou ik er gewoon niet van.
Jaquote:
Ik heb het maar 2x geprobeerd. Toen het niet lukte ging ik verder met Borderlands en dat was een verademingquote:Op woensdag 31 augustus 2011 06:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Serieus man, mietje!
Cover zoeken en als je explosieve kratten ergens ziet staan daarop schieten, die staan nogal strategisch verspreid door dat eerste level heen. Toen ik die eenmaal door had was het zo bekeken.
alleen. heb mn ipod bij maar hij gaat niet aan. dacht dat ik hem opgeladen had, maar zal toch wel niet. hoop ik, anders is hij kapotquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:08 schreef bijdehand het volgende:
Ben je met een groep dan? Da's toch niet saai. Anders kan je gewoon je muziek meenemen toch?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:11 schreef FedExpress het volgende:
[..]
alleen. heb mn ipod bij maar hij gaat niet aan. dacht dat ik hem opgeladen had, maar zal toch wel niet. hoop ik, anders is hij kapot
inderdaad! uhm, weet ik nog niet. denk het nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's wel kut, man. Ik ben m'n ipod één keer vergeten en dat vergeet ik nooit meer
![]()
Ga je naar Rubens feestje?
Die mongool viert het op mijn verjaardagquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
inderdaad! uhm, weet ik nog niet. denk het niet
Ja. Vorige keer was het ook een TOPFEEST. Maar nu ben ik wss niet aanwezig.quote:
Bel school opquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
fakking lekker ben mn rooster kwyt en weet dus niet waar ik dalijk moet zijn
Onverantwoordelijke mensen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Noem je dat onverantwoordelijk? Ik noem dat achterlijkquote:
Je zal versteld staan hoe vaak die 2 samen gaan in bepaalde zaken, zoals school.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Noem je dat onverantwoordelijk? Ik noem dat achterlijk
Ja, maar je rooster kwijt raken is niet onverantwoordelijk vind ik. Dat is om niks te doen aan hw enzo (ja, ik was zo). Maar zoiets belangrijks kwijtraken is een stapje erger.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je zal versteld staan hoe vaak die 2 samen gaan in bepaalde zaken, zoals school.
Dat vind ik ook. Boks.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:06 schreef Kutstudent het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Ik vind het onverantwoordelijk dat hij dat ding kwijt is en ik vind het achterlijk dat hij er hier mee pocht en pretendeert het grappig te vinden.
Online checken jungequote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Had ik de 1e keer ook maar ik speel dan ook op Hardquote:Op woensdag 31 augustus 2011 06:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb het maar 2x geprobeerd. Toen het niet lukte ging ik verder met Borderlands en dat was een verademing
Ben bang dat het niet echt mijn spel is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Had ik de 1e keer ook maar ik speel dan ook op Hardmisschien moet je hem eens op easy zetten ofzo
Die shit word later pas moeilijk!
En goedemorgen!
Dat kan uiteraard, maar houdt er rekening mee dat het later pas leuker word, dan kun je een beetje rondlopen in delen van de wereld en side quests doen enzoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben bang dat het niet echt mijn spel is.
Wordt het een open wereld à la fallout 3 of heb je gewoon iets meer vrijheid dan alleen gangetjes?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard, maar houdt er rekening mee dat het later pas leuker word, dan kun je een beetje rondlopen in delen van de wereld en side quests doen enzo
Niet zo groot als Fallout maar je begint bijvoorbeeld in Detroid, en dat is een relatief grote stad waar je best een hoop kan doen als je met de juiste NPCs praat voor quests. Later ga je weer ergens anders heen etc.. kun je het daar doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wordt het een open wereld à la fallout 3 of heb je gewoon iets meer vrijheid dan alleen gangetjes?
Oh dan ga ik 'm toch spelen!! Klinkt wel coolquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet zo groot als Fallout maar je begint bijvoorbeeld in Detroid, en dat is een relatief grote stad waar je best een hoop kan doen als je met de juiste NPCs praat voor quests. Later ga je weer ergens anders heen etc.. kun je het daar doen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh dan ga ik 'm toch spelen!! Klinkt wel cool
Ben ook nog niet zo ver, weinig tijd gehad. Speel op normal en is nu nog prima te doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Had ik de 1e keer ook maar ik speel dan ook op Hardmisschien moet je hem eens op easy zetten ofzo
Die shit word later pas moeilijk!
En goedemorgen!
Ergens wel jammer dat het inderdaad niet de openheid haalt van Fallout. Daar kon je nog echt doelloos rondlopenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet zo groot als Fallout maar je begint bijvoorbeeld in Detroid, en dat is een relatief grote stad waar je best een hoop kan doen als je met de juiste NPCs praat voor quests. Later ga je weer ergens anders heen etc.. kun je het daar doen.
Ik vond het grapapig noch stoerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar je rooster kwijt raken is niet onverantwoordelijk vind ik. Dat is om niks te doen aan hw enzo (ja, ik was zo). Maar zoiets belangrijks kwijtraken is een stapje erger.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik vond het grapapig noch stoer
Laat mij het weten als je wat gevonden hebt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Overigens heb ik dringend werk nodig waar ik goed verdien, en daarmee bedoel ik dus niet de-baas-schijt-op-jou werk als bij de AH of in de afwas werken. Liefst fatsoenlijk salaris. In de vakantie werkte ik ergens voor 5,50 per uur en dat was lekker alleen dat waren hele dagen. wie weet waar ik nu zou kunnen werken? geen krantwijk/supermarkt/afwas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |